Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 2. 11h:06' EZ A 130. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD 131. játékheted kezdete: aug. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1844 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
tno 5 4 | növeled az 5. tulajdonságodat |
a 259 3808 1 | átadod a 259. tárgyat a 3808. kalandozónak (1 darabot) |
f 429 | kísérletezel a 429. tárggyal |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 15 429 5 | elmormolod a 15. varázslatot |
kt 430 4 | elkészíted a 430. tárgyat (4 darabot) |
flh 20 351 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 351. tárggyal |
flh 19 430 | felt. lőfegyver haszn. 19 a 430. tárggyal |
ftv 50 166 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 166. szörnyet |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A kardszárnyú pocok ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [136,17] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy mínosz-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 25 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat fejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő jobb vállát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a quwarg királynő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a quwarg királynő bal hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [136,18] Továbbra is síkságon vagy.
ek 116 58 75 | t. energia kisütése: 116 58 75 |
be 65 | bemész a 65. titkos labirintusba |
lm 4 5 1 | mozogsz 4 5 1 |
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a vadász tatu testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a démontetű csáprágóját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a démontetű bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a királygyík testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a királygyík jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gorombilla testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a gorombilla bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kőevő kőtestét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A kőevő lendületes ütése célt téveszt. A kőevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a zombi fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). A zombi karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tetemember fejét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember rotható húsát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szintszívó bal lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a szintszívó bal vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriás csontváz jobb karját. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted az óriás csontváz testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az autentikus vámpír bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a goblin testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a goblin testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A goblin lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a goblin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a Baar-ork jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a Baar-ork jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). A Baar-ork vágása nem talált el. A Baar-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Duer-ork büdös testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). A Duer-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Duer-ork még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Tugt-ork jobb karját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a Tugt-ork testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A Tugt-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar jobb lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar mágus nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta bal lábát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Bogyógránátot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bogyógránát. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a borzalmas varkaudar jobb vállát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar nyakát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany és egy ezüst gyűrű. Magad mögé lököd a pitiáner ryuku ostromteknős trófeát, és diadalmasan beszerzel egy borzalmas varkaudar trófeát. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 25 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a nómenklatúra testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
ek 116 58 51 | t. energia kisütése: 116 58 51 |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [134,17] A bozótost dombság váltja fel.
(Továbbmész...) [133,17] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy álomvirágot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [131,16] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
(Továbbmész...) [130,16] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
kut 40 | kutatsz 40 pontért |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az óriás csontváz jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó jobb karját. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mágus bal oldalát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
PSZI-GYŰJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG) Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyűjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelő tapasztalat megszerzésekor ("elegendő tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyűjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellő tapasztalattal, pszi szakértelmed megnő eggyel (de egyéb fejlődést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellő tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendő a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellő tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlődésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következő szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyűjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlődni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védő varázslatok használatának tudományát, mert különben előfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védő pszi képességet kaphatnál! |
BOGYÓGRÁNÁT (430. TÁRGY) A kaktuszbogyó által okozott sebzés önmagában kicsit komolytalan egy magas szintű kalandozó számára, azonban kellő türelemmel halálos bogyógránát készíthető belőle. Mindehhez nem kell mást tenned, mint egy acéltűvel apró lyukat ütni a bogyón, és ezen át a bogyó belsejébe csepegtetni 3 csepp ugh mérget. Ez a tevékenység 5 TVP-t emészt fel, és eredményeképp egy 5D4+12 sebzésű dobófegyvert kapsz, amely használatakor - a szétrepülő mérgezett csillagtüskék miatt - +4 támadásod is van. A bogyógránát megtalálására - érthető okokból - igen csekély esély van. |
KARDSZÁRNYÚ POCOK (152. SZÖRNY) A kardszárnyú pocok nagytestű ragadozó, hosszú, rövid távú siklásra alkalmas kardszárnyakkal. Az alanori bölcsek szerint sötét, fekete mágikus rituális során hozták létre ezt az ölésre kiképzett, folyton a más élőlények vérére szomjazó szörnyet. A kardszárnyú pocok hihetetlenül fürge, ezért bármilyen fegyverrel is igen nehéz eltalálni. Emellett - talán mágikus örökségének köszönhetően - regenerálja a kapott sebeket. Általában fojtogató nyelvével szokott támadni, majd különlegesen éles kardszárnyaival közelebb tornászva magát, a szárnyak alatt rejtőző óriási, kitines borítású ollókkal próbálja ellenfelét felszabdalni. |
BRONZKULCS (76. TÁRGY) Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel. |
VARKAUDAR (64. FAJ) A varkaudarok keletkezésével kapcsolatban sok homályos mendemonda kering, de abban mindenki egyetért, hogy ez a legintelligensebb, legagyafúrtabb, legszámítóbb teremtmény, amely minden ilyen irányú tulajdonságát kizárólag a lehető leggonoszabb dolgok művelésére használja. Sokak szerint évszázadokkal ezelőtt, a Mirg-háborúk "alkalmából" hozták őket létre nagytudású (és sötétlelkű) mágusok. A hatékonyság érdekében megpróbálták az orkok szívósságát, a trollok erejét, a sötét tündék intelligenciáját és az árnymanók ravaszságát ötvözni. A történet szerint a "túl jól sikeredett" teremtmények később gazdáik ellen fordultak, és győzelmük után a szaporodásuk ellenőrizhetetlenné vált. Hogy ebből mi igaz, azt senki sem tudja, de tény, hogy Dornodon seregének derékhadát a varkaudarok alkották. A kincsekre, hatalomra éhes varkaudarok gyakran egy komplex labirintus mélyén vernek tanyát, de még gyakrabban indulnak hódító útra, bandákba verődve, ork seregeket vezetve. Ja igen, hogy is néz ki egy varkaudar... Bőre nagyon sötétkék, majdhogynem fekete, magassága két méter körüli, hegyes fülei vannak, rücskös, égettnek tűnő bőre, sárgán izzó, pupilla nélküli szemei, és hosszú agyarai (de harcban inkább fegyvereket használ, mint ezt). A hajdani kísérletek eredményeképpen létrejöttek nagyobb, különleges képességekkel bíró varkaudarok is, de ilyet eddig még senki sem látott. |
VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY) Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)... |
VARKAUDAR PÁNCÉL (294. TÁRGY) A varkaudar páncél valamilyen nagyon könnyű, de kemény bőrből készült, csak a varkaudarok által ismert eljárással. Jól véd a fegyveres csapások ellen (hattal megnöveli a védettségedet) viszont könnyen szétmarja a sav. Felöltéséhez a KF 294 parancsot kell kiadnod. |
RÉZPAJZS (73. TÁRGY) A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet. |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 267/189 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (23) | Varázspont: | 346/32 | Pénz: | 35 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 14/2 | Pszi pont: | 139/71 | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 23/79 (+16%) | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 5/18 |
dobófegyverek: | *20/100 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -18.); bogyógránát (#430) (19 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/55 | 2. nyomkövetés: | 28/34 (+13%) | 3. mászás: | 5/38 |
4. csapdakészítés: | 7/21 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 1/28 | 6. gyógyítás: | 5/6 |
7. titkosírás: | 2/46 | 8. felderítés: | 5/89 (+23%) | 9. szörnyidomítás: | 5/11 |
10. teológia: | 19/57 (+42%) | 11. taumaturgia: | 21/16 (+13%) | 12. versengés: | 4/31 |
13. zene: | 2/27 | 14. szörnyismeret: | 13/98 | 15. pszi: | 19/7 (+19%) |
16. zárnyitás: | 1/13 | 17. vadászat: | 2/67 | 18. bányászat: | 7/106 (+18%) |
19. úszás: | 1/0 | 20. főzés: | 9/19 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 46 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | drótszőr (#37) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | kaktusztüske (#114) | 1 | rókafarok (#124) | 7 | ugh méreg (#166) | |||
1 | szopókő (#259) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 3 | bronzpenge (#126) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | bunkósbot (#9) | 2 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 6 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | rézpajzs (#73) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | smirglilevél (#29) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | szöges bőrpajzs (#66) | 2 | szöges páncél (#65) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
1 | varkaudar páncél (#294) | 153 | víz (#27) |