106. forduló, 108. forduló, Risara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. márc. 12. 12h:05'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1529
SZÁMLA : XXXX

RISARA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,-15] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.)

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[46,-14] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Észreveszel egy smirglibokrot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mutáns pók lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 smirglilevelet.

(Továbbmész...) [47,-14] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ormánygőte. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ormánygőte fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ormánygőte állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 249.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Az oltárhoz vezeted az ijedt pókvadászt. Elmormolod az utolsó szent szavakat, és látod, hogy a szörny zöld gázzá változik, és az ég felé száguld! Hamarosan tovatűnik. Az áldozatot elfogadta istened. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve kitartó ló. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. 3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. [30 pontot használtál fel, van még 219.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[48,-13] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a százfogú testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 2 óndarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tintacsiga. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga nyúlós testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [48,-12] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy púpos burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya nyakát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a púpos burástya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [44 pontot használtál fel, van még 175.]

be 29 bemész a 29. titkos labirintusba
Félrecsusszan a bejárat kőlapja. Rossz előérzeted van: az egyszerű térképű labirintus kemény próbát takarhat. Odabent sötét van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy lemész a lépcsőn, azonnal megcsap a sűrű erdők jól ismert, rothadó és dús vegetációjának szaga. A folyosón a mozgást föld alatt nőtt fehér szárú növények teszik nehézzé. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

lm 5 1 mozogsz 5 1
Éles fegyvereddel utat vágva a liánok közt haladsz előre. [2. PONT]
A növények közt nehéz az előrehaladás, de azért elérted a folyosó közepét. [3. PONT]
Továbbmész. A 4. pontnál vagy. [4. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy trollfa van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a trollfa testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A trollfa feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-9 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Fantasztikus szakértelemmel és állóképességgel átküzdötted magad a folyosón, és elérted a kincslerakatot. [5. PONT] Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 42 arany, 1 karócsapda, 3 mocsári penke, 1 szent jogar (ld. enc.) és 1 bakkura bőr. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. A 4. pontnál vagy. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A növények közt nehéz az előrehaladás, de azért elérted a folyosó közepét. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Éles fegyvereddel utat vágva a liánok közt haladsz előre. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Kimászol a trollfák által telenőtt folyosóból. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [59 pontot használtál fel, van még 111.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[49,-12] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy mérges pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A mérges pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mérges pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 mérg. ubuk tüskét.

(Továbbmész...) [50,-12] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos tetű. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [51,-13] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [49 pontot használtál fel, van még 62.]

m 2 mozogsz keletre
[52,-13] Továbbra is síkságon vagy.

Látsz egy mély kutat. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 lapockacsontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 mérg. ubuk tüskét. [32 pontot használtál fel, van még 30.]

f 272 kísérletezel a 272. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz tépett lobogót. (ld. enc.) 60 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 20.]

f 659 kísérletezel a 659. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Telik múlik az idő... Ez most nem jött össze, nem ünnepel a világ egy új Nyú-Tont. [10 pontot használtál fel, van még 10.]

h 81 659 használod a 81. tárgyat
Megméred a Morgan kristályát: súlya 0.05 kg. [5 pontot használtál fel, van még 5.]

d 7 eldobod a 7. tárgyat
Elhajítasz 1 kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

f 42 kísérletezel a 42. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 248 pontot. A következő körben tehát 248 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT)
Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége.

SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért. Nem használod el jogart akkor, ha nem hiányzik legalább 50 ÉP-d. Ha akarod, meg adhatsz a használatnál egy 2. paramétert. Ebben az esetben a jogart akkor használod el, ha legalább ennyi életpontod hiányzik, mint amennyit a 2. paraméterben megadtál.

TÉPETT LOBOGÓ (1864. TÁRGY)
Nem is hinnéd, hogy ez a csaták viharától tépett, vérfoltokkal tarkított zászló - hagyományosan sohasem mossák le róla a tesvérek vérét - milyen értéket, milyen fontos jelképet képvisel egy veterán Kompániás számára. A Szabad Kompánia kezdetétől velük van, diadalmasan lobogva látta győzelmeiket és porban-sárban vonszolták maguk után egy-egy vereséget követő visszavonuláskor. Lengett már büszke várak, sebesen sikló hajók felett, de ugyanígy volt már rongyos sátor oszlopán, vagy egy huzatos barlangnyílás előtt. Ha felnézel rá, felrémlik előtted a Szabad Kompánia múltja, az előtted élt testvérek képe. "Ezer test, egyetlen szív" - állítólag ez van ráhímezve, ám az ősi írásjeleket kevesen tudják ma megérteni. Része annak a (már-már misztikus) köteléknek, ami a bajtársakat fűzi össze. A testvérek az egymáshoz tartozásból merítik hatalmunkat és erejüket, miért ne tehetnéd ezt most meg Te is? Elég, ha csak kitűzöd a lobogót felszerelésedre és a lobogó varázsát azonnal érezni fogod, harci kedved azonnal megnő, támadásaid pontosabbak, csapásaid erősebbek lesznek! Vigyázz rá nagyon, egy hihetetlen kincset tartasz a kezedben! (Megjegyzés: A lobogót a Szabad Kompánia tagjai készíthetik el KT 1864 paranccsal egy bot és 10 tinta felhasználásával (szövet automatikusan van nálad) és egy aranytű segítségével 10 TVP-ért.)

KARAKTERLAP

Risara, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. Ez a 107. fordulód.

Erő: 23 Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 16 Menekülés: 35 % Életkor: 165/165 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 213/213 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 81/70 Pénz: 420 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 660 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 623 TP-t kaptál. Jelenleg 88 246 TP-d van. A következő szinthez még 31 754 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, dombi yeti, bandita.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 16 ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: * 19
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -8.); nyílvessző (#108) (9 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
52,42 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1230 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 13
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 6 9. teológia: 1
10. zene: 4 11. szörnyismeret: 4 12. zárnyitás: 4
13. vadászat: 8 14. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk tüskét (#137) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot, csak egyszer)
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Thompson99 (#1042)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.

Összsúly: 87.38 kg Megterheltség: 156%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kőhegyű lándzsa (#7) 2 tüske (#22) 7 ubuk tüske (#131)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 1 bakkura bőr (#95) 1 göcsörtös bunkó (#123)
3 kaja (#2) 1 karócsapda (#163) 1 lapockacsont (#33)
7 mérg. ubuk tüske (#137) 3 mocsári penke (#148) 2 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 2 smirglilevél (#29) 1 szent jogar (#150)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50 51 52 53
-16
-15
-14
-13
-12
-11
(46,-14) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), mutáns pók (#117)
(47,-14) olvasztókemence (#86), Sheran oltár, 26. jellempróba, érclelőhely, ormánygőte (#18)
(48,-13) Dornodon rúnaköve, mély kút (#93), Leah oltár, 18. jellempróba, százfogú (#53), tintacsiga (#74)
(48,-12) púpos burástya (#92), a 29. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, 29. jellempróba, trollfa (#80)
(49,-12) mérges pókok (#20)
(50,-12) gyilkos tetű (#116)
(51,-13) 48. jellempróba
(52,-13) mély kút (#93), 25. jellempróba, mérges nyukmár (#95)

Üzenet küldése a karakternek