Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 13. 15h:46' EZ A 110. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD 111. játékheted kezdete: dec. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
kno 9 2 | képesség-növelés 9 |
h 348 | használod a 348. tárgyat |
fm 32 | feltételes mászás 32 |
dd 88 33 | eldobod a 88. tárgyat a 33. tárgyat |
fog | elfogod parancsok törlése |
fog 59 274 | elfogod az 59. szörnyet a 274. tárggyal |
m 2 2 5 | mozogsz keletre, keletre, délnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a drasmólyom bal oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [79,20] Még mindig bozótos.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a bundás csirmáz bal oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [78,21] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek.
kt 114 5 | elkészíted a 114. tárgyat (5 darabot) |
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány jobb lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [79,23] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes támadás:) Egy alpesi tehén! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az alpesi tehén testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [80,23] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy fabontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a fabontó szójer bal oldalát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A fabontó szójer állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a fabontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 fabontót. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a trikornis nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trikornis bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a trikornis testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 trikornis szarvat. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner bibircsók-óriás trófeát, és kinyersz egy alkalmas trikornis trófeát. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén jobb első lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
be 35 | bemész a 35. titkos labirintusba |
t 123 | támadod a 123. szörnyet |
lm 3 4 6 | mozogsz 3 4 6 |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 8 9 13 | mozogsz 8 9 13 |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a csontváz jobb oldalát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 12 11 15 | mozogsz 12 11 15 |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 900 14 1 | mozogsz 900 14 1 |
m 2 3 6 | mozogsz a 6. ponthoz |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
EZÜST KULCS (184. TÁRGY) Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását). |
SHINAI GÖMB (348. TÁRGY) A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán. |
GROK-KÉPZŐDMÉNY (149. TEREPTÁRGY) Néha nagy távolságból is lehet látni a bozótosból kiemelkedő, hatalmas méretű mákvirágra emlékeztető képződményeket. Sokak szerint ez egy ősi korból származó halott óriás-virág. Napjainkban grok-képződménynek hívják őket. A felső, üreges gömbszerű részben, amelynek nagy repedések vannak az oldalán, gyakran vernek tanyát mászni vagy repülni tudó lények. Ha te fel akarsz ide mászni, szükséged van egy mászókaromra, és legalább 3-as mászás szakértelemre. Ehhez a H 78 parancsot kell kiadnod, 16 pontért. A virágváz belsejében, ha szerencséd van, és nem űz el a lakó, akár pórul járt kalandozóktól visszamaradt kincseket is találhatsz. |
TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY) Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata. Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által. Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is. |
BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY) A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver. |
TRIKORNIS (104. LÉNY) Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen. |
TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY) Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír. |
EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY) Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz. |
FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY) Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele. |
Erő: | 21 (22) | Szint: | 14 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 224/147 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 16 (18) | Varázspont: | 69/38 | Pénz: | 1287 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 12/11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14/29 (+27%) | vágófegyverek: | 16/76 (+9%) | ütőfegyverek: | 2/72 |
lőfegyverek: | 18/75 (+27%) | dobófegyverek: | 4/40 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); ubuk tüske (#131) (4 .); mérgezett tüske (#23) (5 -6.); mérg. ubuk tüske (#137) (7 .); sallank nyíl (#129) (8 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/79 | 2. nyomkövetés: | 18/78 (+24%) | 3. mászás: | 5/1 (+20%) |
4. csapdakészítés: | 7/57 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 4/99 (+36%) | 6. gyógyítás: | 32/75 |
7. titkosírás: | 2/80 | 8. felderítés: | 6/17 | 9. szörnyidomítás: | 3/49 (+200%) |
10. teológia: | 3/69 | 11. szerencsejáték: | 1/21 | 12. versengés: | 2/11 (+16%) |
13. harcművészetek: | 17/0 | 14. szörnyismeret: | 8/38 (+18%) | 15. zárnyitás: | 1/55 |
16. vadászat: | 15/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 7 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 7 darabot ) |
elfogod pókvadászt (#59) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 12) |
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), technokolin (#50), móleon (#68), törpemammut (#115), szintszívó (#96), tetemember (#123) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
Túlélő Káoszvirág (#4637), Lightelf (#4965), Mangas Elf (#5024), Sylvestris (#1905), Hannibal (#4537), Fantalas Malcolm (#5949), Tündér Lala (#2116), Andrej (#5837), Silver Ice (#3589), Mangas Gnóm (#5370), Lélektolvaj Wortan (#2210) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
Összsúly: 67.43 kg | Megterheltség: 112% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | lapockacsont (#33) | 1 | shinai gömb (#348) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 2 | ragasztó (#83) | 2 | sallank karom (#128) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 6 | tüske (#22) | 12 | ubuk tüske (#131) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | csontszurony (#12) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 3 | fabontó (#106) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
7 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | 16 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar csont (#1113) |