105. forduló, 107. forduló, Ebenezer Scrooge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 19. 10h:15'
EZ A 144. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD
145. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3315
SZÁMLA : XXXX

EBENEZER SCROOGE KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,23] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 285.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 284.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 283.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 273.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy #! Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 263.]

v 1 5 12 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 12 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

vi 6 3 30 viselkedésed: 6 3 30
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 250.]

m 1 mozogsz északkeletre
[54,22] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Találsz egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 36 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 12 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt sullár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 234.]

kt 43 elkészíted a 43. tárgyat
Begyűjtöttél 1 tükröt. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

kt 32 elkészíted a 32. tárgyat
Legyártottál 1 szeksztánst. [15 pontot használtál fel, van még 214.]

fas 40 226 felt. ásás 40 pontért 226
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[96,48] Amerre csak a szem ellát, dombok. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gyilkos tetű jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt sullár ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,47] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nyuhaj karbin. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nyuhaj karbin fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Találsz egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy asztrális vortexet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy fémbontó szójer volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,46] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bibircsók-óriás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 10, gyógyulás: 16, összesen: +6 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szikla mögé rejtőzöl. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. Észreveszel egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 170 pontot kell rákölteni.) Találsz egy világítótornyot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 190.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[99,46] Még mindig hegyvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Leah hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy bibircsók-óriás. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal eltalálod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy szikla mögé rejtőzöl. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy drakolich ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot.

(Továbbmész...) [100,46] Továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy fémbontó szójer. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled.

Tüzet köpsz. 40 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával néhányszor megcsapod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszurkálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 18 életpontot vesztettél. Mallon botjával néhányszor megcsapod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 9 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Találsz egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [100,45] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy zombi mester.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester jobb karját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-47 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megbököd a zombi mester testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 85, gyógyulás: 36, összesen: -49 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy Thargodan csontváz.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöfködöd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 3 pirkitet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 379 (limit: 615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34505.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 163.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[101,44] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt sullár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,43] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A Kegyetlen Sivatag mélyén vagy. A távolból az itt oly gyakori homokférgek dübörgését hallod.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

Tüzet köpsz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöföd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal meghorzsolod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy dermesztő lidérc.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 kreiton esszenciát. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 381 (limit: 615), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34705.
Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [103,42] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt sullár. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 139.]

szk 357 keresed a 357. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy dűnekukacot. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

ef 5 506 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 104.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 103.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 2 33 fejleszted a 2. tulajdonságodat 33 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 26, 24.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 247 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY)
Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható.

KARAKTERLAP

Ebenezer Scrooge, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 106. fordulód.

Erő: 15 (18) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 185 cm
IQ: 27 Támadás: 22 (23) Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 25 (28) Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 267/224 Jellem: gonosz (72) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (27) Varázspont: 229/12 Pénz: 1364 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 30/0
Eddig összesen 1051 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 061 TP-t kaptál. Jelenleg 366 641 TP-d van. A következő szinthez még 83 359 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, zombi mester, csontváz lord. A 89. fordulódban 841 arany került a bankszámládra. 891 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 24/77 (+10%) ütőfegyverek: 10/78 (+8%) lőfegyverek: 23/68 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
103,42 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 111

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 166 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/102 (+99%) 2. nyomkövetés: 25/38 (+31%) 3. mászás: 6/78
4. csapdakészítés: 8/16 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/33 6. gyógyítás: 32/55
7. titkosírás: 4/26 8. felderítés: 4/104 9. szörnyidomítás: 3/71
10. teológia: 7/109 (+28%) 11. taumaturgia: 11/107 12. zene: 1/103
13. szörnyismeret: 9/21 14. zárnyitás: 1/20 15. vadászat: 5/54 (+3%)
16. bányászat: 17/96 (+60%) 17. főzés: 1/52 18. csapatmunka: 1/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), óriás csontváz (#176), fabontó szójer (#71), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760), szubreális vámpír (#223), élőholt sullár (#216)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) vámpirizáció (#1) (2,12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (teljesítve)
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 23, 25, 28, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.
Kész: 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1241 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 5 orgyilkos tőr (#225)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 10 * tüske (#22)
29 ubuk tüske (#131) 6 vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 ubuk dobónyíl (#138) 3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
2 királyi korona (#338) 1 * vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 4 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * aranyozott klipsz (#1623)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+2)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * koponya szimbólum (#139)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 Eldaran karkötője (#373) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 20]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 57 csepp spiritusz (#170), fér még: 123]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 12]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36) 3 fenőkő (#1618)
1 fülemüle síp (#1576) 1 gernim balzsam (#1894) 2 gyógykenőcs (#313)
21 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40)
1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 + manakristály (#500) 3 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 3 ork csodaszer (#1228)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 4 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 1 tapasztalatkő (#975)
1 tatu dob (#234) 2 + tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
13 amniosz (#203) 24 aurach fog (#657) 1 bruhatagnyelv (#1230)
3 csillezsályalevél (#1253) 5 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
3 darázsszárny (#652) 2 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665)
2 evaporőr háj (#105) 2 ezüstdarab (#326) 1 fémrúd (#104)
3 grákóbőr (#41) 4 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 4 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kőszem (#304) 1 kreiton esszencia (#892) 5 lidércesszencia (#1074)
156 madártoll (#112) 33 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa rubin (#379) 1 moa smaragd (#377) 8 mocsári penke (#148)
2 mutáns csont (#331) 2 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21)
26 pirkit (#153) 3 pular kristály (#239) 3 ramit kő (#226)
2 remák szív (#264) 3 rókafarok (#124) 5 sallank karom (#128)
6 smirglilevél (#29) 12 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529)
3 téfea-agy (#172) 1 Tiume batyuja (#660) 4 trikornis szarv (#198)
1 varkaudar csont (#1113) 14 vasérc (#152) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 94.60 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 éjkő (#2369) 6 kaja (#2) 1 távcső (#42)
6 tüske (#22) 2 vashegyű nyíl (#176) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 1 karbin plazma (#199) 1 kreiton esszencia (#892)
2 óndarab (#85) 3 pirkit (#153) 3 spiritusz (#170)
1 szeksztáns (#32)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
(95,49) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), élőholt quwarg (#202)
(96,48) Raia oltár, vaskohó (#155), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 30. jellempróba, érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(97,47) nyuhaj karbinok (#110), világítótorony (#156), phua-kúp (#372), asztrális vortex (#2324), fémbontó szójer (#150)
(98,46) bibircsók-óriás (#120), Elenios oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), világítótorony (#156), érclelőhely
(99,46) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), Leah oltár, érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(100,45) zombi mester (#251), Thargodan csontváz (#297), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), 36. jellempróba, érclelőhely
(100,46) fémbontó szójer (#150), Thargodan csontváz (#297), oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(102,43) dermesztő lidérc (#645), egy ismeretlen isten rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek