105. forduló, 107. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. máj. 10. 12h:04'
EZ A 504. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD
505. játékheted kezdete: máj. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,72] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 csatabárdot (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 25 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. A teremtés zsákja létrehozott 1 darázsszárnyat. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+138 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+45 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+63 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 253.]

bb 152 85 179 beraksz a bankba a 152. tárgyat (85 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 19 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 11 óndarabot. Beraksz a bank széfjébe 3 grifftojást. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

bb 119 70 2166 beraksz a bankba a 119. tárgyat (70 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 11 púderkövet. Beraksz a bank széfjébe 27 rézdarabot. Beraksz a bank széfjébe 2 inváziós trófeát. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

hu 331 hulladék: 331
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

kb 135 16 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (16 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 16 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

bb 166 60 beraksz a bankba a 166. tárgyat (60 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 60 ugh mérget. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

dd 331 119 eldobod a 331. tárgyat a 119. tárgyat
Elhajítasz 5 mutáns csontot. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

v 1 99 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

fgy 35 36 felt. gyógyítás 35 36
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

h 2167 használod a 2167. tárgyat
Előveszed a mágikus térképet, majd egy varázslatolvasás varázslattal értelmezed azt. Ezután már nincs más dolgod, mint a megfelelő mágikus parancsszóval aktiváld azt. Úgy látszik, hogy a térkép nem téged teleportál el máshová, hanem egy bizonyos személyt hozzád. Amint aktiválod a térképet, megjelenik előtted az ellenséges sereg egyik vezére: Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Dögvész. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [20 pontot használtál fel, van még 228.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[117,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy Tguarkhan ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar hírnök.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Farkával végigüt a varkaudar hírnök a hátadon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2007 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 47, gyógyulás: 38, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 50 tüskét.

(Továbbmész...) [118,71] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (27 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az ongóliant bal lábát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az ongóliant testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az ongóliant testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 132, gyógyulás: 76, összesen: -56 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Elsőnek egy varkaudar varázsló száll szembe veled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 143 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar varázsló fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 93 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 236, gyógyulás: 28, összesen: -208 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar felderítő.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+63 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 tüskét.

(Továbbmész...) [119,70] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight templomot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy Tguarkhan. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy Tguarkhan. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [129 pontot használtál fel, van még 99.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[120,69] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Fairlight templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy ongóliant. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod az ongóliant testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 123, gyógyulás: 65, összesen: -58 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Egy varkaudar felderítő áll veled szemben.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 61, gyógyulás: 32, összesen: -29 ÉP}

Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Tguarkhan. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [121,68] Továbbra is dombság. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy bibircsók-óriás. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Egy varkaudar hírnök áll veled szemben.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar behemót. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

(Továbbmész...) [122,67] Továbbra is dombság.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy quwarg boly van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Első ellenfeled egy varkaudar íjász.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 77, gyógyulás: 13, összesen: -64 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar bajnok.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 40, gyógyulás: 3, összesen: -37 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 purifikátor háj. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. [46 pontot használtál fel, van még 53.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[122,66] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [123,66] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Fele a lyukban,
Fele a kezemben,
Ide is fordítom,
Oda is fordítom.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Johnnyu Lee formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 32.]

ef 7 505 energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 15 506 energia fejlesztése 15
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy mélységi grittangot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Iszol a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-15 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 7, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a gyilkos szilmill. Egy kaját töm magába a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 247 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 87. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 106. fordulód.

Erő: 26 (36) Szint: 19 Merészség: 9/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 (24) Támadás: 33 (34) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (25) Védekezés: 38 (41) Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 310/130 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 370/4 Pénz: 1791 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 40/22 Pszi pont: 139/3
Eddig összesen 570 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 423 TP-t kaptál. Jelenleg 430 154 TP-d van. A következő szinthez még 19 846 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hírnök, borzalmas varkaudar, varkaudar varázsló. A 105. fordulódban 20271 arany került a bankszámládra. 20271 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 23/58 (+15%)
vágófegyverek: 6/11 ütőfegyverek: 10/33 lőfegyverek: 20/31 (+27%)
dobófegyverek: 6/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
123,66 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/34 (+66%) 2. nyomkövetés: 7/56 3. lopás: 1/0
4. mászás: 6/56 5. csapdakészítés: 22/54 (+15%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 32/98 (+31%) 8. titkosírás: 1/33 9. felderítés: 2/10 (+7%)
10. szörnyidomítás: 5/56 11. teológia: 14/14 (+23%) 12. taumaturgia: 10/28
13. szerencsejáték: 1/54 14. versengés: 6/75 15. harcművészetek: 3/85
16. zene: 1/22 17. szörnyismeret: 11/79 18. pszi: 17/54 (+30%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 16/22 21. bányászat: 14/29 (+73%)
22. testépítés: 4/23 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kék rothasztó (#421)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 322 (limit: 550), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 38 120.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 3 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 598 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 grifftojás (#179) 2 inváziós trófea (#2166) 2 kaja (#2)
5 mutáns csont (#331) 10 óndarab (#85) 10 púderkő (#119)
25 rézdarab (#70) 60 ugh méreg (#166) 19 vasérc (#152)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
31 arany (#50) 1 darázsszárny (#652) 16 gyöngymangó (#135)
1 kazmár gyökér (#205) 2 purifikátor háj (#269) 26 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

115 116 117 118 119 120 121 122 123 124
65
66
67
68
69
70
71
72
73
(117,72) 43. jellempróba, varkaudar hírnök (#686)
(118,71) ongóliant (#159), Leah oltár, varkaudar varázsló (#271), varkaudar felderítő (#7133)
(119,70) érclelőhely, bávatag golombár (#165)
(120,69) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 47. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159), varkaudar felderítő (#7133)
(121,68) bávatag golombár (#165), oltár, érclelőhely, bibircsók-óriás (#120), varkaudar hírnök (#686)
(122,66) quwarg boly (#359), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(122,67) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), oltár, 43. jellempróba, érclelőhely, varkaudar íjász (#687), varkaudar bajnok (#190)
(123,66) phua-kúp (#372), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek