Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 2. 15h:15' EZ A 264. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD 265. játékheted kezdete: dec. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1708 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1099. tárgyat |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
t 972 | támadod a 972. szörnyet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
id 240 40 | idomítod a 240. szörnyet 40 pontért |
id 240 80 | idomítod a 240. szörnyet 80 pontért |
im | imádkozol |
fku | felt. kutatás |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [188,106] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy templomot. Tharr hívői építették. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó bal lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
be 632 5 | bemész a 632. épületbe |
bpb | bef. parancs berakása: |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 15 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT) Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart. |
Erő: | 26 (29) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 25 (26) | Védekezés: | 57 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 19 (29) | Életpont: | 290/247 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (31) | Varázspont: | 349/65 | Pénz: | 892 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 14/12 | Pszi pont: | 79/79 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/21 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 22/89 (+2%) | lőfegyverek: | 23/0 (-2%) |
dobófegyverek: | 1/32 |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tünde nyíl (#554) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/30 | 2. nyomkövetés: | 31/73 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 4/71 | 5. csapdakészítés: | 8/77 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/60 |
7. gyógyítás: | 2/43 | 8. titkosírás: | 1/23 | 9. felderítés: | 2/34 |
10. szörnyidomítás: | 6/70 (+102%) | 11. teológia: | 22/88 (+6%) | 12. taumaturgia: | 16/24 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 1/22 | 14. versengés: | 1/61 | 15. zene: | 1/0 |
16. szörnyismeret: | 19/14 (+18%) | 17. pszi: | 12/61 | 18. zárnyitás: | 4/42 |
19. vadászat: | 2/0 | 20. bányászat: | 13/57 | 21. úszás: | 9/58 |
22. főzés: | 5/57 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 6 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálmadár (#351), Blounther apó (#972) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
áeratikus hasnyák (#243) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | szárazság (#48) | >> | Zinthurg (#180) | |
energiatüskék (#29) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
121 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 6 | kaja (#2) | |||
17 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | tünde nyíl (#554) |