Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 13. 9h:21' EZ A 132. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD 133. játékheted kezdete: nov. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1505 SZÁMLA : XXXX |
Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a garokk testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvágod a garokk fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
bpb | bef. parancs berakása: |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [97,78] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő dombi yeti mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dombi yeti otromba fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel megcsapod a dombi yeti bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
im | imádkozol |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel kicsit megvágod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 21, gyógyulás: 1, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [99,80] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. "
(Továbbmész...) [99,81] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel megkarcolod az orgyilkos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 140 | megveszed a 140. tárgyat |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel kicsit megvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [97,83] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gárdista. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vadászkéssel kicsit megvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [97,84] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal vállát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az erszényes elkarog farkát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel kissé megkarcolod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
m 4 6 | mozogsz délre, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a törpemammut fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod a törpemammut nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [96,85] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal csápját. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
im | imádkozol |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
ek 273 2 11 | t. energia kisütése: 273 2 11 |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 1602 27 100 | használod az 1602. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 6 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 6 pontért |
DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT) Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens. |
DENEVÉR SZIMBÓLUM (140. TÁRGY) A gonoszság istenének, Dornodonnak a követői viselik ez a fekete kristályból készített denevérszimbólumot, amely leheletvékony, mégis borzasztóan erős mágikus szállal akasztható a nyakba. Amíg viseled, kettővel magasabb az intelligenciád. A denevér szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
UNKREÁCIÓ (22. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. Pl. V 22 7 hatására a kőhegyű lándzsát 6 VP-ért alkotóelemeire bontod. Egyszerre mindig csak egy tárgyat unkreálhatsz. |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 111/113 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 263/188 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (26) | Varázspont: | 475/338 | Pénz: | 1489 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 21/1 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | vágófegyverek: | 24/37 (+3%) | ütőfegyverek: | 4/90 |
dobófegyverek: | 22/18 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/19 | 2. nyomkövetés: | 34/77 (+28%) | 3. mászás: | 7/23 |
4. csapdakészítés: | 11/3 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/14 | 6. gyógyítás: | 1/63 |
7. titkosírás: | 1/60 | 8. felderítés: | 9/9 | 9. szörnyidomítás: | 5/6 |
10. teológia: | 14/62 (+55%) | 11. taumaturgia: | 33/1 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 1/64 |
13. versengés: | 3/15 | 14. zene: | 6/46 | 15. szörnyismeret: | 10/6 (+22%) |
16. zárnyitás: | 1/0 | 17. vadászat: | 1/53 | 18. bányászat: | 6/7 (+16%) |
19. főzés: | 5/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szutykos remák (#191), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | arany (#50) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 24 | kaja (#2) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 29 | víz (#27) |