104. forduló, 106. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 6. 9h:16'
EZ A 109. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD
110. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,-82] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Etorlán, amikor összefutottatok, adott neked egy lánckesztyűt (ld. enc.), egy vasalt bunkót (ld. enc.) és egy harci kalapácsot (ld. enc.). Cinty, amikor találkoztál vele, adott neked 6 móri gyümölcsöt és 6 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! [10 pontot használtál fel, van még 234.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 3. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 1994 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 219.]

ffk 200 130 130 felt.fv.kozkázata: 200 130 130
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 130 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 130 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

kf 230 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat
Leveszed a kígyóbőr kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

kf 181 1 kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a göcsörtös bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a vasalt bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

kf 174 2 kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed a harci kalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

be 37 bemész a 37. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét honol. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

lm 3 5 10 mozogsz 3 5 10
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Nyitva van! Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar. (ld. enc.) Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar. Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar nyakát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Folytatod az utat. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar! Fegyvere egy csontszurony. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 1 kis vaskulcsot. Mész tovább, előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megint csak kanyarodik. [9. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [10. PONT.] Egy varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontkés. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar. Fegyvere egy csontszurony. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 131 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt, 1 aranygyűrűt (ld. enc.) és 1 bőrsisakot. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar. Fegyvere egy csontszurony. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 2 aranyat. Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 bordacsont, 12 arany, 1 evaporőr háj és 10 ubuk tüske [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [54 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 7 4 1 mozogsz 7 4 1
Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [8. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [7. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [4. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [54 pontot használtál fel, van még 106.]

dd 7 16 12 eldobod a 7. tárgyat a 16. tárgyat a 12. tárgyat
Sajnos nincs nálad kőhegyű lándzsa. Elhajítasz 2 bordacsontot. Elhajítasz 3 csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

dd 11 33 105 eldobod a 11. tárgyat a 33. tárgyat a 105. tárgyat
Elhajítasz 2 csontkést. Elhajítasz 1 lapockacsontot. Elhajítasz 3 evaporőr hájat. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

ep 155 80 építed a 155. tárgyat 80 pontért
Folytatod az építést. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a vaskohó. 43 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. [80 pontot használtál fel, van még 26.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[67,-81] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kaffogó hebrencs lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [66,-80] Szűnni nem akar a zöld síkság. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

Észreveszel egy mély kutat. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 evaporőr háj. Elteszed.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 2.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

fku 5 felt. kutatás 5
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

fku 5 felt. kutatás 5
fku 5 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: keresed a 91. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a garokk. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 246 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁNCKESZTYŰ (230. TÁRGY)
Ezt a kesztyűt harcosok számára készítették, rengeteg apró fémkarikából. A finom tapintású, könnyű kézvédő aránylag könnyű, mégis jó védelmet nyújt: hárommal növeli a védettségedet.

VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY)
A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges.

HARCI KALAPÁCS (174. TÁRGY)
A harci kalapács fémből készült professzionális ütőfegyver. Még nyele is vasból van, nehogy bármilyen kárt tudjon benne okozni egy fabontó szójer. Megalkotásához egy KT 174 parancsot kell kiadnod egy olyan mezőn, ahol van vaskohó, 35 TVP-ért. A súlyos pöröly megalkotásához elegendő, ha csak 3 a bányászat szakértelmed, de szükséged van 7 vasércre és 14 pirkitre is. A harci kalapács 3d4+1 sebzésű ütőfegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz.

VARKAUDAR (64. FAJ)
A varkaudarok keletkezésével kapcsolatban sok homályos mendemonda kering, de abban mindenki egyetért, hogy ez a legintelligensebb, legagyafúrtabb, legszámítóbb teremtmény, amely minden ilyen irányú tulajdonságát kizárólag a lehető leggonoszabb dolgok művelésére használja. Sokak szerint évszázadokkal ezelőtt, a Mirg-háborúk "alkalmából" hozták őket létre nagytudású (és sötétlelkű) mágusok. A hatékonyság érdekében megpróbálták az orkok szívósságát, a trollok erejét, a sötét tündék intelligenciáját és az árnymanók ravaszságát ötvözni. A történet szerint a "túl jól sikeredett" teremtmények később gazdáik ellen fordultak, és győzelmük után a szaporodásuk ellenőrizhetetlenné vált. Hogy ebből mi igaz, azt senki sem tudja, de tény, hogy Dornodon seregének derékhadát a varkaudarok alkották. A kincsekre, hatalomra éhes varkaudarok gyakran egy komplex labirintus mélyén vernek tanyát, de még gyakrabban indulnak hódító útra, bandákba verődve, ork seregeket vezetve. Ja igen, hogy is néz ki egy varkaudar... Bőre nagyon sötétkék, majdhogynem fekete, magassága két méter körüli, hegyes fülei vannak, rücskös, égettnek tűnő bőre, sárgán izzó, pupilla nélküli szemei, és hosszú agyarai (de harcban inkább fegyvereket használ, mint ezt). A hajdani kísérletek eredményeképpen létrejöttek nagyobb, különleges képességekkel bíró varkaudarok is, de ilyet eddig még senki sem látott.

VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY)
Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)...

ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY)
Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. Tharr tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 105. fordulód.

Erő: 23 (26) Szint: 14 Merészség: 4/3 Magasság: 176 cm
IQ: 17 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 22 Menekülés: 20 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 Életpont: 210/118 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 61/34 Pénz: 449 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/1 EFejl: 7
Eddig összesen 483 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1034 TP-t kaptál. Jelenleg 59645 TP-d van. A következő szinthez még 15355 TP szükséges. Trófeáid: Jerome, kardfogú fülemüle, törpemammut. A 47. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 14 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/52 szúrófegyverek: 12/60 vágófegyverek: 8/9 (+35%)
ütőfegyverek: 15/44 (+10%) lőfegyverek: 8/39 dobófegyverek: 5/11

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (130%) << vashegyű lándzsa (#182) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -9.); mérgezett tüske (#23) (10 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 17 időszaki: 17

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/39 2. nyomkövetés: 16/18 3. mászás: 6/47
4. csapdakészítés: 7/21 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/39 (+5%) 6. gyógyítás: 36/81
7. titkosírás: 3/55 8. felderítés: 2/87 9. szörnyidomítás: 3/64
10. teológia: 6/67 (+3%) 11. versengés: 1/23 12. zene: 7/79 (+10%)
13. szörnyismeret: 6/82 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 16/62
16. bányászat: 12/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), álomport (#396) (max. 6 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

Összsúly: 74.45 kg Megterheltség: 120%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 csontkés (#11) 1 evaporőr háj (#105)
1 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 2 aranypikkely (#415)
1 bőrsisak (#57) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kis vaskulcs (#40)
6 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(66,-80) quwarg harcos (#201), mély kút (#93), 35. jellempróba
(67,-81) gumifa (#38), 49. jellempróba, kaffogó hebrencs (#88)
(68,-82) a 37. labirintus bejárata, varkaudar (#64)

Üzenet küldése a karakternek