Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 10. 9h:06' EZ A 685. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD 686. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4673 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 5. KP: kf 811 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat |
hu 123 57 291 | hulladék: 123 57 291 |
hu 285 110 353 | hulladék: 285 110 353 |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
v 156 | elmormolod a 156. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 14 | elmormolod a 14. varázslatot |
lm 47 47 47 | mozogsz 47 47 47 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás szőröspók förtelmes fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az óriás szőröspók testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az óriás szőröspók testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágusölővel megvágod az óriás szőröspók testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az óriás szőröspók puha testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az óriás szőröspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 23 csepp ugh mérget. 1 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 8 7 1 | mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre |
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a piromenyét testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zombi mester fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-43 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zombi mester testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [92,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Fist Fighter hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy csodák kútját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Mágusölővel kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Thargodan csontváz jobb karját. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 16 életpontot vesztettél. Mágusölővel végigvágod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 53, gyógyulás: 8, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [93,55] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 760 | bemész a 760. épületbe |
kf 1753 | kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a proteinfecske testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a noth szellem testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a noth szellem jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [95,57] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő Pikoló nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Pikoló tollpihés hasát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a noth szellem bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a noth szellem testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a noth szellem bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kék rothasztó nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a kék rothasztó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 128 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [95,58] Fák, mindenütt csak fák. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő halálmadár nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálmadár fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár farkát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a halálmadár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 aranygyűrű. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt sullár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt sullár bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az élőholt sullár öklelő szarvai elől. Patájával az élőholt sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [95,60] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély kút van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a csontváz lord bal vállát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [95,61] A sík vidék mocsarassá válik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy phua-kúp van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy varkaudar. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nyelvével a köpködő bruhatag úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A köpködő bruhatag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) 892 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
ek 99 | t. energia kisütése: 99 |
a 403 4521 1 | átadod a 403. tárgyat a 4521. kalandozónak (1 darabot) |
szk 353 | keresed a 353. szörnyet |
ef 12 | energia fejlesztése 12 |
* 1. BP: h 1602 27 100 | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: le 811 0 0 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
* 4. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
ÓRIÁS SZŐRÖSPÓK (7076. SZÖRNY) A közönséges, erdőben lakó szőrös pókok még egy kezdő kalandozónak sem jelentenek komoly kihívást, ám ennek a fajnak létezik egy sokkalta veszedelmesebb, rejtőzködőbb, és épp ezért titokzatosabb alfaja is. Az óriás szőröspók alkatra megegyezik jól ismert rokonaival, ám méretük nem ritkán eléri azoknak a tízszeresét! Ez akár másfél mázsát, és egy méteresnél is nagyobb hátmagasságot jelent! Ezek a sunyi, fényt gyűlölő bestiák általában járatlan szakadékok, és eldugott barlangok mélyén tanyáznak. Kis kolóniákban élnek, és csak ritkán változtatnak élőhelyükön. Csáprágójuk méregtől csöpög, és mesterien szott hálójukat egyetlen pillantás alatt képesek rád hajítani! A póktest elpusztítására mindhárom fegyvertípus egyaránt alkalmas. |
LAJSTROM MEDÁL (1753. TÁRGY) Egy királyi pecséttel készített ezüstmedált tartasz a kezedben. Azoknak a kalandozóknak jár, akik vész esetén hajlandóak és tudnak is az ország védelmére kelni. Büszkén viselheted, ráadásul hasznos képességei vannak, 2-vel növeli az MXTU-t, 10-zel pedig az élet illetve varázspontjaid számát. Másnak biztos hogy nem adod át, szerezzen mindenki magának egyet! |
PIKOLÓ (7010. SZÖRNY) Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is... |
ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni. |
ELF TEKERCS (683. TÁRGY) Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az. - Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem. - Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni? - Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani! - Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] |
KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY) A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó. |
BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY) Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
Erő: | 30 (39) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 24 (31) | Támadás: | 43 (45) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 19 (26) | Védekezés: | 51 (55) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/23 év |
Egészség: | 18 (29) | Életpont: | 429/257 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (33) | Varázspont: | 956/115 | Pénz: | 2802 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 54/37 | Pszi pont: | 101/41 | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/5 (+21%) | vágófegyverek: | 26/62 (+17%) | ütőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 24/57 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -15.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,61 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 874 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/61 (-240%) | 2. nyomkövetés: | 36/23 (+25%) | 3. mászás: | 3/54 |
4. csapdakészítés: | 23/27 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 2/32 (-300%) | 6. gyógyítás: | 1/24 |
7. titkosírás: | 2/11 | 8. felderítés: | 7/42 (-300%) | 9. szörnyidomítás: | 7/61 |
10. teológia: | 19/9 (+20%) | 11. taumaturgia: | 47/29 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 3/63 (+12%) |
13. versengés: | 14/30 (+36%) | 14. zene: | 1/36 (+12%) | 15. szörnyismeret: | 21/28 |
16. pszi: | 14/79 (+10%) | 17. zárnyitás: | 4/41 (-300%) | 18. vadászat: | 3/9 (+12%) |
19. vitalitás: | 1/71 (+24%) | 20. bányászat: | 17/30 | 21. testépítés: | 15/26 |
22. úszás: | 1/0 | 23. főzés: | 7/41 (+15%) | 24. csapatmunka: | 2/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
készítesz éjurnát (#2368) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 9 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
mentális pajzs (#72) | varázspáncél (#156) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
3.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
22, 53, 54, 63, 65, 66, 68, 72, 73, 170, 171, 172, 173, 174, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
Kész: 1, 9, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 425 (limit: 1030), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 26670. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
az ősmágus botja (415) |
az ősmágus köpenye (416) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | fokhagyma (#403) | 2 | kaja (#2) | |||
42 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
69 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | aranytermő erszény (#819) | 9 | bomló esszencia (#2367) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
12 | drótszőr (#37) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 1 | lajstrom medál (#1753) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 5 | ork csodaszer (#1228) | 2 | pirkit (#153) | |||
4 | rókafarok (#124) | 1 | smirglilevél (#29) | 23 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vízionár szem (#102) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | |
54 | |
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|