104. forduló, 106. forduló, Williamette összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 2. 9h:42'
EZ A 264. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD
265. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1708
SZÁMLA : XXXX

WILLIAMETTE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,105] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy részeg kalandozó fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 254.]

* 1. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 254.]

* 3. KP: használod az 1099. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

ba nem támadod parancsok törlése
Minden BA parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

ba 243 nem támadod a 243. szörnyet
BA 243 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

id 470 70 idomítod a 470. szörnyet 70 pontért
Elkezdődnek a leckék a pikkelyes ptog számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Jól haladt a mai tanulás. (Még 75 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [70 pontot használtál fel, van még 179.]

id 470 90 idomítod a 470. szörnyet 90 pontért
Nekikezdesz a pikkelyes ptog idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 6 TVP-be kerül egy lépés, 6 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 340 tapasztalati pontot kaptál. [70 pontot használtál fel, van még 109.]

vtn 192 varázslat tanulás: a 192. varázslatot
Azt a varázslatot itt nem tanulhatod meg. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[187,106] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 23550 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy Vlagyimir szobrát.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütögeted az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 14 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (652. épület.).

(Továbbmész...) [186,106] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vasérc és egy rejtőköpeny. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 3 szöges bunkót 30 aranyért.
Összefutsz Darlannal. Egy sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg előtted, amikor ámulva nézed az ősök e nemes lovagját. Ő Ababo felesége! Elenios korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy jegygyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy rubin fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy sziréngyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: agyartőr, álompor, amniosz, angyalok gyűrűje, aranytermő erszény, aranytermő ládikó. Folytatod utadat. [17 pontot használtál fel, van még 92.]

ve 447 10 megveszed a 447. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

m 8 mozogsz északra
[186,105] Továbbmész a város utcáján. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Sheran hívei emelték.

A következő épületeket látod: egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 86.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[187,105] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Beugrasz egy kapualjba. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Blounther apó volt. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (635. épület.).

(Továbbmész...) [188,105] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Dornodon híveié. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló jobb oldalát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor súrolod az őrült varázsló bal karját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 19 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 2 sáfránypor. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

Van itt egy fekete mágustorony (643. épület.).

(Továbbmész...) [189,104] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 68.]

v 84 351 elmormolod a 84. varázslatot
14 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

id 240 100 idomítod a 240. szörnyet 68 pontért
Megkezdődik a sivatagi doareg tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Jól haladt a mai tanulás. (Még 112 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [68 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 14, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 246 pontot. A következő körben tehát 245 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

KARAKTERLAP

Williamette, egy göndör ősz hajú, barna szemű, kecskeszakállas elf férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran kisebb papja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 105. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 153 cm
IQ: 23 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 25 (26) Védekezés: 57 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 19 (29) Életpont: 288/128 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 345/14 Pénz: 1013 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 14/13 Pszi pont: 79/59 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 27
Eddig összesen 492 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5748 TP-t kaptál. Jelenleg 223231 TP-d van. A következő szinthez még 36769 TP szükséges. Trófeáid: őrült varázsló, áeratikus hasnyák, roguena. A 103. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 22/87 (+12%) lőfegyverek: *22/102 (+9%)
dobófegyverek: 1/32

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tünde nyíl (#554) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/30 (+11%) 2. nyomkövetés: 31/73 (+6%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 4/71 5. csapdakészítés: 8/72 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/60
7. gyógyítás: 2/43 8. titkosírás: 1/23 9. felderítés: 2/34
10. szörnyidomítás: 5/68 (+238%) 11. teológia: 22/82 (+3%) 12. taumaturgia: 16/13 (+29%)
13. szerencsejáték: 1/22 14. versengés: 1/61 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 18/96 (+18%) 17. pszi: 12/61 (+7%) 18. zárnyitás: 4/42
19. vadászat: 2/0 20. bányászat: 13/57 21. úszás: 9/58
22. főzés: 5/41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 6 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
áeratikus hasnyák (#243)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) szárazság (#48) >> Zinthurg (#180)
energiatüskék (#29) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
346 arany (#50) 2 deus ex machina (#1) 1 gyöngymangó (#135)
5 kaja (#2) 2 szöges bunkó (#8)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 madártoll (#112) 4 pirkit (#153) 1 rejtőköpeny (#277)
1 rókafarok (#124) 2 sáfránypor (#211) 2 tünde nyíl (#554)
1 vasérc (#152) 11 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,105) szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620), részeg kalandozó (#187), Darlan (2529. kalandozó)
(187,105) olimpiai aréna (#635), Blounther apó (#972)
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrült varázsló (#255)
(188,105) fekete mágustorony (#643), Dornodon oltár, szopógödör (#177), őrült varázsló (#255)
(189,104) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, művészi porolit (#720), 23. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek