104. forduló, 106. forduló, Risara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. márc. 10. 9h:09'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1529
SZÁMLA : XXXX

RISARA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,-19] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 13. pontnál.
Visszadátumoztunk 10 játékhéttel.
Minden varázserőd visszatért. (+3 varázspont.)

lm 1 mozogsz 1
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [12. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [11. PONT]
Már lassan az út felénél járhatsz. [10. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [9. PONT] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [8. PONT]
Eléred a 7. pontot. [7. PONT]
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [6. PONT]
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [5. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [4. PONT]
Továbbmész a halálfutam folyosón. [3. PONT] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [2. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elhagyod a halálfutam folyosót. Micsoda borzalmas élmény volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. [80 pontot használtál fel, van még 161.]

flh 1 22 felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal
FLH 1 22 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

flh 6 131 felt. lőfegyver haszn. 6 a 131. tárggyal
FLH 6 131 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

flh 5 22 felt. lőfegyver haszn. 5 a 22. tárggyal
Ok, FLH 5 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

h 81 18 használod a 81. tárgyat
Megméred a parittyát: súlya 0.10 kg. [5 pontot használtál fel, van még 156.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 20 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[45,-19] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,-19] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez a nyugati vidék egyik legnagyobb kiterjedésű erdeje, a Gorgota erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen pókvadász nyomokra bukkansz! Előkészíted a dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz közel lopódzni, és rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a pókvadász köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. (ld. enc.) Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani. Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,-19] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy gorombilla közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a gorombilla bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gorombilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szőrlajhár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a szőrlajhár testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a szőrlajhár jobb hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrlajhár megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 112.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[42,-19] Még mindig az erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy korongfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alattomos manó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az alattomos manó bal szárnyát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az alattomos manó hadonászó öklét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az alattomos manó a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az alattomos manó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [41,-19] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pókvadász. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [40,-19] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy zoloboo. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zoloboo bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zoloboo meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zoloboo most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 7 mérgezett tüskét. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 76.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[39,-19] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pókvadász került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy fabontó szójer. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a fabontó szójer farkát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fabontó szójer testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [38,-19] Fák, mindenütt csak fák.

Találsz egy kék orchideacserjét. [24 pontot használtál fel, van még 52.]

f 334 kísérletezel a 334. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz tünde nyilat. (ld. enc.) 90 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 42.]

f 272 kísérletezel a 272. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz Halatir kalapját. (ld. enc.) 165 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 32.]

f 213 kísérletezel a 213. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... Ebből a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. [10 pontot használtál fel, van még 22.]

f 390 kísérletezel a 390. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Ebből a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. [10 pontot használtál fel, van még 12.]

d 242 eldobod a 242. tárgyat
Elhajítasz 1 tüskecsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

d 18 2 eldobod a 18. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 7.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a pókvadász. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 246 pontot. A következő körben tehát 253 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELFOGTÁL EGY SZÖRNYET...
Brávó! És most mit kezdesz vele? Amíg ezt kitalálod, néhány információ: egyszerre maximum 6 elfogott szörnyed lehet (kezdetben azonban, amíg még nincs nagy tapasztalatod a fogoly szörnyek tartásában, még kevesebb). A magasabb intelligenciájú lények elfogásával ne is próbálkozz, ők úgysem sétálnak bele a csapdádba! Labirintusban nem érdemes az elfogással próbálkozni, mert csak nagyon kevés csapda van (van egyáltalán?) amelyet ott is használni tudsz. Egy elfogott szörnyet a Szörny Elengedése: SZE <szörny> paranccsal engedhetsz szabadon, "rakhatsz le" egy adott mezőn. Megölni a Szörny Megölése: SZM <szörny> paranccsal lehet. Ilyenkor a szörnyet szintén lerakod az adott mezőn, csak azonnal meg is küzdesz vele. A szörnyet rabsága alatt etetned kell - minél nagyobb, annál több kaját eszik a körben (az etetést mindig a legéhesebb szörnnyel kezded). Hosszú éhezéstől a szörnyed éhenhalhat, és ezért gonoszságpont jár. A fogoly szörnyeid italszükségletükről maguk gondoskodnak.

TÜNDE NYÍL (554. TÁRGY)
A tünde nyíl a tünde íjhoz való nyílvessző, amelyet egy elf készíthet el, bozótosban vagy erdőben. Szükséges hozzá 1 madártoll, 1 acéltű és 6 TVP. A tünde nyíl sebzése 3D6. A tünde nyíl, bár törékenynek látszik, nem az: még a vashegyű nyílnál is ritkábban sérül meg vagy veszik el. Ezenkívül használatakor a tünde íj bónuszán felül kapsz még +2 támadást a pontos lövéshez.

HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY)
Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált.
Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel.

KARAKTERLAP

Risara, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. Ez a 105. fordulód.

Erő: 23 Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 16 Menekülés: 35 % Életkor: 165/165 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 212/212 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 76/76 Pénz: 378 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 644 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 738 TP-t kaptál. Jelenleg 84 880 TP-d van. A következő szinthez még 35 120 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, dombi yeti, bandita.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 16 ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: * 19
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -8.); nyílvessző (#108) (9 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
38,36 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1230 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 13
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 6 9. teológia: 1
10. zene: 4 11. szörnyismeret: 4 12. zárnyitás: 4
13. vadászat: 8 14. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk tüskét (#137) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot )
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Thompson99 (#1042)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pókvadász (#59) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.

Összsúly: 79.32 kg Megterheltség: 141%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 nyílvessző (#108) 2 parittya (#18) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 fabontó (#106) 3 kaja (#2) 1 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 7 mérgezett tüske (#23) 2 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
-20
-19
-18
(38,-19) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(39,-19) pókvadászok (#59), fabontó szójer (#71)
(40,-19) zoloboo (#77)
(41,-19) pókvadász (#59), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(42,-19) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), alattomos manó (#756)
(43,-19) gorombillák (#38), szőrlajhár (#141)
(44,-19) pókvadász (#59)
(45,-19) törpemammut (#115), Leah oltár
(46,-19) a 27. labirintus bejárata

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.03.10 09:03 Változások a számládon! Zseton levonás: 50 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (10 ford. lemaradÂás 1529-nek)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az utóbbi években erősen megnövekedett kincskeresés bónusz, és az új terület, a Létsíkok fejlesztése szükségessé tett némi változtatást a kincskeresés működésében. Ezentúl a 10%-nál kisebb eséllyel eső tárgyaknál, ahol működik a kincskeresés, nem a teljes bónusz adódik hozzá az alapesélyhez, hanem csak az (alapesély * kincskeresés bónusz/10)%. Azaz pl. az 1% eséllyel eső tárgynál a kincskeresés bónusz tizede (1*bónusz/10), a 3% eséllyel esőnél a kincskeresés bónusz 3/10-e (3*bónusz/10) stb. A 10% vagy annál nagyobb eséllyel eső tárgyaknál a nincs változás. Ez a változás csak a TF új területén, a Létsíkokon lesz érvényes.
* - Új miniesemény indult: az Olimpiai Láng hordozása. Erről a részleteket a honlapon lehet elolvasni.

Üzenet küldése a karakternek