103. forduló, 105. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 14. 11h:13'
EZ A 1146. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
1147. játékheted kezdete: máj. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,-23] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 264.]

ba 9095 nem támadod a 9095. kalandozót
BA 9095 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

ba 9097 nem támadod a 9097. kalandozót
BA 9097 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

ba 71 150 nem támadod a 71. szörnyet a 150. szörnyet
BA 71 parancs tárolva. BA 150 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

le 157 leveszed/lerakod a 157. tárgyat
Elrakod a nyu-shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

t 10 támadod a 10. szörnyet
FT 10 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy vadász tatu! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a vadász tatu fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a vadász tatu testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


kf 157 kézbeveszed/felveszed a 157. tárgyat
Előkészíted a nyu-shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

m 7 4 mozogsz északnyugatra, délre
[99,-24] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pókvadász közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,-23] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trappoló dinymák. {egyik sebzési módja: 4x 2d4+1.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák jobb első lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Látsz egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy patak van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 240.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Elrakod a nyu-shurikent, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

kf 171 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat
Elrakod a göcsörtös bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[98,-22] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kőevő Hansy egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,-22] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sullár került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár jobb vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a sullár testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [96,-22] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy ryuku légiós. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal néhányszor megcsapod a ryuku légiós testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a ryuku légiós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 204.]

kf 225 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat
Elrakod a rövid kardot, majd a jobb kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[95,-22] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Penelopé Morphilia. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy garokk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a garokk testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a garokk bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A garokk megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,-21] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kolompár Elvira vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az uzbány testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,-20] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rájanyék testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 168.]

h 1540 259 16 használod az 1540. tárgyat
Használod a megsemmisítőt, hogy eltüntess 16 szopókövet. A megsemmisítő szintúgy eltűnik. [2 pontot használtál fel, van még 166.]

h 238 50 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 116.]

gyk 171 50 gyakorolsz a 171. tárggyal 50 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan.

[50 pontot használtál fel, van még 66.]

gyk 171 50 gyakorolsz a 171. tárggyal 50 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. Már nem sok kell a következő szinthez. [50 pontot használtál fel, van még 16.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 13.]
A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-14 életerő.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következő körben tehát 258 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY)
Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 104. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 18 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 244/230 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 87/87 Pénz: 1708 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 11/5
Eddig összesen 957 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 548 TP-t kaptál. Jelenleg 332 105 TP-d van. A következő szinthez még 7 895 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, quwarg harcos, proteinsólyom.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21 szúrófegyverek: 14 vágófegyverek: 6
ütőfegyverek: 7 lőfegyverek: 15 dobófegyverek: 8 (+1)

Óvatosság (labirintusokban): 0
93,78 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 23 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 34
7. felderítés: 7 8. teológia: 5 9. harcművészetek: 20
10. zene: 4 11. szörnyismeret: 3 12. pszi: 2
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 14 15. bányászat: 6

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) szemmelverés (#137)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (teljesítve)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 396, az összesen kapott pontszám: 46380. (összesen ölhető: 408 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) 1 * méregfog (#1553) 6 * orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
3 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 2 rézgolyó (#343)
19 ubuk tüske (#131) 5 vashegyű nyíl (#176) 2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350) 4 nyu-shuriken (#157) 14 tolmokov-koktél (#351)
4 * vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
4 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
2 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
12 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 huhogó bibe (#332) [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 42]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 29 csepp spiritusz (#170), fér még: 71]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 67 csepp ugh méreg (#166), fér még: 41]
2 zöld üveg (#82) [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 20]
Eszközök, használati tárgyak
2 áldott kő (#642) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
5 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 28 gernim balzsam (#1894)
1 + hebrencs csapda (#147) 51 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 lant (#238)
3 manakristály (#500) 3 megsemmisítő (#1540) 8 ork csodaszer (#1228)
17 ősi rúna (#2520) 1 rézkulcs (#75) 2 rum (#1419)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42)
3 titanitdukát (#1480) 2 tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 álompor (#396) 6 dorony tüdő (#212) 1 eknozol (#540)
4 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326) 3 galachmit (#310)
1 gromak bőr (#268) 8 gyöngymangó (#135) 2 hibátlan tűzopál (#1642)
1 holdbőr (#1236) 1 ilkin érc (#232) 10 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 5 kazmár gyökér (#205) 3 kreiton esszencia (#892)
2 lajhár csont (#236) 63 madártoll (#112) 11 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 móri gyümölcs (#116) 3 mutáns csont (#331)
3 óndarab (#85) 22 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 6 rókafarok (#124) 2 ryuku rúnatekercs (#1162)
27 sallank karom (#128) 2 smirglilevél (#29) 3 szárnyas hernyó (#69)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szvó-ektoplazma (#151) 14 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 7 vadász tatu bőr (#15) 9 vasérc (#152)
4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 80.40 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 megsemmisítő (#1540) 16 szopókő (#259) 2 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 4 kaja (#2) 10 mákrózsa virág (#56)
1 sullár hólyag (#168) 1 uzbány csőr (#169) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97 98 99 100 101
-25
-24
-23
-22
-21
-20
-19
(93,-20) márványtorony (#175), 24. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rájanyékek (#58)
(94,-21) Sheran rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), tavacska, uzbányok (#102)
(95,-22) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), garokkok (#73)
(96,-22) ryuku légiós (#361), mély kút (#93), Fairlight oltár
(97,-22) sullár (#101), 48. jellempróba
(98,-22) élőholt quwarg (#202), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, 21. jellempróba, művészi porolit (#720)
(99,-24) pókvadászok (#59), Dornodon rúnaköve
(99,-23) trappoló dinymák (#118), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155)
(100,-23) vadász tatuk (#10)

Üzenet küldése a karakternek