Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 30. 9h:26' EZ A 130. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD 131. játékheted kezdete: nov. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1505 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
ve 82 2 | megveszed a 82. tárgyat 2 |
ve 83 5 | megveszed a 83. tárgyat 5 |
bb 128 20 | beraksz a bankba a 128. tárgyat (20 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fa 83 4541 1 | feladod a 83. tárgyat a 4541. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 698 6 | bemész a 698. épületbe |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [86,70] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Észreveszel egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dombi yeti. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dombi yeti testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vadászkéssel megvágod a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [87,70] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos sallank. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vadászkéssel végigmetszed a gyilkos sallank nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A gyilkos sallank karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [85,71] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő gorombilla nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a gorombilla testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a gorombilla testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 313 5 | elkészíted a 313. tárgyat (5 darabot) |
m 3 2 7 | mozogsz délkeletre, keletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [87,72] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sörényes ubuk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sörényes ubuk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk jobb hátsó lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [86,71] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ananászvirág illatát hozza a szél.
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
k 1 | követed az 1. fajúakat |
k 2 | követed a 2. fajúakat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 111/113 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 260/169 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 | Varázspont: | 454/380 | Pénz: | 1546 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 21/4 | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | vágófegyverek: | 24/31 (+3%) | ütőfegyverek: | 4/90 |
dobófegyverek: | 22/0 |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/19 | 2. nyomkövetés: | 34/17 (+20%) | 3. mászás: | 7/23 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 10/93 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/14 | 6. gyógyítás: | 1/63 |
7. titkosírás: | 1/60 | 8. felderítés: | 9/9 | 9. szörnyidomítás: | 5/6 |
10. teológia: | 13/80 (+5%) | 11. taumaturgia: | 32/76 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 1/54 |
13. versengés: | 2/83 | 14. zene: | 6/46 | 15. szörnyismeret: | 9/66 (+30%) |
16. zárnyitás: | 1/0 | 17. vadászat: | 1/53 | 18. bányászat: | 5/91 (+16%) |
19. főzés: | 5/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szutykos remák (#191), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 1 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (teljesítve) |
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
87 | arany (#50) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 1 | kígyóbőr öv (#410) | |||
5 | sallank karom (#128) | 25 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | gyógykenőcs (#313) | 2 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
5 | ubuk tüske (#131) |