TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. máj. 12. 9h:27'
EZ A 115. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
116. játékheted kezdete: máj. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX
|
ALEX ZELPHER KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,75] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Záporesővel. Elenios tanítványa. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy ryuku köpenyt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy yeti mokasszint visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy rücskös gigaféreg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy vidáman csipogó széncinege kíséri. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 5 uzbány csőrt (150 arany kikiáltási áron), 15 mákrózsa virágot (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 szeksztáns (eladási ár: 180 arany, ebből a kezelési költség: 18 arany), 1 kőkalapács (eladási ár: 80 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Az 1. napon találkozol Loreen Hunter. Raia ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy rőtmanó berzerker trófea, egy arató csattanat trófea és egy törpemammut trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+8 életpont.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Elenios hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy Főnix. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tűzfőnix. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az ő neve Octavianus. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+3 varázspont).
A 2. napon összeakadsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Leah ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy sötét kámzsát, egy vassisakot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Alberto Margento. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+87 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 243.]
* 1. KP: |
gyógyítás 30 pontért |
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+45 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oppsz, itt járt már valaki! Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 213.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]
tno 3 |
növeled a 3. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 208.]
tno 5 |
növeled az 5. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 208.]
ek 273 6 4 |
t. energia kisütése: 273 6 4 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, plusz 4 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, plusz 4 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 208.]
t 290 |
támadod a 290. szörnyet |
FT 290 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
t 102 |
támadod a 102. szörnyet |
FT 102 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fog 73 220 |
elfogod a 73. szörnyet a 220. tárggyal |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 208.]
szm 102 |
megölöd a 102. szörnyet |
Unod már, hogy ez az uzbány állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az uzbány nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
[0 pontot használtál fel, van még 208.]
[95,76] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy garokk jelenlétét jelzi. Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a garokk köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Penelopé Morphilia vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [40 pontot használtál fel, van még 168.]
kt 4 1 |
elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 160.]
kt 32 1 |
elkészíted a 32. tárgyat (1 darabot) |
Legyártottál 1 szeksztánst. [15 pontot használtál fel, van még 145.]
t 73 |
támadod a 73. szörnyet |
FT 73 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 145.]
[94,77] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sérült uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kolompár Elvira irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 133.]
t 102 |
támadod a 102. szörnyet |
FT 102 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 133.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[93,78] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Látsz egy márványtornyot. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [92,79] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy piromenyét került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét fejét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal megdöfködöd a piromenyét jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [91,80] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 5 kaja. Elrakod őket. [36 pontot használtál fel, van még 97.]
[91,81] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített sörényes ubuk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk fejét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal többször eltalálod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a sörényes ubuk bal középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 85.]
t 89 |
támadod a 89. szörnyet |
FT 89 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 85.]
m 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra |
[90,81] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Találsz egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy szürke rinocérosz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [89,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Chara-din híveié. Látsz egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Aranymag előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy megsebesített alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén jobb első lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a manaelementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+72 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Perbittel. Egy bíbor erőövet, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy ork sámán trófea és egy törpemammut trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy érző szívű dromedár trófea és egy kérődző etra trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zúgószél. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz Loreen Hunter. Raia ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy rőtmanó berzerker trófea, egy arató csattanat trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+5 életpont.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 14 kaktusztüske. Elteszed őket. [54 pontot használtál fel, van még 31.]
szk 361 |
keresed a 361. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 31.]
ef 2 |
energia fejlesztése 2 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 784 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 11.]
id 73 70 |
idomítod a 73. szörnyet 11 pontért |
Megkezded a garokk idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Jól haladt a mai tanulás. (Még 49 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [11 pontot használtál fel, van még 0.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a garokk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight ministránsa vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 104. fordulód.
Erő: |
17 (19) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
169 cm |
IQ: |
20 |
Támadás: |
15 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
93 kg |
Ügyesség: |
20 (22) |
Védekezés: |
22 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
23/23 év |
Egészség: |
20 |
Életpont: |
228/165 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
18 |
Varázspont: |
137/13 |
Pénz: |
391 arany |
Kép. pont: |
12 |
Tudatpont: |
12/2 |
|
|
|
|
EFejl: |
47 |
Eddig összesen 376 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1726 TP-t kaptál. Jelenleg 77118 TP-d van. A következő szinthez még 42882 TP szükséges. Trófeáid:
vérfürdető magszim,
erszényes elkarog,
nukleáris cickány. A 94. fordulódban 91 arany került a bankszámládra. 99 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
8/70 (+10%) |
vágófegyverek: |
1/1 |
ütőfegyverek: |
19/90 (+26%) |
lőfegyverek: |
18/93 (+33%) |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
7/19 |
2. nyomkövetés: |
18/42 (+36%) |
3. mászás: |
4/35 |
4. csapdakészítés: |
8/82 (+21%) |
5. gyógyítás: |
50/27 (+37%) |
6. titkosírás: |
1/40 |
7. felderítés: |
5/24 |
8. szörnyidomítás: |
2/15 (+11%) |
9. teológia: |
3/30 (+6%) |
10. taumaturgia: |
11/3 (+76%) |
11. szörnyismeret: |
9/94 (+18%) |
12. vadászat: |
11/54 |
13. bányászat: |
3/54 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
garokk (#73) (csak egyszer), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
|
|
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK |
erőpajzs I (#12) |
|
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
Összsúly: 61.55 kg |
Megterheltség: 128% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(89,81) oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), alpesi tehenek (#91), manaelementál (#290), Perbit (1734. kalandozó), Zúgószél (2460. kalandozó), Loreen Hunter (2717. kalandozó)
(90,81) manaelementál (#290), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), szürke rinocérosz (#346)
(91,80) Leah oltár, uzbányok (#102)
(91,81) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, sörényes ubukok (#89), manaelementál (#290)
(92,79) piromenyétek (#99), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, manaelementál (#290)
(93,78) márványtorony (#175), Tharr oltár, rájanyékek (#58), manaelementál (#290)
(94,75) manaelementál (#290), uzbányok (#102)
(94,77) uzbányok (#102), Sheran rúnaköve, Tharr oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), tavacska, 42. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290)
(95,76) garokkok (#73), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Tharr oltár, 47. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)