102. forduló, 104. forduló, Galira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. okt. 17. 12h:48'
EZ A 376. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
377. játékheted kezdete: okt. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5845
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

GALIRA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [38,105] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

hh 305 305 1133 használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 1133. tárgyat
Ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 289.]
Ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 289.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 268. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 268.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 5 VP-t.]

v 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258. Kapsz 5 VP-t.]

v 16 0 0 elmormolod a 16. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253. Kapsz 5 VP-t.]

v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 248. Kapsz 5 VP-t.]

h 1271 1905 0 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy tátika bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 5 VP-t.]

hh 1100 1269 1253 használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 1 VP-t.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+12 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 250. Kapsz 4 VP-t.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 244. Kapsz 6 VP-t.]

v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 244.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 249.]

* 2. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 254.]

* 3. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

* 4. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

* 5. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ftv 50 10017 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot 17. szinttől
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ftv 50 10020 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot 20. szinttől
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ftv 50 285 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 285. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ftv 186 285 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 285. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ftv 33 191 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 191. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

ftv 186 191 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 191. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

bb 264 42 beraksz a bankba a 264. tárgyat (42 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 42 remák szivet. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

h 1167 6 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag omlós szerencsemasszát támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Igazi kincsvadászhoz illő érzéseid támadnak. 545 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 244. Kapsz 10 VP-t.]

v 181 74 58 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

37 38 39
104
105
106

[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Észreveszel egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat.

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 234. Kapsz 10 VP-t.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! Hirtelen megszáll egy érzés, hogy valami gonosz dolgot cselekedtél. Az Ördögi Körön belül folyó szentségtelen rituálék a te tisztaságod is beszennyezték. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 5 VP-t.]

m 2 4 3 mozogsz keletre, délre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[38,105] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérszomjas csüldő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [38,106] Még mindig füves síkságon vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy phua-kúp van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woor-antilop. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a woor-antilop nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a woor-antilop jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A woor-antilop feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a woor-antilop száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 antilopbőrt. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [39,107] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy tigroszlán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a tigroszlán bal első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a tigroszlán testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival a tigroszlán megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A tigroszlán állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tigroszlán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy manóodú van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [15 pontot használtál fel, van még 214. Kapsz 15 VP-t.]

kt 69 2 elkészíted a 69. tárgyat (2 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 2 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy borzalmas varkaudar.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 3 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 2 manifeszt.nyúlványt. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy mestervarázsló próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mestervarázsló girhes testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mithril karddal párszor kilyukasztod a mestervarázsló jobb lábát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a mestervarázsló jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a mestervarázsló csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A mestervarázsló lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A mestervarázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 eknozolt. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Még nincs vége! Ezúttal egy óriásféreg készül kirabolni!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriásféreg testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az óriásféreg testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriásféreg testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az óriásféreg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 3 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 17 aranyat. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat. [20 pontot használtál fel, van még 194. Kapsz 20 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[38,108] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tazunkaróka lehet. (ld. enc.) A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tazunkaróka bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a tazunkaróka jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tazunkaróka állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tazunkaróka összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rókafarkat. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Tetőtől talpig bekened a gyereket a púderkő porával. Így már haza mer menni. Megköszöni a segítségedet. (+2 jóság.)
Észreveszel egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz varázsfiolát. (ld. enc.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 173. Kapsz 21 VP-t.]

kt 701 elkészíted a 701. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 Rahn ékkövet. 1 750 tapasztalati pontot kaptál. A mindenit, a kész terméket akarja kiragadni a kezedből egy hirtelen előbukkanó quwarg nagymester. Ezt nem hagyhatod!

Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 megsemmisítőt. Várod az újabb ellenfeledet, majd amikor pár percig nem bukkan fel, akkor megnyugodva fellélegzel. Ezúttal győztél! [5 pontot használtál fel, van még 168. Kapsz 5 VP-t.]

kt 19 12 elkészíted a 19. tárgyat (12 darabot)
Begyűjtöttél 12 kerek követ. [Rahn ékkő:] 1 091 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy mestervarázsló.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a mestervarázsló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a mestervarázsló girhes testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a mestervarázsló girhes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mestervarázsló csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A mestervarázsló csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A mestervarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 3 karbin plazmát. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy elit gárdista próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 19 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az elit gárdista páncélozott testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed az elit gárdista páncélozott testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az elit gárdista jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja az elit gárdista nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 sáfrányport. Még nincs vége! Ezúttal egy zoloboo törzsfő készül kirabolni!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a zoloboo törzsfő fekete testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a zoloboo törzsfő jobb oldalát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a zoloboo törzsfő bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 28 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. 3 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 ómatériát. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Várod az újabb ellenfeledet, majd amikor pár percig nem bukkan fel, akkor megnyugodva fellélegzel. Ezúttal győztél! [12 pontot használtál fel, van még 156. Kapsz 12 VP-t.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[38,107] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriás patkány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az óriás patkány testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az óriás patkány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az óriás patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [39,106] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy drótszőrű pincsi került az utadba. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a drótszőrű pincsi jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 drótszőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [40,105] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ennivalót nyomsz a kis gnóm kezébe. Mohón majszolja, és abbahagyja a sírást: igen, most már mosolyog! Megsimogatod a buksi fejét, és útbaigazítod, hogy merre menjen. Bár veled akar tartani, elmondod, hogy Te túl sok veszélynek szoktad magad kitenni. A gnóm kölyök integet, amikor eltávolodsz. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt visel. Felszerelését egy rőtmanó trófea és egy garokk trófea ékesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hangzavar. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. (Csábmosoly.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[15 pontot használtál fel, van még 141. Kapsz 15 VP-t.]

kt 22 12 elkészíted a 22. tárgyat (12 darabot)
Begyűjtöttél 12 tüskét. [Rahn ékkő:] 1 091 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. A mindenit, a kész terméket akarja kiragadni a kezedből egy hirtelen előbukkanó elit gárdista. Ezt nem hagyhatod!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 19 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az elit gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal párszor kilyukasztod az elit gárdista bal vállát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az elit gárdista bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elit gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 4 szvó-ektoplazmát. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy quwarg nagymester akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a mithril kardot a másikra támadsz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester jobb középső lábát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Mithril karddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 ryuku rúnatekercset. Még nincs vége! Ezúttal egy kronokukac készül kirabolni!

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kronokukac farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a kronokukac testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kronokukac testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a kronokukac testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kronokukac farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 3 293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 ómatériát. Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat. [12 pontot használtál fel, van még 129. Kapsz 12 VP-t.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[41,104] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy színes dözmöng közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a színes dözmöng bolyhos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a színes dözmöng egyik csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A színes dözmöng csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a színes dözmöng száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [41,103] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebesített szőrös pók. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a szőrös pók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pókvadász. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász bal első lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a pókvadász bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [41,102] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy szekérkaravánt. Északkeletre tart. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megsajnálva a kis szörnyeket, elejtesz néhány apróbb állatot, és a ragadozócsemeték elé hordod. Emésztőcsöveiket a piciny csíbor-ragadozók mohón a táplálékra tapasztják. Néhány napig elég lesz nekik ez az élelem, aztán már nekik kell boldogulniuk. Fontolgatod, hogy magaddal viszed őket, de tudod, hogy magadnak is épp hogy elég ennivalót tudsz szerezni. Remélve, hogy a természet nem lesz kegyetlen, tovább folytatod utadat. (+4 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 84. Kapsz 45 VP-t.]

kt 36 4 elkészíted a 36. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 fáklyát. [Rahn ékkő:] 1 091 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy ekharion.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion ragyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod az ekharion testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ekharion szőrös kezét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az ekharion feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 36 aranyat. 3 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 3 sáfrányport. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy borzalmas varkaudar próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar bal lábát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 6 arany és 2 borostyán függő. 3 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 2 gyógykenőcsöt. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy ekharion. Ez is a tárgyadra pályázik! De hiszen ez a méltán híres/hírhedt Ek'Hor!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az Ek'Hor testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ekharion dárdát. A becsapódástól 66 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed az Ek'Hor szőrös kezét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az Ek'Hor szőrös kezét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az Ek'Hor pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az Ek'Hor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 ekharion dárda. 4 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 ómatériát. Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [12 pontot használtál fel, van még 72. Kapsz 12 VP-t.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 67. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 3. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 77.]

* 4. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 82.]

* 5. BP: ef 20 0 0 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] A befejezéshez még 242 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [80 pontot használtál fel, van még 2. Kapsz 80 VP-t.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 tátika bibét. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 24, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 244 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TAZUNKARÓKA (81. SZÖRNY)
A tazunkarókák, ezek a farkas méretű, vörös szőrű ragadozók a rőtmanók kedvenc hátasállatai. Hogy egy bunkóval vered ki a fogát, csontszablyával felaprítod a hátát, vagy felnyársalod egy csontszuronnyal, egyre megy - akit a rőtmanó szeret, Te valószínűleg nem szereted!

VARÁZSFIOLA (828. TÁRGY)
Az árnymanó rád vigyorog.
- Barátom! Épp a közelmúltban jutott a birtokomba egy mágikus eszköz. Egy varázsfiola, amely csak úgy hipp-hopp, varázsitalt képes előállítani. Gondolom, érdekelne a dolog? Ó persze ingyen sajnos nem megy... Néhány apróságra lenne szükségem, amely ahhoz kell, hogy a fiamnak elkészíthessem Huddens kesztyűjét. Egy teknősesszencia, egy etra hályog és egy berzerker tüske, igen, ezek kellenének! A többi csipcsup kelléket már én megoldom valahogy. Szóval jelentkezz, ha sikerült összelopni mindent!
A varázsfiolát a Küldetés teljesítése: KT 828 paranccsal veheted át az árnymanótól, 5 TVP árán. A fiola egy semleges jelleműek számára igen hasznos varázsital elkészítéséhez kell. Egy fiolában legfeljebb 5 adagot tarthatsz a különleges nedűből. Ha jó vagy gonosz vagy, akkor valószínűleg nem érdemes foglalkoznod azzal, hogy a tárgyak összegyűjtésével gürcölj.

KARAKTERLAP

Galira, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios ministránsa vagy. Az Akryoni varázslórend (#9179) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 103. fordulód.

Erő: 21 (33) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 142 cm
IQ: 32 (56) Támadás: 50 Agresszió: 4 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 146/158 év
Egészség: 27 (36) Életpont: 552/294 Jellem: jó (118) Tul. pont: 30
Szerencse: 32 (52) Varázspont: 945/801 Pénz: 143131 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 70/24 EFejl: 8
Eddig összesen 1970 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 53 693 TP-t kaptál. Jelenleg 1 880 049 TP-d van. A következő szinthez még 119 951 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, Ek'Hor. A 76. fordulódban 33076 arany került a bankszámládra. 35398 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20 vágófegyverek: 29 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (400%) << mithril kard (#575) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) max. 1 db (12 -20.); ezüsttollú nyíl (#363) (21 -25.); ében nyílvessző (#848) (26 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
41,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 15
4. csapdakészítés: 24 5. csapdaészlelés: 15 6. gyógyítás: 3
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 7 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 25 11. taumaturgia: 50 (+1) 12. szerencsejáték: 3
13. versengés: 1 14. zene: 6 15. szörnyismeret: 10
16. zárnyitás: 13 17. vadászat: 4 18. bányászat: 11 (+1)
19. testépítés: 6 20. főzés: 10

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90
6. regeneráció: 3 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 90 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 90 TVP-ért
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 70 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 80 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP)
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78) csábmosoly (#16) Symulf rúnája (#182) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) a lélek védelme (#57) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
gyóntatás (#56), mágiatörés (#35), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> halálos morf (#7618)
villámcsapás (#50) >> harcias morf (#7619) villámcsapás (#50) >> brutális morf (#7620)
villámcsapás (#50) >> lomha morf (#7621) villámcsapás (#50) >> védelmező morf (#7622)
villámcsapás (#50) >> mágiamorfáló (#7623) villámcsapás (#50) >> domináns morf (#7624)
villámcsapás (#50) >> éltető morf (#7625) villámcsapás (#50) >> változatos morf (#7626)
háló (#186) >> tűzfőnix (#215) villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre
háló (#186) >> kronokukac (#285) háló (#186) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 2)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 25, 27, 30, 31, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 87. Szerzett pont: 10549. Beállított erő: 0 Összpont: 10549

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: hh 305 305 1133, v 224, v 26, v 78, v 16, v 182, h 1271 1905, hh 1100 1269 1253, v 57, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
a hatalom rúnája (215)
fejleszt.gyümölcse (292)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
161 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 elf tekercs (#683)
1 fűszerkeverék (#1170) 1 hibátlan gyémánt (#680) 5 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 1 mocsári penke (#148) 1 púderkő (#119)
1 quwarg tojás (#360) 1 ragasztó (#83) 43 remák szív (#264)
6 rézdarab (#70) 1 tűzfény (#686) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 2 borostyán függő (#162) 4 drótszőr (#37)
3 ekharion dárda (#1557) 1 eknozol (#540) 4 fáklya (#36)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210) 2 gyógykenőcs (#313)
2 gyöngymangó (#135) 3 karbin plazma (#199) 12 kerek kő (#19)
7 kis káoszrelivkia (#2643) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 megsemmisítő (#1540)
8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 ómatéria (#2642) 1 Rahn ékkő (#701)
1 rókafarok (#124) 1 ryuku rúnatekercs (#1162) 2 szárnyas hernyó (#69)
4 szvó-ektoplazma (#151) 1 tátika bibe (#1905) 7 tigroszlán fog (#63)
10 tüske (#22) 3 ugh méreg (#166)

AKRYONI VARÁZSLÓREND (9179. Kt)

jelentés a csoportvezető (Galira) részére

Jelentés kelte: 2021. okt. 17.
Az új KT képesség kifejlesztéséhez még 242 TU szükséges.
Események 2021. okt. 17. óta:
Semmi említésre méltó.

TAGOK LISTÁJA


Az EF oszlop alatt az látható, hogy 2021/10/13 után ki mennyi TU-t rakott a fejlesztés alatt álló képességbe.

# tag neve MXTU TU X,Y FKÉR utolsó lépés EF jellem vallás
1. 1152 Whai Ling 70 11 73,60 2021.10.16 450 seml. Sheran
2. 1422 Szajly 0 0 99,82 2021.09.09 0 seml. Fairlight
3. 1486 Yllaro 0 0 99,82 2021.09.11 0 Raia
4. 2570 Szajlaa 15 0 98,100 2021.09.15 0 seml. Sheran
5. 4976 Yorakh 0 0 99,82 2021.09.10 0 seml. Tharr
6. 5675 Szajlee 0 0 99,82 2021.09.10 0 Raia
7. 5845 Galira 70 24 41,102 2021.10.17 8 Elenios

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

37 38 39 40 41 42
101
102
103
104
105
106
107
108
109
(38,105) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(38,106) woor-antilopok (#31)
(38,107) phua-kúp (#372), óriás patkány (#42)
(38,108) tazunkaróka (#81), 28. jellempróba, manóodú (#698), érclelőhely, quwarg nagymester (#214), mestervarázsló (#267), elit gárdista (#266), zoloboo törzsfő (#268)
(39,106) Tharr rúnaköve, gumifa (#38), Sheran oltár, drótszőrű pincsi (#22)
(39,107) tigroszlánok (#43), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár, borzalmas varkaudar (#166), mestervarázsló (#267), óriásféreg (#171)
(40,105) élőholt quwarg (#202), 3. jellempróba, Hangzavar (2113. kalandozó), elit gárdista (#266), quwarg nagymester (#214), kronokukac (#285)
(41,102) Leah rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), északkeletre tartó szekérkaraván (#1215), Sheran oltár, 10. jellempróba, ekharion (#232), borzalmas varkaudar (#166), Ek'Hor (#977)
(41,103) szőrös pók (#100), pókvadász (#59)
(41,104) színes dözmöngök (#78)

Üzenet küldése a karakternek