102. forduló, 104. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 16. 9h:08'
EZ A 249. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
250. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,-3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

fm 500 feltételes mászás 500
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

tim 120 titkosírás megfejtése 120 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Kicsi elefántcsontomban
Egy kerekded furcsa mag van:
Megeheted - ha megfőzted,
Fővetlenül - szárnya nőhet.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza teknőcpáncélját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza jobb vállát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a massza farkától. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza bal első lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A massza néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a massza a farkával a jobb válladra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

Ráébredsz, hogy itt esélyed sincs, de legalábbis szörnyű permanens károsodást szenvedhetsz. Összevizeled magad, majd elrohansz. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [120 pontot használtál fel, van még 124.]

m 7 8 2 mozogsz északnyugatra, északra, keletre
[77,-4] Bozótos terepre értél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pszi elementál közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 60 életpontot! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [77,-5] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Találsz egy phua-kúpot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a százfogú testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 3 óndarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy törpemammut közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut fejét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű troll férfival. A bőre kreolszínű. Raia misszionáriusa. Egy arany masszariasztót, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy mentát karkötőt, egy nap szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy szutykos remák trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy kőszáli disznó a hátasa. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [78,-5] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A távolban sakálok üvöltenek. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 bőrsisakot. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk farkát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-6 életpont.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [66 pontot használtál fel, van még 58.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[77,-6] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy halálmadár. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,-6] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy északi aurach. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 aurach bőr. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,-5] Még mindig dombos terepen vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz manóétket. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Látsz egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 22.]

ef 8 502 energia fejlesztése 8
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. Valami mozgolódik a hasadban. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 244 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANÓÉTEK (1588. TÁRGY)
- A rejtőzködő manók nagyon óvatos lények, önszántukból sosem mutatják maguk a felszínt járó, értelmes fajok előtt. Pedig ott vannak ám mindenütt! Hiába az olyannyira elterjedt láthatatlanság észlelése varázslat, az sem segít a megtalálásukban! - mondja az árnymanó, miközben egy furcsa, kásaszerű kulimásszal kínál. Nem túl bizalomgerjesztő. Inkább nem kérsz belőle. - Ahogy gondolod. Azért, ha mégis szükséged volna egy adagra, jobb, ha tudod, hogy szigorúan titkos recept alapján készül, és csakis én tudom azt! No meg a többi manóodúban élő, hozzám hasonló remete barátom. Szóval régi ismeretségünkre való tekintettel, szívesen készítek neked is belőle, csak fizesd meg az árát! - mondja, és sorolni kezdi a kért hozzávalókat: 3 csillezsályalevél, 1 dözmöngszív és 3 sáfránypor, a munkaköltség pedig 100 arany.
Ha összeszedted, amit kér, kiadhatod a manóodúnál a KT (Küldetés Teljesítése) 1588 parancsot 5 TVP-ért, ekkor egy adag manócsemegéhez jutsz (tartó nem kell hozzá). Sajnos az önelégült manó az előbb említett rejtőzködő manók előcsalogatásához nem mellékel használati leírást, így ennek módjára magadnak kell rájönnöd. Ha ugyan igazat beszélt. Ha magad is árnymanó vagy, fordulónként egyszer elfogyaszthatsz egy adag manóétket a H 1588 paranccsal, 1 TVP árán. Hogy mi fog történni, előre nem tudhatod. Ha nem vagy árnymanó, erre nem lenne gusztusod.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 103. fordulód.

Erő: 21 Szint: 15 Merészség: 8/1 Magasság: 146 cm
IQ: 15 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 19 Menekülés: 40 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 13 Életpont: 208/208 Jellem: semleges (-11) Tul. pont: 2
Szerencse: 12 (14) Varázspont: 20/20 Pénz: 368 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 27/6
Eddig összesen 534 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 539 TP-t kaptál. Jelenleg 75 347 TP-d van. A következő szinthez még 44 653 TP szükséges. Trófeáid: fémbontó szójer, vörös rakolits, rücskös gigaféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/98 (+6%) szúrófegyverek: 1/48 vágófegyverek: 1/48
dobófegyverek: 9/64 (+25%)

Óvatosság (labirintusokban): 0
75,63 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 46,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/24 2. nyomkövetés: 20/50 (+27%) 3. lopás: 1/41
4. mászás: 4/13 (+20%) 5. csapdakészítés: 10/5 (+7%) 6. csapdaészlelés: 11/46
7. gyógyítás: 37/19 8. titkosírás: 3/42 (+57%) 9. felderítés: 14/78
10. harcművészetek: 11/89 11. szörnyismeret: 1/24 12. zárnyitás: 5/4
13. vadászat: 8/21 14. bányászat: 6/72 (+34%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
tetemember (#123), szutykos remák (#191), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 21 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 58.59 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aurach bőr (#658) 3 aurach fog (#657) 1 bőrsisak (#57)
2 kaja (#2) 3 óndarab (#85) 5 ubuk tüske (#131)
16 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

74 75 76 77 78 79
-7
-6
-5
-4
-3
-2
(75,-5) mélységi grittang (#103), Fairlight oltár, manóodú (#698), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), 48. jellempróba, érclelőhely
(76,-6) északi aurach (#350), vaskohó (#155), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), érclelőhely
(77,-6) tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, halálmadár (#351)
(77,-5) mély kút (#93), phua-kúp (#372), 36. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, százfogú (#53), törpemammut (#115), egy troll férfi
(77,-4) pszi elementál (#221), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(78,-5) 31. jellempróba, grok-képződmény (#149), Chara-din rúnaköve, Fairlight oltár, sörényes ubuk (#89)
(78,-3) massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek