102. forduló, 104. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 14. 10h:38'
EZ A 1146. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
1147. játékheted kezdete: máj. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,-24] koordinátán.
Meglátogat A FÉNY hordozóinak hírnöke. Büszkén mutogatod neki legújabb szerzeményeidet, és nem érted, miért lesz ő ettől szomorú. "Talán egyszer majd megérted, mennyire nem mondanak e tárgyak rólad semmit..." hallod a hangját, s ahogy jött, úgy tűnik is tova...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+94 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+65 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Csillogó szemmel csókolod meg az üres rumosüveget, amit olyan kedvesen szorongattál álmodban.

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 264.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 262.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 260.]

kf 157 kézbeveszed/felveszed a 157. tárgyat
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a nyu-shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

t 59 támadod az 59. szörnyet
FT 59 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy pókvadász! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a pókvadász fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 4 2 mozogsz délre, keletre
[99,-23] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy patak van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy dombi yeti. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 53-58.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a dombi yeti jobb karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dombi yeti jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [100,-23] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy vadász tatu közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász tatu testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 230.]

kf 225 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat
Elrakod a rövid kardot, majd a jobb kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[100,-22] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült ryuku légiós. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Látsz egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,-21] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy süvítő rája. {védettsége: 36 szúró, 16 vágó, 30 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a süvítő rája bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,-20] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Úgy vágyom Rád, mint ha itt se lennél! Sok puszi: Elfi " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 nyu-shuriken. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 194.]

kf 123 kézbeveszed/felveszed a 123. tárgyat
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a jobb kezedbe veszed a göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[98,-21] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Látsz egy márványtornyot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 10.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 nyu-shuriken. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony farkát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sóhajtó dorony bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [99,-22] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy legyengült quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 19 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált tüskés harci gromak trófeát, és kinyersz egy alkalmas quwarg harcos trófeát. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Délre fekszik egy helytartói város. " Észreveszel egy amniosz-fát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,-23] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 158.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [50 pontot használtál fel, van még 108.]

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal 50 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. Már nem sok kell a következő szinthez. [50 pontot használtál fel, van még 58.]

gyk 123 30 gyakorolsz a 123. tárggyal 30 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). [30 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 25.]
- Uramatyám! - kiáltasz fel, ahogy látod, hogy valamilyen módon megduplázódott a nálad levő szopókövek száma. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-24 életerő.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 244 pontot. A következő körben tehát 269 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 103. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 18 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 243/193 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (1) Varázspont: 87/75 Pénz: 1708 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 11/5
Eddig összesen 950 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 857 TP-t kaptál. Jelenleg 330 557 TP-d van. A következő szinthez még 9 443 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, quwarg harcos, proteinsólyom.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21 szúrófegyverek: 14 vágófegyverek: 6
ütőfegyverek: 7 (+1) lőfegyverek: 15 dobófegyverek: 7

Óvatosság (labirintusokban): 0
100,75 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 23 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 34
7. felderítés: 7 (+1) 8. teológia: 5 9. harcművészetek: 20
10. zene: 4 11. szörnyismeret: 3 12. pszi: 2
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 14 15. bányászat: 6

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 6)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 396, az összesen kapott pontszám: 46380. (összesen ölhető: 408 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) 1 * méregfog (#1553) 6 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
3 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 2 rézgolyó (#343)
19 ubuk tüske (#131) 5 vashegyű nyíl (#176) 2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350) 4 * nyu-shuriken (#157) 14 tolmokov-koktél (#351)
6 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
4 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
2 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
12 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 huhogó bibe (#332) [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 42]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 29 csepp spiritusz (#170), fér még: 51]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 67 csepp ugh méreg (#166), fér még: 29]
2 zöld üveg (#82) [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 20]
Eszközök, használati tárgyak
2 áldott kő (#642) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
5 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 28 gernim balzsam (#1894)
1 + hebrencs csapda (#147) 47 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 lant (#238)
3 manakristály (#500) 4 megsemmisítő (#1540) 8 ork csodaszer (#1228)
17 ősi rúna (#2520) 1 rézkulcs (#75) 2 rum (#1419)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 16 szopókő (#259) 3 tapasztalatkő (#975)
1 távcső (#42) 3 titanitdukát (#1480) 2 tüskecsapda (#242)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 dorony tüdő (#212) 1 eknozol (#540) 4 elkarog szőr (#665)
4 ezüstdarab (#326) 3 galachmit (#310) 1 gromak bőr (#268)
8 gyöngymangó (#135) 2 hibátlan tűzopál (#1642) 1 holdbőr (#1236)
1 ilkin érc (#232) 10 kaktusztüske (#114) 2 kavadu lebeny (#24)
5 kazmár gyökér (#205) 3 kreiton esszencia (#892) 2 lajhár csont (#236)
63 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 móri gyümölcs (#116) 3 mutáns csont (#331) 3 óndarab (#85)
22 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
6 rókafarok (#124) 2 ryuku rúnatekercs (#1162) 27 sallank karom (#128)
2 smirglilevél (#29) 3 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szvó-ektoplazma (#151) 14 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43)
6 vadász tatu bőr (#15) 9 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 77.29 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 nyu-shuriken (#157) 3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 1 kaja (#2) 10 kerek kő (#19)
1 orgyilkos tőr (#225) 8 szopókő (#259) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101
-25
-24
-23
-22
-21
-20
-19
(98,-21) márványtorony (#175), 26. jellempróba, sóhajtó dorony (#112)
(99,-24) pókvadászok (#59)
(99,-23) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), dombi yeti (#366)
(99,-22) quwarg harcos (#201), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, Raia oltár, 34. jellempróba
(99,-20) orgyilkos (#131)
(100,-23) Tharr oltár, 28. jellempróba, vadász tatuk (#10)
(100,-22) ryuku légiós (#361), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, Chara-din rúnaköve, 24. jellempróba
(100,-21) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 39. jellempróba, süvítő rája (#113)

Üzenet küldése a karakternek