Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 14. 14h:41' EZ A 128. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD 129. játékheted kezdete: júl. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1844 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
ftv 50 181 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 181. szörnyet |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [138,13] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt quwarg bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt quwarg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az óriás csontváz testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). A sírlidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgoró jobb vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megérinted az orgoró jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az orgoró ollóját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod az orgoró bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az orgoró testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [140,12] Még mindig az erdőben vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bávatag golombár. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
kt 313 10 | elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
tv 50 101 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 101. varázslatot |
lm 4 1 | mozogsz 4 1 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 23 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 68 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a gnóm szolgáló törékeny testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mozgásod lelassul, kezed, tested kihűl. Uramisten, kővéváltál! Megdöbbenve látod, hogy ellenfeled felemel, és berak szoborgyűjteményébe. Hosszú ideig várakozol. (-50 TVP.) Elfek érkeznek, akik a KÖVGEO alkalmazottaiként mutatkoznak be. Visszaváltoztatnak, amiért végtelenül hálás vagy. Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
be 600 | bemész a 600. épületbe |
m 5 4 6 | mozogsz délnyugatra, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [139,15] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy törpemammut. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut ormányát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a törpemammut fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat jobb oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [138,15] A sík vidéket bozótos váltja fel.
v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
a 313 1571 6 | átadod a 313. tárgyat az 1571. kalandozónak (6 darabot) |
a 313 3058 2 | átadod a 313. tárgyat a 3058. kalandozónak (2 darabot) |
in 1571 50 139 | leírod az 1571. kalandozónak az 50. szörnyet a 139. tárgyat |
in 1571 62 140 | leírod az 1571. kalandozónak a 62. szörnyet a 140. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
DEGRADÁTOR (210. SZÖRNY) A degradátor egy óriási bogárra emlékeztet, de döbbenetes eltérések tapasztalhatók a testfelépítésében a normál biológiai elvárásokhoz képest. Ez nem is csoda, hiszen ez a teremtmény egy távoli létsík lakója. Ha Ghallán találkozol vele, az azt jelenti, hogy a közelben valahol dimenziókapu nyílt, és ez bizony nem túl jó hír. A degradátort csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadásod van kiadva rá, ugyanis érintése permanensen degradálja az erődet. Kemény páncélját csak ütőfegyverrel lehet bezúzni. |
EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY) Az ezoterikus mardel nagytestű, közel két méter magas szőrös kutyára emlékeztető szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tőle rettegő kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerű fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelők). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevű, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezű mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által őrzött tábort... |
RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY) A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. |
SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY) Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz. |
ÓRIÁS CSONTVÁZ (176. SZÖRNY) Az óriás csontváz közel négy méteres, minden bizonnyal egy hatalmas humanoid csontváza. Szúró és vágó fegyverekkel szinte lehetetlen komolyan megsebezni, emellett vörösen izzó szemeiből képes félelem-sugarakat lőni és öklének egyetlen csapásával összetörheti pajzsodat, sisakodat vagy balkezes fegyveredet. Azért nem legyőzhetetlen... |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 29 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 17 (21) | Életpont: | 261/123 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 15 (19) | Varázspont: | 323/200 | Pénz: | 20 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/2 | Pszi pont: | 130/86 | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 23/33 (+6%) | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 5/18 |
dobófegyverek: | 20/54 (+14%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -19.); tolmokov-koktél (#351) (20 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/55 | 2. nyomkövetés: | 27/57 (+26%) | 3. mászás: | 5/38 |
4. csapdakészítés: | 6/85 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 1/28 | 6. gyógyítás: | 5/6 |
7. titkosírás: | 2/23 | 8. felderítés: | 4/95 (+17%) | 9. szörnyidomítás: | 5/11 |
10. teológia: | 18/3 (+11%) | 11. taumaturgia: | 20/59 (+14%) | 12. versengés: | 4/4 |
13. zene: | 2/27 | 14. szörnyismeret: | 13/38 | 15. pszi: | 18/20 (+17%) |
16. zárnyitás: | 1/13 | 17. vadászat: | 2/67 | 18. bányászat: | 7/34 |
19. főzés: | 8/86 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 46 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | borkonyó bibe (#312) | 2 | drótszőr (#37) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | rókafarok (#124) | 10 | szárnyas hernyó (#69) | 56 | víz (#27) | |||
4 | tolmokov-koktél (#351) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 9 | gyógykenőcs (#313) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |