102. forduló, 104. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 29. 9h:43'
EZ A 108. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
109. játékheted kezdete: dec. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,5] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 bronzhegyű lándzsát, 5 dözmöng szivet, 1 mandibulakaszát, 1 manifeszt.nyúlványt, 4 ramit követ, 20 tintát. A büntetés tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 nagy aranykulcsot (54 arany), 1 vizestömlőt (49 arany), 20 ragasztót (44 arany). Átveszed a sikeresen eladott 2 bronzpenge (eladási ár: 19 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 3 aurach fog (eladási ár: 59 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 10 vízionár szem (eladási ár: 99 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 mérg. vas dobónyíl (eladási ár: 36 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 7 fabontó (eladási ár: 59 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 300 tapasztalati pontot.
A táborozás 3. napján találkozol Josh di Luqueval. Egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy ork sámán trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 3 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sullár nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 237.]

d 12 1 eldobod a 12. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

kf 237 1 kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat a jobb kezedbe
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kis vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

ff 28 482 325 felt. fegyverváltás: 28 482 325
Felt. fegyverváltás: << ököl << raptor szablya << ezüstkard. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

ffk 200 felt.fv.kozkázata: 200
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

kf 20 22 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[70,4] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bibircsók-óriás. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 6 aranyat. Elhajítod a vacak törpemammut trófeát, és kinyersz egy alkalmas bibircsók-óriás trófeát. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Látsz egy világítótornyot. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 7 sallank nyilat. [29 pontot használtál fel, van még 208.]

be 34 bemész a 34. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Odabent sötét van. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 4 900 2 mozogsz 4 900 2
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [3. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [4. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 6 bunkó. Felpakolsz. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [3. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [39 pontot használtál fel, van még 164.]

lm 903 6 900 mozogsz 903 6 900
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a zombi rotható húsát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a zombi testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [6. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontkulcs, 2 vadász tatu bőr, 1 királygyík bőr és 1 antilopbőr. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [20 pontot használtál fel, van még 144.]

lm 8 7 903 mozogsz 8 7 903
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [2. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zombi jobb lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [8. PONT.] Egy bakkurát pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a bakkura testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bakkura összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 bakkura bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. [35 pontot használtál fel, van még 109.]

lm 11 900 9 mozogsz 11 900 9
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mérg. ubuk dobónyilat (ld. enc.). Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérted a következő kanyart. [11. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] [44 pontot használtál fel, van még 65.]

lm 903 12 900 mozogsz 903 12 900
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a zombi bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-5 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma, 6 arany és 1 aranylánc (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 55.]

lm 2 903 1 mozogsz 2 903 1
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. [31 pontot használtál fel, van még 24.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[69,3] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [21 pontot használtál fel, van még 3.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-5 életerő.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a sörényes ubuk. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A rajtad lévő árnykarkötő hatása csökken (a következő fordulóban már csak 3 pluszt ad).
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 244 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét.

BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY)
A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz.

MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY)
Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik.

ARANYLÁNC (191. TÁRGY)
Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran ministránsa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 103. fordulód.

Erő: 21 (22) Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 21 Támadás: 14 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 220/173 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 64/40 Pénz: 426 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 12/8 EFejl: 29
Eddig összesen 536 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 772 TP-t kaptál. Jelenleg 61769 TP-d van. A következő szinthez még 13231 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, Jerome, bibircsók-óriás.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13/60 (+15%) vágófegyverek: 16/42 (+5%) ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: 18/6 (+3%) dobófegyverek: 4/40

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); ubuk tüske (#131) (4 .); mérgezett tüske (#23) (5 -6.); mérg. ubuk tüske (#137) (7 .); sallank nyíl (#129) (8 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/37 2. nyomkövetés: 18/10 (+4%) 3. mászás: 4/75
4. csapdakészítés: 7/13 (+11%) 5. csapdaészlelés: 4/63 (+50%) 6. gyógyítás: 32/45
7. titkosírás: 2/80 8. felderítés: 6/17 9. szörnyidomítás: 1/49
10. teológia: 3/36 11. szerencsejáték: 1/21 12. versengés: 1/63
13. harcművészetek: 17/0 14. szörnyismeret: 8/2 (+18%) 15. zárnyitás: 1/55
16. vadászat: 14/90

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 7 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 7 darabot )
elfogod pókvadászt (#59) háló-csapdával (#220), sóhajtó doronyt (#112) fedett veremmel (#219)
mászol max. 42 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), grákó denevér (#25) (csak egyszer), technokolin (#50), móleon (#68), törpemammut (#115), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
Túlélő Káoszvirág (#4637), Lightelf (#4965), Mangas Elf (#5024), Sylvestris (#1905), Hannibal (#4537), Fantalas Malcolm (#5949), Tündér Lala (#2116), Andrej (#5837), Silver Ice (#3589), Mangas Gnóm (#5370), Lélektolvaj Wortan (#2210)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

Összsúly: 108.86 kg Megterheltség: 181%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszurony (#12) 1 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
6 nyílvessző (#108) 7 sallank karom (#128) 2 víz (#27)
7 ragasztó (#83)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 aranylánc (#191)
1 bakkura bőr (#95) 6 bunkó (#5) 1 csontkulcs (#74)
1 királygyík bőr (#44) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 sallank nyíl (#129)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(70,4) bibircsók-óriás (#120), a 34. labirintus bejárata, vaskohó (#155), világítótorony (#156), zombi (#49), bakkura (#52), csontváz (#48)

Üzenet küldése a karakternek