Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 27. 15h:43' EZ A 107. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD 108. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | energia fejlesztése 1 |
fkt 94 6 | felt. készítesz a 94. tárgyat (6 darabot) |
a 379 5033 2 | átadod a 379. tárgyat az 5033. kalandozónak (2 darabot) |
a 74 5033 1 | átadod a 74. tárgyat az 5033. kalandozónak (1 darabot) |
kf 247 160 276 | kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat a 160. tárggyal a 276. tárgyat |
kf 225 2 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
ek 116 50 5 | t. energia kisütése: 116 50 5 |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns pók jobb oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [60,-82] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt quwarg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [61,-80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a légirozmár testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a légirozmár agyarával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A légirozmár farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [60,-79] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi grittang nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (ld. enc.) 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a Jerome kitines ollóját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Jerome bal vállát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a Jerome nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a Jerome végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Jerome fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a Jerome bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a Jerome testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a Jerome ollója. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Jerome, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Jerome száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Jerome köpenye (ld. enc.). Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 7 csepp rákfatty váladékot. Magad mögé lököd a pitiáner homokféreg trófeát, és kiszedsz egy Jerome trófeát. 696 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
fku 5 | felt. kutatás 5 |
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [62,-78] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tűzrakó helyet. Északnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bolhakutya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bolhakutya bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a bolhakutya fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 5.]
kt 1167 | elkészíted az 1167. tárgyat |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
e 30 | élelemszerzés 5 pontért |
gy 30 | gyógyítás |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 91. szörnyet |
FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY) Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled. |
TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY) Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. |
GROK-KÉPZŐDMÉNY (149. TEREPTÁRGY) Néha nagy távolságból is lehet látni a bozótosból kiemelkedő, hatalmas méretű mákvirágra emlékeztető képződményeket. Sokak szerint ez egy ősi korból származó halott óriás-virág. Napjainkban grok-képződménynek hívják őket. A felső, üreges gömbszerű részben, amelynek nagy repedések vannak az oldalán, gyakran vernek tanyát mászni vagy repülni tudó lények. Ha te fel akarsz ide mászni, szükséged van egy mászókaromra, és legalább 3-as mászás szakértelemre. Ehhez a H 78 parancsot kell kiadnod, 16 pontért. A virágváz belsejében, ha szerencséd van, és nem űz el a lakó, akár pórul járt kalandozóktól visszamaradt kincseket is találhatsz. |
LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY) A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony. |
SPIRITUSZ (170. TÁRGY) Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt. |
JEROME (956. SZÖRNY) Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat. |
JEROME KÖPENYE (1527. TÁRGY) Hozzájutottál Jerome legendás köpenyéhez! Ez? Hiszen csak egy ütött-kopott köpönyeg, aminél különbet bármelyik kolduson láthatsz, bármelyik helytartói városban. Lehet azonban, hogy mégsem kéne kidobnod, próbáld ki előbb: a legendák szerint ugyanis a köpenynek különleges képességei vannak: véd a kisebb sérülésektől (+2 védettség), a rád lőtt varázslatok sikerének esélyét csökkenti (+2 szerencse), csökkenti az éhségérzetet (mint a vasszervezet varázslat), valamint könnyeben talál élelmet gazdája (+3 vadászatot is ad). |
Erő: | 23 (26) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 205/131 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (17) | Varázspont: | 55/0 | Pénz: | 449 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 12/1 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/52 (+9%) | szúrófegyverek: | 12/40 (+10%) | vágófegyverek: | 7/50 (+18%) |
ütőfegyverek: | 15/16 (+3%) | lőfegyverek: | 8/15 (+6%) | dobófegyverek: | 5/11 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -9.); mérgezett tüske (#23) (10 -11.); bumeráng (#249) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 11 időszaki: 11 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/39 (+40%) | 2. nyomkövetés: | 16/6 (+8%) | 3. mászás: | 6/47 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 7/6 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/34 | 6. gyógyítás: | 36/15 (+22%) |
7. titkosírás: | 3/55 | 8. felderítés: | 2/87 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 3/64 |
10. teológia: | 6/56 (+23%) | 11. zene: | 7/49 (+10%) | 12. szörnyismeret: | 6/46 (+18%) |
13. zárnyitás: | 1/0 | 14. vadászat: | 13/62 (+35%) | 15. bányászat: | 12/49 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, küldetés, labirintus (22) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ormánygőte (#18) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy grifftojást. |
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
Összsúly: 52.70 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontkulcs (#74) | 1 | madártoll (#112) | 2 | mérgezett tüske (#23) | |||
2 | moa rubin (#379) | 1 | óndarab (#85) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | rézdarab (#70) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | Jerome köpenye (#1527) | |||
4 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | 7 | rákfatty váladék (#333) | |||
3 | spiritusz (#170) |