Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. máj. 6. 12h:03' EZ A 503. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD 504. játékheted kezdete: máj. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1919 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
flh 13 131 | felt. lőfegyver haszn. 13 a 131. tárggyal |
vi 9 5 30 | viselkedésed: 9 5 30 |
v 96 99 79 | elmormolod a 96. varázslatot |
118 | 119 | 120 | |
73 | |
|
|
74 | |
|
|
75 | |
|
|
[99,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 36 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 34 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 1676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
be 573 2 | bemész az 573. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork bérgyilász testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
ve 22 50 | megveszed a 22. tárgyat 50 |
ve 176 6 | megveszed a 176. tárgyat 6 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 14 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan csontváz bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 65, gyógyulás: 11, összesen: -54 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok jobb karját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 47, gyógyulás: 3, összesen: -44 ÉP}
e 29 | élelemszerzés 29 pontért |
be 175 | bemész a 175. titkos labirintusba |
v 1 99 | elmormolod az 1. varázslatot |
lm 3 6 8 | mozogsz 3 6 8 |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szőrös pók puha testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a szőrös pók puha testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szőrös pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 247 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
lm 10 10 10 | mozogsz 10 10 10 |
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szőrös pók testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod a szőrös pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szőrös pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 247 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
lm 9 13 | mozogsz 9 13 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriás szőröspók testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az óriás szőröspók testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriás szőröspók testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az óriás szőröspók förtelmes fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 23 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) Messze hajítod a vacak kis varkaudar íjász trófeát, és diadalmasan beszerzel egy óriás szőröspók trófeát. 1960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
lm 11 16 48 | mozogsz 11 16 48 |
lm 43 25 25 | mozogsz 43 25 25 |
lm 26 28 28 | mozogsz 26 28 28 |
lm 27 30 30 | mozogsz 27 30 30 |
lm 32 36 49 | mozogsz 32 36 49 |
ef 10 505 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat -3 pontért |
KÍ KONCENTRÁCIÓ (69. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség lehetővé teszi, hogy kíd még kifinomultabb legyen, a harcművészeteket még nagyobb hatásfokkal alkalmazd. A kí koncentráció a következő fordulód elejéig tart, és eközben nagyobb valószínűséggel (hogy mennyivel nagyobbal, ez pszi képességedtől függ) használsz harcművészeti technikákat. Lehetőség van arra is, hogy második paraméterként megadj egy számot - egy harcművészet szint számát. Azt a sebzést/plusz támadást adó harcművészet technikát, amelyiket ennél a harcművészet szakértelemnél kaptál, gyakrabban fogod használni. Pl. P 69 3 hatására igyekszel a csatákban Kobraharapást alkalmazni. Nyilvánvaló, hogy a második paraméternek csak akkor van értelme, ha az 1,3,5,...HARCM.SZINTED értékek közül válogatsz. A kí koncentráció alkalmazása 5 TVP-be és 14 pszi pontba kerül. |
PÓKLÁB (1378. TÁRGY) Ez a picit szőrös, picit koszos ízelt lábat egy pókszerű teremtmény testéről vághattad le, s most, mint olyan, a gyanús külsejű bigyók számát gyarapíthatja a hátizsákodban. Hacsak nem találsz ki minél előbb valamilyen módot a hasznosítására. |
VÉRPETTYES GYŰRŰ (1659. TÁRGY) Néhány rászáradt vérfolt árulkodik arról, hogy ennek a varázsgyűrűnek a gazdája nem természetes halállal, ágyban, párnák között vesztette életét. Nyilvánvalóan kalandozó lehetett, aki kincsként találhatott erre az ékszerre, egy csatamezőn vagy egy labirintus mélyén (csakúgy, mint te), aztán pont egy ilyen helyen hagyta ott a fogát. A vérpettyes gyűrűt álló naphosszat törölgetheted, hogy eltüntesd korábbi gazdájának nyomait, de sajnos semmit nem érsz vele. Mágikus, sérthetetlen varázsgyűrű lévén azokat a foltokat már az idők végezetéig magán viseli majd. Ha ezen sikeresen túlteszed magad, a KF paranccsal akár az ujjadra is húzhatod, ekkor +2 sebzést kapsz minden labirintusban folyó harcodban. Hatalmát csak legalább 10. szintű karakterekre fejti ki. |
ÓRIÁS SZŐRÖSPÓK (7076. SZÖRNY) A közönséges, erdőben lakó szőrös pókok még egy kezdő kalandozónak sem jelentenek komoly kihívást, ám ennek a fajnak létezik egy sokkalta veszedelmesebb, rejtőzködőbb, és épp ezért titokzatosabb alfaja is. Az óriás szőröspók alkatra megegyezik jól ismert rokonaival, ám méretük nem ritkán eléri azoknak a tízszeresét! Ez akár másfél mázsát, és egy méteresnél is nagyobb hátmagasságot jelent! Ezek a sunyi, fényt gyűlölő bestiák általában járatlan szakadékok, és eldugott barlangok mélyén tanyáznak. Kis kolóniákban élnek, és csak ritkán változtatnak élőhelyükön. Csáprágójuk méregtől csöpög, és mesterien szott hálójukat egyetlen pillantás alatt képesek rád hajítani! A póktest elpusztítására mindhárom fegyvertípus egyaránt alkalmas. |
Erő: | 26 (36) | Szint: | 19 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 17 (24) | Támadás: | 33 (34) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 129 kg |
Ügyesség: | 18 (25) | Védekezés: | 38 (41) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 16 (21) | Életpont: | 310/261 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 21 (26) | Varázspont: | 370/6 | Pénz: | 145 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 37/10 | Pszi pont: | 131/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 23/7 (+5%) |
vágófegyverek: | 6/11 | ütőfegyverek: | 10/33 | lőfegyverek: | 19/86 (+6%) |
dobófegyverek: | 6/0 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
119,74 mezőn táborozol, a 175. labirintusban, 1. szinten, 12. ponton |
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/2 | 2. nyomkövetés: | 7/26 (+20%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 6/56 | 5. csapdakészítés: | 21/91 (+18%) | 6. csapdaészlelés: | 1/0 |
7. gyógyítás: | 31/12 | 8. titkosírás: | 1/33 | 9. felderítés: | 2/3 |
10. szörnyidomítás: | 5/56 | 11. teológia: | 13/84 (+9%) | 12. taumaturgia: | 10/19 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 1/54 | 14. versengés: | 6/48 (+27%) | 15. harcművészetek: | 3/85 |
16. zene: | 1/22 | 17. szörnyismeret: | 11/79 (+23%) | 18. pszi: | 16/8 (+30%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 16/15 (+33%) | 21. bányászat: | 13/22 (+17%) |
22. testépítés: | 4/23 | 23. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ) |
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
kék rothasztó (#421) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 310 (limit: 530), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 36 860. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
kasztrop.kitágulás (197) |
azért a támadás... (221) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 721 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
54 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 4 | ubuk tüske (#131) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 2 | karbin plazma (#199) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | pókláb (#1378) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | tankány karom (#237) | |||
10 | ugh méreg (#166) | 1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | 1 | vízionár szem (#102) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |
118 | 119 | 120 | |
73 | |
|
|
74 | |
|
|
75 | |
|
|