Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 24. 13h:30' EZ A 107. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD 108. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
fkt 396 2 | felt. készítesz a 396. tárgyat (2 darabot) |
fkt 94 5 | felt. készítesz a 94. tárgyat (5 darabot) |
fkt 148 1 | felt. készítesz a 148. tárgyat (1 darabot) |
v 18 20 | elmormolod a 18. varázslatot |
fgy 40 30 | felt. gyógyítás 40 30 |
ek 116 50 | t. energia kisütése: 116 50 |
kf 11 2 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
cir 22 | vándorcirkusz látogatása 22 |
d 4 2 | eldobod a 4. tárgyat (2 darabot) |
d 70 16 | eldobod a 70. tárgyat (16 darabot) |
kpb | kezd. parancs berakása: |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
jlk 1017 | jelszó kimondása 1017 |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a massza testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a massza fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a massza megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 drótszőrt. 230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 5 6 7 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [58,-81] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy evaporőr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mérges nyukmár bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [57,-82] Dombos terepre érkeztél.
m 8 | mozogsz északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sünmedve bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 1629 | jelszó kimondása 1629 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 18.]
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az ork sámán bal lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork sámán bal karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 8.]
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
e 30 | élelemszerzés 8 pontért |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 91. szörnyet |
GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY) Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz... |
GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL) Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod. |
PATAK (52. TEREPTÁRGY) A Dornodoni világégés után a folyók kiszáradtak, de az elmúlt években a természet hozzálátott, hogy új életre keljen: itt is, ott is vékonyka patakok csörgedeznek, szorgalmasan szállítva a ritka esők vizét a mélyedésekben kialakult apró tavacskák felé. |
SÁRGA ERŐÖV (276. TÁRGY) Ez az első pillantásra egyszerű, sárgarézből kovácsolt öv mágikus képességgel rendelkezik: ha valaki felveszi (KF 276 paranccsal) ereje megnő eggyel. A regék szerint a sárga erőöv egy sorozat legkisebb tagja, az egyéb színű övek még nagyobb erőnövekedést nyújthatnak. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 204/87 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (17) | Varázspont: | 55/32 | Pénz: | 447 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 12/1 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/43 | szúrófegyverek: | 12/30 (+15%) | vágófegyverek: | 7/32 (+30%) |
ütőfegyverek: | 15/13 | lőfegyverek: | 8/9 (+6%) | dobófegyverek: | 5/11 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -9.); mérgezett tüske (#23) (10 -11.); bumeráng (#249) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 9 időszaki: 9 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/99 | 2. nyomkövetés: | 15/98 (+16%) | 3. mászás: | 6/42 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 7/1 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/34 | 6. gyógyítás: | 35/93 (+44%) |
7. titkosírás: | 3/55 (+30%) | 8. felderítés: | 2/81 | 9. szörnyidomítás: | 3/64 |
10. teológia: | 6/33 (+4%) | 11. zene: | 7/39 (+10%) | 12. szörnyismeret: | 6/28 (+18%) |
13. zárnyitás: | 1/0 | 14. vadászat: | 13/27 (+8%) | 15. bányászat: | 12/39 (+15%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, küldetés, labirintus (22) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ormánygőte (#18) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy grifftojást. |
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
Összsúly: 47.79 kg | Megterheltség: 79% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bot (#4) | 3 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | |||
4 | óndarab (#85) | 20 | rézdarab (#70) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany (#50) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | drótszőr (#37) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 7 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vasérc (#152) |