100. forduló, 102. forduló, Pszi Ponty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 28. 9h:13'
EZ A 254. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD
255. játékheted kezdete: aug. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4996
SZÁMLA : XXXX

PSZI PONTY KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,33] koordinátán.
Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Gilgames tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 párducbőr övtáskát. Boriasz átutalt a bankszámládra 1000 aranyat a táborozásod 1. napján.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 vasvértet (300 arany kikiáltási áron), 1 vashegyű lándzsát (100 arany kikiáltási áron), 1 nagy aranykulcsot (100 arany kikiáltási áron), 1 etra hályogot (200 arany kikiáltási áron), 1 troll csontot (75 arany kikiáltási áron), 1 alligátorbőrt (800 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 etra hályogot (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 etra hályog (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany), 1 alligátorbőr (eladási ár: 800 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét.
Perbit, amikor összefutottatok, adott neked egy szopókövet és egy illatos rózsaszált (ld. enc.). Az aranytermő erszény 35 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+81 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+159 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 260.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 250.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 245.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 242.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[99,32] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Egy-egy magányos, korhadt fa mered ki a rothadó léből. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.


Összeakadsz Majtikával. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hihi! A tenyereidet dörzsölöd, mert egy szopóköved gazdát cserélt.
[12 pontot használtál fel, van még 230.]

a 259 5317 1 átadod a 259. tárgyat az 5317. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szopókő. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

amt 4153 2 MXTU-t adsz át a 4153. kalandozónak 2
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. Átcsúsztatsz 2 MXTU-t. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[98,33] Bozótos terepre értél.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 26 életpontot vesztettél. Páncélod 8 életpontot sebez ellenfeleden. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 6 életpontot. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 1090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}


A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy Métely. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a Métely hosszú tojócsövét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Métely jobb lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 1 életpontot. A Métely farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A Métely elhibázza az ütést csápjával. A Métely még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Métely páncélja (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 6 csepp ugh mérget. 788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,34] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 1 életpontot. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [98,35] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy óriás liánt.

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. [46 pontot használtál fel, van még 184.]

m 4 mozogsz délre
[98,36] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, göndör hajú, kék szemű árnymanó nővel. Bőre színe zöld. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy ritualista amulettet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy vízionár trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
[12 pontot használtál fel, van még 172.]

a 184 2572 1 átadod a 184. tárgyat a 2572. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst kulcsot Sziriusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

a 92 2572 1 átadod a 92. tárgyat a 2572. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet Sziriusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

a 75 2572 1 átadod a 75. tárgyat a 2572. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 rézkulcsot Sziriusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

a 2 2572 20 átadod a 2. tárgyat a 2572. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 20 kaját Sziriusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

a 246 2572 1 átadod a 246. tárgyat a 2572. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 nagy aranykulcsot Sziriusz részére. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

dd 45 273 eldobod a 45. tárgyat a 273. tárgyat
Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

kt 19 30 elkészíted a 19. tárgyat (30 darabot)
Begyűjtöttél 30 kerek követ. [30 pontot használtál fel, van még 142.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[99,35] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy!

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,34] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy lajhárlord. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a lajhárlord jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A lajhárlord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [99,33] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy púpos burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 106.]

m 7 2 mozogsz északnyugatra, keletre
[98,32] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Északra fekszik egy helytartói város. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaffogó hebrencs került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 205 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,32] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt.
[24 pontot használtál fel, van még 82.]

szk 353 keresed a 353. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tesh alligátort. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
KF 147 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

bpb bef. parancs berakása:

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 79.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 79 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 49.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 19 fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 26, 18.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 242 pontot. A következő körben tehát 272 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY)
Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást.
Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density!
[Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.]

PÁRDUCBŐR ÖVTÁSKA (1117. TÁRGY)
Amikor a kalandozók egyike lenyúzta az első leölt hópárduc vakítóan fehér bőrét, a társadalom még csak tanácstalanul állt a hóvihar időszaka alatt előkerült millió szörnykomponens előtt, és nem igazán tudta senki, mire is lehetne őket használni. Csak idő kérdése volt azonban, hogy a kreativitás legyőzze ezt az átmeneti tanácstalanságot. Egy őszes szakállú gnóm kalandozó volt az első, aki legyártotta ezt a tetszetős tárgyat, a párducbőr övtáskát. Az ollóval megfelelő formára vágott 2 db párducbőrből precíz munkával már kész is az övtáska váza, melyet 6 rozmárfoggal (a kisebbek közül) díszítve ehhez a tetszetős tárgyhoz jutunk. Na de most jön csak az övtáska készítésének a legjava - fogj egy fáklyát, márts a lángjába 3 jégszilánkot, majd az így keletkezett mágikus folyadékot kend a párducbőr övtáska felületére. Ha ez megvan, tényleg szert tettél egy kész varázstárgyra. Az olló természetesen megmarad a 30 TVP-nyi időt felemésztő készítési folyamat végén, a fáklya viszont csonkjáig ég. Ha ezt a tárgyat övként hordod, megterheltséged 5 kilóval csökken, tárgyaid a hideg támadások ellen +2 mentődobást kapnak, és varázslat szintenként +1 sebzést okozol a hideg alapú varázslataiddal.

MÉTELY (7000. SZÖRNY)
Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos.

MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY)
Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez.

LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY)
Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő.

KARAKTERLAP

Pszi Ponty, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Sheran tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 101. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 129 cm
IQ: 25 (32) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 50 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 (23) Életpont: 282/116 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (33) Varázspont: 368/96 Pénz: 5569 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/9 Pszi pont: 130/88 EFejl: 37
Eddig összesen 386 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3373 TP-t kaptál. Jelenleg 124223 TP-d van. A következő szinthez még 55777 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, dehidrátor, quwarg harcos. A 101. fordulódban 1226 arany került a bankszámládra. 1226 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 19 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 8 (+1) dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 14 3. lopás: 1
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 25 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 6
10. teológia: 6 11. taumaturgia: 24 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 6 14. szörnyismeret: 14 15. pszi: 15
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 4 18. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gyilkos sallank (#85)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4996) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tükörpajzs (#101)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 78.83 kg Megterheltség: 121%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüst kulcs (#184) 21 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 kötél (#92) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 rézkulcs (#75)
3 spiritusz (#170) 8 víz (#27) 1 szopókő (#259)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaktusztüske (#114)
21 kerek kő (#19) 2 lajhár csont (#236) 1 Métely páncélja (#1562)
6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,34) quwarg harcos (#201)
(98,32) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), kaffogó hebrencsek (#88), sóhajtó dorony (#112)
(98,33) halálhozó (#419), Métely (#7000)
(98,35) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(98,36) 31. jellempróba, egy árnymanó nő
(99,32) nekrofun (#173), Majtika (5317. kalandozó)
(99,33) Dornodon rúnaköve, 36. jellempróba, púpos burástya (#92)
(99,34) lajhárlord (#757)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a karakter és a szörny egyszerre ölte meg egymást, akkor még a D.E.M.-ezés előtt kiíródott, hogy a szörny meghalt/eldemezett, stb. Ezt a jövőben már nem fogják látni a karakterek. A karakterek demezése előtt íródott furcsán "elfutós" szöveget szintén töröltük onnan.

Üzenet küldése a karakternek