Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. okt. 8. 16h:54' EZ A 375. JÁTÉKHETED, 100. FORDULÓD 376. játékheted kezdete: okt. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5845 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 305 305 1133 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 1133. tárgyat |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 78 0 0 | elmormolod a 78. varázslatot |
v 16 0 0 | elmormolod a 16. varázslatot |
v 227 0 0 | elmormolod a 227. varázslatot |
h 1271 1905 0 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1100 1269 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
ffk 400 140 | felt.fv.kozkázata: 400 140 |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 12 22 1 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 22. tárggyal (1 darabot) |
flh 21 363 | felt. lőfegyver haszn. 21 a 363. tárggyal |
flh 26 848 | felt. lőfegyver haszn. 26 a 848. tárggyal |
flh 999 554 | felt. lőfegyver haszn. 999 az 554. tárggyal |
flh 998 848 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 848. tárggyal |
ftv 50 10020 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot 20. szinttől |
ftv 50 10017 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot 17. szinttől |
mak 1 1 6 | makró 1 1 6 |
v 182 | (makró mentése:) elmormolod a 182. varázslatot |
hh 1615 1894 1894 | használod az 1615. tárgyat az 1894. tárgyat az 1894. tárgyat |
at 1152 60 | TU-t adsz át az 1152. kalandozónak 60 |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [42,97] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [42,96] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy gitonga. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gitonga tollas hátát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a gitonga testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gitonga csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A gitonga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 3 8 8 | mozogsz délkeletre, északra, északra |
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az útonálló bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [43,96] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megeteted a kismadarat. Hálásan csipog, miközben rád pislog. Megsimogatod a buksi fejét, majd továbbmész. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [43,95] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csontlepke került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a csontlepke testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 6 8 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra |
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga bal oldalát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén jobb oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [41,94] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy karmazsin huhogó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó elhibázza az ütést csápjával. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [41,93] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy halálmadár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a halálmadár testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmaival a halálmadár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a technokolin jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a technokolin bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 351 | keresed a 351. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szőrlajhár testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a szőrlajhár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szőrlajhár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért |
A MÁGIA RÚNÁJA (179. TUDATI KÉPESSÉG) Mágikus kutatásunk nagy fordulatot vett azáltal, hogy rájöttünk, ellentétben a régi tanításokkal, most a Világégés után annyira megváltozott Ghalla mágikus esszenciájának szerkezete (iszonyúan felerősödött!), hogy képesek vagyunk jobban összegyűjteni a körülöttünk lévő manát. Megértettük, ha nem is teljesen a nekrofunok titkát. Persze ezzel nem ért véget kutatásunk, hisz annyi még az új felfedeznivaló! Ahogy egyre jobban megismerjük a világ mágikus auráit, úgy tudunk egyre jobban elmélyedni a mágiában. Most megnőtt a varázserőnk, de én mondom, ez csak a kezdet! Legközelebb eljuthatunk talán arra szintre, hogy a varázslás szerkezetét közelebbről megismerjük, és energiánkat eredményesebben tudjuk koncentrálni, jobban odafigyelhetünk, mit csinálunk és hogyan. Ezzel akár azt is elérhetjük, hogy varázshatalmunk gyorsabban fejlődjön (mind a papi teológia, mind a halandói taumaturgia) mint egy átlagos kis varázslónak. Persze, ha egy mágus nem csak hatalomvágya kiélésére használja a mágiát, hanem gondosan odafigyel minden apró szóra, mozdulatra, akkor sokkal többet tanulhat egy varázslatból, mint az, aki laza csuklómozdulatokkal szórja villámait. Rafi, az Ezüst Kígyó Szövetségének főpapja E szöveg megfogalmazására a libertani fogadóban került sor az Ezüst Kígyó Szövetségének titkos tanácskozásán, s akkor még csupán elképzelés volt. Az egész Közös Tudat segítségével azonban az álom valósággá változhatott, amihez a formát Boróka, a Főmágus adta meg, felidézve a már régtől fogva ismert Mágia Rúnáját. Mindenki, aki járatos a Rúnamágia rejtelmeiben, ismerheti ezt a Rúnát, de még a legvadabb elképzelésekben sem szerepelt ez a felhasználási mód. A kísérlet azonban sikerrel járt, és bebizonyosodott, hogy a Mágia Rúnája ezüstszínű jelekkel a homlokra írva képes viselőjét soha nem látott hatalommal felruházni. A meditálás képesség szerencsés módon fogékonnyá tett minket a Rúna mélyebb hatásainak érzékelésére, s a kifejlesztés során alkalmazott mágikus és tudati praktikák a Szövetség számára hozzáférhetővé tették a Rúna valódi hatalmát. És most lássuk, milyen hatással van a Mágia Ezüst Rúnája azok számára, akik homlokukon viselik. A Rúna, mintegy mágikus harmadik szemként, lehetővé teszi, hogy viselője lássa a materiális valóságon felül a világot behálózó mágikus hálót is, nyomon kövesse annak minden rezdülését és mozgását a varázslás során. Már egy laikus is beláthatja, milyen előnyök származhatnak ebből. A két síkról szerzett tapasztalatok összegződnek, és másfélszeresére fokozódó mágikus fejlődést eredményeznek minden varázslattal kapcsolatos képzettség esetén. Nem szabad azt sem elfelejteni, hogy az állandóan megfigyelt mágikus síkon a varázslatok működése egy sokkal bonyolultabb folyamat, mint a látható végeredmény. Sok, gyakran gyökeresen ellentétes folyamat ugyanazt a hatást okozhatja, ezzel végtelen lehetőséget nyújtva a mágia tanulmányozóinak. Így még a legkisebb varázslat is szolgálhat tapasztalatokkal, mert a varázslatra jellemző mintázat, ha teljesen nem is, de részleteiben módosulhat. Az ezüstszínű rúna használata komoly figyelmet és tudást igényel, így látványos ismertetőjele a mágia útján elkötelezett varázslóknak... [Megjegyzés: 10-es taumaturgiáig/teológiáig a maximális lehetséges fejlődés egyetlen varázslat elmondásakor 8% (10%), 20-asig 6% (7%), efölött 4% (5%). (Zárójelben a gnómoknál alkalmazott maximális érték.) Ezt a határt még a KT képességgel sem lehet átlépni. Igaz, hogy ilyen eset amúgy is nagyon ritkán fordulna elő, hiszen a fejlődés mértéke általában ennél jóval kevesebb, kivéve esetleg némely magas költségű varázslatot, pl. városi teleport.] |
ÖREG VARÁZSLÓ (23. ELLENFÉL) Hosszú, ősz szakállával, és beesett, de virgonc szemeivel, talán csak egy ártalmatlan, csontos öregember benyomását kelti, de valójában sokkal több annál. Ha hagyod, hogy ő cselekedjen először, komoly veszélybe kerülhetsz. A rutinos, sok tavaszt megélt varázslók töviről-hegyire ismerik a mágia milyenségét, és a legtöbb formulát használni is tudják. Épp ezért ne csodálkozz, ha mielőtt bármit is tehetnél, néhány energiatüske csapódik testedbe, vagy egy lángcsóva perzseli fel a szemöldöködet. Csak egy vénember próbál megbüntetni gonoszságodért. |
MOCSÁRIVÉRC (7143. SZÖRNY) A kükloptoid mocsárlakók csoportjába tartozó teremtmény a nevéből is adódóan, a mocsarak lakója, méghozzá ragadozó. Hosszú lábaival tapicskol az iszapban és ha egyetlen szemével észrevesz egy téfea-magofluxot, vagy akár egy humanoidot (mint te) aki a közelébe téved, akkor nyolc csápja valamelyikével próbálja szájszervéhez húzni. Puha testében és kapálózó csápjaiban ütő vagy szúrófegyverrel nehezebb kárt tenni mint vágóval, ezért az javallott ellene. |
FAGYMÁGUS (650. SZÖRNY) Nem kell sokáig töprengened ahhoz, hogy megállapíthasd: a jég létsíkjának egyik varázshasználója áll előtted. Az emberszerű teremtmény testét divatos bunda fedi, pedig valószínű, anélkül is képes lenne életben maradni a legnagyobb hidegben is. Ugyanis energiáját a fagy táplálja, az elemi hideget úgy tudja formálni, ahogy kénye-kedve tartja. Minden bizonnyal a jég létsíkjára visszavezető utat keresi, és ezzel együtt azt a lényt, aki megnyitotta azt a bizonyos dimenziókaput... Terve egyszerű, végezni vele, hátha az mindent helyreállít... Addig viszont miért ne végezzen mindenkivel? |
GAZDA (24. ELLENFÉL) Ha betörsz egy tanyára, vagy öklöddel fenyegetőzve kérsz szállást éjszakára egy ilyen helyen, könnyen megtudhatod a házigazda milyen ügyes fegyverforgató. Lehet, hogy egy kaszával ront elő az istállóból, de az is lehet, hogy a szögre akasztott kapát veszi kezébe, hogy megmutassa, nem akárkivel van dolgod. Nem véletlen eme harci tudás, hiszen a Túlélők Földjén még akkor is edzettnek kell lenni, ha visszavonultan éldegélsz, csupán a mindennapi betevőért folyó harcnak szentelve életed. Azért becsüld meg ezeket az embereket, hiszen lehet, hogy egyszer, ha már te is belefáradtál az örökös harcba és vándorlásba, pont az ő sorsukat választod életed folytatásaként. |
GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY) A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket. |
GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY) Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető. |
GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL) Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod. |
SÖTÉT MOTYOGÓ (37. SZÖRNY) A sötét motyogók az árnyékvilág legalacsonyabb rendű, agy nélküli, csak tudattalan gonoszkodásra képes teremtményei. A valós világ lakói nem láthatják őket, rájuk nézve nem is jelentenek veszélyt. A holt lelkeket azonban gyakran megtámadják, hideg karmaikkal megpróbálva szétszaggatni a szellemek ektoplazmáját. Egy kemény öklű szellem könnyedén agyoncsaphatja. |
GÖRGŐTE (41. SZÖRNY) A tengerparton gyakori kétéltű leginkább napozni szeret. Ha valaki ebben meg akarja zavarni, meg vannak a módszerei a védekezésre: több száz, tűhegyes fog. Ha igazán komoly ellenféllel találkozik, inkább a menekülést választja: be a vízbe! |
HARCOS (47. ELLENFÉL) A Túlélők Földjének középületei nem túl jól fizetik meg alkalmazottaikat. Mégis, mindig akad egy-két alak, aki rákényszerül arra, hogy munkát vállaljon a városházákon. A kapuőrök szintén nem tartoznak a legjobban fizetett katonák közé - ez valószínűleg itt-ott lyukas bőröltözetükön is látszik. Ennek ellenére akadnak köztük ügyes fegyverforgatók, akik ezt a hiányosságot harctudásuk villogtatásával képesek ellensúlyozni. Ha provokálni kezdesz egy ilyet, te is hamar megtapasztalhatod milyen erős ellenfelek ők. |
ÁRNYÉKRÁJA (87. SZÖRNY) Az árnyékvilág lassú, anyagtalan szellőin lebegve közlekedő árnyékráják naphosszat táplálék, vagyis egy kóbor lélek pislákoló szellemenergiája után kutatnak. Sokak szerint a valódi világban elpusztult rájanyékek kísértetei. Farkuk persze, mivel nem valós anyagból van, képtelen mérgezni - mérhetetlen hideg érintése pedig nem tud túl nagy kárt okozni valakinek, aki már amúgy is halott. |
TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL) A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllő mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézműves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal. |
LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL) Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belőle az erő és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe ő. Ha bárki akárcsak szóban megkérdőjelezné ezt, hűséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetőn. S hogy ki kerülne ki győztesen a küzdelemből? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése. |
BÜNTETŐ PRAGLONC (125. LÉNY) A büntető praglonc félisteni hatalmú, majdnem halhatatlan lény. Mintegy három méter magas, bőre szinte teljesen átlátszó fehér vagy szürke. Nagyjából egy emberre hasonlít, kivéve zölden vagy pirosan izzó szemeit és hosszú, recés karmait. Gyakorlatilag csak akkor találkozhatsz vele, ha komolyan kihívod istened haragját, vagy a hatalom olyan csúcsára jutsz, hogy a halhatatlanságért egy istennel küzdesz meg. A büntető praglonc érintése iszonyatos. Elfutni előle nem lehet, de nem is mindig szükséges: a büntető praglonc elsődleges célja a büntetés, nem a gyilkolás. Ha nem akarja, akkor nem öl meg, csak megbüntet azért, mert elhagytad istened. Különösen azok járhatnak pórul, akik még sem várva az első oltár felszentelését, azonnal elhagyják istenüket - hiszen ilyenkor nyilvánvalóan csak az árulás volt a céljuk. Azt tárgyalni, hogy melyik fegyver a legjobb ellene, sületlenség lenne: még soha senki nem volt képes ezen a lényen komoly sebet ejteni. |
GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY) Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni. |
KÖDMANGÓ CSERJE (58. NÖVÉNY) Az árnyvilág sötét zugaiban, a holtak folyamatosan párolgó életesszenciáiból táplálkozik a ködmangó cserje, ez az anyagtalan, testetlen pszeudo-növény. Egy holt lélek mentális energiáinak koncentrálásával képes ennek immateriális termését, a ködmangót leválasztani. Ehhez a KT 59 parancsot kell kiadni, 12 pontért. |
KÖDKAPU (60. TEREPTÁRGY) A hideg árnyékvilág ködében felsejlik előtted egy szürke, hatalmas kapura emlékeztető ködfal. Gyengén vibráló, kavargó felszíne világosan mutatja, hogy mágikus energia buzog benne. Körbe tudod járni, de hogy mi történne, ha kinyitnád, nem tudod. Már épp indulni készülsz, amikor a kapu tövében fehéren vibráló, apró betűs felirat materializálódik: "Érints egy ködcsillagot a kapuhoz, és valód a világ kifordítottjába kerül." A misztikus feliratot fejed csóválva tanulmányozod, de hamarosan eltűnik. |
ÁRNYÉKSÁR (61. TÁRGY) A sötét motyogó elpusztításakor valójának egy ektoplazmikus pszeudo-realizációja, más néven árnyéksár csapódik le. Ennek felfogására bármely holt lélek képes némi miszto-energia koncentrálás segítségével. Hogy mire jó ez a súlytalan, fekete anyag? Lehet, hogy semmire. |
KÖDCSILLAG (62. TÁRGY) Ha némi koncentrálással kettéválasztasz egy ködmangót, előtűnik üreges belseje. Ezt két adag árnyéksárral megtöltve, misztikusan tündöklő, világító tárgyhoz jutsz, a ködcsillaghoz (KT 62, 30 pontért). A dolog feltétlenül kapcsolatos a mágiával, de nem tűnik egészségre ártalmasnak. Ha egy ködcsillagot akarsz használni valahol, ahol ennek hasznosságára utalást kapsz, akkor a H 62 (használod a ködcsillagot) parancsot kell kiadnod, 15 pontért. |
DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY) Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet. |
ILLATOS BÁJITAL (261. TÁRGY) Ez a parányi, levélszerű tartóban fortyogó sűrű főzet fantasztikus és bódító illatot áraszt. Ahogy beleszagolsz, körülötted énekelni, gyönyörű színekben csillogni kezd a világ. Minden olyan csodálatos, olyan mámorítóan szép! A bájital hívogat, hogy hörpintsd fel, váljon még csodálatosabbá ez a mennyei érzés. A bájital sikertelennek induló feltételes udvarlásnál és bűvölésnél automatikusan átadásra kerül, az előbbinél biztosítva a sikert, az utóbbinál 10-el csökkentve az áldozat mentődobását. A tárgy nem átadható. |
JELLEMPRÓBA |
HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA) A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül. |
KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA) A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja. |
FEDETT VEREM (219. SZÖRNYCSAPDA) Ez az egyik legelemibb csapda. Síkságon, bozótban, dombvidéken és alacsonyhegységben használhatod. A FOG <szörny> 219 parancs teljesülésekor egy nagy vermet ásol (ehhez persze kell egy ásó is!), majd gallyakat gyűjtesz, és letakarod, álcázod. Ezután a szörnyet megpróbálod belehajkurászni/belecsalni (az, hogy te futsz a szörny előtt, vagy ő előtted, a méretétől és az étvágyától függ). Ha sikerrel jársz, a lény belezuhan a verembe! Ezzel a csapdával kisebb lényeket, és olyanokat, amelyek repülnek, nem tudsz befogni, mert nem szakad be alattuk a csapda. Intelligensebb szörnyeket is elfoghatsz így. A TVP költség (ásás, befedés, csalogatás) 24 TVP. Nagyon nagy/erős/ügyes szörnyek ki tudnak mászni a veremből, mielőtt még kötelet vetnél rájuk. |
HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA) Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
SMARAGD BABÉRKOSZORÚ (252. TÁRGY) A smaragd babérkoszorú egy gyönyörű arany fejpánt, csavart, levélszerű díszítéssel, smaragd berakással. Viselője +3 védettséget és +1 IQ-t kap. Felvétele a KF 252 paranccsal történik, értelemszerűen nem hordható együtt sisakkal. |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY) A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
AZ UNIVERZUM NEKTÁRJA (634. TÁRGY) Ezt az undorító, förtelmes kotyvalékot ironikusan szokták az "univerzum nektárjának" nevezni. Állítólag olyan irtózatosan mérgező, hogy egy kalandozó életében legfeljebb egyszer bírja ki, hogy igyon belőle - másodszorra biztos, hogy belepusztul. Elkészítéséhez természetesen varázsital főzésre van szükség, meg 5 csepp vízre, de hogy igazán felforduljon tőle a gyomrod, tegyél bele egy rémplazmát, két lélekesszenciát, egy xirnox szívet és fűszerezd apróra tört praglonc hártyával. A kotyvasztás 10 TVP-t veszi igénybe, és utána... brr... a H 634 paranccsal fogyaszthatod el, ha még mindig van hozzá gusztusod. |
AZUKA VESE (1462. TÁRGY) A szőrös azuka húsa ehetetlenül keserű, ráadásul büdös is. Van azonban valami, amiért odahaza hatalmas pénzeket fizetnek az ínyencek: az azuka vese! Mivel számtalan egzotikus étel készíthető belőle, bizony érdemes kivágnod a tetemből, még akkor is, ha igen erős gyomor szükséges ehhez a művelethez. |
DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY) A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
GITONGA (76. SZÖRNY) A gitongák békés, hosszú nyakú tollas lények, a dombvidék göröngyös sziklái között fészkelnek. Az állandó harc a nagyobb ragadozókkal rákényszerítette őket arra, hogy megtanuljanak harcolni: hosszú, hegyes, kemény csőrük sokszor még egy rőtmanót is meghátrálásra kényszerít. |
Erő: | 21 (33) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 32 (56) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 20 (29) | Védekezés: | 61 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/158 év |
Egészség: | 26 (35) | Életpont: | 552/562 | Jellem: | jó (109) | Tul. pont: | 30 |
Szerencse: | 32 (50) | Varázspont: | 933/933 | Pénz: | 34093 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 70/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 20 | vágófegyverek: | 29 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 28 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (400%) << mithril kard (#575) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) max. 1 db (12 -20.); ezüsttollú nyíl (#363) (21 -25.); ében nyílvessző (#848) (26 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
41,93 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 22 | 3. mászás: | 15 |
4. csapdakészítés: | 24 | 5. csapdaészlelés: | 15 | 6. gyógyítás: | 3 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 7 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 24 | 11. taumaturgia: | 48 | 12. szerencsejáték: | 3 |
13. versengés: | 1 | 14. zene: | 6 | 15. szörnyismeret: | 9 |
16. zárnyitás: | 13 | 17. vadászat: | 4 | 18. bányászat: | 10 |
19. testépítés: | 6 | 20. főzés: | 10 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90 | |||
6. regeneráció: 3 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 90 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 70 darabot ), bunthar bőrt (#733) (max. 70 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 80 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) |
láth. észlelése (#78) | csábmosoly (#16) | villámmágia (#227) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | a lélek védelme (#57) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), mágiatörés (#35), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | halálos morf (#7618) | |
villámcsapás (#50) | >> | harcias morf (#7619) | villámcsapás (#50) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | villámcsapás (#50) | >> | védelmező morf (#7622) | |
villámcsapás (#50) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | domináns morf (#7624) | |
villámcsapás (#50) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | változatos morf (#7626) | |
villámcsapás (#50) | >> | tűzfőnix (#215) | villámcsapás (#50) | >> | kronokukac (#285) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | 17. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 25, 27, 30, 31, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 69. Szerzett pont: 8056. Beállított erő: 0 Összpont: 8056 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: hh 305 305 1133, v 224, v 26, v 78, v 16, v 182, h 1271 1905, hh 1100 1269 1253, v 57, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | 2 | gernim balzsam (#1894) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | keg gomba (#1615) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 9 | sáfránypor (#211) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
109 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
31 | kaja (#2) | 1 | lajhár csont (#236) | 6 | madártoll (#112) | |||
4 | ragasztó (#83) | 2 | rézdarab (#70) | 2 | tátika bibe (#1905) | |||
5 | tinta (#101) | 1 | uzbány csőr (#169) |
# | tag neve | MXTU | TU | X,Y | FKÉR | utolsó lépés | EF | jellem | vallás | |
1. | 1152 | Whai Ling | 70 | 60 | 92,61 | 2021.10.08 | 203 | seml. | Sheran | |
2. | 1422 | Szajly | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
3. | 1486 | Yllaro | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.11 | 0 | jó | Raia | |
4. | 2570 | Szajlaa | 15 | 0 | 98,100 | 2021.09.15 | 0 | seml. | Sheran | |
5. | 4976 | Yorakh | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | seml. | Tharr | |
6. | 5675 | Szajlee | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | jó | Raia | |
7. | 5845 | Galira | 70 | 2 | 41,93 | 2021.10.08 | 0 | jó | Elenios |
40 | 41 | 42 | 43 | 44 | |
92 | |
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | öreg varázsló (#23) | gazda (#24) |
grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
acélkolosszus (#35) | manó (#36) | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
hamupók (#40) | görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) |
Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | harcos (#47) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) |
kőevő (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) |
móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) |
tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) |
árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) |
mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) |
ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) |
gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) |
Lord Kovács József (#129) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | élőholt mirg (#135) |
karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) |
arató csattanat (#144) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) |
fémbontó szójer (#150) | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) | nukleáris cickány (#155) | purifikátor (#157) |
nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | velociraptor (#161) | jégtroll (#164) | halálosztó kain (#168) |
óriásféreg (#171) | csontváz lord (#177) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar behemót (#189) |
varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | élőholt quwarg (#202) | tűzfőnix (#215) | massza (#217) |
pszi elementál (#221) | ekharion (#232) | áeratikus hasnyák (#243) | elit gárdista (#266) | mestervarázsló (#267) |
zoloboo törzsfő (#268) | kronokukac (#285) | manaelementál (#290) | quwarg felderítő (#299) | zafír sárkány (#329) |
bölcs szilmill (#343) | smaragd őrsárkány (#344) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) |
khór darázs (#348) | liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | tesh alligátor (#353) |
erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) |
ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknős (#362) | fekete amőba (#364) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) |
rőtmanó berzerker (#369) | smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) | korinthai amőba (#420) | yeti poronty (#638) |
veszett rozmár (#639) | fagyelementál (#644) | dermesztő lidérc (#645) | fagymágus (#650) | varkaudar kölyök (#685) |
varkaudar íjász (#687) | csontlepke (#746) | érző szívű dromedár (#753) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) |
lajhárlord (#757) | bandita (#758) | ryuku futárbérenc (#765) | ryuku csapásvezető (#778) | ork bérgyilász (#781) |
szőrös azuka (#903) | Quirov (#975) | Ek'Hor (#977) | Whurphöl (#7007) | varkaudar felderítő (#7133) |
mocsárivérc (#7143) | hegyi szamár (#7168) | ősi szilmill (#7455) | halálos morf (#7618) | harcias morf (#7619) |
brutális morf (#7620) | lomha morf (#7621) | védelmező morf (#7622) | mágiamorfáló (#7623) | domináns morf (#7624) |
éltető morf (#7625) | változatos morf (#7626) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | $kőhegyű lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
$csontkés (#11) | $csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | $sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
$bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | $kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
$ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | $mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
$gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | $lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | $zárnyitó készlet (#39) | $kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | $kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | $antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
$bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | $bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) |
ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | $tigroszlán fog (#63) |
$csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) | $szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
$szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | $rézsisak (#72) | csontkulcs (#74) | $rézkulcs (#75) |
$bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) |
$bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) | $bronzpajzs (#89) | $bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) |
kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | $bakkura csizma (#96) |
$rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) |
$vízionár szem (#102) | $magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | $evaporőr háj (#105) | $fabontó (#106) |
$rövid íj (#107) | $nyílvessző (#108) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | $ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | tábla (#120) | jellempróba (#121) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) |
rókafarok (#124) | $mandibulapenge (#125) | $bronzpenge (#126) | $mandibulakasza (#127) | $sallank karom (#128) |
$sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) | $ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | $csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | $mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) |
szem szimbólum (#142) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) |
szent jogar (#150) | $szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | $nyu-shuriken (#157) | $ezüst karkötő (#158) | $kis vaspajzs (#159) |
vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) |
$ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) |
$rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | $vashegyű nyíl (#176) |
szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | $ezüst gyűrű (#180) | vashegyű lándzsa (#182) |
$ezüst kulcs (#184) | $mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranylánc (#191) |
$gyöngysor (#192) | $aranygyűrű (#193) | $arany karperec (#194) | trófea nyaklánc (#196) | $trikornis szarv (#198) |
$karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) |
kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) |
szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | $dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | praglonc hártya (#215) | ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | ketrec-csapda (#218) |
fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | $láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) |
$varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | $acélpengőke (#231) |
$furulya (#233) | $tatu dob (#234) | $lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) | lant (#238) |
$tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | kvazár (#244) | $fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) |
bumeráng (#249) | smaragd koszorú (#252) | nekrofun medál (#253) | regeneráló gyűrű (#254) | tatu ködmön (#255) |
templom (#256) | szent kehely (#257) | nehezék (#258) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) |
bájital (#261) | remák szív (#264) | kristálygömb (#265) | $kvazár sisak (#266) | $fülemüle agyar (#267) |
purifikátor háj (#269) | $gromak páncél (#270) | aranytű (#272) | szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) |
$raptor karom (#281) | jégszív (#282) | Szent Kulacs (#285) | $varkaudar páncél (#294) | kvazár kard (#297) |
din formázó minta (#301) | kőszem (#304) | varázskő (#305) | galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) |
borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) | roxati zárfaló (#314) | optiri agysisak (#315) | varkaudar csizma (#317) |
ezüsttőr (#322) | $ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüstdarab (#326) | Thargodan esszencia (#328) | $csontpálca (#329) |
mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) | olló (#335) |
$királyi korona (#338) | $rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | esszenciakristály (#350) | $tolmokov-koktél (#351) |
mithril (#352) | quwarg tojás (#360) | ezüsttollú nyíl (#363) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) |
fény szentélye (#376) | moa smaragd (#377) | $moa zafír (#381) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) | ház (#400) | kígyóbőr öv (#410) |
aranypikkely (#415) | pengepajzs (#425) | gránátkaktusz (#428) | kaktuszbogyó (#429) | bogyógránát (#430) |
$gránátcsapda (#431) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | kristályfolyadék (#449) |
térkapu (#452) | mágusköpeny (#453) | arany pikkelyvért (#456) | mithril sisak (#465) | fiatalság itala (#473) |
barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) | sárkánytanya (#492) |
manakristály (#500) | $varkaudar szablya (#516) | tükörpáncél (#519) | tudás gyöngye (#522) | angyalok gyűrűje (#529) |
Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | eknozol (#540) | tünde íj (#553) | tünde nyíl (#554) |
főnixtoll (#563) | Martian tekercse (#569) | mithril kard (#575) | univerzum nektárja (#634) | áldott kő (#642) |
$darázsszárny (#652) | darázsfarok (#654) | liumbe hajtás (#655) | liumbe bimbó (#656) | aurach fog (#657) |
Morgan kristálya (#659) | alligátorbőr (#661) | alligátorbőr cipő (#662) | $elkarog szőr (#665) | $nektoraf faggyú (#667) |
rakolits por (#669) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | $szulfagor agyar (#677) | hibátlan gyémánt (#680) |
elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | elf tekercs (#683) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) |
tűzfény (#686) | ryuku karvédő (#687) | ryuku sisak (#688) | ryuku mellvért (#689) | ryuku kesztyű (#690) |
ryuku nadrág (#691) | ryuku csizma (#692) | ryuku köpeny (#693) | $ryuku szablya (#695) | Ezüstmágus kürt (#697) |
manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | Rahn ékkő (#701) | $troll csont (#704) |
smaragd karkötő (#707) | etra hályog (#712) | berzerker tüske (#713) | $rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) |
topáz erényöv (#731) | bunthar bőr (#733) | bunthar zsák (#734) | mágikus hátizsák (#735) | ében nyílvessző (#848) |
kreiton esszencia (#892) | nothar cserje (#922) | nothar bogyó (#923) | tapasztalatkő (#975) | sáfránykő (#979) |
lidércesszencia (#1074) | csodák kútja (#1096) | Éjmágus tükre (#1100) | $varkaudar látógömb (#1107) | varkaudar falu (#1109) |
$varkaudar csont (#1113) | bőrkantár (#1125) | moa varázsdoboz (#1133) | sámán gyógykenőcs (#1139) | királyi őrsánc (#1140) |
hűségérme (#1141) | ryuku rúnatekercs (#1162) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) |
régészeti lelőhely (#1208) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | vámpírfog (#1221) | hattyútoll (#1222) |
$íjászkence (#1225) | hattyútoll vánkos (#1226) | ork csodaszer (#1228) | fejsze (#1240) | csillezsálya (#1252) |
csillezsályalevél (#1253) | Ramirez feszítővasa (#1261) | tünde tegez (#1263) | vadászkés (#1264) | kaleidoszkóp (#1269) |
Sheran cserepe (#1271) | Kaldor varázspora (#1272) | destabilizátor (#1275) | csodabazár (#1404) | erőserkentő (#1405) |
agyértágító (#1406) | reflexélesítő (#1407) | sejtfiatalító (#1408) | esélynövelő (#1409) | rum (#1419) |
láprózsa (#1452) | rózsatüske (#1453) | azuka vese (#1462) | titanitdukát (#1480) | $Jerome köpenye (#1527) |
varkaudar szimbólum (#1528) | $méregtagadó (#1531) | trikornis nyereg (#1536) | térhajlító kavics (#1539) | $megsemmisítő (#1540) |
$Arsa potrohgyűrűje (#1541) | mentát karkötő (#1551) | saválló fülbevaló (#1552) | aenouth ködkürt (#1554) | Ek'Hor pajzsa (#1556) |
ekharion dárda (#1557) | hősiesítő medál (#1558) | Métely páncélja (#1562) | jégpasztilla (#1566) | Krough fejdísze (#1570) |
jégcsákány (#1574) | fülemüle síp (#1576) | grifftoll kesztyű (#1578) | griff nyakék (#1579) | tündöklő szobor (#1587) |
Kalmárok Kémgömbje (#1589) | illatos rózsaszál (#1595) | keg gomba (#1615) | fenőkő (#1618) | hibátlan tűzopál (#1642) |
ork kunyhó (#1683) | elhagyott bánya (#1685) | szerencsekocka (#1693) | boszorkánykendő (#1697) | ork sör (#1701) |
krónika (#1725) | mocsárivércszem (#1758) | manakút (#1774) | névjegykártya (#1846) | tépett lobogó (#1864) |
gernim balzsam (#1894) | robbanó pöfeteg (#1900) | pöfeteg spóra (#1901) | lélegző tátika (#1904) | tátika bibe (#1905) |
obszidián penge (#2082) | bronzkard (#2083) | vaskard (#2084) | Beholder csapda (#2107) | Fairlight szütyője (#2108) |
örök. csillagköve (#2109) | Aritma varázsgömbje (#2126) | leviatán hólyag (#2182) | varkaudar barlang (#2200) | mind. ametisztje (#2207) |
lélekcsengő (#2210) | A Végzet kristálya (#2306) | A Végzet kulcsa (#2320) | asztrális vortex (#2324) | vortexvessző (#2331) |
mind. tűzopálja (#2380) | kék morfplazma (#2442) | vörös morfplazma (#2443) | zöld morfplazma (#2444) | fehér morfplazma (#2445) |
fekete morfplazma (#2446) | sárga morfplazma (#2447) | lila morfplazma (#2448) | narancs morfplazma (#2449) | bíbor morfplazma (#2450) |
átlátszó morfplazma (#2451) | morf esszencia (#2452) | ezüst morfmedál (#2500) | argum szörnymágnes (#2503) | mind. jádeköve (#2565) |
ómatéria (#2642) | kis káoszrelivkia (#2643) | káoszrelikvia (#2644) |
főtt étel (#1) | ropogós rókafarok (#16) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ERO [százalék] minieseményben maximális erősítés ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FBB [tárgy] [darab] - feltételes bankba rakás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKB [tárgy] [darab] - feltételes bankból kivét FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FNO képesség [hányszor] - fejl. pont felhasználása FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FUSZ TVP - feltételes úszás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FVE [tárgy] [darab] - feltételes vásárlás FVK százalék - feltételes varázskő használat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HH tárgy [tárgy] [tárgy] par*(?+1) gyors tárgyhasználat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás INK kalandozó - információk ismétlése kalandozónak INL élőlény [élőlény] [élőlény] - információ átadás kalandozóról v szörnyről INT tárgy [tárgy] [tárgy] - információ átadás tárgyakról JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTF 50 Közös Tudat feloszlatása KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás MAK sorszám [param1] [param2] - makró definiálása, futtatása OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz [kalandozó] [hányszor] - pénz berakása bankba PKI pénz [hányszor] - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése SZV téma szavazat - szavazás T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat [varázsl] [varázsl] 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Megvehető bónusz. |