99. forduló, 101. forduló, Pszi Ponty összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 17. 9h:30'
EZ A 252. JÁTÉKHETED, 100. FORDULÓD
253. játékheted kezdete: júl. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4996
SZÁMLA : XXXX

PSZI PONTY KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,32] koordinátán.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 fabontót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+85 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+150 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 668. hetének nyerőszámai: 23, 19, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy tesh alligátor fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tesh alligátor testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A tesh alligátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tesh alligátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (ld. enc.) 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 257.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 242.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 237.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 237.]

v 96 99 82 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

a 1066 3851 2 átadod az 1066. tárgyat a 3851. kalandozónak (2 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 3 2 8 mozogsz délkeletre, keletre, északra
[100,33] Bozótos terepre értél. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a zsíros kígyóhúst. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kocsusz. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ragyás burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a ragyás burástya testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Egyszercsak megpillantod egy kopasz, barna szemű, körszakállas troll férfi táborát. A bőre kreolszínű. Tharr személyes tanácsadója. Egy ezüst papi karkötőt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy jégzabáló trófea, egy animált hókutya trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [101,33] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy óriás liánt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy liumbe. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a liumbe testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vashegyű lándzsával megdöföd a liumbe jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe csápol, de mindhiába. Nyelvét a liumbe feléd löki, de eredménytelenül. A liumbe összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [101,32] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy megsebzett karmos tankány. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy phua-kúpot. [36 pontot használtál fel, van még 201.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[100,32] A sík vidék mocsarassá válik.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt.

(Továbbmész...) [99,32] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Látsz egy nekrofunt.


Összefutsz Majtikával. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [98,32] Füves síkságra érkeztél. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Észreveszel egy amniosz-fát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kaffogó hebrencs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a kaffogó hebrencs jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 165.]

h 1067 1 használod az 1067. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[99,32] A sík vidék mocsarassá válik.

Látsz egy nekrofunt.

(Továbbmész...) [100,33] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy pszi elementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm mókuszúza-aprólékot dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kocsusz lábát masszírozza. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[24 pontot használtál fel, van még 141.]

v 96 93 53 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(98,32) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), kaffogó hebrencsek (#88)
(99,32) tesh alligátor (#353), nekrofun (#173), Majtika (5317. kalandozó)
(100,32) nekrofun (#173)
(100,33) nekrofun (#173), tűzrakó hely (#1169), oltár, művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111), egy troll férfi, pszi elementál (#221)
(101,32) karmos tankány (#137), oltár, phua-kúp (#372)
(101,33) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), liumbe (#349)

[93,53] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy sörsátrat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! "

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! "
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 131.]

pki 3000 kiveszel a bankból 3000 aranyat
Kiveszel a bankból 3000 aranyat. A számládon van még 223 arany. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

pbe 1000 4028 beraksz a bankba 1000 aranyat
Boriasz számlájára átutalsz 1000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

m 2 mozogsz keletre
[94,53] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért.
[12 pontot használtál fel, van még 119.]

ve 164 2 megveszed a 164. tárgyat 2
Vásároltál 2 vasvértet. 240 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

ve 182 3 megveszed a 182. tárgyat 3
Vásároltál 3 vashegyű lándzsát. 108 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

ve 661 10 megveszed a 661. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

ve 246 5 megveszed a 246. tárgyat 5
Vásároltál 5 nagy aranykulcsot. 240 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

ve 655 20 megveszed a 655. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

ve 712 10 megveszed a 712. tárgyat 10
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 etra hályogot. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

ve 704 20 megveszed a 704. tárgyat 20
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 troll csontot. 24 aranyat fizettél. (ld. enc.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 119.]

ve 656 12 megveszed a 656. tárgyat 12
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,33] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom fokhagymás gyümölcskoktélt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Kocsusz hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 41 életpontot vesztettél. Páncélod 18 életpontot sebez ellenfeleden. Vashegyű lándzsával eltalálod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 25 életpontot vesztettél. Páncélod 11 életpontot sebez ellenfeleden. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+28 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+24 életerő.)

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[65 pontot használtál fel, van még 54.]

szk 353 keresed a 353. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tesh alligátort. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 120 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 24.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 147. tárgyat
Ezt a tárgyat nem érdemes a kezedbe venni, mert nem tudsz vele sebezni! Ha mindenképpen a kezedbe akarod venni, akkor a KF <tárgy> 1 vagy KF <tárgy> 2 parancsot használd. [0 pontot használtál fel, van még 24.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rutinos, rafinált kalandozó helyett profi, nagy tudású harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +15 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 241 pontot. A következő körben tehát 265 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY)
Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat.

TROLL CSONT (704. TÁRGY)
Na, ez úgy tűnik, egy troll bordacsontja - ha anatómiai ismereted helyesek. Úgy tűnik, ezúttal cserbenhagyta a regenerációs képessége.

KARAKTERLAP

Pszi Ponty, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Sheran tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 100. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 129 cm
IQ: 25 (32) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 50 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 (23) Életpont: 282/122 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 21 (33) Varázspont: 368/52 Pénz: 4039 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/9 Pszi pont: 130/90 EFejl: 34
Eddig összesen 380 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4079 TP-t kaptál. Jelenleg 120850 TP-d van. A következő szinthez még 59150 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, dehidrátor, quwarg harcos. A 100. fordulódban 223 arany került a bankszámládra. 223 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 19 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 14 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 25 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 6
10. teológia: 6 (+1) 11. taumaturgia: 24 (+1) 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 6 14. szörnyismeret: 14 (+1) 15. pszi: 15
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 4 18. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gyilkos sallank (#85)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), árnymanó (#4), Ördögi Kör (#9116), Leah hívők (#991), férfiak (#998), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4996) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tükörpajzs (#101)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 91.01 kg Megterheltség: 151%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1319 arany (#50) 1 alligátorbőr (#661) 2 etra hályog (#712)
1 fabontó (#106) 1 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
1 liumbe hajtás (#655) 5 nagy aranykulcs (#246) 1 tankány karom (#237)
3 troll csont (#704) 4 ugh méreg (#166) 3 vashegyű lándzsa (#182)
2 vasvért (#164) 14 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,33) nekrofun (#173), tűzrakó hely (#1169), oltár, művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111), egy troll férfi, pszi elementál (#221), smaragdgólem (#417)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Pszi Ponty 100. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) gazda (#24) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40)
görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75)
gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105)
griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125)
miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) Lord Kovács József (#129) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135)
sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150)
dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160)
velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165)
borzalmas varkaudar (#166) kvazár kovács (#167) halálosztó kain (#168) orgoró (#170) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177)
Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201)
élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211)
quwarg nagymester (#214) massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) pszi elementál (#221)
szubreális vámpír (#223) ekharion (#232) adószedő (#234) sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241)
áeratikus hasnyák (#243) Rughar familiárisa (#245) pordémon (#253) zsoldoskatona (#262) páncélos lovag (#264)
harci mágus (#265) Főmágus (#273) őrjáratozó katona (#274) triklem drakolder (#275) tűzelementál (#276)
viharóriás (#278) aranyfecske (#283) manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301)
óriáspók (#303) Ovgun (#325) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348)
liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353)
nektoraf (#355) dűnekukac (#357) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) fekete amőba (#364)
troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) bunthar (#396)
smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421)
sarki róka (#636) jegesmedve (#637) yeti poronty (#638) fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641)
hópárduc (#642) rozmárember (#643) fagyelementál (#644) dermesztő lidérc (#645) sarki óriásteknős (#646)
lábascet (#647) eszkimó óriás (#648) jégzabáló (#649) animált hókutya (#651) bandita (#758)
burástya királynő (#759) köpködő bruhatag (#773) ryuku csapásvezető (#778) Mallon (#960) Quirov (#975)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) $kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) $mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) $szárnyas hernyó (#69) $rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) $bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) $vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) fémrúd (#104) $evaporőr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130)
$ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181)
vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186)
mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191)
gyöngysor (#192) aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196)
igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201)
amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211)
dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215) hurokcsapda (#217)
ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221) smaragd védőgyűrű (#223)
varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230)
acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) lajhár csont (#236) tankány karom (#237)
lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) márványkulcs (#245)
nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) regeneráló gyűrű (#254)
tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258) szopókő (#259)
isteni könnycsepp (#260) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265)
gromak bőr (#268) aranytű (#272) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277) umbatari karkötő (#278)
tyrex csont (#280) raptor karom (#281) jégszív (#282) Tharr Keresztje (#287) bíbor erőöv (#291)
kőszem (#304) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) pukkanó tűcsapda (#336)
tolmokov-koktél (#351) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) moa smaragd (#377) ónix piramis (#387)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) zafír erőöv (#397) városépítkezés (#398)
főutca (#399) ház (#400) aranypikkely (#415) teknőcpajzs (#417) Vlagyimir szobra (#433)
törpe bánya (#435) réz masszariasztó (#436) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erődítmény (#488) sárkánytanya (#492) kihívás tornya (#502) Luthius karkötője (#527) Chara-din monolitja (#534)
sötét tekercs (#535) főnixtoll (#563) Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648) sámán erszény (#650)
rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657)
alligátorbőr (#661) alligátorbőr cipő (#662) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668)
rakolits por (#669) sáfránykristály (#675) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677) orvosságos zacskó (#682)
elf tekercs (#683) rinóbőr öv (#685) ryuku kopja (#694) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699)
tubarkő (#700) troll csont (#704) ritualista amulett (#708) etra hályog (#712) rőtmanó kacagány (#714)
művészi porolit (#720) bunthar bőr (#733) jegygyűrű (#736) gólem talizmán (#811) vortex talizmán (#812)
halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814) hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818) aranytermő erszény (#819)
szirén köpenye (#820) örökkéval. rubinja (#900) Xanathal karkötője (#956) párducbőr (#1066) jegesmedve bunda (#1067)
féregbél (#1071) csodák kútja (#1096) Éjmágus tükre (#1100) varkaudar csont (#1113) örökkéval.smaragdja (#1115)
örökkéval. zafírja (#1116) sámán gyógykenőcs (#1139) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204)
derit láncvért (#1206) örökkéval.kristálya (#1207) régészeti lelőhely (#1208) bruhatagnyelv (#1230) örökkéval. topáza (#1247)
örökkéval.tűzopálja (#1518) Mallon botja (#1526) nodonrod kitűző (#1533) tündöklő szobor (#1587)

Receptek

főtt étel (#1)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek