TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 2002. dec. 6. 9h:08'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 100. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: dec. 9.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1123
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 293
Extra forduló: 18 |
A VÖRÖS PIMPERNER KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt
hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívõkbõl álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak,
inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Elõveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet
egyértelmûen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kõszobrot. Ettõl? Kérded magadban. Aztán
visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek õk: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+5 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+12 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy vadtroll fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker
koronázza.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lõsz. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl
távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll jobb karját. (3
támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Meglengetve a bronzhegyû lándzsát a
másikra rontasz. Bronzhegyû lándzsával teljesen átszúrod a vadtroll jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.)
Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll ragyás bõrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadtroll
karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1
támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belsõ fényben izzó sziklává változik, majd
felrobban (-6 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot
kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 230.]
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
|
Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs
láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]
h 34 | használod a 34. tárgyat
|
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 217.]
ef 1 | energia fejlesztése 1
|
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a
fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 761 TU szükséges. IQ-d TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 207.]
[74,-35] Még mindig hegyvidéken vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Doktroll
Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy
mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak
megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles
szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! délre látsz egy viharfelhõt, benne a
következõ név rajzolódik ki: Nicolaus. Megpilantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Csak egy kõszáli disznó. Megvetõ
mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyû
lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kõszáli disznó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci
kalapáccsal kegyetlenül megütöd a kõszáli disznó bal elsõ lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kõszáli disznó
agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kõszáli disznó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó
nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat,
amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra,
friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek
északra vezetnek. Találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, szürke szemû mutáns nõvel. Bõre teljesen fehér! Raia követõje.
Egy láncinget, egy vassisakot, egy fekete bõrcsizmát és egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját visel. Ruházatát egy
dûnekukac trófea, egy északi aurach trófea és egy kõszáli disznó trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal
kezében egy kõkést tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínûleg nem
akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Nevy'na. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további
mentális kapcsolatot. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [20 pontot
használtál fel, van még 187.]
h 92 | használod a 92. tárgyat
|
Odaerõsíted a kötelet egy csenevész de erõs bokorhoz, azután lassan és erõsen kapaszkodva lemászol. Lábaddal bújsz be
elõször a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bûz fogad. Körbetapogatódzol. Hatodik érzéked
közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozul! Egy téfea magoflux!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a téfea magoflux
jobb lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal egy borzalmas ütést
mérve rá összetöröd a téfea magoflux bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a téfea
magoflux bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nyelvével a téfea magoflux eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5
életpontot vesztesz.) A tõled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-2 varázspont.) A téfea magoflux most
már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál. Hohó, Euréka! Találtál valamit!
Közelebbrõl megnézed - szereztél 1 mutáns csontot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20
pontot használtál fel, van még 167.]
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
|
[74,-34] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem
megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz
a szörnyre.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több
lövedéked átfúrja az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz.
Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 63 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az alpesi tehén tõgyét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén
megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot
vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " E
helyen alapították meg szövetségüket a misztikum létrehozásáért az <<Illúzió Mesterei>> " Szemedet összehúzva
elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt.
Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen
lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt
világítótornyot. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod
böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33
mérföld. " Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! (Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre.
Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki:
Nicolaus. Megpilantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy szikla mögé rejtõzöl. Miután sikerült elbújnod, kiváncsi leszel.
Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Ez nem lehet más, mint egy fémbontó szójer. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz.
Már majdnem éhenhaltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes)
alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera
nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [73,-34] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Megtorpansz, mert valami
felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár
megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Korgó
gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2
hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll
nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [72,-34] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló
kõ figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bibircsók-óriás. Mivel meglepni
nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a
bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (4 életpontot
vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás
jobb vállát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15
életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegõt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd
eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy
olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy
oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó
okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz
kalandozó okozta. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll
össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Xantorg.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz
még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [44
pontot használtál fel, van még 123.]
m 7 | mozogsz északnyugatra
|
[71,-35] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. A
helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ezen tábla mondá tova,
itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hopp! Egy
örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Borzas Ámlin formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek
látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy barna csuhás öregemberrel
találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt
a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van
nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a
telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy
tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzödhetsz róla, hogy ez egy tábla,
valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete "
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a
kusza betûket: " Jöttek a hõsök, s futott a galád Quwarg, ki fölött tort ül a halál <<Vasalt Bunkók>> " Megpillantasz egy
épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy szürke kastély (551. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy
megismerhetõ (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre,
kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó
nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú,
zöld szemû alakváltó nõvel. A bõre sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa. Egy virág szimbólumot, egy kvazár sisakot,
egy obszidián függõt, egy fekete bõrcsizmát, egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy bíbor
erõövet, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védõgyûrût, egy Eldaran karkötõjét és egy arany papi karkötõt, egy
aranygyûrût visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy ryuku légiós trófea és egy kérõdzõ etra trófea teszi egyedivé.
Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Megbarátkoztok
egymással. Az õ neve Para Lizi. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot
tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzödhetsz róla, hogy ez egy
tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A gyûlölet tesz legyõzhetetlen ellenféllé az ellenségünk szemében. Nightmare. "
[12 pontot használtál fel, van még 111.]
be 551 | bemész az 551. épületbe
|
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó
szemû lidérc jelenik meg! Hátrahõkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslõ szempárok jelennek meg!
Bekopogtatsz, mire elõsuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Mesélsz arról, hogy mi mindent
láttál kalandjaid során. A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. [ 210 tapasztalati pontot
kaptál.] - Itt van a negyedik ektoplazma, ha minden igaz, egy élõ szintszívóban! Ne rettenj meg a feladattól, ha visszatérsz a
négy darab ektoplazmával (akár itt szerzed meg, akár máshol) akkor tied a varázslatos védõgyûrû! - látod, hogy ez a térkép,
az elõzõ hárommal ellentétben, egy romvárost ábrázol.
Ez a 36. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 21, délre 27 mérföldre található. Elhagyod a kastélyt, még mindig
csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bõrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 106.]
be 551 | bemész az 551. épületbe
|
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó
szemû lidérc jelenik meg! Hátrahõkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslõ szempárok jelennek meg!
Bekopogtatsz, mire elõsuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Elmondod neki, hogy mi minden
történt veled az utóbbi idõben. Röviden beszámolsz kudarcodról, mire a kastély ura haragosan utadra küld. Elhagyod a
kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bõrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 101.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre
|
[72,-35] A dombság átmegy hegységbe. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívõi építették. Felfedeztél egy teljesen lerombolt
vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál:
esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. (Feltételes ásás:) Egy jó
nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy
bibircsók-óriás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a
céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz.
Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.)
Harci kalapáccsal megütöd a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd
sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a
földre. Meghalt.
Felhasználva a kõkést, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy
ütõfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) (ld. enc.) Megpilantasz egy
felfelé kapaszkodó élõlényt. Felismered a közeledõt. Csak egy drasmólyom. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem
tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a drasmólyom bal
lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a drasmólyom bal lábát. (1
támadással 12 életpontot sebezve.) A drasmólyom belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A
drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kõkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb.
3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera
nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [73,-35] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Észreveszel egy sziklafészket. Valami érdekesre
bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra
bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy
nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy gonyolék. délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik
ki: Nicolaus. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1
hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe
nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 69.]
f 236 | kísérletezel a 236. tárggyal
|
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelõ vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik
múlik az idõ... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz lantot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot
használtál fel, van még 59.]
f 191 | kísérletezel a 191. tárggyal
|
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idõ telik el... Teljes kudarc! Az eddigi
eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 49.]
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot
|
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 3 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 49.]
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot
|
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 3 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 49.]
szk 60 | keresed a 60. szörnyet
|
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drasmólymot. [0 pontot használtál fel, van
még 49.]
in 5728 21 | leírod az 5728. kalandozónak a 21. szörnyet
|
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy goblin. [0
pontot használtál fel, van még 49.]
in 5728 27 | leírod az 5728. kalandozónak a 27. szörnyet
|
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriás sáska. [0 pontot használtál fel, van még 49.]
in 5728 29 | leírod az 5728. kalandozónak a 29. szörnyet
|
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gyilkos mókus. [0 pontot használtál fel, van még 49.]
in 5728 36 | leírod az 5728. kalandozónak a 36. szörnyet
|
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy manó. [0 pontot használtál fel, van még 49.]
in 5728 44 | leírod az 5728. kalandozónak a 44. szörnyet
|
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Baar-ork. [0 pontot használtál fel, van még 49.]
in 5728 51 | leírod az 5728. kalandozónak az 51. szörnyet
|
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gyíkember. [0 pontot használtál fel, van még 49.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
|
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 46.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 2 16 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért
|
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell
ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a sullár. Alaposan elfáradva,
táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlõdést jelentenek
az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 241 pontot. A következõ körben
tehát 271 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM
Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem
elegendõ az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy
professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget
gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nõhetne a szakértelmed, akkor az nem nõ meg, és nem
fejlõdik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnõ eggyel, a fejlesztést
folytathatod, egészen addig, amíg újból nõhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod.
LANT (238. TÁRGY)
Tíz drótszõrt fûzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A
lanton való játék egyszerû, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért
akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintû zene szakértelem
szükségeltetik.
KARAKTERLAPOD
A Vörös Pimperner, egy vörös, tüsi hajú, piros szemû ember férfi vagy. Bõröd babarózsaszín. Fairlight ministránsa vagy. A
Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 100. fordulód.
erõ : | 16(20) |
iq : | 17(19) |
ügyesség : | 22(26) |
egészség : | 16(18) |
szerencse: | 24(26) |
tudatpont: | 7/ 0 |
| |
|
szint : | 14 |
támadás : | 13 |
védekezés: | 25 |
életpont : | 217/ 92 |
varázspt : | 73/ 0 |
| |
| |
|
merészség: | 5/ 3 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | semleges |
pénz : | 114 arany |
| |
| |
|
magasság: | 171 cm |
testsúly: | 101 kg |
életkor: | 23 év |
tul.pont: | 3 |
kép.pont: | 14 |
EFejl: | 3 TU |
| |
|
Eddig összesen 391 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2425 TP-t kaptál. Jelenleg 62749 TP-d van.
A következõ szinthez még 12251 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, vörös rakolits, vérfürdetõ magszim.
Harci ismeretek (szint)
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 1 ütõfegyverek:*19
lõfegyverek: 17 dobófegyverek: 1
Felt. fegyverváltás: << bronzhegyû lándzsa (120%) << mandibulakasza (120%)
Felt. lõfegyver használat: semmi (0-4.); tüske (5-);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 7 nyomkövetés: 11 lopás: 1 mászás: 5
csapdakészítés: 8 csapdaészlelés: 11 gyógyítás: 35 titkosírás: 2
felderítés: 5 szörnyidomítás: 1 teológia: 6 taumaturgia: 2
versengés: 1 zene: 1 szörnyismeret: 6 zárnyitás: 4
vadászat: 6 bányászat: 10
Feltételes parancsok
DX 8; gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért; *készítesz 22. tárgyat (max. 30 db-ot);
*készítesz 36. tárgyat (max. 3 db-ot); ásol max. 40 pontért;
elfogod a 82. szörnyet a 219. csapdával; elfogod a 117. szörnyet a 219. csapdával;
készítesz 29. tárgyat (max. 10 db-ot); lopsz a 3. fajtól 50. tárgyat;
lopsz a 4. fajtól 50. tárgyat; lopsz a 6. fajtól 50. tárgyat; maradék tvp-dbõl 2.
tulajdonságodat TF-eled;
Barátságosság: 113; 124; 71; 355; 345; 112; 150; 1;
Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)
alkímia (#7 *7) erõpajzs I (#12 *6) korgó gyomor, huss (#21 *3)
unkreáció (#22 *0) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5)
Feltételes varázslat-használat: 5. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 29
Elfogott szörnyeid: sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes;
Isteni küldetéseid
1.) Építs számomra újabb oltárt. 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól
aranyat. 3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerûbb feladatot: fürödj meg a tengerben!
[lépj TENGER mezõre.]
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78) 1*kígyóbõr kesztyû (#49) 1*láncing (#222)
1 sárga erõöv (#276) 1*fekete bõrcsizma (#247) 1*vassisak (#160)
1 bõrpáncél (#51) 1*bíbor erõöv (#291) 1 tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
1 kõkés (#6) 1 kõkalapács (#13) 1 parittya (#18)
1*fúvócsõ (#20) 1 szögletes kõ (#17) 1*harci kalapács (#174)
6 mérg. ubuk tüske (#137) 27 ubuk tüske (#131) 1*ryuku buzogány (#696)
1 bronzhegyû lándzsa (#87) 1 mandibulakasza (#127) 2 mérg.ubuk dobónyíl (#188)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*villám szimbólum (#145) 1 ezüst gyûrû (#180) 2 borostyán függõ (#162)
1*obszidián karkötõ (#229) 1*hatalom fülbevalója (#817 1*ezüst papi karkötõ (#308)
1*aranylánc (#191)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1+hebrencs csapda (#147) 1 ásó (#34) 3 aranypikkely (#415)
2+deus ex machina (#1) 1 furulya (#233) 1 zárnyitó készlet (#39)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 1 vaskulcs (#183)
1 smaragd kulcs (#241) 1 kis aranykulcs (#240) 3 rézkulcs (#75)
1 bronzkulcs (#76) 1 ezüst kulcs (#184) 25 fáklya (#36)
1 nagy bronzkulcs (#185)
Löttyök és porok, tartóstul
2 vizestömlõ (#3) [ üres ]
2 sullár hólyag (#168) [ bennük 20 csepp spiritusz (#170) ]
5 zöld üveg (#82) [ bennük 4 csepp ragasztó (#83) ]
2 kavadu iszák (#25) [ bennük 13 csepp gyenge méreg (#26) ]
2 uzbány csõr (#169) [ bennük 23 csepp ugh méreg (#166) ]
5 aranyló ugarhéj (#100) [ bennük 28 csepp tinta (#101) ]
3 huhogó bibe (#332) [ üres ]
1 fûszertartó (#210) [ üres ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
11 drótszõr (#37) 4 dözmöng szív (#122) 3 fabontó (#106)
16 rézdarab (#70) 2 vízionár szem (#102) 1 gyíkfû (#201)
6 aurach fog (#657) 48 pirkit (#153) 1 acélpengõke (#231)
5 álompor (#396) 6 sallank karom (#128) 3 smirglilevél (#29)
4 magszim bél (#103) 21 sünmedve tüske (#14) 12 tigroszlán fog (#63)
1 móri gyümölcs (#116) 16 madártoll (#112) 4 vadász tatu bõr (#15)
12 óndarab (#85) 2 surranó kígyó bõr (#47) 37 vasérc (#152)
3 szvó-ektoplazma (#151) 1 ormánygõte csont (#21) 1 rakolits por (#669)
1 grákóbõr (#41) 19 kaktusztüske (#114) 2 téfea-agy (#172)
1 lajhár csont (#236) 1 darázsszárny (#652) 1 mutáns csont (#331)
Összsúly: 70.31 kg megterheltség: 140 %
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
E körben tett lépéseid térképe
(71,-35) szürke kastély (#551), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720), 37. jellempróba, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten
rúnaköve, olvasztókemence (#86), Para Lizi (1405. kalandozó)
(72,-35) Leah oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelõhely, bibircsók-óriás (#120),
drasmólyom (#60)
(72,-34) bibircsók-óriás (#120), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), mûvészi
porolit (#720)
(73,-36) vadtrollok (#70)
(73,-35) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), mûvészi porolit (#720)
(73,-34) világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(74,-35) mély szakadék (#154), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelõhely, kõszáli disznók (#34),
Nevy'na (1242. kalandozó), téfea magoflux (#98)
(74,-34) alpesi tehenek (#91), vaskohó (#155), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelõhely,
fémbontó szójer (#150)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy
kalandjaid során jól szórakoztál, és jövõre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 21. és jan. 1.) nem táplálunk fordulót,
viszont dec. 23-án, 27-én és 30-án lesz egy-egy emailes forduló küldés, délelõtt 11 óra magasságában. Megértéseteket
köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
A Vörös Pimperner 100. fordulója
Szörnyek
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | | sünmedve (#33) | kõszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | sötét motyogó (#37) | | gorombilla (#38) | lebegõ gomba (#39) | hamupók (#40) | görgõte (#41) | óriás patkány (#42) | | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | | bo-skorpió (#54) | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kõevõ (#62) | varkaudar (#64) | | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | móleon (#68) | evaporõr (#69) | | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szõrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | nyuhaj karbin (#110) | sóhajtó dorony (#112) | süvítõ rája (#113) | | vérszomjas csüldõ (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | | emberevõ (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | | orgyilkos (#131) | karmos tankány (#137) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szõrlajhár (#141) | | vérfürdetõ magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) | élõholt õsmágus (#179) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | | massza (#217) | tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) | Fõmágus (#273) | manaelementál (#290) | | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | | nektoraf (#355) | vörös rakolits (#356) | bíbor szulfagor (#358) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | | rõtmanó berzerker (#369) | vortexmágus (#418) | | |
| Tárgyak
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | | bordacsont (#16) | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | | ormánygõte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | grákóbõr (#41) | | távcsõ (#42) | tükör (#43) | királygyík bõr (#44) | kis bõrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | | surranó kígyó bõr (#47) | antilopbõr (#48) | kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | bõrpáncél (#51) | | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bõrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | | szöges páncél (#65) | szöges bõrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) | | olvasztókemence (#86) | bronzhegyû lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyû nyíl (#94) | bakkura bõr (#95) | | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporõr háj (#105) | | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvesszõ (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkõ (#119) | dözmöng szív (#122) | | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakõ (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | grok-képzõdmény (#149) | szent jogar (#150) | | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | | világítótorony (#156) | ezüst karkötõ (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | | borostyán függõ (#162) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csõr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | vashegyû nyíl (#176) | | mínosz-kúp (#178) | ezüst gyûrû (#180) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | | mérg.ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | aranylánc (#191) | obszidián függõ (#195) | trófea nyaklánc (#196) | | gyíkfû csomó (#200) | gyíkfû (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) | | ovimon-bogyó (#207) | fûszertartó (#210) | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | dobóháló (#221) | | láncing (#222) | orgyilkos tõr (#225) | obszidián karkötõ (#229) | acélpengõke (#231) | furulya (#233) | | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | lant (#238) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | | fekete bõrcsizma (#247) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | nehezék (#258) | kristálygömb (#265) | | sárga erõöv (#276) | bíbor erõöv (#291) | ezüst papi karkötõ (#308) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | | tolmokov-koktél (#351) | mithril (#352) | szockó hólyag (#355) | quwarg tojás (#360) | káosz szimbólum (#361) | | ezüsttollú nyíl (#363) | szerencsetalizmán (#366) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | | álomvirág (#395) | álompor (#396) | fõutca (#399) | ház (#400) | vas fejpánt (#408) | | aranypikkely (#415) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | | erõdítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | manakristály (#500) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | | rinóbõr (#651) | darázsszárny (#652) | aurach fog (#657) | rakolits por (#669) | szulfagor agyar (#677) | | tímárkunyhó (#684) | rinóbõr öv (#685) | ryuku buzogány (#696) | berzerker tüske (#713) | rõtmanó kacagány (#714) | | mûvészi porolit (#720) | hatalom fülbevalója (#817) | | |
| ParancsokRöv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása
AT kalandozó TU - TU átadása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása
EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés
EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése
ÉP épület TVP TVP építkezés
ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és
ESK kaland. [kaland.] 30 esküvõ
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás
FM TVP - feltételes mászás
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged.
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖKI - Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZE szörny - fogoly szörny elengedése
SZK szörny 10 szörnykeresés
SZM szörny - elfogott szörny leölése
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található
forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted.
Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót. Maci
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|