Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. dec. 5. 14h:57' EZ A 10. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
m 4 | mozogsz délre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Bottal megcsapod a homokvarány jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A homokvarány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bottal eltalálod a homokvarány fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
fgy 50 30 1 | felt. gyógyítás 50 30 |
kt 19 10 | elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot) |
gyk 28 30 | gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért |
gyk 4 50 | gyakorolsz a 4. tárggyal 50 pontért |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Meglengetve a botot a másikra támadsz. Bottal csak érinted a gátvakond testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bottal gyengén megütöd a gátvakond testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [19,1] Még mindig füves síkságon vagy. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy démontetű. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Erő: | 10 | Szint: | 3 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 44 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 1 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 66/19 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 (+1) | szúrófegyverek: | 3 | ütőfegyverek: | 2 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 (+1) | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. gyógyítás: | 4 |
4. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
Összsúly: 23.48 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 138 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | kerek kő (#19) |
szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) | homokvarány (#16) |
bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | grákó denevér (#25) | sakál (#28) | sünmedve (#33) |
óriás patkány (#42) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | gátvakond (#57) | kaszabolósáska (#83) |
csontlepke (#746) |
kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | kőkés (#6) |
kőhegyű lándzsa (#7) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | tükör (#43) | krómkaktusz (#46) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
szárnyas hernyó (#69) | rát-fa (#77) | olvasztókemence (#86) | mély kút (#93) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | oltár (#146) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |