9. forduló, 11. forduló, Melchior összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: . 9h:57'
EZ A 10. FORDULÓD
Ez a forduló 27 zsetonba került.
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

MELCHIOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [19,-11] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.)

flh 1 18 felt. lőfegyver haszn. 1 a 18. tárggyal
A paraméterként megadott tárgy nem lövedék/dobófegyver! [0 pontot használtál fel, van még 144.]

flh 4 10 felt. lőfegyver haszn. 4 a 10. tárggyal
Ok, FLH 4 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

ba 746 755 nem támadod a 746. szörnyet a 755. szörnyet
BA 746 parancs tárolva. BA 755 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 gyógyítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 144.]

kt 39 elkészíted a 39. tárgyat
Itt nincs gumifa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy zárnyitó készletet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 144.]

f 63 kísérletezel a 63. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz mászókarmot. (ld. enc.) 29 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 134.]

kt 78 elkészíted a 78. tárgyat
Legyártottál 1 mászókarmot. [20 pontot használtál fel, van még 114.]

kt 29 12 elkészíted a 29. tárgyat (12 darabot)
Begyűjtöttél 12 smirglilevelet. [12 pontot használtál fel, van még 102.]

kt 56 6 elkészíted az 56. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 mákrózsa virágot. [18 pontot használtál fel, van még 84.]

se 4 segítesz: 4
Talán ha a woor-antilop nem ilyen kiszolgáltatott helyzetben lenne, megküzdenél vele - így azonban a becsület azt követeli, hogy szabadítsd ki! Amikor a hurkot leemeled a lény lábáról, egy pillanatig rád bámul - hála van a szemében, vagy értetlenség? Aztán eliramodik. (+2 jóság.) [8 pontot használtál fel, van még 76.]

m 6 mozogsz nyugatra
[18,-11] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Ez a kopár M'Mik síkság nyugati széle. Találsz egy tűzbokrot. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 66.]

kt 36 5 elkészíted a 36. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 fáklyát. [15 pontot használtál fel, van még 51.]

tf 3 30 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[30 pontot használtál fel, van még 21.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 147 pontot. A következő körben tehát 168 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁSZÓKAROM (78. TÁRGY)
Ha a két kezedre valamilyen állati bőrt tekersz, és ebbe a szuperhegyes tigroszlán fogakat illeszted, ún. mászókarmokat kapsz, amelyek segítségével még akár nagyon sima felületeken (rát-fa, korongfa törzse) is fel tudsz mászni. A mászókarmokat ilyenkor automatikusan fogod használni, hiszen egy KT parancs ürügyén vagy kénytelen mászni. Ahhoz, hogy egy pár ilyet készíthess, 6 tigroszlán fogra van szükséged, és a KT 78 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

KARAKTERLAP

Melchior, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 10. fordulód.

Erő: 14 Szint: 4 Merészség: 5/3 Magasság: 171 cm
IQ: 13 Támadás: 3 Agresszió: 5 Testsúly: 102 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 16 Életpont: 80/54 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 29 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 29 TP-t kaptál. Jelenleg 384 TP-d van. A következő szinthez még 116 TP szükséges. Trófeád: gátvakond.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) (4 -);
18,49 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 7 (+1)
4. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
lebegő gomba (#39) (csak egyszer), lila brekk (#11) (csak egyszer), sakál (#28) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
csontlepke (#746), csodabogár (#755)

HŐSTETTEID

Összsúly: 26.25 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 130 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 tigroszlán fog (#63) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 fáklya (#36) 6 mákrózsa virág (#56) 1 mászókarom (#78)
12 smirglilevél (#29)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(18,-11) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 9. jellempróba

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Melchior 10. fordulója
Ez a referencialista tartalmazza azoknak a szörnyeknek, tárgyaknak és parancsoknak a listáját, amelyeket mostanáig megismertél. Minden tizedik fordulóban kapsz egy ilyet. SZÖRNYEK: Ezek azok a szörnyek, amelyekről kaptál E.F.-et, tehát megtámadhatod őket. TÁRGYAK: Ezek azok a tárgyak, amelyekről tudod, hogyan kell elkészíteni, és/vagy E.F.-et kaptál róluk. UTASÍTÁSOK: Ez csak egy kis emlékeztető, segítség ahhoz, hogy tudjad, milyen parancsokból állíthatod össze a fordulódat, és hogyan kell ezeket használni. A szögletes zárójelben írt paramétereket nem kötelező kiírni.

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) kavadu (#19) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25)
sakál (#28) sünmedve (#33) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) tigroszlán (#43)
gátvakond (#57) gitonga (#76) csontlepke (#746) csodabogár (#755)

Tárgyak

kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5) kőkés (#6)
kőhegyű lándzsa (#7) bunkósbot (#9) dárda (#10) kőkalapács (#13) vadász tatu bőr (#15)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) tigroszlán fog (#63) szárnyas hernyó (#69) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) olvasztókemence (#86) mély kút (#93) oltár (#146) tatu ködmön (#255)
nehezék (#258)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra

Üzenet küldése a karakternek