Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. ápr. 27. 12h:02' EZ A 28. JÁTÉKHETED, 10. FORDULÓD 29. játékheted kezdete: máj. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4568 SZÁMLA : XXXX |
gyk 13 30 | gyakorolsz a 13. tárggyal 30 pontért |
le 13 | leveszed/lerakod a 13. tárgyat |
ff 13 6 |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat |
fse 30 | felt. segítség 30 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a gitonga testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gitonga tollas hátát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A gitonga feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. (ld. enc.) 31 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 6 | elkészíted a 6. tárgyat |
f 4 6 | kísérletezel a 4. tárggyal a 6. tárggyal |
kt 7 | elkészíted a 7. tárgyat |
ff 13 6 7 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
MÁSZÁS Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz. |
GITONGA (76. SZÖRNY) A gitongák békés, hosszú nyakú tollas lények, a dombvidék göröngyös sziklái között fészkelnek. Az állandó harc a nagyobb ragadozókkal rákényszerítette őket arra, hogy megtanuljanak harcolni: hosszú, hegyes, kemény csőrük sokszor még egy rőtmanót is meghátrálásra kényszerít. |
MADÁRTOLL (112. TÁRGY) Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek. |
KŐHEGYŰ LÁNDZSA (7. TÁRGY) A kőhegyű lándzsa elsőrendű szúrófegyver, harcban és vadászatban is jól használható, sebzése 2d4+2. Elkészítése a KT 7 paranccsal történik, 12 pontért. Ennek persze feltétele, hogy legyen a birtokodban egy bot és egy kőkés. |
Erő: | 14 | Szint: | 5 | Merészség: | 9/9 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 85/63 | Jellem: | semleges (+12) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | ütőfegyverek: | 2 (+1) | lőfegyverek: | 3 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 (+1) |
4. gyógyítás: | 3 | 5. harcművészetek: | 5 | 6. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
Összsúly: 27.79 kg | Megterheltség: 73% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 123 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kerek kő (#19) | 1 | púderkő (#119) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 3 | madártoll (#112) | 1 | szárnyas hernyó (#69) |
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | drótszőrű pincsi (#22) |
grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | bakkura (#52) |
gátvakond (#57) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | spagulár (#82) | bíborgörény (#84) |
jegesmedve (#637) | csontlepke (#746) |
kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | kőkés (#6) |
kőhegyű lándzsa (#7) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | kavadu lebeny (#24) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | grákóbőr (#41) | királygyík bőr (#44) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | szárnyas hernyó (#69) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | olvasztókemence (#86) | bronzpajzs (#89) | mély kút (#93) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | oltár (#146) | vassisak (#160) |
tankány karom (#237) | elit csatavért (#295) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |