Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 24. 7h:29' EZ A 10. FORDULÓD Ez a forduló 31 zsetonba került. |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
f 51 | kísérletezel az 51. tárggyal |
fse 10 | felt. segítség 10 pontért |
le 51 | leveszed/lerakod az 51. tárgyat |
kt 65 | elkészíted a 65. tárgyat |
kf 65 51 | kézbeveszed/felveszed a 65. tárgyat az 51. tárggyal |
kf 20 22 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal |
flh 1 22 1 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal (1 darabot) |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [30,5] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rájanyék. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [29,4] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy homokvarány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A homokvarány karma a fejed mellett suhan el! A homokvarány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sünmedve testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal felnyársalod a sünmedve testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
kt 22 6 | elkészíted a 22. tárgyat (6 darabot) |
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
se 15 | segítesz: 15 |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a homokvarány jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmaival a homokvarány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [30,1] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő királygyík mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a királygyík bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a királygyík jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [31,1] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy legyengült kaszabolósáska. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Nem találtad el. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaszabolósáska mandibuláját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 51 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a woor-antilop testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a woor-antilop testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a woor-antilop szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kt 119 | elkészíted a 119. tárgyat |
SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY) A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez. |
RÁJANYÉK (58. SZÖRNY) Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen előfordulhat, hogy egy lecsapni készülő rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bőrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerű lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány. |
Erő: | 7 | Szint: | 6 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 81/81 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 93/63 | Jellem: | semleges (+12) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 5 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 5 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -); |
31,117 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 815 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 4 |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
csontlepke (#746) |
Összsúly: 21.38 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 2 | kaja (#2) | 11 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | királygyík bőr (#44) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 1 | tüske (#22) | 4 | varányszem (#30) |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
0 | |
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) |
woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | lebegő gomba (#39) | bo-skorpió (#54) | gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) | goldugar (#65) | gitonga (#76) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
bíborgörény (#84) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | kőkés (#6) |
kőhegyű lándzsa (#7) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) |
gumifa (#38) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) |
antilopbőr (#48) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | szöges páncél (#65) |
szárnyas hernyó (#69) | rát-fa (#77) | olvasztókemence (#86) | mély kút (#93) | aranyló ugarhéj (#100) |
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
mandibulapenge (#125) | oltár (#146) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |