Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 31. 9h:22' EZ A 16. JÁTÉKHETED, 10. FORDULÓD 17. játékheted kezdete: aug. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1566 SZÁMLA : XXXX |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [45,13] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy szintszívó volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [46,14] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Egy-egy magányos, korhadt fa mered ki a rothadó léből. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő umor-pióca nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az umor-pióca testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az umor-pióca gumiszerű testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az umor-pióca állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az umor-pióca összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az umor-pióca testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod az umor-pióca testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az umor-pióca megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
be 6 | bemész a 6. titkos labirintusba |
lm 4 5 | mozogsz 4 5 |
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a zombi rotható húsát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 7 3 1 | mozogsz 7 3 1 |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a zombi rotható húsát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a csontváz testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Nem találtad el! Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a csontváz testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [44,13] A terep változik: ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kaszabolósáska. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kaszabolósáska testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska vágása nem talált el. Mandibulakaszával kilukasztod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [43,12] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY) A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is... |
ZOMBI (49. SZÖRNY) A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük. |
CSONTVÁZ (48. SZÖRNY) Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik. |
Erő: | 14 (15) | Szint: | 6 | Merészség: | 8/8 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 86/55 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 129 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 5 (+1) | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 6 (+1) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 3 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
Összsúly: 42.80 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | fáklya (#36) | 5 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 1 | lapockacsont (#33) | 2 | mandibulapenge (#125) |
vadász tatu (#10) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | királygyík (#26) | sakál (#28) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | Baar-ork (#44) | csontváz (#48) |
zombi (#49) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | umor-pióca (#63) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) |
móleon (#68) | evaporőr (#69) | tintacsiga (#74) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
topránypolip (#86) | sörényes ubuk (#89) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | piromenyét (#99) |
uzbány (#102) | vérszomjas csüldő (#114) | útonálló (#130) | quwarg harcos (#201) | massza (#217) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) |
kavadu iszák (#25) | víz (#27) | ököl (#28) | varányszem (#30) | lapockacsont (#33) |
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | gumifa (#38) | királygyík bőr (#44) |
antilopbőr (#48) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | csontszablya (#64) |
kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézsisak (#72) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) |
hosszú íj (#111) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
mandibulapenge (#125) | mandibulakasza (#127) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
oltár (#146) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nagy vaspajzs (#161) | gromak páncél (#270) |
sárga erőöv (#276) | varkaudar csizma (#317) | phua-kúp (#372) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
sörsátor (#486) | Chara-din monolitja (#534) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |