Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 20. 11h:55' EZ A 10. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
kt 19 2 | elkészíted a 19. tárgyat (2 darabot) |
flh 3 10 | felt. lőfegyver haszn. 3 a 10. tárggyal |
m 8 | mozogsz északra |
kt 18 | elkészíted a 18. tárgyat |
flh 1 19 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 19. tárggyal |
kt 4 2 | elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot) |
kt 10 2 | elkészíted a 10. tárgyat (2 darabot) |
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 1 életpontot vesztettél. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
be 507 | bemész az 507. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 80.]
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [27,-3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csodabogár került az utadba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a csodabogár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csodabogár bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A csodabogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (lőfegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a sünmedve jobb lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-1 életpont.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a bo-skorpió testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo-skorpió testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 52 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetű bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [29,-2] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
f 14 | kísérletezel a 14. tárggyal |
f 24 | kísérletezel a 24. tárggyal |
CSODABOGÁR (755. SZÖRNY) A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson! |
Erő: | 14 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 96/46 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | lőfegyverek: | 1 (+1) | dobófegyverek: | 5 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -2.); dárda (#10) (3 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 5 |
4. felderítés: | 1 | 5. harcművészetek: | 5 | 6. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
kaszabolósáska (#83) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer), lebegő gomba (#39) (csak egyszer), kavadu (#19) (csak egyszer), bolhakutya (#17) (csak egyszer), rambó bogár (#14) (csak egyszer), gonyolék (#13) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 0, max: 12) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | mászókarom (#78) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | * | dárda (#10) | 1 | kerek kő (#19) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | parittya (#18) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | + | deus ex machina (#1) | 3 | fáklya (#36) | 8 | kaja (#2) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 7 korty víz (#27), fér még: 13] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
12 | drótszőr (#37) | 1 | grákóbőr (#41) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | királygyík bőr (#44) | 3 | madártoll (#112) | |||
1 | rókafarok (#124) | 18 | + | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | ||
1 | tigroszlán fog (#63) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 8 | varányszem (#30) |
Összsúly: 19.08 kg | Megterheltség: 50% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | parittya (#18) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | lebegő gomba (#39) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | gyíkember (#51) | bo-skorpió (#54) | gátvakond (#57) |
gitonga (#76) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | veszett rozmár (#639) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | dárda (#10) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | kavadu lebeny (#24) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | grákóbőr (#41) | királygyík bőr (#44) |
surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | szöges páncél (#65) | szárnyas hernyó (#69) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | olvasztókemence (#86) | mély kút (#93) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | rókafarok (#124) | oltár (#146) |
vaskohó (#155) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |