0. forduló, 2. forduló, Tlömpenyom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 1. 22h:29'
EZ A 1. FORDULÓD
EZ A 1. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

TLÖMPENYOM KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,0] koordinátán. Természetes, hogy eközben nem történt semmi.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Ez részben magas egészségednek köszönhető. (ld. enc.)

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+4 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 95.]

fgy 60 40 felt. gyógyítás 60 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

gyk 5 20 gyakorolsz az 5. tárggyal 20 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. Még sokat kell gyakorolnod. [20 pontot használtál fel, van még 75.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[6,-1] Még mindig bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lila brekk. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lila brekk fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lila brekk a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lila brekk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 65.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gonyolék. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a bunkót a másikra támadsz. Bunkóval kegyetlenül megütöd a gonyolék bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gonyolék ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gonyolék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy lila brekk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a bunkót a másikra rohansz. Nem találtad el! A lila brekk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lila brekk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lila brekk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lila brekk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 35.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+4 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 15.]

m 1 mozogsz északkeletre
[7,-2] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lila brekk közeledik. Itt csata lesz.

Megmarkolva a bunkót ellenfeledre rontasz. Bunkóval kegyetlenül megütöd a lila brekk jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lila brekk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy barna hajú, barna szemű ember férfival. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve @Wex. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve @Lord Vladimir. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz egy vörös, göndör hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kőzúzó Braga. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[10 pontot használtál fel, van még 5.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Megjegyzés: próbálj minden fordulóban legalább négy mezőt lépni. A mozgás az a parancs, amelynek hatására a legtöbb dolog fog veled történni: szörnyekkel, más játékosokkal találkozol, épületeket, növényeket fedezel fel, nyomokat, vizet, és néha ennivalót is találsz. Persze, költheted mondjuk az összes pontodat mondjuk fegyverrel való gyakorlásra is, de így korántsem lesz olyan érdekes a fordulód eredménye.
Sejtéseid támadnak a harcban ejtett sebekről. (ld. enc.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 120 pontot. A következő körben tehát 125 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGAS EGÉSZSÉG
A magas egészségnek számos előnye van: ellenállóbb vagy a betegségekkel, mérgekkel szemben, és szervezeted gyorsabban regenerálódik. Ha az egészséged magasabb 12-nél, akkor ez befolyásolja a kör eleji regenerálódásodat: minél jobban meghaladja a 12-t, annál többet gyógyulsz. Ezen kívül a gyógyítás (GY) is hatékonyabb, és lassabban éhezel, ha magas az egészséged.

HARCCAL KAPCSOLATOS ALAPFOGALMAK
Most, hogy az első csatáidat megvívtad, és láttad, hogyan zajlik a dolog élesben, nem árt néhány dolgot tisztázni. Minden fegyvernek van egy adott sebzése. Ezt általában valahogy így jelöljük: d6, vagy 2d4, vagy d3+2. Ezeket a következőképpen kell érteni: pl. a d6 sebzésű fegyver esetén a számítógép dob egy képzeletbeli, hatoldalú "kockával". Ennyi életpontot sebzett a fegyver (vagyis valahol 1 és 6 között). A d8 nyolcoldalú, a d12 tizenkétoldalú képzeletbeli "kockát" jelent. Ha ez előtt egy szám is van (pl. 3d4), akkor az azt jelenti, hogy többször dob a gép a kockával: a példa szerint 3-szor egy 1 és 4 közötti számot. Végezetül, ha az egész után van egy plusz, az azt jelenti, hogy a sebzéshez még ennyi hozzáadódik. Pl. d6+2 esetén ha a kockával 3-at dobunk, a sebzés összesen 5 lesz. Másik példa: egy 3d6+3 sebzésű fegyverrel 6 és 21 közötti sebzést lehet okozni (ugye stimmel?). Nyilván, a d6 sebzésű fegyvernél jobb a d6+2 sebzésű, és még jobb a 3d4 sebzésű. Ököllel alapállapotban d3 sebzést tudsz csak okozni, magas ökölvívás-szintű harcművészek ennek többszörösét. Ha egy szörnyet megsebzel valamennyire, de utána vagy ő, vagy Te elszaladsz, akkor visszatérhetsz újból megküzdeni vele. A labirintusok lakói a kalandozókhoz és a felszínen lakó szörnyekhez hasonlóan regenerálódnak, sokan közülük teljes egészségüket visszanyerik, mire újból visszatérsz megküzdeni velük. Elképzelhető tehát, hogy egy szörnyet 2-3 nekifutásra fogsz tudni legyőzni. Ha ennyiből sem sikerül, jobb, ha feladod a dolgot: mielőtt újra próbálkozol, nem árt, ha gyűjtesz még némi tapasztalatot és/vagy jobb fegyvert. Elképzelhető, hogy kevesebbet sebzel a fegyvereddel a lehetséges minimumnál, ugyanis az ellenfél védekezése csökkenti a sebzést. Ahhoz, hogy a további ismereteket szerezhess a harcról, több fegyvertípus használatát is meg kell tanulnod.

KARAKTERLAP

Tlömpenyom, egy vörös, göndör hajú, kék szemű troll férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd színe zöld. Ez az 1. fordulód.

Erő: 17 Szint: 1 Merészség: 5/5 Magasság: 259 cm
IQ: 7 Támadás: 0 Agresszió: 5 Testsúly: 523 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 0 Menekülés: 50 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 14 Életpont: 59/27 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 4 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 TP-t kaptál. Jelenleg 18 TP-d van. A következő szinthez még 12 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 1

7,48 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 7

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 70 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 1
4. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * bunkó (#5)
3 kaja (#2)
1 * vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]

Összsúly: 5.50 kg Megterheltség: 12%
Még 167 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

5 6 7 8
-3
-2
-1
0
1
(6,-1) lila brekk (#11), gonyolék (#13)
(7,-2) lila brekk (#11), @Wex (1585. kalandozó), @Lord Vladimir (4028. kalandozó), Kőzúzó Braga (5952. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek