Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. júl. 1. 22h:29' EZ A 1. FORDULÓD EZ A 1. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
fgy 60 40 | felt. gyógyítás 60 40 |
gyk 5 20 | gyakorolsz az 5. tárggyal 20 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lila brekk fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lila brekk a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lila brekk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
Marokra fogva a bunkót a másikra támadsz. Bunkóval kegyetlenül megütöd a gonyolék bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gonyolék ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gonyolék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a bunkót a másikra rohansz. Nem találtad el! A lila brekk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lila brekk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lila brekk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lila brekk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megmarkolva a bunkót ellenfeledre rontasz. Bunkóval kegyetlenül megütöd a lila brekk jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lila brekk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
MAGAS EGÉSZSÉG A magas egészségnek számos előnye van: ellenállóbb vagy a betegségekkel, mérgekkel szemben, és szervezeted gyorsabban regenerálódik. Ha az egészséged magasabb 12-nél, akkor ez befolyásolja a kör eleji regenerálódásodat: minél jobban meghaladja a 12-t, annál többet gyógyulsz. Ezen kívül a gyógyítás (GY) is hatékonyabb, és lassabban éhezel, ha magas az egészséged. |
HARCCAL KAPCSOLATOS ALAPFOGALMAK Most, hogy az első csatáidat megvívtad, és láttad, hogyan zajlik a dolog élesben, nem árt néhány dolgot tisztázni. Minden fegyvernek van egy adott sebzése. Ezt általában valahogy így jelöljük: d6, vagy 2d4, vagy d3+2. Ezeket a következőképpen kell érteni: pl. a d6 sebzésű fegyver esetén a számítógép dob egy képzeletbeli, hatoldalú "kockával". Ennyi életpontot sebzett a fegyver (vagyis valahol 1 és 6 között). A d8 nyolcoldalú, a d12 tizenkétoldalú képzeletbeli "kockát" jelent. Ha ez előtt egy szám is van (pl. 3d4), akkor az azt jelenti, hogy többször dob a gép a kockával: a példa szerint 3-szor egy 1 és 4 közötti számot. Végezetül, ha az egész után van egy plusz, az azt jelenti, hogy a sebzéshez még ennyi hozzáadódik. Pl. d6+2 esetén ha a kockával 3-at dobunk, a sebzés összesen 5 lesz. Másik példa: egy 3d6+3 sebzésű fegyverrel 6 és 21 közötti sebzést lehet okozni (ugye stimmel?). Nyilván, a d6 sebzésű fegyvernél jobb a d6+2 sebzésű, és még jobb a 3d4 sebzésű. Ököllel alapállapotban d3 sebzést tudsz csak okozni, magas ökölvívás-szintű harcművészek ennek többszörösét. Ha egy szörnyet megsebzel valamennyire, de utána vagy ő, vagy Te elszaladsz, akkor visszatérhetsz újból megküzdeni vele. A labirintusok lakói a kalandozókhoz és a felszínen lakó szörnyekhez hasonlóan regenerálódnak, sokan közülük teljes egészségüket visszanyerik, mire újból visszatérsz megküzdeni velük. Elképzelhető tehát, hogy egy szörnyet 2-3 nekifutásra fogsz tudni legyőzni. Ha ennyiből sem sikerül, jobb, ha feladod a dolgot: mielőtt újra próbálkozol, nem árt, ha gyűjtesz még némi tapasztalatot és/vagy jobb fegyvert. Elképzelhető, hogy kevesebbet sebzel a fegyvereddel a lehetséges minimumnál, ugyanis az ellenfél védekezése csökkenti a sebzést. Ahhoz, hogy a további ismereteket szerezhess a harcról, több fegyvertípus használatát is meg kell tanulnod. |
Erő: | 17 | Szint: | 1 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 7 | Támadás: | 0 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 523 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 59/27 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 1 |
7,48 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 7 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 70 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 1 |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
1 | * | bunkó (#5) | ||||||
3 | kaja (#2) | |||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] |
Összsúly: 5.50 kg | Megterheltség: 12% |
Még 167 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | kaja (#2) |
5 | 6 | 7 | 8 | |
-3 | |
|
|
|
-2 | |
|
|
|
-1 | |
|
|
|
0 | |
|
|
|
1 | |
|
|
|