TÚLÉLŐK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. jan. 3. 14h:34'
EZ A 0. JÁTÉKHETED, 0. FORDULÓD
1. játékheted kezdete: jan. 10.
A következő fordulódat legkorábban
a 1. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #5712
SZÁMLA : #11364
Extra forduló: 18 |
|
Üdvözlet a Túlélők Földjén! Ez a "nulladik" fordulód, vagyis a belépő köröd a levelezős játékunkban. A könnyebb
érthetőség kedvéért rögtön kiadtunk néhány parancsot helyetted, ez egyrészt példát ad arra, hogyan is zajlik egy kör,
másrészt ettől már ez a levél is érdekes lesz. Mellékeltünk két Utasítás Lapot, az egyik tartalék. A szabálykönyvben
megadottak szerint töltsd ki, olvashatóan, nyomtatott betűkkel, majd küldd el postán címünkre. Erre fogod válaszként
megkapni a második levelünket (az 1. kört), amelyben természetesen a dolgok már a Te utasításaid szerint fognak alakulni.
Ha egyszerre több karakterrel akarsz játszani, akkor az UL-en a Spec. Kódok rovatba írj JL-t. Erre küldünk egy
Jelentkezési Lapot. Ezen nevezheted be a további karaktereidet. Erre természetesen már a levél fejlécében látott
számlaszámot kell írnod. Minden ilyen további karakterért ugyanúgy kell fizetned, mint az első karakteredért! Lehetőség
van arra is, hogy az újabb karakter(ek) az első közeléből induljanak.
Ha egy másik játékossal találkozol, és mindketten barátságosak vagytok, akkor automatikusan megadjuk neki a Te címedet.
Ha ezt szeretnéd elkerülni, az UL-en írj a Speciális Kódok mezőbe TK1-et. Ettől a címed titkos lesz, tehát csak úgy üzenhet
valaki Neked, ha az üzenetet elküldi nekünk, ráírva, hogy melyik sorszámú játékostól melyik sorszámú játékosnak megy, és
mi ezt belerakjuk a következő leveledbe. Ha bárki ilyen titkos című játékossal találkozik, csak a fent említett módon
üzenhet neki. Az üzenet ne legyen egy oldalnál több, és a lap tetejére jól olvashatóan rá kell írni, hogy kitől megy kinek
(sorszámot), különben nem tudjuk továbbítani. A cím-titkosítást úgy lehet feloldani, hogy a Spec. Kódhoz TK0-t írsz.
A levélben néha találkozni fogsz a (ld. enc.) megjegyzéssel. Ilyenkor bővebb információt az adott témáról a levél végén, az
ENCYCLOPEDIA FANTASIA-ban találsz, ugyanabban a sorrendben, ahogy ezeket kaptad. Fontos: egy fordulóban nem
léphetsz többet 8 mezőnél, akár az M, akár a K paranccsal. A játékban nagy jelentősége van a különböző terepfajtáknak:
más-más szörnyeket, tárgyakat találhatsz a különböző tereptípusokon. Kezdetben próbálj minél több fajtát bejárni. Mi a
felszerelésed, mihez értesz kezdetben? Utazásod utolsó napjaiban már minden feleslegesnek tűnt: csak egy üres vizestömlő
maradt nálad, no meg a magad készítette fegyver, egy bot (ld. enc.). Egyéb szakértelmeid: nyomkövetés 1. szint, gyógyítás 2.
szint (ld. enc.).
Nem érted, miért Te, a törzs egyik fiatalja, minden különösebb képesség és érték nélküli alakváltó maradtál életben, míg az
öregebbek, akik akár fákká vagy madarakká is képesek voltak átváltozni, szénné égtek. Megvan benned a fajod
elhivatottsága, és ha már életben maradtál, az csakis az istenek akarata lehet. Ruganyos léptekkel haladsz előre, és
fogadalmat teszel, hogy mindenképpen kitartasz. Minél hamarabb meg kell kezdened az alakváltó képességek
kifejlesztését... Messze, keleten zöld foltok tűnnek fel. A Túlélők Földje, a menekülés szigete! Lehet, hogy sikerült?
STEIRONAS KALANDJAI
A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál.
kf 4 1 | kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a jobb kezedbe
|
A jobb kezedbe veszed a botot. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
gyk 4 1 | gyakorolsz a 4. tárggyal 1 pontért
|
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted
[ütőfegyver: 1. szint.] [1 pontot használtál fel, van még 109.]
vi 5 5 50 | viselkedésed: 5 5 50
|
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi
szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket
megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0
pontot használtál fel, van még 109.]
[1,0] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Egy-két nyomorultul élni próbáló bokron kívül semmi élőt nem látsz. [10
pontot használtál fel, van még 99.]
gy 15 | gyógyítás 15 pontért
|
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik
belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+2 életerő.) [15 pontot használtál fel, van még
84.]
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre
|
[2,1] Félig kiégett területen vagy. Láthatóan egyre több az élet, ahogy távolodsz a kiégett nyugati pusztáktól.
(Továbbmész...) [3,2] Félig kiégett területen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot.
(ld. enc.) Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy
démontetű. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Elszántan ellenfeledre rontasz. Bottal iszonyatosan megcsapod a démontetű fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A
szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
5 tapasztalati pontot kaptál. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobban megnézed, és
rájössz, hogy ez csak egy lebegő gomba lehet. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Meglengetve a botot a másikra rontasz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lebegő gomba húsos törzsét. (1
támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot
vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
4 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 64.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre
|
[4,2] Félig kiégett területen vagy. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy porkupac
mögé bújsz. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy
bolhakutya közeledik feléd! (ld. enc.) Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem
követ. Mozgást észlelsz oldalról. A feléd közeledő lila brekk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.)
Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vad csatakiáltással, felemelve a botot a másikra támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Előremozdulva, a lila
brekk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bottal kegyetlenül megütöd a lila brekk testét.
(1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lila brekk a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 5 életpontot
vesztesz.) A lila brekk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
4 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [5,2] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott
meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [rejtőzködés: 1. szint.]
(ld. enc.) Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy
homokvarány. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az
elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 44.]
e 11 | élelemszerzés 11 pontért
|
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [vadászat:
1. szint.] (ld. enc.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 33.]
[6,1] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. [10 pontot használtál fel, van még 23.]
e 13 | élelemszerzés 13 pontért
|
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [13 pontot
használtál fel, van még 10.]
[7,1] Még mindig füves síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben
reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem
lehet más, mint egy démontetű. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Találkozol egy rövid ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot, bal
kezében egy vizestömlőt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Naidden Liathas. Homlokérintéssel biztosítjátok a
későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy kontyos ősz hajú, barna szemű árnymanó nővel. A bőre kreolszínű. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében
egy vizestömlőt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gaz Ella. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a
további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
kf 3 2 | kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe
|
A bal kezedbe veszed a vizestömlőt. Így nem fogják tudni ellopni tőled. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz,
szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett
tapasztalatok. (+1 max. életerő.) HOPPÁ! Ismét lehet extra fordulót lépni! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 115 pontot. A következő körben tehát 115 pontot költhetsz el.
NEKIK ÍRHATSZ | Naidden Liathas (#2701) : Zergi Csaba Tibor, Budapest, Vadgesztenye u.4/a, 1046
E-mail: zecs@vipmail.hu
| Gaz Ella (#4113) : neve, címe titkos
|
|
VIZESTÖMLŐ (3. TÁRGY)
A vizestömlőben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belőle.
Nagyapád szerint vizestömlőt evaporőr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni...
|
BOT (4. TÁRGY)
A bot a legegyszerűbb, de nem biztos, hogy a legveszélytelenebb fegyver. Egy bot beszerzése igen egyszerű: erdőben vagy
bozótos területen kell kiadnod a KT 4 parancsot, 8 pontért. A bot nemcsak egy d6 sebzésű ütőfegyver, hanem kiváló
alapanyag lehet később jobb fegyverek készítéséhez.
|
NYOMKÖVETÉS
Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezőn található
különböző fajoktól származó nyomokat. Ettől függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár
egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához.
Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy
ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyűjtesz, akkor még jobban
odafigyelsz rájuk.
|
GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettől függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen
módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen
növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a
gyógyításra, és mennyi az egészséged.
|
TŰZBOKOR (35. NÖVÉNY)
Nagy szavanna-tüzek után a fekete síkságon gyakran látni itt-ott egy tovább lángoló kupacot. A tűzbokrok, szívós, nedves
ágai ugyan könnyen meggyulladnak, de nagyon hosszú idő alatt égnek el. Minden, a vadonban sok időt töltő vándor és
kalandozó (akárcsak Te is) tudja, hogy milyen jól lehet ezt a növényt tűzrakásnál vagy fáklyaként használni. Ahhoz, hogy a
tűzbokorról egy fáklyának alkalmas botot vágjál, mindössze a KT 36 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. A fáklya
meggyújtása szükség esetén nem fog gondot okozni, hiszen, mint az előbb említett kategóriába tartozó vadon-szakértő, akár
néhány kemény sziklával és egy kis szalmával is képes vagy tüzet csiholni.
|
DÉMONTETŰ (15. SZÖRNY)
Ezek a jól megtermett élősködők rendkívül kifinomult ízléssel rendelkeznek: a legfinomabb kajákat hajlandók csak
megenni. Ennek köszönhetően, ha sikerül egyet agyoncsépelned, rendkívül finom és tápláló csemegéhez jutsz (ha van nálad
valamilyen éles fegyver). Főként bozótos terepen fordul elő.
|
LEBEGŐ GOMBA (39. SZÖRNY)
Ha a talaj fölött lebegve egy nagy, piros kalapú gomba jön feléd, ne rohanj azonnal pszichiáterhez (a környéken nem is
találnál). Nem Te őrültél meg, csak az erdők és a kiégett területek egy békés lakójával találkoztál. Sokak szerint nagyon
finom a húsa, ezért vadásznak rá. A lebegő gombák azonban nem tinók, akiket csak úgy le lehet vágni: hosszú, erős
mancsukkal elég jól meg tudják védeni magukat egy átlagos vadásztól.
|
BOLHAKUTYA (17. SZÖRNY)
Képzelj el sárgás bőrű, szőrtelen kutyát, amely nagy ugrásokkal közlekedik a füves síkságon. No persze távolról sem rokona
a gazellának, sőt, szívesen vadászik rá. És nemcsak rá, hanem RÁD is. Szívesen mélyeszti beléd hegyes fogait. Ne hagyd
magad!
|
LILA BREKK (11. SZÖRNY)
Képzelj el egy nagy, lila békát, sok hegyes foggal. Igen, ő az, akivel most találkoztál. Egyetlen hatékony támadása a harapás,
de az komoly sebet képes ejteni. Nem kedveli a domb- és hegyvidéket, de egyébként mindenhol megtalálható. Puha bőrén
szúró- és vágófegyverrel egyformán könnyű sebet ejteni. Húsa sokak szerint ehető (végszükség esetén).
|
REJTŐZKÖDÉS
A rejtőzködés inkább a bölcsek, mint az erősek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltűnni a nálad
erősebb ellenfelek elől. Minél magasabb a rejtőzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervű ellenfelek elől
bújhatsz el.
|
HOMOKVARÁNY (16. SZÖRNY)
Ha a homokból nagy, üveges szemek gúvadnak rád, akkor az azt jelenti, hogy majdnem ráléptél egy homokvarányra. Ezek a
lapos, terepszínű lények agresszív harcosok, de egy magadfajta kalandozónak nem jelenthetnek gondot.
|
KAJA (2. TÁRGY)
Az ennivaló (talán nem meglepő módon) alapvető fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (É
parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidből.
|
VADÁSZAT
A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevő
megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz
különböző állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehető gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a
tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétől, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is
előfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz...
|
EXTRA FORDULÓ
Sokan lassúnak találják a 7 napos játékhetet. Mivel sok helyre még ennyi idő alatt is nehezen jut el a posta, sajnos ezt nem
rövidíthetjük le - azonban egy egészen picit megpróbálunk segíteni azokon, akik bírnák a rövidebb játékhetet. Ez a
megoldás az extra forduló. A lehetőség kihasználásához semmi mást nem kell tenned, mint beírni a SPEC. KÓDOK
rovatba azt, hogy EXT. Ennek hatására a számítógép az indulási dátumot visszaírja 7 nappal. Ez úgy fog kinézni, mintha 1
héttel korábban kezdtél volna játszani, tehát eggyel nagyobb lesz a játékheted, így rögtön léphetsz egy plusz fordulót.
Amiért persze ugyanúgy kell fizetni, mint a rendes fordulóért. (Ha a dolog még mindig nem világos, ne kérdezz, egyszerűen
csak próbáld ki! SEMMI bajod nem fog belőle származni.) Ha új játékos vagy, és még nem használtad ki a korábbi
lehetőségeket, sebaj, most is megteheted! De egy fordulóban csak egy EXT-et adhatsz ki.
|
KARAKTERLAP |
Steironas, egy tüsi aranyhajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 0. fordulód.
Erő: | 12 | | Szint: | 1 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 13 | | Támadás: | 0 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 11 | | Védekezés: | 0 | | Menekülés: | 50 % | | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 12 | | Életpont: | 56/24 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | | Varázspont: | 0/0 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 0 |
|
Eddig összesen 3 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 TP-t kaptál. Jelenleg 13 TP-d van. A következő szinthez még 17 TP szükséges.
HARCI ISMERETEK |
| ütőfegyverek: | 1 (+1) | | | | | | |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: | 1 (+1) | | 2. nyomkövetés: | 1 (+1) | | 3. gyógyítás: | 2 (+2) |
4. vadászat: | 1 (+1) | | | | | | |
|
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
1 | * | bot (#4) | | | | | | |
1 | * | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] |
|
Összsúly: 3.20 kg | Megterheltség: 9% |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | bot (#4) | 1 | | vizestömlő (#3) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(3,2) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), démontetű (#15), lebegő gomba (#39)
(4,2) bolhakutya (#17), lila brekk (#11)
(5,2) homokvarány (#16)
(7,1) démontetű (#15), Naidden Liathas (2701. kalandozó), Gaz Ella (4113. kalandozó)
Remélem, az első UL kitöltése nem fog problémát okozni. Próbálj minél olvashatóbban, nyomtatott betűkkel írni, hogy
minden félreértést elkerüljünk. Amikor pénzt fizetsz be, a csekk hátulján (a közlemény rovatban) MINDIG tüntesd fel, a
számlaszámodat, és ha több ember számára fizetsz, azt is, hogy hogyan osszuk el a számlák között a pénzt. Több játékosnak
nem lehet ugyanaz a számlaszáma, egy számlaszámról viszont csak egy címre tudjuk küldeni a fordulókat. Az összes
karaktered ugyanazt a számlát használja, így NEM KELL mindegyiknek külön fizetned. Ha egy barátod a játékba később be
akar kapcsolódni, ezt nyugodtan megteheti akár hónapokkal később is. Tehát aki nem száll be most, az még nem maradt le.
Mostantól megadhatod az e-mail címedet is, amit találkozáskor megkapnak más játékosok is (ha nem titkos a címed).
Lehetőség van arra, hogy a TF-et Interneten keresztül e-mailben játszhasd. Részleteket a http://www.beholder.hu/ címen
elolvashatod, illetve tájékoztatót küldünk, ha írsz a beholder(kukac)beholder.hu címre
Az UL-en a fordulószámhoz azt a számot kell írnod, ahányadik forduló UL-jét küldöd. Tehát a következő UL-hez egyest
kell írni.
FIGYELEM!
Az Alanori Krónika 2003.02.01-től 25 zsetonba kerül. Minden játékos automatikusan előfizetője az újságnak, amit a
megjelenés utáni fordulójával kap meg. A Krónika minden számához egy olyan HKK lapot mellékelünk, amit más
kiadásban nem lehet megtalálni. Ha nem akarod megrendelni, akkor az UL-ed hátulján jelezd. Az AK előfizetés nem a
karakteredhez, hanem a számládhoz tartozik. Mindig az a karaktered fogja megkapni a Krónikát, amelyik először lép a
megjelenés után!
A Krónikában a játékosok apróhirdetései ingyenesek. Az UL-lel együtt külön A4-es lapon kell beküldeni őket.
Kedves Játékostársunk!
Sajnos a posta drasztikus áremelést hajtott végre, ezért a postai fordulók árát fel kellett emelnünk 2 zsetonnal. Az emailes
fordulók ára változatlan. Tehát 2003.08.06-tól kezdve a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 37 zseton
E-mailes forduló: 28 zseton
A kettő együtt: 44 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.
Kedves Játékostársunk!
Örömmel jelentjük be, hogy megvalósult egy fejlesztés, ami egy népszerű igénynek tesz eleget. 2003.09.08-tól lehet a TF-es
és ŐV-s számlákra banki átutalással is fizetni. Számlaszámunk: 11707024-20397441 (Beholder Kft.) A közleményekben
mindenképpen szerepeljen a TF-es ill. ŐV-s számlaszámod, neved és címed. FONTOS: A legkisebb összeg, amit banki
átutalással fogadni tudunk, 2000 azaz kétezer Forint. Beholder Kft.
Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy
kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 24. és jan. 2.) nem táplálunk fordulót,
viszont dec. 28-án, és 31-én délelőtt lesz egy-egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft.
munkatársai.
© Beholder Kft., 1992-2003
Ha a játékkal kapcsolatban bármilyen gondod van, a következő címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. forduló küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
::: A forduló megtekintéséhez szükséges képek :::
A fordulók megtekintéséhez szükséges képek letölthetőek a http://www.beholder.hu oldalról, a letöltés menüpont alatt.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd nekünk a tf@beholder.hu címen és elküldjük neked e-mailben.
::: Forduló archívum :::
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a
Beholder Kft.
serverén található
forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor honlapunkról bármikor letöltheted.
Ehhez be kell jelentkezned oldalunkra, és a számlainformációk menüpont alatt megtalálod karaktereid fordulóit.
Ha akarod, fordulóidat nyilvánossá teheted, hogy mindenki megnézhesse azokat a honlapon.
::: A hibajavításról :::
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja karakterszámát, fordulószámát és számlaszámát.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg minden alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) Ne lépjen addig, amíg nem kap tőlünk visszajelzést.
::: Mentális üzenet :::
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek egy másik játékostól. Az üzenetet a karaktered legközelebbi postán
kért fordulójával együtt postázzuk, addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni
az üzeneted jött felirat.
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba
kerül.
::: A fordulók külalakjának megváltoztatása :::
Ha a színes forduló helyett neked jobban tetszene esetleg egy fekete alapon fehér betűkkel írt, vagy valamilyen más külalakú forduló, honlapunkról letölthetsz többféle classt is. Ezeket a
letöltés
menüpont alatt, a TF forduló kinézet (class) gyűjtemény néven találhatod meg.
::: Az Alanori Krónika megrendelése :::
Az Alanori Krónika a Beholder Kft. hivatalos kártya, fantasy és szerepjáték magazinja, melyben sok, a Túlélők Földjével foglalkozó cikket is olvashattok.
Ezentúl minden hónapban, megjelenéskor megkaphatod a Krónikát, a dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre írsz egy e-mailt
amelyben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számládon lévő összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 30 zseton, mely tartalmazza a postázás költségeit is. Az újságra előfizethetsz
a www.beholder.hu oldalon, az Alanori krónika menüpont alatt is.
A krónika korábbi számainak tartalmát, valamint néhány részletet szintén
megtalálsz a www.beholder.hu weboldalon. A korábbi számokat itt meg is vásárolhatod.