TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2011. ápr. 4. 12h:04'
EZ A 0. JÁTÉKHETED, 0. FORDULÓD
1. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat legkorábban a 1. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
|
KALANDOZÓ: #4568
ingyenf: 1
|
BEVEZETŐ
Üdvözlet a Túlélők Földjén! Ez a "nulladik" fordulód, vagyis a belépő köröd a levelezős játékunkban. A könnyebb érthetőség kedvéért rögtön kiadtunk néhány parancsot helyetted, ez egyrészt példát ad arra, hogyan is zajlik egy kör, másrészt ettől már ez a levél is érdekes lesz.
Amennyiben postán játszol, mellékeltünk a fordulód mellé két Utasítás Lapot, az egyik tartalék. A szabálykönyvben megadottak szerint töltsd ki, olvashatóan, nyomtatott betűkkel, majd küldd el postán címünkre.
Amennyiben interneten játszol, a honlapunkon (www.beholder.hu) keresztül tudod elküldeni az első Utasítás Lapodat. Ez esetben is érdemes átolvasnod a szabálykönyvet, ahol megismerkedhetsz az alapparancsokkal.
Ha elküldted az első UL-ed, erre fogod válaszként megkapni a második levelünket (az 1. kört), amelyben természetesen a dolgok már a Te utasításaid szerint fognak alakulni.
Ha egyszerre több karakterrel akarsz játszani, és postán játszol, az UL-en a Spec. Kódok rovatba írj JL-t. Erre küldünk egy Jelentkezési Lapot. Ezen nevezheted be a további karaktereidet. Erre természetesen már a levél fejlécében látott számlaszámot kell írnod.
Amennyiben interneten játszol, a honlapunkon lévő űrlap kitöltésével indíthatsz új karaktert. Minden ilyen további karakterért ugyanúgy kell fizetned, mint az első karakteredért! Lehetőség van arra is, hogy az újabb karakter(ek) az első közeléből induljanak.
Ha egy másik játékossal találkozol, és mindketten barátságosak vagytok, akkor automatikusan megadjuk neki a Te címedet. Ha ezt szeretnéd elkerülni, és postán játszol, az UL-en írj a Speciális Kódok mezőbe TK1-et. Ha interneten játszol, írj nekünk egy levelet a tf(kukac)beholder.hu címre, hogy állítsuk ezt át neked. Ettől a címed titkos lesz, tehát más játékosok nem tudnak neked üzenetet küldeni. A cím-titkosítást úgy lehet feloldani, hogy a postai UL-en a Spec. Kódhoz TK0-t írsz, interneten játszva pedig egy újabb levelet írsz nekünk a fenti e-mail címre.
A levélben néha találkozni fogsz a (ld. enc.) megjegyzéssel. Ilyenkor bővebb információt az adott témáról a levél végén, az ENCYCLOPEDIA FANTASIA-ban találsz, ugyanabban a sorrendben, ahogy ezeket kaptad. Fontos: egy fordulóban nem léphetsz többet 8 mezőnél, akár az M, akár a K paranccsal. A játékban nagy jelentősége van a különböző terepfajtáknak: más-más szörnyeket, tárgyakat találhatsz a különböző tereptípusokon. Kezdetben próbálj minél több fajtát bejárni.
Mi a felszerelésed, mihez értesz kezdetben? Utazásod utolsó napjaiban már minden feleslegesnek tűnt: csak egy üres vizestömlő maradt nálad, meg fegyvered, amelyet sosem hagyhatsz el: a puszta öklöd. Egyéb szakértelmeid: nyomkövetés 1. szint (ld. enc.), harcművészetek 1. szint (ld. enc.), ökölvívás 3. szint.
MEGÉRKEZÉS
Borzalmas volt a Tűz Éjszakája - a vörös lángok mindent és mindenkit elemésztettek. Miért pont Te maradtál életben? Talán kiválasztott vagy? Talán őseid szellemei és a kí együttesen vezették lépteidet, tény, hogy egy heti kóborlás után elérkezel Ghalla északkeleti részéhez. És úgy tűnik, a gondviselés törődik veled: fűcsomókat, kókadt bokrokat találsz, jelezve, hogy egy olyan terület határához érkeztél, amelyet megkímélt a tűzeső.
PEACEBRINGER KALANDJAI
A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok.
gyk 28 1 |
gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért |
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 109.]
vi 5 5 50 |
viselkedésed: 5 5 50 |
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
[1,0] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [10 pontot használtál fel, van még 99.]
gy 15 |
gyógyítás 15 pontért |
Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+3 életerő.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (gyógyítás: 1. szint). (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 84.]
m 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre |
[2,1] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rambó bogár. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rambó bogár bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rambó bogár belecsíp a derekadba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rambó bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [3,2] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok.
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 64.]
m 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre |
[4,3] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Elég lehangoló a látvány. Mozgást észlelsz oldalról. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hamupók. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a hamupók egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A hamupók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A hamupók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [5,4] Félig kiégett területen vagy. Láthatóan egyre több az élet, ahogy távolodsz a kiégett nyugati pusztáktól. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gonyolék. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gonyolék jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint a gonyolék nyelve! (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lila brekk közeledik. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a lila brekk jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lila brekk a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lila brekk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
[20 pontot használtál fel, van még 44.]
e 11 |
élelemszerzés 11 pontért |
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vadászat: 1. szint). (ld. enc.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 33.]
[6,3] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (rejtőzködés: 1. szint). (ld. enc.) No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy rambó bogár. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy démontetű. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
[10 pontot használtál fel, van még 23.]
e 13 |
élelemszerzés 13 pontért |
Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 10.]
[7,3] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy démontetű. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy rambó bogár. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 0.]
kf 3 2 |
kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe |
A bal kezedbe veszed a vizestömlőt. Így nem fogják tudni ellopni tőled. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.) HOPPÁ! Ismét lehet extra fordulót lépni! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 115 pontot. A következő körben tehát 115 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VIZESTÖMLŐ (3. TÁRGY)
A vizestömlőben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belőle. Nagyapád szerint vizestömlőt evaporőr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni... |
NYOMKÖVETÉS
Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezőn található különböző fajoktól származó nyomokat. Ettől függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához. Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyűjtesz, akkor még jobban odafigyelsz rájuk. |
HARCMŰVÉSZETEK
A pusztakezes harcot, amelyet sok laikus ökölvívásnak hív, nem alkalmazhatod igazán hatékonyan a belső nyugalom, tested és képességeid teljes ismerete nélkül. A harcművészetek titkos tanát kolostorokban tanítják. Ezeken a helyeken sajátíthatod el a kí energiáinak megfelelő használatát. Az igazi harcművészek sokkal nagyobb sebeket képesek ejteni, mint egy átlag fegyverforgató a legfantasztikusabb varázsfegyverrel. A kobuderáknak sokak szerint mindez eleve a vérében van, de ők sem fejleszthetik igazán tökélyre a tudást megfelelő mester nélkül. |
ACÉL ÖKÖL
A kí energiák egyik legalapvetőbb felhasználása az erő fókuszálása, a test, a lesújtó ököl megacélozása. Az Acél Ököl az első kí tulajdonság, amelyet a harcművészek megtanulnak. Segítségével nagyobb sebzést tudnak okozni egyetlen ütésükkel. Ez azt jelenti, hogy az Acél Ököl használója +2d4 sebzést okoz. |
GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettől függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a gyógyításra, és mennyi az egészséged. |
RAMBÓ BOGÁR (14. SZÖRNY)
Ez az apró (csak fél méter), de igen harcias bogár nehezen állítható le, ha egyszer nekimegy valakinek. Kitinpáncéljáról a vágófegyverek nagyon könnyen lecsúsznak. Főként sík terepen van rá esélyed, hogy péppé verd. Nem ehető, akárcsak a legtöbb szörny. |
HAMUPÓK (40. SZÖRNY)
A kiégett földeken, a porban kutat élelem után ez az aránylag "apró" pók. Nem szereti, ha megzavarják, ezért könnyen megtámadja a még nála jóval nagyobb ellenfeleket is. Csípése szerencsére nem mérgező. |
GONYOLÉK (13. SZÖRNY)
Ez a két lábon járó, gömbtestű, guvadt szemű lény csúf tréfája a természetnek. Sem harapni, sem karmolni nem tud, nyelve viszont meglepően erős: ütni, sőt fojtogatni is tud vele! Egy jól felfegyverzett (és kellőképpen vérszomjas) kalandozónak persze egy ilyen csodabogár nem lehet ellenfele. |
LILA BREKK (11. SZÖRNY)
Képzelj el egy nagy, lila békát, sok hegyes foggal. Igen, ő az, akivel most találkoztál. Egyetlen hatékony támadása a harapás, de az komoly sebet képes ejteni. Nem kedveli a domb- és hegyvidéket, de egyébként mindenhol megtalálható. Puha bőrén szúró- és vágófegyverrel egyformán könnyű sebet ejteni. Húsa sokak szerint ehető (végszükség esetén). |
KAJA (2. TÁRGY)
Az ennivaló (talán nem meglepő módon) alapvető fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (E parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidből. |
VADÁSZAT
A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevő megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz különböző állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehető gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétől, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is előfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz... |
REJTŐZKÖDÉS
A rejtőzködés inkább a bölcsek, mint az erősek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltűnni a nálad erősebb ellenfelek elől. Minél magasabb a rejtőzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervű ellenfelek elől bújhatsz el. |
DÉMONTETŰ (15. SZÖRNY)
Ezek a jól megtermett élősködők rendkívül kifinomult ízléssel rendelkeznek: a legfinomabb kajákat hajlandók csak megenni. Ennek köszönhetően, ha sikerül egyet agyoncsépelned, rendkívül finom és tápláló csemegéhez jutsz (ha van nálad valamilyen éles fegyver). Főként bozótos terepen fordul elő. |
A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van.
A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét.
* 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét.
* 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét.
* 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét.
* 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét.
* 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét.
* 601. fordulótól - 2 játékhét.
|
EXTRA FORDULÓ
Sokan lassúnak találják a 7 napos játékhetet. Mivel sok helyre még ennyi idő alatt is nehezen jut el a posta, sajnos ezt nem rövidíthetjük le - azonban egy egészen picit megpróbálunk segíteni azokon, akik bírnák a rövidebb játékhetet. Ez a megoldás az extra forduló. A lehetőség kihasználásához semmi mást nem kell tenned, mint beírni a SPEC. KÓDOK rovatba azt, hogy EXT. Ennek hatására a számítógép az indulási dátumot visszaírja 7 nappal. Ez úgy fog kinézni, mintha 1 héttel korábban kezdtél volna játszani, tehát eggyel nagyobb lesz a játékheted, így rögtön léphetsz egy plusz fordulót. Amiért persze ugyanúgy kell fizetni, mint a rendes fordulóért. (Ha a dolog még mindig nem világos, ne kérdezz, egyszerűen csak próbáld ki! SEMMI bajod nem fog belőle származni.) Ha új játékos vagy, és még nem használtad ki a korábbi lehetőségeket, sebaj, most is megteheted! De egy fordulóban csak egy EXT-et adhatsz ki. |
KARAKTERLAP
Peacebringer, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 0. fordulód.
Erő: |
14 |
Szint: |
1 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
147 cm |
IQ: |
11 |
Támadás: |
0 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
61 kg |
Ügyesség: |
13 |
Védekezés: |
0 |
Menekülés: |
50 % |
Életkor: |
24/24 év |
Egészség: |
14 |
Életpont: |
59/27 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
11 |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
0 arany |
Kép. pont: |
0 |
Eddig összesen 4 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 TP-t kaptál. Jelenleg 18 TP-d van. A következő szinthez még 12 TP szükséges.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
3 (+3) |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
1 (+1) |
2. nyomkövetés: |
1 (+1) |
3. gyógyítás: |
1 (+1) |
4. harcművészetek: |
1 (+1) |
5. vadászat: |
1 (+1) |
|
|
Összsúly: 0.20 kg |
Megterheltség: 0% |
Még 149 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 |
|
vizestömlő (#3) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(2,1) rambó bogár (#14)
(4,3) hamupók (#40)
(5,4) gonyolék (#13), lila brekk (#11)
(6,3) rambó bogár (#14), démontetű (#15)
(7,3) démontetű (#15), rambó bogár (#14)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
Remélem, az első UL kitöltése nem fog problémát okozni.
Ha postán játszól, próbálj az Utasítás Lapon minél olvashatóbban, nyomtatott betűkkel írni, hogy minden félreértést elkerüljünk. Az UL-en a fordulószámhoz azt a számot kell írnod, ahányadik forduló UL-jét küldöd. Tehát a következő UL-hez egyest kell írni.
Ha interneten játszol, csupán a honlapunkon (www.beholder.hu) lévő kérdőívet kell értelemszerűen kitöltened.
Amikor pénzt fizetsz be, a csekk hátulján (a közlemény rovatban) MINDIG tüntesd fel a számlaszámodat, és ha több ember számára fizetsz, azt is, hogy hogyan osszuk el a számlák között a pénzt. Több játékosnak nem lehet ugyanaz a számlaszáma, egy számlaszámról viszont csak egy címre tudjuk küldeni a fordulókat. Az összes karaktered ugyanazt a számlát használja, így NEM KELL mindegyiknek külön fizetned. Ha egy barátod a játékba később be akar kapcsolódni, ezt nyugodtan megteheti akár hónapokkal később is. Tehát aki nem száll be most, az még nem maradt le.
FIGYELEM!
Az Alanori Krónika 35 zsetonba kerül. Minden olyan játékos, aki postán játszik, automatikusan előfizetője az újságnak, amit a megjelenés utáni fordulójával kap meg. Ha nem akarod megrendelni, akkor az UL-ed hátulján jelezd. Mindig az a karaktered fogja megkapni a Krónikát, amelyik először lép a megjelenés után!
Ha interneten játszol, a Krónikára honlapunkon kell előfizetned, vagy e-mailben jelezned ezt a szándékodat a beholder(kukac)beholder.hu címen. A Krónika ára ebben az esetben 40 zseton (a postázási költség miatt, hiszen nem tudjuk postai forduló mellé rakni).
A Krónika minden számához egy olyan HKK lapot mellékelünk, amit más kiadásban nem lehet megtalálni.
Kedves Játékostársunk!
A levelezős játékaink árát évek óta nem emeltük, de a szeptember 1-jével bevezetésre kerülő drasztikus adóteher növekedés miatt sajnos kénytelenek vagyunk ezt megtenni.
2006. szeptember 1-től a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettő együtt: 49 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.