Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Villámmágia
Küldd el képeslapként!
Az Ezüst Kígyók messze földön híresek hatalmas villámaikról, így természetes, hogy megalkották - Fairlight segítségével - a Villámmágiát. A bűbáj létrehozásakor Fairlight dicsősége az elemi villámlás erejével egyesül. Olyan érzés, mintha az elektromosságot az uralmad alatt tartanád...
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Tudatunk hatalma II. (588. tudati képesség)
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)
Tavaszi befizetési akció 2023.02.27. (hétfő) - 2022.03.10. (2)

További témák...

2024-04-16 23:13:42 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 |
Nézet:
van, amit egy jókor ellőtt dermesztésjelző nyer meg (versenytapasztalatom alapján ennek sokkal kisebb az aránya, mint sokan hiszik, de azért nem elhanyagolható),


Azért sztem ennél többet tud a céh. Azzal, h alapból ott van (kvázi költség nélkül, és fenyeget. Az ellenfelét akár szuboptimális döntésre kénydzeritheti. És ez ezerszernehezebben mérhető (ugye nem erős soha nem is használtam ugy nyertem, de mindig volt rá keret h használhassam ha kell)
 
Nem került le a figyelt lapok listájáról, de amikor szavaztunk róla, a "nerfeljük meg" kisebbségben volt, de esélyes, hogy erre a kérdésre azért visszatérünk majd még a jövőben.

Igen, vannak kulcslapok, attól függően, mi ellen játszol. A másik mező ellen az Anbamot akarod behúzni, más pakli ellen a Halászatot, megint más ellen a dobatásokat...
 
Az idő és a játékosok majd eldöntik, a profibb versenyjátékosok agyában a neurális háló egy jó kis komplex modellt állít fel, sokezer meccs tapasztalata alapján ( plusz az IQ).
Az én tippem az, hogy továbbra is nagyságrendekkel több művészek céhe használat lesz, mint konfabuláló. Pár hónap múlva csekkelhető.
 
-gyorsan eldőltek a meccsek, nem lett volna haszna a Művészek céhének
-ugyanakkor nehezményezed, hogy csak 60 perc volt és ez alatt éppen hogy 2 meccset be tudtatok fejezni. Ez a kettő nekem nem áll össze

Pedig egyszerű, egy 3-4 körös meccsnél is rengeteg döntési szituáció van, és mondhatjuk, hogy egyetlen hibás döntésen elúszik a meccs. És az a 60 perc valójában 50, mert mire leültök kevertek stb elkezdtek játszani minimum 5 perc elment, ugyanez igaz a sideolásra is. Épp ez az oka, amiért jelenleg a Behós versenyeken 70 perces körök vannak, mert azt láttuk, hogy 60 perc alatt a játékosok többsége nem tudja befejezni a meccset, ez pedig oda vezet, hogy a kiegészítő pakli jelentősége jóval kisebb, plusz sok a döntetlen. És épp ezért próbáljuk a lapokat egyszerűsíteni (veled együtt ) hogy egy lapnak ne legyen 4-5 képessége, mert az ide vezet. Régen elég volt a 60 perc.

Egy jókor ellőtt dermesztés megnyerheti a játékot.

Pontosan ez a matek. Meg kéne vizsgálni, 100 meccsből hány olyan van, amit egy jókor ellőtt dermesztésjelző nyer meg (versenytapasztalatom alapján ennek sokkal kisebb az aránya, mint sokan hiszik, de azért nem elhanyagolható), és ezt kell összehasonlítani, hány meccset vesztesz azért, mert kisebb eséllyel húzol be kulcslapokat egy adott pakli ellen.
És itt kerül még az egyenlet túloldalára az iterátor.
Azt egyébként nem állítom, hogy a Művészek céhek kikapcsolásakor nem kerül semmilyen hátrányba az ellenfél, pl a cikkben említett konkrét eset, amikor azért játszik valaki Ewgbert megszakkal, mert van mellé Művészek céhe - és aztán egyszercsak nincs. Vagy amikor passzolsz alacsony ÉP-n, és hátradőlsz, hogy bármilyen fenyegetés jön, úgyis tudod altatni vagy dermeszteni, aztán az iterátor jön...

Mondhatod, hogy "csak egy lény" de azért lénynek is lehetnek annyira jó statjai, hogy erős versenylap lesz belőle akkor is, ha nem tud semlegesíteni, ld. pl. krakoch.

De ahogy írtam, egyelőre nem tudom megítélni, melyik a jobb, mc vagy az iterátor, többet kéne ezt még próbálgatni. Mindenesetre, amikor az iterátor nyer, az jóval látványosabb. Viszont tény, hogyha csak sideban van, akkor az az mc javára billenti a mérleget, lehet érdemes lenne alapban is megpróbálni.

De az IK-t max leüti, de nem a Semmibe.

Igen sajnos azt már nagyon körülményes lett volna ráfogalmazni. Meg én reménykedtem, hogy megszavazzuk azt a nerfet, hogy lekerül a jelenés a krakochról.
 
Abszolút egyetértek!
 
Az első forduló leírásában nem értem, hogy
-gyorsan eldőltek a meccsek, nem lett volna haszna a Művészek céhének
-ugyanakkor nehezményezed, hogy csak 60 perc volt és ez alatt éppen hogy 2 meccset be tudtatok fejezni. Ez a kettő nekem nem áll össze
A Konfabuláló iterátorra meg erős túlzás, hogy visszaadja magát. Miután kijön egy 4/3-as lény, lényegében érdemi képesség nélkül(ok, egy háló azért van rajta), szóval egyáltalán nem motivált az ellenfél hogy megszabaduljon tőle, az az 1 lap nagyon sokáig beragadhat.
Szerintem ez a dilemma egyértelmű egyébként:
A Művészek céhét nem kell felhúzni, rögtön a meccs elején kiraksz 1-3 fenyegetést az asztalra. Ha úgy építed a paklit, hogy a növelés mellett is figyelsz az arányokra, akkor a hátránya abszolút marginálisra szorítható.
Egy jókor ellőtt dermesztés megnyerheti a játékot.
A Konfabuláló iterátort ezzel szemben:
-be kell húzni
-ha kirakod -1 mana, -1 lap.
És ha létrejött, csak annyit értél el, hogy 1 lapért és 1 manáért cserébe kikapcsoltál dolgokat amiket az ellenfél kvázi ingyen a paklija mellé rakott(jó, és van egy közepesen jó ütőlényed).
Ha már ellenlap nekem sokkal jobban tetszik a már említett Bizalmi válság. Ez ténylegesen megold 1 lapot az ellenféltől, nem pedig a céheket kapcsolja ki, amik laphátrány nélkül vannak a paklik mellett, és ami szintén nagyon fontos, ez nem bünteti ha mi magunk is játszunk céhekkel!
Illetve a Szerepcsere, de az inkább csak főtitkár ellen, kontroll mirrorban nem tűnik túl hasznosnak az esetek nagy részében. (kicseréltem 3 művészek céhét 3 művészek céhére, szuper)
 
Én amúgy nem tudom elképzelni, hogy az iterátort, amit be kell húzni, válasszam a fixen ott levő művészek céhe helyett. Pakliméret ide vagy oda.

Ezt nagyon bonyolult lemodellezni, kiszámolni, én ezt nem merném ennyire határozottan kijelenteni. Ez, hogy sok mező van, és tükörmeccsben drasztikusan megnő az esélye annak, aki behúzza pl. az Anbamot, ezért igen nem mindegy, hogy 50 vagy 60 lap, csak egyetlen apró változó volt az egyenletben. Az iterátorok nemcsak a Művészek céheit kapcsolják ki, hanem bármilyen más céhet is, főtitkár ellen is jó, és a lény önmagában, 1-ért 4/3 (vagy több) reakciódrágított, visszaadja magát, idézhető, öli a krakochot és a feltámadó lényeket, nem rossz. De alapvetően ezt csak úgy lehetne megnézni, ha tudnék játszani 100 meccset 3 Művészek céhével és 100-at 3 iterátorral, és megnézném az eredményt.

Ha mar ellenlap, es Rhattra akarsz valtani, ajanlom a Bizalmi valsagot. Mellesleg az (Ewgbert) Megszaknak lehet lapot is dobni...

Az már úgy nem éri meg, max. ha valami dobásra kisülő lapom is van a pakliban.
A Bizalmi válságot szoktam sideban használni, igazad van, jó lap mc ellen.
 
azt hittem sima megszakításrol van szó
 
Mármint a 10ével ezelőtti megszakra gondolsz?
 
Én amúgy nem tudom elképzelni, hogy az iterátort, amit be kell húzni, válasszam a fixen ott levő művészek céhe helyett. Pakliméret ide vagy oda.
Ha más színben lenne az iterátor, akkor lenne szerintem reális alternatíva.
 
Niotherg, Ködlovas, Alakváltó ősköd, Buckaquwarg, ezek tudják egymást szépen visszapakolászni, másolgatni, közben kapod a VP-t és húzgálod fel ezekből a további példányokat. Nem "elméleti" végtelen ahol egy adott szekvenciát ismételsz és így 9milliárd sebzést okozol, hanem "gyakorlati" ahol 12-15 lap felhúzása után az ellenfél feladja a játékot
 
Amúgy nincs baj a mezővel.
 
 | 1 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.