Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Csatakiáltás
Küldd el képeslapként!
A legtöbb kalandozó elüvölti magát harc közben, de ez a szánalmas vinnyogás nem sok segítséget jelent egy komoly ellenféllel szemben. Az ordítás igazi mesterei a trollok, a vérükben van, hogyan rémisszék halálra még az első ütés előtt az ellenfelüket.
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-24 02:28:11 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Még ma délután építek is bele! Ha jók a koordinátáK!
 
Már "csak" 2500...
Bad G.
 
Carter ideérsz Te is két hét alatt? Debbie-vel nekem kell még egy kis idő: Jóba 90 ép, mágiatörés...Meg le kell érnem Fehérbércből / mondjuk azt gyorsan lepörgetem /.
Lopásról meg annyit, hogy BAD G. találkozott Cassandrával / Kompániás gnóm /. Egyébként nem irritál a lopás... ))

Bad G.
 
Gondolom 75TVP 60-nak számít, úgyhogy 2560 elvileg. Legalábbis az én uccsó forcsim szerint...

Nekem még kell 120, mert állandóan gonoszkodik meg lop a karim. Nagyon távol áll tőlem a lopás, de Dornodon nem. Sajnos ez egy átvett kari volt még 4 éve az árnymenőknél a volt vezér adta át nekem. Nem tudok nagyon leállni vele, mert Dorni érdekel. Hiszen annó én vittem Sir Criminalt is.
 
Ha Te vagy Fürge Calver szivesen, még akér több dolgot is, legalább nem leszek megterhelt... )))
 
Kb 2 hét múlva érkezem, 2 hét alatt beépítem a 300-at esetleg kicsit gyorsabban is megy:-) Hogy áll most az építkezés?
 
Most jut eszembe:
lopott tárgyakat visszaadja mindneki!!!!! ))
Igaz, Agyar?!!!
 
Hogy felpörgött mindenki ))
Mikorra értek ide?? Hely még van, de csak érkezési sorrendben ))

Bad G.
 
Van még hely, gyertek! Nekem mind1, mert ha kell sokat építek, ha nem akkor csak amennyi szükséges. A héten befejezem a saját részem (300), és leállok, míg ki nem alakul a végső csapat.

Cassandra
 
A főnök azt mondta valamikor 6 éve, hogy kell neki egy ilyen hodály. Esetleg beszállhatok? Az is jó, ha csak 19 TVP-ket építhetek bele, csak egy koordináta kéne.

Black-Robed Mage, sötét gnóm
 
Üdv! van még egy hely az építők között?
 
EP-tem ma 100-at, meg levelet váltottam Túlélővel. Jön Ő is, csak kicsit késik...
 
Hétfőn már én is építek 100-050-ért, utána meg már jobban!
 
Jah. Aszittem, hogy 2800 van benne már...
Köv körben nyomok én is úgy 100-150-et
 
Akkor fölösleges 19-enként nyomni...
 
Nos belekezdtem:
ep 256 19 építed a 256. tárgyat 19 pontért
A következő elvégzendő feladat az oszlopok felállítása. Messziről hatalmas köveket görgetsz ide, és szabályos alakúra faragod. Izzasztó, fáradtságos munka a köveket felemelni, és a helyükre rakni, különösen a magasabban levőket. 19 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.
Egyébként én lennék 2 karakterrel, Carter, meg TE. REmélem Túlélő is jelentkezik....
 
Hányan vagyunk akkor erre a templomra?
 
de akkor csak 19-ként építsd!!!!!
Maradjon mindenkinek!!!
 
A templom helye: 105;71 el is kezdte már valaki! 2800TVP-n áll...

Akkor nekiállok... ))
 
Ma reggel megnézek egy im 1-et a 106;73-on. Ha ebből nekem nem jön ki, akkor küldök délután is egyet, amíg meg nem lesz...
 
ha eltekintek a 102,73 im-től a helyes megfejtés 107,73 lesz. Ez passzol kettőnk 2-2 üres IM-hoz, csak hogy tudta Dornodon eltéveszteni a mértéket????
Holnap prob lépni, és minden kiderül...
 
Ez mindkettő mai adat!

Karszám: 1200 fordulói 116 és 117

Remélem segítettem!

Cassandra
 
(Továbbmész...) [104,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Rövid karddal végigvagdosod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel eltalálod a vortexmágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Rövid karddal épp hogy eltalálod a vortexmágus testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 54 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás. - Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét. - Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála. - Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 323 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt. Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. - Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 323 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. [62 pontot használtál fel, van még 89.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Imád nem ment el egy felsőbb hatalom füle mellett! Istened szól hozzád: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 9 mérföldre (3 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 59.]
 
m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz! [105,73] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy garokk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rövid karddal végigmetszed a garokk bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [8 pontot használtál fel, van még 256.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád nem ment el egy felsőbb hatalom füle mellett! Istened szólít meg: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 6 mérföldre (2 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 226.]
 
ird már meg a karszám/fordulószámotaz im1- 154, 73 -ról, csak rékérdezek mi a f.. van
 
Mikor Tharr templomot kerestem elment 17 üres IM arra hogy helyet találjak! Ez azért volt gond mert közel voltam a csatornához, így KELETI helyet adott meg a program... (

Azt mondta Miklós, hogy visszaad kárpótlásul az elkótyavetyélt forcik TVP-iből, na azóta is kapom vissza ((

Erre nem tudok mit mondani, alig várom a mostani forcit. Gondolom kidobja 105;74-en hogy 22 lépésre van ((

Erről ennyit. Lövésem sincs. Építeni akarooooook!!!
 
adataim 4515 154 forduló - 107,76 im1
155 forduló - 102,73 im 1

Ehhez hogy jön a 105,73 im1- re 2 lépés?????
 
kérdezzük már meg a JV-t , hogy ez hogy lehet!!!!
 
105;73

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád nem ment el egy felsőbb hatalom füle mellett! Istened szólít meg: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 6 mérföldre (2 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 226.]
 
Ma kiadok egy IM 1-et a 105;73-on, aztán meglátjuk. Remélem nem kell sokat bénáznom, és végre építhetek...
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.