Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A trófeaviselés motivációja
Küldd el képeslapként!
"Ha egy szörnynek nincs olyan értelmes testrésze, amit később felhasználhatnál, akkor is felmerülhet benned a gondolat: miért ne törjem le a szarvát? Miért ne vágjam ki a fogát? Miért ne tépjem ki a nyelvét? És tűzzem a ruhámra vagy a sisakom mögé, bizonyítva, hogy képes voltam végezni vele?" - a trófeaviselés motivációja
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-19 17:35:56 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Nézet:
Akinek lemaradasa van, miert erdekel hogy kap-e extrat?

A jatek *folyamatos* lepesre van alapozva. A megallok-sokat lepek-megallok-sokat lepek taktika egy *kiskapu*. Ezt be kell zarni. A bezaras egyik modja az, hogy elonyosebbe teszed a folyamatos lepest az alternativaval szemben. Ezzel novekedik a folyamatos lepes es elvileg a TF bevetel is egyenletesebb. Tobb EXT-t nyujtva a lemaradas nelkuli karaktereknek pedig lehet novelni a bevetelt. A lemaradasos karinak minek EXT-t adni? Hogy majd egyszer a jovoben TALAN lelepi? Lepjen most.

Tovabbra is javaslom hogy az alacsony forduloszamuak meggyakrabban kapjanak EXT-t, ezzel gyorsabban felzarkozva a magas forduloszamuakhoz.

En erveket irok. Te vagdalozol, hogy ez baromsag. Miert nem irsz egy ket tenyleges dolgot, hogy ez miert nem mukodni. Adj peldat.
 
Ezt pl. nem tartanám abszolút korrektnek, Te építetted fel a karaktert, és másokkal szemben ugyanannyira unfair lenne mint a maxos játékhét mindenkinek című baromság.

Azzal egyetértek, hogy legyen néha 1-1 EXTRA +10-15 forcsi, pl.
Olimpiánként járjon mindenkinek, ez full korrekt lenne, hogy mindenkit visszatáplálnának 10 körrel, az egy évben 20 extra kör, az elég az eseményekhez is. DE KAPJON MINDENKI, ne csak az aki sír, hogy nincs lemaradása. Ugyanis EZ a játékegyensúly, és így a korrekt, vagy így legyen megoldva vagy sehogy!!
 
Erre a problémára már létezik megoldás a játékban...tapasztalatkőnek hívják.
 
Nekem egy olyan keresem/javaslatom lenne, hogy magas szinten lehessen valahogy tobbet is fejleszteni 10% nal egy forduloban a fegyver szakertelmen azoknak akiknek a forduloszamahoz kepest nagyon alacsony.

Pl Radul 602. fordulo szúrófegyverek: 54/70 (+10%)

Viszonylag oregnek mondhato kari (a maga 12 evevel) es nagy banatom, hogy mostmar sehogy nem tudom feljebb tornaszni a fejlodest legfeljebb csak meg rontani, ha nem erem el a max 10% ot...

Lehetne valahogy, akar extra raforditassal, +TVP vel vagy egyeb modon ezt a fejlodest feljebb vinni valahogy?

Vagy a fejlodesi koralt olyan lenne, hogy x. forcsiig mehet y szintig korlatlanul aztan jonne 20-15-12 nemtudommennyi korlat.

Kicsit zavaros, de remelem ertheto mi a bajom.

(bocsi ha mar volt nincs idom most visszaolvasni)
 
Csak megerositeskeppen irom:

- maxos jatekhetet mindenkinek (azaz lemaradast).
- Danair altal adott parametereknel alap 40 soros UL-t
- MAKRO nem jatekban levo TVP-csapdas megszerzese, hanem X fordulo utan jar, mint a KOTB
- Olimpiai jelentkezeshez kulon beallitos UL, nem plusz penzert, mert normal fordulo arat fizetem ki az Olimpiaert
- egyes KT-kepesseg alappa tetele (tehat KT-ba lepessel jarna): Gyogyito Totem, Kobor (!) mert ezekre epititek az uj kihivasok erosseget, a gyogyito totem pedig alapjaban kellene a programba!
 
Kerüljön Csigusz Borax helyére!!
 
Igen, errol mar a KT kepessegfa alatti forumban is volt szo.

Mas tema: A KT valtassal jaro MXTU vesztes mai MXTU szinteknel mar tetemes... 25-50 TNO-nak megfelelo MXTU-t veszit egy magas MXTU-val rendelkezo karakter aki 10-15 eve rosszul tippelt a KT-jara? Ezt at kellene gondolni, es talan a KT-k tagsaganak "likviditasat" novelni lehetne a valtassal jaro buntetesek csokkentesevel is. Valami maradjon, csak ne ilyen mertekben. MXTU/2, de maximum 10 MXTU?
 
- nem sülnének ki a Kezdeti és Befejező parancsok


Ezt nem kéne!

A többi ok!
De akkor ne 10 zseton legyen, hanem legyen benne az olimpiai forduló árában!
 
Ja, most látom, hogy faszságot írtam (20-as HSZ). Bocsesz!
 
Olyat lehetne, hogy a JV is kommentel néha? Olyasmit, hogy pl. ez jó ötlet, megfontoljuk / ez marhaság, felejtsétek el? Csak hogy ne tűnjön hiábavalónak a javaslatok bepötyögése...
 
Én továbbra is azt gondolom,hogy mindenki kapjon lemaradást valami rendszer folytán,mert most meg az a trendi,hogy vadászat van hajdan lerakott 5-600 forduló lemaradásu karikra.Ez sem jó.
 
Az Olimpiát népszerűsítené, ha lehetne mondjuk "Olimpiára jelentkező" UL-t feladni.
Nem számítana bele az alap játékhétbe meg úgy alapjáraton el lenne különítve.
Az egészet valahogy úgy képzelném el, hogy a táborozás alatt az illető felkészül az Olimpiára.
További korlátozás:
- nem sülnének ki a Kezdeti és Befejező parancsok
- semennyi fejlődést nem lehetne elérni (0 TP, 0% fejlődés)
- az esetlegesen szükséges erőforrások (TVP,VP,PP stb) a következő forduló elején kerülnének levonásra.
- csak a következő parancsok működnének:

FTV
H/HH (erős korlátozásokkal)
BB/KB
KF/LE
P/V/VV

Az ilyen konfig forduló lehetne csak 10 zseton és ugyanúgy mint a normál jelentkezés, ez is ismételhető lenne, ameddig el nem kezdődik az Olimpia.

Igazándiból sok reformot lehetne hozni, de ezek megkövetelnék egy teljesen új UL-küldő rendszer/program megteremtését.
 
A topicot folyamatosan olvasom. A javaslatokról döntés pár hét múlva születik majd, amikor elindult már a Végzetúr.
 
Az Olimpia népszerűsítése!!
Sajnos kezd egyre kevesebb aktív karakter jelentkezni az olimpiára... akik lépnek azok sem mennek a nagy megmérettetésre!
Javaslatom a következő(k):

- Minden az olimpiára jelentkező karakter kapja meg az örökkévalóság kő fejlesztést akinek ott a játékosa. Tehát ha egy játékos 3karival megy olimpiára akkor mindre rá tudja íratni az egyel nagyobb követ!
- Maradjon meg a fejlődés amit az Olimpián szerez a karakter.... ha belegondolunk ez logikus is, hisz a legdurvább ellenfelekkel küzdünk és pont ebből nem tanul semmit az ember??
 
Nehany uj osteologia es ostaumaturgia varazslat
bekeruleset szorgalmaznam. Ugy 4-5 db. kellene mindkettobol. Valahol 300 - 500-as teo-s/tau-s vasarlasi kuszobre belove. Elsosorban azert, mert a jatekosok, leven, hogy fontosnak tarjak a maxvp novekedest, inkabb elfelejtenek mar meglevo ostau/osteo varazslatokat es megtanuljak azokat ujra.

Egyreszrol a jatekosoktol ertheto, hogy igy jarnak el, hiszen a max vp, valoban fontos tenyezo.

Ugyanakkor nagyon durvanak tartom, hogy ugy kell, hogy lefaragjanak a sok - sok, - akar tobb szaz - fordulo alatt kifejlesztett teo/tau szintjukon, hogy barmi ujabb varazslatot vennenek.

Amit javaslok: par szinesito, nem tul tapos varazslat, relative magas koltsegert. 20-40 szakertelemert.

Ha a jatekvezetes ugy latja, hogy a keresem realis, es erkezik ilyen megkereses, akar ki is dolgozok nehany tervet.

Chan
 
Kerülhetne még be néhány új tk.(jó volna még egy Tk tervező pályázat )
 
Ez Leah büntetése ;-)))) Beszélj A Vándorral, ő egyedül össze tud hozni két Sheran templomra való karaktert is akár ;-))) Amúgy Khari arra gondolt, hogy per pill mire eljut az emberek nagy része a templomszentelésig, már keleten van vagy közel az átúszáshoz, és mivel már a jó helyeken minden templomhely elkelt, senki nem megy vissza a kiégett földre templomot építeni. Míg régebben sokkal több potenciális templomépítő volt nyugaton, már bőven fordult a helyzet. Keleten meg csak társaság és hittárs függő a dolog, érdekes, hogy a Fairlight templomok meg 5 alacsonyabb szintűvel egy mezőn való imádkozások milyen hamar mexerveződnek, lefutnak - nem mi tehetünk róla, hogy megint rossz vallást választottál

Csigusz, Fairlight papja
 
Azért nem tudok összehozni 5 hete társaságot templom szentelésre Keleten, mert olyan baromi könnyű, ugye?
 
Tökéletesen igaz! Szerintem az építés nem lehet gond, akinek nagyon kell a szentelés, akár egyedül felépíti a templomot, én is megtenném. Csak a szenteléssel van a gond. Minimum azt kellene engedélyezni, hogy a keleti mintára ne öt, hanem itt is három fő elég legyen hozzá. (Megjegyzem, jelenleg Keleten százszor könnyebb egy 5 fős szentelést összehozni, mint Nyugaton egy 3 főst.)
 
Nyugaton most már szinte lehetetlen küldetés a templomépítés. Pl.: Leah templomhoz bő éve nem sikerült találni még csak 5 érdeklődőt sem. Jó lenne ha csökkentenétek a szükséges létszámot, mert most már ott tartok, hogy akár egyedül is felépíteném, csak tudnám felszentelni.
 
Ööö, csak hogy teljesen tiszta legyen: UGYANABBAN a TK-ban, ugyanazzal a (keleti) vezetővel, csak épp nyugati felkapcsolódási ponttal.
 
A 46-os TK-hoz: nem lehetett volna megoldani, hogy legyen egy nyugati TK adó hely, és egy nyugati TK végrehajtási pont IS a keleti mellett, és az oda beparkoló, "felcsatlakozó" nyugati karakterek is (nyilván csak esszencia birtokában) részt tudtak volna venni a TK-ban. Tudom, egy normál életvitelű karakternek nyugat per pill 60-120 forduló, és utána irány kelet, de azért jó lenne ha nem felednétek el, hogy van egy nyugati rész is. Pl a Vértesóknál lenne 4-6 olyan karakter, akik nyugaton vannak, sanszosak entitás-ölésre, ha rákészülnek, és szívesen részt vettek volna a TK-ban, de így nekik "kicsit" lelombozó, hogy majd a keleti nagyon megölik az entitást, ők meg csak nyomják az EK 500-at az 1000 TU-ig, utána meg köszönjük szépen, de többet nem tehettek...
 
Akkor ide is leírom:

A nyugaton nem létező tiltott teleport kiváltására a szekérkaravánok nem előre meghatározott irányba, hanem egy harmadik paraméterben megadott irányba mennének. VAGY Továbbra is előre meghatározott irányba mennek, de x összeg leperkálása után a karaktert abba az irányba viszi, amerre a harmadik paraméterben megadja. Remélem érthető...
 
Nekem természetes és nagyon nem értettem miért nincs így de VV-t használjuk már totemnél is... tehát ha meg van a gyors varázs akkor használjam már és a Teljes gyógyulás csak 2 Tvp legyen
 
1. gyógyító totem járjon vagy a legelejétől, vagy autómatikusan ha valaki KT-ba lép, ugyanis ez esszenciális.

Az sem ártana, ha több gyógyítós varázslatot/tárgyat lehetne beállítani. Három szint már kb elég is lenne: kicsit sérült, lesebzett és halálközeli állapotra.
 
Kezdjük pár aprósággal:

1. gyógyító totem járjon vagy a legelejétől, vagy autómatikusan ha valaki KT-ba lép, ugyanis ez esszenciális.
2. önismeret a 0-ik fordulótól kezdve éljen, hogy lehessen érzékelni a fejlődést és korrekten tervezni a köröket.
3. Legyen elérhető nyugaton is a torony mind az 5 szintje, gyakorlatilag az a határ amit annó akartatok húzni nem mérvadó a mai TF-en, és valljuk azért be őszintén a torony megycsinálása nem sétagalopp... Csak a LVL 6, 7, 8 maradjon meg keletre, túl sok császkálni való van már nyugaton, és a karavánok nem megoldás VAGY legyen több karaván.

Ezek lennének az alapok sztem, valamint ryuku-ra hajózással kapjanak a karakterek alapból 2 MAKRO-t, mert ott a 40 sor édeskevés!

Még apróság: legyen értelmesebb gyógy ősteóból elérhető kb. 3TVP és 80 VP magasságában gyógyoljon alap minimum 1000-et, de logikusabb lenne az 1200-1500, a magasabb szintű karik tudjanak gyógyolni végre színesebben, mondjuk teo 370-nél lehessen megvenni vagy valami hasonló.

Jó lenne pár újabb varázslat a +10 VP regenekből, erősen javasolnám a fürkésző szemeket 30-50 regenért...

Kapjon mindenki karácsonyra EXTRA 50 lemaradást és mindenki csöndben lesz asszem, minden évben karácsonyra, full korrekt lenne...

40 soros UL keleten vagy 200-ik kör után járjon ALAP áron. 60-ik szinten kapjon mindenki egy MAKRO-t plusszba.

Egyenlőre ennyi, de bőven van még a kobakban, csak majd szeretném jobban összeszedni a gondolataimat...

Danair

UI: Majdnem kihagytam kell mágikus ÉRTELMES balkezes vágó ami felér a Gonemutlan/fagyott kalapács szintjével...

UI2: Nem azért írtam mert nekem kell (van vagy egy vágós karim az alapból nem vágót tart balban) továbbá nyugaton sem nagyon vagyok érdekelt, egyszerűen ezek már nagyon kellenének a hozzávetőleges egyensúlyhoz...
 
Esetleg el lehetne felejteni a 20 és 40 soros ul közti külömbségeket. Legyen csak 40 soros de jó lekke kicsit olcsóbban. Az már jó, hoyg jelenlét bónusszal olcsóbb a TF de akkor jó lenne ha lehetne kicsit több extra lemaradás mert akinek nincs az 4 max 5-öt tud lépni havonta és akkor a jelenlét bónusz nem fejti ki jelentősen a hatását.
pl. nyugaton és keleten korlátlan EXT
sf-220+ 750 fordulóig ami belefér és utána jöhetne az, hogy 3 havonta kap a karakter 3-5 EXT-t.
Így aki akar tud lépni addig míg el nem érkezik a fejlesztések végének közelébe. ott meg szépen belassul. ;)
 
Akkor újra leírom 2 ötletem (nehogy elkallódjon a másik topicban, meg amúgy is ide való)

Események lebonyolítása:

Amit én megoldásnak látnék ilyen eventek során:
A történetek "időbelisége".
Azaz, hogy a dolgok konkrétan időben kövessék a valós időt (azaz hogy 7 napos alapban egy játékhét).
Pl. az event 1. szakasza mondjuk tartana 4 hétig, aztán a második szakasz tartana 3 hétig az utolsó meg 5 hétig. Mondjuk A varkaudar küldöncnek "oda kell érnie" ahova küldenek téged (mert mondjuk ő se repül). Azaz hiába a heti 15-öt lépők gyorsasága, az event aktuális szakaszát nem találnák ott előbb, így egyenlő esélye lenne a heti 1-et lépőknek a heti sokat lépőkkel szemben.
Ez persze megköveteli azt, hogy az event ne legyen szopás (pl. mostani EF tiltás) mert akkor a heti többet lépők többet is szívnának.

Pl. event (hogy biztos érthető legyen)
1. hét - megjelenik egy goblin kunyhó (valami nyílvános utalás)
3. hét - elkezd küldetést adni (előtte elküldi a delikvenst, hogy nézz ide vissza később - az utalás lehetne időarányos azaz "pár nap" vagy "1-2 hét"
A küldetés: menj és öld meg Tugt ork ellenségem, aki elrabolta a a gonyolék rongybabámat. A messzi hegyekben van a tábora (irány, esetleg koordináta biztosítva). Hozzáteszi, hogy kb. 2 hét az út oda
5.hét X;Y koordinátára megjelenik az ork (előbb odaérőknek üres lesz a mező) Miután megjelent ott marad mondjuk 3 hétig.
Orkot leverni, quest tárgyat visszavinni, jutalmat megkapni.
Vége.


(úgy vettem észre ez sokak szerint jó ötlet)

A gyakrabb lépés megoldásának terve:

Programozóként gondolkodva: vezessünk be egy új változót. Azaz lehetne "Esemény Fordulókat" lépni események alkalmával.
Úgy működne, mint az EXTRA. Mindenki kapna X db-ot egy esemény alkalmával, amik az esemyén leteltével elvesznének.
Vagyis legyen mondjuk egy "EFO" parancs (Esemény FOrduló), aminek hatására az aktuális forduló extrának számolódna.
Amikor nincs esemény a parancs kiadásának nem lenne értelme (hibaüzenet, hogy nincs event), ha pedig lejár az event és nem használta ki a karakter, akkor így járt.

Persze teljesen igazságos semmilyen rendszer nem lehet így biztos ez se a legjobb, de még talán ez lenne a legbalanszosabb.
Max. a passzív karakterek illetve azok, akik az esemény alatt nem lépnek. Ha évente van mondjuk egy 3 vagy 4 hónapos event, az szerintem elég korrekt, aki ennyi idő alatt nem lépi le az EFO-it az tényleg így járt...
 
Én is azon a véleményen vagyok,hogy lehet adni bőven lemaradást.Erre lehet mondani,hogy aki tele van lóvéval,az tápolhat ezerrel,de én azt mondom,hogy akinek csak pénze van,de gőze nincs a játékról,az xezer lemaradással sem fog maradandót alkotni.Akinek pedig mondjuk(mert most is ismerek ilyent)van pénze egy,esetleg kettő új kari futtatásához,új isten,új faj stb.új játékélmény,de túl hosszunak találja az időt amig "valami"lesz belőle,nekik adott lenne ez a lehetőség.Egyébként én meg teszek rá,hogy ki mennyi pénzért mennyi rabszolgával,hány karival játszik,a lényeg hogy sokan legyenek a tf-en,ne kelljen városba menni,ha valakivel akarok találkozni.És reklámot neki,mint ma a HKK-nak!!!!
 
Paar dolog amin szerintem valtoztatni kell a jovoben, hogy maradjon a jatek meeg 10 evig....

A jatek ara tul draga.....

Uj jatekos allomany toborzása.... hogy eletkepessebb lehessen a jatek...! tobb jatekos tobb penzt hoz....
pl: az elso 100 forcsi ingyenes , ez nem kerul sok penzbe a kft nek ! Ezalatt kialakulhatna a fuggoseg...

A TF elejetol, a ganuidekig oriasi a szakadek.., az emberek reszben azert nem kezdenek el jatszani mert SOHA nem erik utol a topos karikat...!
Vagyis az uj inditott kariknak adni mondjuk 600 fordulo lemaradast....! Az emberek ezido alatt vagy abbahagyjak vagy behozzak...!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.