Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A mágus ujja
Küldd el képeslapként!
A varázsláshoz sokszor nem kell más, mint hogy elmormold a varázsigéket, vannak azonban esetek, amikor szükséges az is, hogy ujjadat az ellenfél irányába tartsd. Jobb hát, ha vigyázol erre a testrészedre, nehogy valamelyik teremtmény leharapja, hiszen akkor fuccs ezeknek a varázslataidnak.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 05:21:39 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
Nézet:
Szia!
Üdv újra itthon!
Jó játékot neked is! Én is most kezdtem újra huszon év után. Még a parancsokra sem emlékeztem. Lassan két hónapja nyomom, de már iszonyű mennyiségű adatot elolvastam és még mindig nem tudok semmit. De ami késik az nem siet!
szió
 
Üdv Emberek! (kobuderák, manók, elfek, stb.)

Újrakezdő vagyok, bár anno sok évet lenyomtam TF-fel. Egy hónapja kezdtem újra, lenyomtam közel 30 fordulót ezalatt. Félelmetes, mennyire újra kell tanulnom a játékot .. a 9 év kihagyás nagyon sok volt e téren.

Ha tudok, szívesen segítek a tapasztalatlanabbaknak, de elfogadok tanácsokat, segítséget magam is.

Most pl. krónikus purifikátor háj hiányban szenvedek, így ha valaki pakolna fel aukcióra, jó pénzért megvenném. (Tudok venni boltban szürke bőrkesztyűt és azt unkreálni, meg is fogom tenni, de jöhet aukción is.)

A karim Lady Hammerstrike #4524, jelenleg Vadkeleten (220+ -os területek) kóborlok, és csinálom a Karbionális látomás küldetéseités gyűjtögetem a faji páncéldarabok komponenseit szorgalmasan.

Jó játékot mindenkinek!
 
A Max. VP-t növelő tárgyak beleszámítanak a taumaturgia fejlődésébe.
 
Igen, a TP-d a 6. szint nullája lesz. Tulajdonság- és képességpontot vesztesz, ami így mínuszba is mehet.
 
A kürt megfújásánál a megjelenésük kizárólag a szintedtől függ. Ez nem jelent T parancsot, ha valamihez T kellene, és neked nincs rá, elfutsz. Ha a merészséged 5 alá van állítva, annak lehet, hogy van jelentősége abból a szempontból, hogy elfutsz, vagy harcolsz (mivel az ellenfél a szintedhez generálódik), de ilyen irányú tapasztalatom nincs.
Elfogásnál csak a csapda és a csapdakészítés számít, ha nem jársz sikerrel, nincs harc, de a szörny ott marad. Csak akkor van harc, ha az esetleges alacsony szörnyidomításod miatt nem foghatnál el több szörnyet. Persze ilyenkor is elmenekülhetsz.
 
Ha direkt T parancsot adsz ki, nem számít sem a VI, sem a szinted. Kiadhatod a T parancsot az idézés előtt és után is, de célszerű egy T 154 1-et kiadni, mivel valószínűleg nem csak egyszer akarsz vele harcolni. Amíg nem kerülsz menekülési százalék alá, nem menekülsz el.
 
Na még egy kérdés az igazi profikhoz!

A taumaturgia növelésének maximális kihasználásához érdekelne, hogy a Max. VP-ot növelő tárgyak beleszámítanak-e a taumaturgia fejlődésébe?

Mert ugye a max. VP mínusz előjellel számít bele a növekedési képletbe, így nem mindegy hogy az alap szerinti -1, vagy a tárgyakkal növelt érték szerinti -5-el kell számolni.
 
Bocsi, de még egy kérdés.

A szintszívás az előző szint elejére szív le?
Tehát ha pld. 7. szintű vagyok 3975 TP-vel, ami 25 TP híján a 8. szint, akkor is a 6. szint nullájára szív le, mégha közben a fordulóban esetleg a szintszívás előtt megöltem egy szörnyet, amivel már a 8. szintre léptem volna forduló végén? Mert így gyakorlatilag két szint TP-jét szívja el.
A szintszívás során azokból a tulajdonságokból és képességekből von le, amelyeket az aktuális szintlépés után megnöveltem? Vagy esetleg csak a TNO-ra és KNO-ra mínusz értéket ír, így az elkövetkezendő szintlépések során azt a hátrány csökkenti majd?
Tehát ha minden KNO-t a taumaturgiára tettem, azok vonódnak le, vagy megmarad az aktuális taumaturgiám és az elosztható KNO értékem megy mínuszba?
 
Az Aenouth ködkürt (#1554) megfújásával lehet tudni, hogy milyen szörnyek jelennek meg? A megjelenésük függ pld. a szintemtől? A kürt megfújása egyúttal T parancs is a megjelenő szörnyre, vagy függ a VI-ben beállított merészség?

Ha szörnyidézéssel megidézek egy élőhalottat, majd el szeretném fogni, de vagy 50 szinttel erősebb nálam, akkor is csak a csapda és a csapdakészítésem szintje, illetve a szörny csapdaészlelése számít? Ha a szörnyelfogás nem jár sikerrel, a szörny megtámad? Ha igen és sokkal erősebb elmenekülhetek?
 
Köszi Yoro, nagy segítség vagy! Raia tartson meg ilyennek!

Ha szeretnék egy sikeres parancssort kiadni, amiben megtámadom az Autentikus Vámpírt (#154) Szörnyidézéssel (#84), hogy írjam meg hogy tuti biztos legyen? Számít itt a VI, vagy a szintem? Jó úgy ha V 84 után egy T 154-et adok ki? Így biztos megtámadom és nem menekülök el, amíg a menekülési százalékot el nem érem?
 
Ahányszor eltalál, annyiszor szív, egy harcban akár többször is. A max. ÉP-det nem tudja leszívni nullára, mert csak annyit szív le, amennyit a legutolsó szintlépésnél kaptál. A max. VP-nél ugyanez van, ha csak egy szintlépésnél kaptál, csak egyszer szív. A napfény karkötő +30%-ot ad egészség TF-elésre is, de mostanában nem lesz olyanod.
 
Mert akkor mindenki ott táborozna és akkor mi lenne szegény tolvajokkal?
 
Vettem szörnyidézést.
Ha megidézem az autentikus vámpírt és megtámadom, ahányszor eltalál, annyiszor szív szintet? Tehát egy harc alatt akár többször is?
Ha leszívja a max.ÉP-met nullára, gondolom meghalok, de ha az örökkévalóság köve miatt nem lesz nulla (csak anélkül) akkor nem halok meg?!
Ha csak egy szintlépésnél kaptam max VP-ot, az 5 szintszívás során 5x vesz el max VP-ot? Gondolom mínuszba nem mehet.
Egészség TF-elésre nincs valami cucc, ami miatt +30%-ot kapok, mint pld az Optiri agysisaknál?
 
Ez olyan gáz. Miért ne lehetne olyan épület, ahol nem működnek ilyen gonosz szándékok, mint a lopás.
A Fény templomába simán bele lehet magyarázni hogy Isteni felügyelet alatt áll és a Sárkányosban meg ott vannak a sárkányok és amúgy KT épület, amiből gondolom nem lehet sok. Miért ne nyújthatna legalább ez védelmet a gonoszok ellen?
 
A vadonban kell taborozni, amerre a bolhakutya se jár!
 
Ha megóvna, nem kellene csapda és táborőrző vari. Régebben, amikor még épületben tartózkodóktól nem lehetett lopni, ott nem is lehetett csapdát állítani.
 
Bizonyos KT-ban lévő tolvajoktól biztos, hogy nem.
 
Tehát egyik épület sem óv meg a tolvajoktól?!
 
De minek
 
Mindkét helyen lehet csapdát állítani, és táborőrző varázslatot használni.
 
Köszi, írtam a KT vezérnek! ;)
 
A sárkánytanya, vagy a fény szentélye jobb táborozásra, ha nem akarok lopás áldozata lenni?
Mindegyikben lehet ugyanúgy csapdát állítani varázslattal együtt?
 
Még működik, közepesen aktív:
http://beholder.hu/?m=tf&cikk=21696&ktszam=9110
 
Viszont Fairlight sajna nem ad Auralátást...
 
Köszi!
Jó, hogy ràd mindig lehet számítani a kínzó kérdéseknél!

A ZAN Rendje még aktív? Harq-al Ada vezeiti, aki Vlagyi (fogadott) fia? Vagy az csak szerepjátékos maszlag volt? :p
A ZAN KT-ban vannak még varkaudar NJK-k?
 
A városközpontban van egy varkaudar NJK, de nem igazán barátkozós. Azaz vagy harcolsz vele, vagy elbújsz előle. Ha más nem adja át neked a leírását, auralátással tudhatod meg csak a számát, és veheted fel így az alakját.
Az építő varkaudarokról majd Ery nyilatkozik.
 
Varkudi Büfögő, Varkuci Babuci meg a többi, ZAN-indukátorokat építő varkaudar él még? Ha igen, hol vannak? A bukott helytartói városban lévő Vaskaromban varki NJK-k vannak a főtéren?

Sajnos sima varkaudarokra nem működik az alakvàltók szörnyyé alakulád képessége, jó lenne viszont idővel varki
NJK-kat is mgismerni. hogy majd felvehessem az alakjukat mit Dort Amessix Vlagyiét egy régi olimpián!
 
Köszi,
akkor megveszem a Tolvajvért az egyik helytartói városban (Fehérbércben úgy láttam, nincs)
 
A varkaudar faluban kutatás fejleszti a felderítést, és a tolvajvér segítségével le tudod imádkozni ezt a küldetést.
 
Sziasztok!
Sajnos picit elakadtam Fehérbérc környékén a Fairlight küldetések elején: a lopj aranyat-lépj tenger mezőre-5ös felderítés lelockolt mindent.
A varkaudar falu KUT 45-jei feljesztik a felderítés szakit?
Ha Tolvajvérrel felturbózom 2-ről 5-re a felderítést körre es ugy IMátkozok, azt elfogadja Fairlight 5-ös szakinak?
 
  ... | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.