Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Helyre kis varázsló
Küldd el képeslapként!
"Gandalf volt a kedvenc szereplőd a Gyűrűk Urában? Nosza, itt a helyed. A Túlélők Földje csak úgy hemzseg az ehhez hasonló alakoktól, vagy a táborozásod alatt keresnek fel téged, vagy te bukkansz táborhelyeikre egy-egy árnyas bozót menedékében. Indulj hát neki, milliónyi kaland vár." - propaganda szöveg egy Gatinhoz közeli útjelző táblán
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Makróbővítés II. (582. tudati képesség)
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Épülettervezői pályázat 2. (10)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)
Tavaszi befizetési akció 2023.02.27. (hétfő) - 2022.03.10. (2)
TF KÖZÖS TUDATOK (1277)

További témák...

2024-03-29 12:22:23 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ...
Nézet:
Hehe, brutálisan elvertek a quwarg nagymesterek és láncravert quwargok, csak úgy csattogtak egymás után a gyógymógyok!
A quwarg rohamosztagosok elől már úgy futottam, mint a gyalogkakukk!
De simán megérte 9900 TP-ért!!!

Viszont ha felgyógyítom és feltápolom kicsit magam, akkor a mostani fordulóban legenerált, de ottmaradt moncoknak a 3 órás letöltéskor még nekimehetek? Generálódik melléjük újabb szörny? Vagy amíg meg nem purcannak, foglalják a mezőt?
 
A mászás biztosan nem kell. Valószínűleg a védekezés sem, de erről nincs tuti információm, mivel mire egy kari elég erős szokott lenni a quwarg bolyozáshoz, már van neki ekkora védelme.
 
11-es mászás és 30-as védelem nélkül is lehet qwarg teleportgömbözni?
 
Bozontfonat és a Khór maszkja sem foglal slotot így bármikor felvehetőek. Akár Krough fejdísze mellé is.
 
5 tvp + az ott töltött idő, ami egy quwarg bolyba felmászás költségének felel meg, azaz 35 tvp. A mászás ettől nem fejlődik. Ha elmenekülsz, akkor is 40 tvp, nem lesz kevesebb soha. Én minden körben használom, persze nekem a magasabb mászásom miatt már 3 ellenfél jön.
 
Üdv megint!

A bozontfonat csak sisak mellé tűzhető? Vagy Krough fejdísze mellé is fel lehet venni, mert csak annyi a lényeg, hogy "nem foglal sisak slotot"?

Krough fejdísze és a bozontfonat mellé még elfér a slotot szintén nem foglaló Khór maszkja is, ugye?
 
Garkas!

A teleportgömbhöz ugye nem kell 11-es mászás, hiszen pont ez a lényege, h körönként egyszer beteleportál egy bolyba?
A 30-as védéttség számít? ha benyomok pl. varki páleszt és lecsökken az AC-m, akkor be se megyek a bolyba?

Köszi!
 
Köszi!

Ezekből a ryuku kesztyű, hősiesítő medál, zafír erőöv már megvan!
;)
 
Hogy működik a Quwarg teleportgömb tvp költsége?
Azt írja 5tvp, + az ott töltött idő, de ki dönti el mi mennyi idő?
Úgy megörültem, hogy 10 lépés után, még egy ködkürt és a teleportgömbbel, minden eddiginél több tvp jött be és lett érdekes fordulóm.
Most nézem, hogy ez a buli a gömbbel 5 tvp helyett 40 tvp-be fájt nekem.
Annyit azért nem biztos hogy megér nekem egy quwarg királynő meg 3 tojás.
Szerintetek nyomni kéne a gömböt? Mindig 40tvp lesz? Persze ha erősebb jön és elmenekülök gondolom kevesebb, de az még nagyobb szívás.

Amúgy ha van, vennék háború gyűrűjét is zsetonért.
 
Ovgun nyaklanca sajnos nem esik nyugaton sehol sem, mert a viharorias barlangban le van tiltva. Par darab van nyugaton azert belole, de nem hinnem, hogy megvalnanak tole...
 
Személyesen. A thargodan csapatok nyugati erőinek vezére.
 
Dögvész vagy, és én a gyógyszer!
 
Köszi Mester!

Ez most komoly hogy Dögvész van az 54. labi végén?
 
El lehet engedni a szilmillt SZE paranccsal. A permanens sérülés a Rughar familiárisára vonatkozik (-3 max. ép). Az esszenciakristály pontos sebzése nem ismert. (Aki sűrűbben használja, az persze tud saccolni belőle egy átlagot.)
Varkaudar szablya+pengepajzs többet sebez, mint a másik kombináció, már csak a magasabb támadásszám miatt is.
Nem tudom, milyen tárgyaid vannak, a következő elérhető és átadható stuffok vannak nyugaton:
Ovgun nyaklánc +6 tám, ryuku kesztyű +1 tám, háború gyűrűje +4 tám, varkaudar pecsétgyűrű +3 tám, +1 sebzés, varkaudar szimbólum +1 tám, hősiesítő medál +1 tám, +2 erő, grifftoll kesztyű +2 tám, +3 sebzés, harci maszk +3 tám, +3 erő, zafír erőöv +3 erő, ryuku mellvért +1 erő, bozontfonat +3 erő.
 
Megfejtés után fixen ugyanaz lesz alatta.
 
98,82
 
Szerintem e téren a Hyper meglehetősen helytálló, mivel a korábban hivatalosan publikált adatok alapján készült.
 
Ha tudatturbóval felturbózom a bányászatomat 28-ra, akkor le tudom gyártani az adamantit pajzsot Nyugaton is?
 
Üdv!

Nyilvánossá tettem a mai tesztcsatáimat egy Acélkolosszus és egy Ongóliant ellen - mindkettőbe kellett volna még vagy 150 ÉP-t sebezni
http://beholder.hu/?m=tf&in=fordulo20.php&karakter=TF5074&fordulo=2&tcs=1


Szerintetek hogyan kellene felbuffolnom magam pár forduló alatt ellenük? Az már biztos, hogy a következő Acélkolosszus elleni harcnál

- a nyomi energiatüske helyett Jégcsóvát fogok lődözni, mert Jégmágusként ehhez nem kell komponens.
- fenőkövezéssel kezdem a forcsit
- benyakalok 2 ork csodaszert (többet egyelőre nem tudok)
- benyakalok 2 varki páleszt
- kérek Hatalomvarászt az Ördögi Körtől
- lecserélem a +támadást adó dalos szillmillt +sebzést adó Gyilkos szilmillre
(utóbbihoz ugye nem kell megölni a mostanit?!? el lehet engedni familiárist SZE paranccsal? iylenkor mi az a "permanens sérülés", amit a Web Hyper szerint elszenvedek?)

De érdemes esetleg rájuk Tolmokov koktélt dobni (2-es dobófegyverrelÖ? Hát Esszenciakristályt? az mennyit sebez dobófegyverként? (drága cucc, tudom, de a pénz most szerencsére nem akadály, az XP jobban kell! )

Milyen tárgyakkal lehet Nyugaton még masszívabb sebzést elérni úgy, hogy a jobban sebző fegyverekhez még nem elég magas a fegyverszakim?
(Tudati gyorsítás 1-3 &erősítés 1-3 nálam még nincs kifejlesztve, de rajta vagyok az ügyön!)

Illetve még: mi sebez többet a kolosszus 50-es védelmén 40+ os támadással?
- varkaudar szablya+pengepajzs 20-as vágóval
- ryuku kopja+méregfog 17-es szúróval

Köszi az optimalizálási segédletet!
 
Az ötvenes labis minoszkúpok változók, ugye? De mit is jelent ez? Ha egyet megfejtek, alatta véletlenszerűen kapok egyet ezek közül a labik közül és onnantól az nekem fix, vagy a következő fordulómban újra megfejtve más labi lesz alatta?
 
Melyek az 54. labi koordinátái?
 
Nincs valahol egy teljesebb lista, a különböző tereptípusokon fellelhető szörnyekről?
A SZK-hez kellene. A Hyper elég karcsú.
 
Labirintusok/mínoszkúpok/a tulajdonukat védeni próbáló kalandozók csapdái fejlesztik. Erről nincs sok információm, mert tolvaj karim nincs, és kevés kivételtől eltekintve a labik csapdáival sem szoktam foglalkozni. Gondolom, ha alacsonyabb, jobban fejlődik. Ov 5 nem fejleszt, ha nincs csapda. A tapasztalat azt mutatja, hogy a beleesés jobban fejleszt.
 
A csapdaészlelést mi, milyen mertekben fejleszti?
Az ov 5 akkor is fejleszti ha nincs csapda?
Mi jobb, beleesni, vagy felfedezni a csapdat?
 
A tudatturbo segített. 14 felderítés és ov 5 elég lett.
Köszi!
 
KPCS parancsot a legelső megtalált karnál megkapod. Emiatt célszerű bemenni egy olyan labiba, ahol van olyan kar, amihez nem szükséges felderítés szakértelem. Ha ez nem megoldható, akkor egy masszívabb tudatturbó a felderítésre is megoldást jelenthet.
 
KUT parancsnak van értelme labiban, kapcsoló megtalálására, ha nincs kpcs parancsom?
 
Köszi a vàlaszokat!
;)
 
Mithril kardot lehet készíteni kvazár kohónál, az alkotóelemei elérhetőek nyugaton.
Ében talizmán, Xanathal karkötője és Sshreakza amulettje elvileg elérhető, ha valakinek megfelelő ellenfelet dob a ködkürt.
Zarknod fülbevalója megszerezhető, de nem átadható.
Agvari manafókusz megszerezhető.
Koboldkoronát a 16-os, varázskorsót a 17-es többszemélyes kalandban lehet szerezni.
Amennyire tudom, a többi tárgy nincs nyugaton.
 
Mehetsz a Xantrox mellettibe. Azonban tudnod kell, hogy Xantrox Libertantól északra van, délre Wargpin van tőle. Mehetsz a Wargpin mellettibe is, azonban leadni csak Xantroxban vagy Libertanban tudod (mindkét helyen megkaphatod a 49-es térképét), ugyanis Wargpin varkaudar megszállása miatt ott nem működik a helytartói hivatal.
Az invázió addig tart, amíg egy csapat többszemélyes kaland során meg nem szünteti. Ha erre mégsem kerül sor, november elején akkor is vége lesz. A nyugati rajzás gyűrűje elvileg 4 mező.
 
  ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.