Arany Hetti összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 28. 9h:07'
EZ A 234. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD
235. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5956
SZÁMLA : XXXX

ARANY HETTI KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [81,70] koordinátán.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+42 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy óriás patkány nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 230.]

* 1. KP: h 1253 0 0 használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 4. KP: h 348 0 0 használod a 348. tárgyat
Ennek a varázslatnak nem lenne semmi hatása. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

hu 275 hulladék: 275
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ametiszt medált. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

id 111 15 idomítod a 111. szörnyet 15 pontért
Hozzálátsz a ragyás burástya neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 10 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 100 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 215.]

v 96 73 58 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

80 81 82
69
70
71

[73,58] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 205.]

be 769 bemész a 769. épületbe
Belépsz az árnyas tölgyek alkotta kapun, és mintha egy, a város zajától távol álló erdőbe tévedtél volna. Hatalmas fák alatt lépdelsz, madárdal ölel körül, amit csak néha tör meg egy-egy nagyobb lény távoli hangja. Vajon hogy lehetséges ez egy ilyen fiatal város falai között? Mágia, erőteljes mágia alkothatta csak ezt a csodás ligetet! Egy aranyszőke hajú, zöld köntös viselő elf lép eléd eg fa törzse mögül, és udvariasan köszönt, majd felajánlja, hogy körbe vezet a vadasparkban. Megilletődve bólintasz, és miközben a fák között sétáltok, nagy szemeket meresztve bámulod a tágas kifutókban látható gyönyörű, különös vagy épp félelmetes lényeket. Az elf dallamos hangjára figyelsz, aki elmondja, hogy azért éült ez a vadaspark, hogy otthont adjon a befogott, de megunt állatoknak, szörnyeknek, bár egy részüket visszajuttatják eredeti élőhelyükre, valamint hogy a vadaspark fenntartásához anyagi támogatást nyújtó kalandozók akár örökbe is fogadhatnak az épp itt található lények közül. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések az örökbefogadásra is vonatkoznak.]
A következő lények várnak gazdára (zárójelben a szörny sorszáma):
púpos burástya (#92) 39 ap /db, nektoraf (#355) 95 ap /db, magh-goth párduc (#871) 5392 ap /db, hegyi szamár (#7168) 58 ap /db.
A következő szörnyeidet hagyhatod itt a vadasparkban:
ragyás burástya 30 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 190.]

ve 117 megveszed a 117. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[72,59] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az útonálló bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+9 varázspont). 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy nekrofunt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 6 óndarabot 12 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 2 pular kristályt 16 aranyért, 8 rézdarabot 8 aranyért, 6 szvó-ektoplazmát 60 aranyért, 2 tankány karmot 20 aranyért, 1 vadász tatu bőrt 1 aranyért, 1 varányszemet 1 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [12 pontot használtál fel, van még 178.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):



deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, kavadu iszák (#25) 3 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, varányszem (#30) 1 ap /db,
lapockacsont (#33) 6 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 3 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db,
bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 3 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db,
bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db,
óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db,
bronzpáncél (#90) 48 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db,
rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, vízionár szem (#102) 4 ap /db,
magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db,
rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, dözmöng szív (#122) 4 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db,
mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db,
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db,
gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db,
denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, virág szimbólum (#143) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db,
hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, szent jogar (#150) 75 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db,
vasérc (#152) 3 ap /db, pirkit (#153) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 34 ap /db, vassisak (#160) 33 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 54 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db,
karócsapda (#163) 18 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 10 ap /db, uzbány csőr (#169) 9 ap /db,
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, rövid kard (#171) 34 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 54 ap /db,
vashegyű nyíl (#176) 9 ap /db, grifftojás (#179) 15 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 82 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 30 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db,
aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db,
igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db,
dorony tüdő (#212) 12 ap /db, xirnox szív (#213) 15 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 15 ap /db, praglonc hártya (#215) 300 ap /db,
dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 450 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db,
ilkin érc (#232) 4 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db, dorony duda (#235) 42 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db,
tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db,
nyílcsapda (#243) 33 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db,
tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, kvazár sisak (#266) 105 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db,
gromak bőr (#268) 12 ap /db, purifikátor háj (#269) 27 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 46 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db,
ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 300 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db,
energiapajzs (#290) 9000 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, sárkánypikkely (#292) 30 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db,
elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db, bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db,
din formázó minta (#301) 37 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 600 ap /db, kőszem (#304) 7 ap /db, réz papi karkötő (#307) 150 ap /db,
ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, galachmit (#310) 225 ap /db, varkaudar csizma (#317) 30 ap /db,
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüstdarab (#326) 6 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db,
csontpálca (#329) 56 ap /db, mutáns csont (#331) 6 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje,
királyi korona (#338) 225 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db,
degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 225 ap /db,
gránit őrszobor (#369) 375 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, fekete csuha (#375) 18 ap /db, moa smaragd (#377) 37 ap /db,
moa gyöngy (#378) 30 ap /db, moa obszidián (#380) 18 ap /db, moa zafír (#381) 60 ap /db, moa jádekő (#382) 24 ap /db,
moa burát (#384) 18 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db,
bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, teknőcteknő (#416) 18 ap /db, era formázó minta (#418) 37 ap /db, fpi formázó minta (#419) 37 ap /db,
agyartőr (#420) 1125 ap /db, mágusölő (#422) 2700 ap /db, bányászcsákány (#434) 34 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db,
arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, roxati üvegszem (#443) 405 ap /db, gór formázó minta (#444) 37 ap /db,
kvazár kesztyű (#445) 90 ap /db, zangrozi csizma (#451) 187 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 6000 ap /db, mithril láncing (#457) 4440 ap /db,
obszidián tüske (#481) 90 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db,
angyalok gyűrűje (#529) 337 ap /db, lidérckorona (#531) 9000 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 6 ap /db, csatabárd (#555) 46 ap /db,
aranytoll (#572) 60 ap /db, mópat tetem (#584) 6 ap /db, jégkristály (#593) 30 ap /db, hro formázó minta (#601) 37 ap /db,
viharamulett (#611) 60 ap /db, sárkányfog (#617) 30 ap /db, törpe őskő (#633) 750 ap /db, sámán erszény (#650) 15 ap /db,
rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db,
aurach bőr (#658) 21 ap /db, alligátorbőr (#661) 15 ap /db, alligátorfog (#663) 15 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db,
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, sáska amulett (#668) 22 ap /db, rakolits por (#669) 10 ap /db,
dalb.kristálycsizma (#674) 9600 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, smaragdkő (#678) 75 ap /db, rubinkő (#679) 225 ap /db,
ryuku kopja (#694) 105 ap /db, ryuku szablya (#695) 105 ap /db, ryuku buzogány (#696) 105 ap /db, medúzacsáp (#703) 7 ap /db,
troll csont (#704) 6 ap /db, kobudera csont (#705) 6 ap /db, ritualista amulett (#708) 75 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db,
ryuku kalapács (#724) 60 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db,
gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db, dlathog kőzet (#829) 75 ap /db, kreiton fókusz (#853) 120 ap /db,
yetifog (#863) 6 ap /db, kitintüske (#879) 6 ap /db, tarantulakarom (#887) 30 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 6 ap /db,
párducbőr (#1066) 15 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db,
féregbél (#1071) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, párducszem (#1073) 3 ap /db, lidércesszencia (#1074) 10 ap /db,
cetuszony (#1075) 15 ap /db, szélgömb (#1080) 45 ap /db, behemótköröm (#1081) 15 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db,
csorba csatabárd (#1108) 75 ap /db, varkaudar che-kard (#1112) 1125 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, che-vállszalag (#1114) 1200 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, ryuku védőkenőcs (#1154) 36 ap /db, Thargodan csont (#1181) 22 ap /db,
ektoplazma (#1185) 69 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 7 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db,
teriád edény (#1278) 105 ap /db, teriád ékszer (#1279) 1500 ap /db, teriád lándzsa (#1282) 450 ap /db, teriád kard (#1284) 450 ap /db,
biethlan kard (#1291) 10125 ap /db, biethlan pöröly (#1292) 10125 ap /db, draklen csizma (#1301) 2745 ap /db, bíbor drakpikkely (#1305) 90 ap /db,
jáde drakpikkely (#1306) 90 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 90 ap /db, fekete drakpikkely (#1308) 90 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 90 ap /db,
aszott drakpikkely (#1310) 90 ap /db, moa kémlelő (#1333) 213 ap /db, moa fogaskerék (#1348) 31 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db,
draklen kulcs (#1377) 90 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db, teriád méreg (#1379) 18 ap cseppje, dzsumbujharcos bóla (#1458) 74 ap /db,
teriád kobak (#1461) 29 ap /db, azuka vese (#1462) 13 ap /db, őskristály-szilánk (#1525) 74 ap /db, Mallon botja (#1526) 675 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, quwarg teleportgömb (#1534) 1875 ap /db, megsemmisítő (#1540) 112 ap /db, mentát karkötő (#1551) 202 ap /db,
méregfog (#1553) 900 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 405 ap /db, Krogan buzogánya (#1561) 517 ap /db, Métely páncélja (#1562) 270 ap /db,
Krough fejdísze (#1570) 1012 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db, griff nyakék (#1579) 180 ap /db, fenőkő (#1618) 225 ap /db,
Numerinor karkötője (#1712) 5625 ap /db, kvatáns pikkely (#1828) 45 ap /db, csonttű (#1870) 4 ap /db, bronzkard (#2083) 22 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
amniosz (#203) 1 ap /db, arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db,
aurach bőr (#658) 14 ap /db, darázsfarok (#654) 14 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db,
fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, fenőkő (#1618) 100 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
hosszú íj (#111) 20 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
kvazár sisak (#266) 70 ap /db, láncing (#222) 50 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, mandibulakasza (#127) 25 ap /db,
mászókampó (#165) 15 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, mentát karkötő (#1551) 90 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db,
mutáns csont (#331) 4 ap /db, nekrofun medál (#253) 200 ap /db, ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db,
pengepajzs (#425) 150 ap /db, piranha zsákvédő (#337) 8 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, quwarg tojás (#360) 2 ap /db,
ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, rakolits por (#669) 7 ap /db, rejtőköpeny (#277) 14 ap /db,
rézkulcs (#75) 6 ap /db, rinóbőr (#651) 5 ap /db, ryuku szablya (#695) 70 ap /db, sámán erszény (#650) 10 ap /db,
saválló fülbevaló (#1552) 140 ap /db, shinai gömb (#348) 40 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent kehely (#257) 50 ap /db, szivárványszív (#1529) 110 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 31 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db,
vashegyű nyíl (#176) 6 ap /db, virág szimbólum (#143) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db,
zafír védőgyűrű (#532) 200 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 173.]

ve 403 megveszed a 403. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Találsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az útonálló jobb vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+9 varázspont). 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+9 varázspont). 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [24 pontot használtál fel, van még 149.]

be 698 3 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a vágófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 vágófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 115 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 99.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[81,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy tintacsiga nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tintacsiga testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) Jól harcoltál! (+9 varázspont.) 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+9 varázspont). 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 zárnyitó készletet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 39 (limit: 215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2328.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 89.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[80,69] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaffogó hebrencs. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a százfogú testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 zöld üveget. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,69] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pattanóböde lehet. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a pattanóböde testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a láplidérc testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod a láplidérc jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 11 életpontot vesztettél. A láplidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ököllel megcsapod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A láplidérc karmai majdnem eltalálnak! A láplidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 manifeszt.nyúlvány. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}

Második ellenfeled egy óriás csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az óriás csontváz testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}

Találsz nála 17 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 41 (limit: 215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2432.
Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 éjurnát.

(Továbbmész...) [78,69] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebesített manifesztátor. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy csontváz áll veled szemben.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (ld. enc.) Második ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a láplidérc jobb vállát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a láplidérc bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A láplidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 umbatari karkötőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 43 (limit: 215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2532.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod]
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. Semmi esélyed, fut át a gondolat agyadon, és már cselekszel is. A lény csodálkozó tekintetétől kísérve, kirohansz a létesítményből.
Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy púpos burástya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel megütöd a púpos burástya testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [78 pontot használtál fel, van még 11.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy alpesi tehenet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! [9 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: gyk 13 10 0 gyakorolsz a 13. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 12, 6.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 239 pontot. A következő körben tehát 239 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY)
A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle.

BOMLÓ ESSZENCIA (2367. TÁRGY)
A Negatív sík teremtményei pusztulásakor visszamarad az esszenciájuk. Ez azonban gyorsan elbomlik, ezért speciális tartóedényre van szükség a tárolásához. Ha rendelkezel ilyennel, elrakod ezeket a bomló esszenciákat, hátha még tudod használni valamire.

KARAKTERLAP

Arany Hetti, egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. Bőröd színe zöld. Sheran ministránsa vagy. Papi hited: 57. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 98. fordulód.

Erő: 22 (26) Szint: 18 Merészség: 10/5 Magasság: 154 cm
IQ: 20 (26) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 20 (26) Védekezés: 44 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 20 (26) Életpont: 320/230 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (28) Varázspont: 279/274 Pénz: 501 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/3 Pszi pont: 172/184 EFejl: 30
Eddig összesen 597 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 329 TP-t kaptál. Jelenleg 300 598 TP-d van. A következő szinthez még 39 402 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, élőholt quwarg, dermesztő lidérc. A 68. fordulódban 4100 arany került a bankszámládra. 5330 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 11/78 (+16%) szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 23/5 (+4%) ütőfegyverek: 1/40 lőfegyverek: 9/30
dobófegyverek: 12/68 (+56%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
78,69 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 77 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/63 2. nyomkövetés: 17/19 (+10%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 6/57 (+3%) 5. csapdakészítés: 13/6 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/0
7. gyógyítás: 4/9 8. titkosírás: 1/21 9. felderítés: 9/27
10. szörnyidomítás: 6/53 (+14%) 11. teológia: 8/70 (+200%) 12. taumaturgia: 10/81 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/32 14. versengés: 6/67 (+9%) 15. harcművészetek: 6/0
16. zene: 6/45 (+10%) 17. szörnyismeret: 14/20 (+26%) 18. pszi: *19/100
19. zárnyitás: 2/20 20. vadászat: 3/56 (-300%) 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 18/89 (+17%) 23. testépítés: 2/0 24. főzés: 1/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 61% életpont alatt (gyógymógy (#5))
kutatsz max. 30 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 6 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot )
elfogod kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
massza (#217), halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
szárazság (#48, 6 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt.
2.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): 43. labirintus (64,47). sötét kastplom (566): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
43.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 43 (limit: 215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2532.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 73, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 8, a pontszámod: 13 085.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1, pontszámod: 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1120 TU szükséges.)
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 76.47 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 1 csontszablya (#64) 1 éjkő (#2369)
1 gromak bőr (#268) 5 kaja (#2) 6 óndarab (#85)
1 orgyilkos tőr (#225) 2 pular kristály (#239) 8 rézdarab (#70)
4 szvó-ektoplazma (#151) 2 tankány karom (#237) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
35 arany (#50) 2 bomló esszencia (#2367) 1 éjurna (#2368)
1 hebrencs állkapocs (#130) 6 kaktusztüske (#114) 2 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148) 1 tinta (#101)
1 umbatari karkötő (#278) 3 vasérc (#152) 5 víz (#27)
1 zárnyitó készlet (#39) 2 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

77 78 79 80 81 82
68
69
70
71
(78,69) manifesztátor (#124), csontváz (#48), láplidérc (#352), Tharr rúnaköve, Dornodon oltár, tündöklő szobor (#1587), púpos burástya (#92)
(79,69) Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, pattanóböde (#145), láplidérc (#352), óriás csontváz (#176)
(80,69) kaffogó hebrencs (#88), mély kút (#93), Fairlight oltár, százfogú (#53)
(81,70) 39. jellempróba, Tharr oltár, tintacsiga (#74), csontváz (#48), élőholt mirg (#135)

Üzenet küldése a karakternek