Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. dec. 4. 9h:16' EZ A 606. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD 607. játékheted kezdete: dec. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1111 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5937 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [202,58] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A 4 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A 4 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 35, gyógyulás: 122, összesen: +87 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal megvágod a Zinthurg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (26 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal megvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 64, gyógyulás: 35, összesen: -29 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hajító csillag. Becsapódva, megdöfi a Notermanthi nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi bal oldalát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranygyűrű, egy obszidián függő és 3 ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 33, gyógyulás: 50, összesen: +17 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a krathan szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Krathan szablyával többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán fejét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 30, gyógyulás: 40, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [203,58] Az erdőt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kék orchideacserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!
A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a krathan szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Krathan szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal felnyitod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 706 | bemész a 706. épületbe |
energiatüskék (#29) 18 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, |
gigaököl (#49) 56 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, |
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, | varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, |
felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, | inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, |
var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | tűzgolyó (#155) 850 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, |
tűzmágia (#157) 510 aranyért, | városi teleport II (#181) 220 aranyért, | Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, |
vízlélegzés (#185) 430 aranyért, | háló (#186) 5600 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, | a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, |
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | jégmágia (#279) 3100 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, |
mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, | sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, |
klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | múltidézés (#369) 6000 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, |
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a krathan szablyát. Marokra fogva a krathan szablyát ellenfeledre rohansz. Krathan szablyával párszor kilyukasztod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal megvágod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
be 704 | bemész a 704. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 4 ap /db, |
ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | szeksztáns (#32) 40 ap /db, |
lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, |
kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, |
surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | mákrózsa virág (#56) 1 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, |
kék orchidea (#68) 8 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, |
lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, | zöld üveg (#82) 6 ap /db, | ragasztó (#83) 2 ap cseppje, |
óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, |
madártoll (#112) 2 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, |
csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, |
szem szimbólum (#142) 24 ap /db, | villám szimbólum (#145) 20 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 30 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, |
szent jogar (#150) 100 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | pirkit (#153) 4 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, |
borostyán függő (#162) 12 ap /db, | mászókampó (#165) 24 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, |
téfea-agy (#172) 16 ap /db, | grifftojás (#179) 20 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, |
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | aranylánc (#191) 40 ap /db, |
gyöngysor (#192) 96 ap /db, | aranygyűrű (#193) 24 ap /db, | arany karperec (#194) 52 ap /db, | obszidián függő (#195) 20 ap /db, |
trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, | gyíkfű (#201) 2 ap /db, |
amniosz (#203) 2 ap /db, | fűszertartó (#210) 12 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, |
praglonc hártya (#215) 400 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, |
ramit kő (#226) 6 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, |
ilkin érc (#232) 6 ap /db, | furulya (#233) 14 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, |
lant (#238) 30 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, |
tüskecsapda (#242) 16 ap /db, | kvazár (#244) 22 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, |
pszi kő (#248) 1000 ap /db, | regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, |
aranytű (#272) 8 ap /db, | szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, | ametiszt medál (#275) 56 ap /db, | sárga erőöv (#276) 250 ap /db, |
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, |
jégszív (#282) 30 ap /db, | Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, | Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, |
sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, |
din formázó minta (#301) 50 ap /db, | Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, | kőszem (#304) 10 ap /db, | varázskő (#305) 150 ap /db, |
réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, | galachmit (#310) 300 ap /db, |
roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, |
acéltű (#334) 2 ap /db, | alkímiázó üst (#341) 800 ap /db, | súlyzó (#347) 18 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, |
mithril (#352) 16 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, |
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, | kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, |
moa smaragd (#377) 50 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, |
zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, | rájabőr (#404) 6 ap /db, | rájabőr úszógatya (#405) 30 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 16 ap /db, |
teknőcteknő (#416) 24 ap /db, | era formázó minta (#418) 50 ap /db, | fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, |
arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, | láthatatlan köpeny (#441) 1600 ap /db, | Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, |
roxati üvegszem (#443) 540 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, | mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, | Dantor amulettje (#468) 100 ap /db, |
kholden kulcs (#470) 40 ap /db, | norgat kulcs (#471) 48 ap /db, | dizen kulcs (#472) 70 ap /db, | fiatalság itala (#473) 400 ap /db, |
zafír fülbevaló (#477) 750 ap /db, | obszidián tüske (#481) 120 ap /db, | Morgan pálcája (#503) 4500 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, |
zafír medallion (#514) 50 ap /db, | Rughar gyűrűje (#518) 3000 ap /db, | moa töltő (#525) 200 ap /db, | angyalok gyűrűje (#529) 450 ap /db, |
zafír védőgyűrű (#532) 1200 ap /db, | dentor bőr (#551) 70 ap /db, | őselemek köpenye (#560) 28000 ap /db, | amul kulcs (#565) 100 ap /db, |
árnyékkulcs (#566) 120 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, | mópat tetem (#584) 8 ap /db, | toxyl (#591) 16 ap cseppje, |
toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db, | jégkristály (#593) 40 ap /db, | hro formázó minta (#601) 50 ap /db, | viharamulett (#611) 80 ap /db, |
rémplazma (#616) 100 ap /db, | sárkányfog (#617) 40 ap /db, | pszi kristály (#618) 60 ap /db, | arkog kő (#632) 2 ap /db, |
törpe őskő (#633) 1000 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, |
elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | rubin fülbevaló (#673) 22500 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, |
ryuku köpeny (#693) 170 ap /db, | teknősesszencia (#702) 90 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, | kobudera csont (#705) 8 ap /db, |
gnóm csont (#706) 8 ap /db, | kij formázó minta (#717) 50 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, |
topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | Natharion karkötő (#738) 1110 ap /db, |
kyorg köpeny (#741) 4800 ap /db, | Natharion amulett (#742) 1170 ap /db, | bo'adhun gyűrű (#743) 1050 ap /db, | bo'adhun idol (#745) 1200 ap /db, |
esthari rubin (#748) 100 ap /db, | jáde rakshallion (#749) 100 ap /db, | rítusónix (#751) 100 ap /db, | nyers zafír (#752) 100 ap /db, |
jácint díszkő (#753) 100 ap /db, | csavart smaragd (#754) 100 ap /db, | malachit füzér (#755) 100 ap /db, | obszidián kereszt (#756) 100 ap /db, |
bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db, | gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, | ezüstlevél (#759) 100 ap /db, | to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, |
bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, | adamantit érme (#762) 200 ap /db, | ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, | mihlanil érme (#764) 160 ap /db, |
káosztiara (#765) 140 ap /db, | aranyfétis (#766) 100 ap /db, | tl'urlang fiola (#788) 100 ap /db, | tl'urlang erőkő (#825) 200 ap /db, |
dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, | ogre öv (#834) 1140 ap /db, | Mindabala pikkelye (#845) 2400 ap /db, | Éjvadász bundája (#850) 5000 ap /db, |
kreiton fókusz (#853) 160 ap /db, | rasáth orrkarika (#859) 1400 ap /db, | vörös zselé (#862) 10 ap /db, | yetifog (#863) 8 ap /db, |
ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, | halgar kulcs (#877) 100 ap /db, | kitintüske (#879) 8 ap /db, | káoszkulcs (#884) 100 ap /db, |
agvari manafókusz (#890) 1500 ap /db, | szürke briliáns (#908) 60 ap /db, | skorpiókarom (#911) 8 ap /db, | cápazsír (#932) 8 ap /db, |
keselyűmirigy (#941) 10 ap /db, | ében talizmán (#944) 9900 ap /db, | sziréngyűrű (#948) 2040 ap /db, | Salamon esszenciája (#952) 1880 ap /db, |
Xanathal karkötője (#956) 2200 ap /db, | éjkristály (#958) 60 ap /db, | dramoan kő (#967) 150 ap /db, | drakolder gyűrű (#969) 15000 ap /db, |
párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, |
féregbél (#1071) 8 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | párducszem (#1073) 4 ap /db, | cetuszony (#1075) 20 ap /db, |
mammutbőr (#1078) 12 ap /db, | jégtörő korong (#1079) 16 ap /db, | szélgömb (#1080) 60 ap /db, | behemótköröm (#1081) 20 ap /db, |
hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, | jégisten amulett (#1087) 10000 ap /db, | Augur varázskönyve (#1097) 3000 ap /db, | Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, |
hollókristály (#1102) 1000 ap /db, | törpe védőgyűrű (#1104) 1440 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, |
derit láncszem (#1129) 12 ap /db, | csigakagyló (#1131) 50 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | torz fülkarika (#1148) 750 ap /db, |
vark. pecsétgyűrű (#1171) 1600 ap /db, | Thargodan koponya (#1182) 60 ap /db, | ektoplazma (#1185) 93 ap /db, | Hatalom Karkötője (#1210) 28000 ap /db, |
hattyútoll (#1222) 2 ap /db, | sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, | ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, | mösze hátpáncél (#1229) 22 ap /db, |
holdbőr (#1236) 28 ap /db, | teriád edény (#1278) 140 ap /db, | teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, | teriád dobóháló (#1281) 80 ap /db, |
szaké (#1295) 51 ap /db, | teriádbőr karkötő (#1297) 3900 ap /db, | bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, | jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, |
topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, | fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, | zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, | aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, |
moa csiptető (#1330) 162 ap /db, | hoarián bőröv (#1341) 20 ap /db, | moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, |
véka rizs (#1364) 2 ap /db, | ryuku tál (#1365) 10 ap /db, | ogwawa kulcs (#1376) 240 ap /db, | draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, |
pókláb (#1378) 2 ap /db, | teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, | anguaxin váladék (#1382) 28 ap /db, | aranycsináló csáp (#1383) 60 ap /db, |
dinó szaru (#1385) 22 ap /db, | pöfeteg tojás (#1386) 26 ap /db, | teriád vadászöv (#1389) 5000 ap /db, | Mg'thorath feje (#1397) 6000 ap /db, |
halálfejes zászló (#1416) 4000 ap /db, | térdeplő tülök (#1440) 24 ap /db, | teriád kobak (#1461) 39 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db, |
kígyónyelv (#1473) 12 ap /db, | Kjotoannam plazmája (#1485) 560 ap /db, | fűzött kagylósor (#1493) 310 ap /db, | yuong tűzpikkely (#1495) 75 ap /db, |
cseng hópikkely (#1496) 75 ap /db, | rozsomákszőr (#1510) 2 ap /db, | teknőstojás (#1514) 30 ap /db, | nyerskulcs (#1517) 60 ap /db, |
őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, | Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, | Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db, | varázskorsó (#1546) 1350 ap /db, |
Blounther gyűrűje (#1548) 3000 ap /db, | balkezes gyűrű (#1549) 600 ap /db, | Huddens alkarvédője (#1550) 510 ap /db, | Napsörény szarva (#1569) 1320 ap /db, |
életköves gyűrű (#1572) 1110 ap /db, | démoni palást (#1573) 3400 ap /db, | griff nyakék (#1579) 240 ap /db, | fénytelen gyöngy (#1698) 12 ap /db, |
tengerszín smaragd (#1700) 28 ap /db, | esthari gyöngykulcs (#1710) 560 ap /db, | jégkulcs (#1715) 200 ap /db, | Snafall jeges öve (#1716) 1650 ap /db, |
Zortac méregfoga (#1722) 12500 ap /db, | iz'gribbor karom (#1769) 400 ap /db, | krg'humán fullánk (#1770) 280 ap /db. |
acélpengőke (#231) 3 ap /db, | áldott kő (#642) 20 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | amniosz (#203) 1 ap /db, |
arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, | csalánvirág (#582) 8 ap /db, |
deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dobóháló (#221) 8 ap /db, | dorony tüdő (#212) 8 ap /db, | dözmöng szív (#122) 3 ap /db, |
drótszőr (#37) 2 ap /db, | ében toboz (#578) 5 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 50 ap /db, | era formázó minta (#418) 25 ap /db, |
ezüstdarab (#326) 4 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | fémrúd (#104) 8 ap /db, | fokhagyma (#403) 4 ap /db, |
fülemüle agyar (#267) 5 ap /db, | furulya (#233) 7 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, |
galachmit (#310) 30 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, | grifftojás (#179) 10 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, |
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | huhogó bibe (#332) 8 ap /db, | ilkin érc (#232) 3 ap /db, | kaktuszbogyó (#429) 4 ap /db, |
karbin plazma (#199) 10 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kék orchidea (#68) 4 ap /db, |
két kard szimbólum (#144) 10 ap /db, | kőszem (#304) 5 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | kreiton fókusz (#853) 80 ap /db, |
kulcskarika (#648) 80 ap /db, | lapkorong (#80) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 4 ap /db, | lélekesszencia (#619) 45 ap /db, |
lótuszvirág (#447) 4 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | mandibulapenge (#125) 3 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, |
mászókampó (#165) 12 ap /db, | moa gyöngy (#378) 20 ap /db, | moa jádekő (#382) 16 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, |
molluszk ház (#353) 2 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, | óndarab (#85) 2 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, |
Ovgun nyaklánca (#615) 400 ap /db, | piranha zsákvédő (#337) 7 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | polip szívóka (#391) 2 ap /db, |
praglonc hártya (#215) 200 ap /db, | pszi kő (#248) 100 ap /db, | pular kristály (#239) 8 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, |
rájabőr (#404) 3 ap /db, | ramit kő (#226) 3 ap /db, | remák szív (#264) 12 ap /db, | rémplazma (#616) 50 ap /db, |
rézdarab (#70) 1 ap /db, | Rughar gyűrűje (#518) 150 ap /db, | ryuku köpeny (#693) 85 ap /db, | sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, |
sallank karom (#128) 2 ap /db, | sáska amulett (#668) 15 ap /db, | shinai gömb (#348) 40 ap /db, | smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, |
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, |
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szent kehely (#257) 16 ap /db, | szerencsetalizmán (#366) 80 ap /db, |
szuper dobóháló (#273) 8 ap /db, | szuperkötél (#209) 2 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, | téfea-agy (#172) 8 ap /db, |
teknősesszencia (#702) 45 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, | tyrex csont (#280) 30 ap /db, | ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, |
ulkor gyöngy (#1072) 15 ap /db, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, |
varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, | viharamulett (#611) 40 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, |
xirnox szív (#213) 10 ap /db, | zafír erőöv (#397) 100 ap /db, | zafír fülbevaló (#477) 50 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, |
zöld üveg (#82) 3 ap /db áron. |
ea 280 3 | eladod a 280. tárgyat 3 |
m 4 1 2 | mozogsz délre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [204,57] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt. Látsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy trikornis herceg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
(Továbbmész...) [205,57] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [207,58] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Apa Tifusz egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [208,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy kristálypalota van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Thór pörölyét ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 5, gyógyulás: 35, összesen: +30 ÉP}
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
szk 160 236 153 | keresed a 160. szörnyet a 236. szörnyet a 153. szörnyet |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
im | imádkozol |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (900. TÁRGY) Ezt a hihetetlenül gyönyörű, a mélybordótól skarlátvörösig terjedő színben ragyogó rubin mágikus erővel rendelkezik: nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent akár olyan mértékű csapásoknak is, mint amilyen pl. a tűzvihar. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belőle mintát venni, vele kémiai kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megőrzi pompáját. Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is, mennyi lehet belőle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában Raia vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült a Dornodonnal való harc során, hogy megakadályozza a világégést. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni, tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen értékű drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tőle. Nála marad - az örökkévalóságig. [Megjegyzés: A rubin ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +5 max ép-t és +1 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +1 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
Erő: | 33 (49) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 257 cm |
IQ: | 42 (52) | Támadás: | 31 (55) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 463 kg |
Ügyesség: | 36 (39) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/25 év |
Egészség: | 30 (33) | Életpont: | 449/512 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (45) | Varázspont: | 853/274 | Pénz: | 529 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 21/21 | Pszi pont: | 189/131 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/4 | ökölvívás: | 7/5 | szúrófegyverek: | 10/93 |
vágófegyverek: | 23/33 (+9%) | ütőfegyverek: | 31/31 (+1%) | lőfegyverek: | 22/56 |
dobófegyverek: | 26/8 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: krathan szablya (#854) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk tüske (#131) (12 -15.); ubuk tüske (#131) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); hajító csillag (#939) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/25 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 72/21 (+33%) | 3. lopás: | 1/92 |
4. mászás: | 10/56 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 18/35 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/32 |
7. gyógyítás: | 25/69 | 8. titkosírás: | 6/94 | 9. felderítés: | 23/57 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 6/50 | 11. teológia: | 50/45 (+24%) | 12. taumaturgia: | 54/72 (-394%) |
13. szerencsejáték: | 6/46 | 14. versengés: | 16/49 | 15. harcművészetek: | 9/81 |
16. zene: | 2/5 | 17. szörnyismeret: | 31/41 | 18. pszi: | 23/74 (+21%) |
19. zárnyitás: | 1/44 | 20. vadászat: | 7/39 | 21. vitalitás: | 1/19 |
22. bányászat: | 27/65 | 23. úszás: | 7/41 | 24. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
kutatsz max. 80 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), fekete kaktuszt (#577) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 3 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ) |
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274), uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 80 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
szintszívó (#96), ongóliant (#159), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 16) |
Álomőrzők (#9101), csápos otagi (#395), őrjáratozó katona (#274), kronotapír (#286), purifikátor császár (#393), tüskés gigaféreg (#256), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), vark. kardtáncos (#693), csataremák (#694) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | esszenciavédelem (#165) |
varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), varázsvédelem (#34), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | élőholt mágus (#175) | tűzeső (#61) | >> | orgoró (#170) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | |
tűzeső (#61) | >> | óriás csontváz (#176) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
puha ütés (#60) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | |
jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | |
jégcsóva (#41) | >> | Mnebolath (#237) | jégcsóva (#41) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tűzeső (#61) | >> | taalru (#249) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1) |
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
3.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 250 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | hajító csillag (#939) | 1 | madártoll (#112) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 12 | spiritusz (#170) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 4 | víz (#27) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
221 | arany (#50) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kőszem (#304) | 4 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasérc (#152) |