43. forduló, Doktryll Synistor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 28. 12h:58'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5936
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 21

DOKTRYLL SYNISTOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-39] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[46,-40] Fák, mindenütt csak fák. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő pókvadász nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a pókvadász nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a pókvadász testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [46,-41] Az erdőt dombvidék váltja fel. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szeppent rákfatty. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty bal első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a szeppent rákfatty jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty bal első lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a szeppent rákfatty bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner ork sámán trófeát, és kiszedsz egy szeppent rákfatty trófeát. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Raia elsőáldozója. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy rézsisakot és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy vark. nekromanta trófea és egy ork bérgyilász trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz.
Összeakadsz Alien Cllel. Tharr híve. Egy bronzpáncélt, egy két kard szimbólumot és egy mászókarmot visel. Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy alpesi tehén trófea és egy tintacsiga trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [46,-42] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérszomjas csüldő. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Eldobod az értéktelenné vált halálmadár trófeát, és kiszedsz egy vérszomjas csüldő trófeát. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Yeong Sannal. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot és egy rézpáncélt visel. Fegyverzetét egy varkaudar kölyök trófea, egy uzbány trófea és egy ork sámán trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, ő is semleges.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[36 pontot használtál fel, van még 142.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gyógymógy. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. 2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 3.) Hozz egy grifftojást. [30 pontot használtál fel, van még 112.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[46,-43] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg bal lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 ubuk tüske és 3 mérg. ubuk dobónyíl. Egy élőholt mirg támad rád.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg fejét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar jön feléd.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok nyakát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy szökőkút van. Északra egy erődítmény van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő tintacsiga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tintacsiga testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Fehér Farkassal. Fairlight híve. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy rőtmanó kacagányt, egy szürke bőrkesztyűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar kölyök trófea, egy orgyilkos trófea és egy ork sámán trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [46,-44] Egy kisebb településhez érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész erődítményt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 10000 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vizet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Van itt egy fegyverbolt (546. épület.). [69 pontot használtál fel, van még 43.]

ea 88 2 eladod a 88. tárgyat 2
Eladtál 2 bronzsisakot. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

ea 123 20 eladod a 123. tárgyat 20
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

ea 72 20 eladod a 72. tárgyat 20
Eladtál 2 rézsisakot. 14 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

m 8 mozogsz északra
[46,-45] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy szökőkutat. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriás patkány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az óriás patkány fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Hozzátok a Bénáttal. Fairlight híve. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy mászókarmot, egy rézpáncélt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar kölyök trófea, egy kaffogó hebrencs trófea és egy élőholt mirg trófea ékesíti. Bal kezében egy díszes rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: ő is semleges.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz egy rövid ezüsthajú, barna szemű alakváltó férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Fairlight híve. Egy mászókarmot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy tintacsiga trófea és egy élőholt mirg trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Mammon. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
[12 pontot használtál fel, van még 31.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

* 1. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bo-skorpió. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bo-skorpió testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bo-skorpió megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[31 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható.

VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY)
Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk...

GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT)
Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot.

KARAKTERLAP

Doktryll Synistor, egy fekete, göndör hajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Tharr hűséges követője vagy. Ez a 46. fordulód.

Erő: 12 (14) Szint: 13 Merészség: 4/5 Magasság: 171 cm
IQ: 23 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 22 Menekülés: 15 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 13 Életpont: 173/115 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (25) Varázspont: 102/42 Pénz: 506 arany Kép. pont: 13
Eddig összesen 288 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 910 TP-t kaptál. Jelenleg 39 394 TP-d van. A következő szinthez még 8 606 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, törpemammut, szeppent rákfatty. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 17 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 11

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (8 -13.); mérg. vas dobónyíl (#190) max. 2 db (14 -);
46,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 107 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 5 5. gyógyítás: 8 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 5 8. teológia: 2 9. szörnyismeret: 2
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 1 12. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 13 darabot ), bronzhegyű lándzsát (#87) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), bronzsisakot (#88) (max. 1 darabot ), hebrencs csapdát (#147) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot )
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fabontó szójer (#71), khór darázs (#348)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (9997,10) erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Hozz egy grifftojást.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzsisak (#88) 1 díszes rézpajzs (#84) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 * rejtőköpeny (#277)
1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
3 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bumeráng (#249) 1 csontkés (#11)
1 ezüsttőr (#322) 1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 6 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 mérg. ubuk tüske (#137)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 6 mérgezett tüske (#23) 2 nyílvessző (#108)
2 nyu-shuriken (#157) 3 * orgyilkos tőr (#225) 2 sallank nyíl (#129)
2 tolmokov-koktél (#351) 13 * tüske (#22) 5 ubuk dobónyíl (#138)
44 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 kötél (#92) 1 távcső (#42)
1 tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 1]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
1 vizestömlő (#3) [benne 6 korty víz (#27), fér még: 14]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bordacsont (#16) 1 dorony tüdő (#212) 4 drótszőr (#37)
6 evaporőr háj (#105) 3 fekete gyöngy (#99) 1 hebrencs állkapocs (#130)
6 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 50 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 2 mutáns csont (#331) 1 ormánygőte csont (#21)
6 pirkit (#153) 1 rákpáncél (#97) 3 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 12 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
6 sünmedve tüske (#14) 2 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113)
2 vasérc (#152)

Összsúly: 45.46 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzsisak (#88) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
2 rézsisak (#72) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 7 gyenge méreg (#26) 4 madártoll (#112)
3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 9 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48
-46
-45
-44
-43
-42
-41
-40
-39
-38
(46,-45) 13. jellempróba, varkaudar falu (#1109), óriás patkány (#42), Hozzátok a Bénát (3898. kalandozó), Mammon (4555. kalandozó), bo-skorpió (#54)
(46,-44) útonálló (#130), fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), víz (#27)
(46,-43) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 5. jellempróba, Fairlight oltár, élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), tintacsiga (#74), Fehér Farkas (3996. kalandozó)
(46,-42) vérszomjas csüldő (#114), Tharr oltár, Yeong San (1695. kalandozó)
(46,-41) szeppent rákfatty (#186), egy gnóm férfi, Alien Cl (5310. kalandozó)
(46,-40) egy ismeretlen isten rúnaköve, korongfa (#79, belőle készíthető: #80), pókvadász (#59)
(47,-39) a 7. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek