Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. febr. 4. 9h:08' EZ A 757. JÁTÉKHETED, 657. FORDULÓD 758. játékheted kezdete: febr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5935 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 300. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 297. varázslatot a 247. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 361. varázslatot a 161. varázslatot a 19. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 220. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 319. varázslatot a 178. varázslatot a 78. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 213. varázslatot a 209. varázslatot |
* 8. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat az 1028. tárggyal a 608. tárgyat |
* 10. KP: | használod a 841. tárgyat a 305. tárgyat a 305. tárgyat |
v 320 25 | elmormolod a 320. varázslatot |
at 5721 60 | TU-t adsz át az 5721. kalandozónak 60 |
kb 211 27 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (27 darabot) |
vv 361 161 222 | elmormolod a 361. varázslatot a 161. varázslatot a 222. varázslatot |
vv 287 | elmormolod a 287. varázslatot |
v 6 9999 10 | elmormolod a 6. varázslatot |
hh 1145 248 | használod az 1145. tárgyat a 248. tárgyat |
ftv 362 9096 | felt. tám/véd. varázslat a 362. varázslatot a 9096. kalandozót |
f 1201 1202 1199 | kísérletezel az 1201. tárggyal az 1202. tárggyal az 1199. tárggyal |
f 1201 1202 1199 | kísérletezel az 1201. tárggyal az 1202. tárggyal az 1199. tárggyal |
p 298 55 | használod a 298. pszi képességet |
lm 29 16 16 | mozogsz 29 16 16 |
ftv 271 738 | felt. tám/véd. varázslat a 271. varázslatot a 738. szörnyet |
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
h 1755 600 | használod az 1755. tárgyat |
lm 18 18 18 | mozogsz 18 18 18 |
Hagyod kiszabadulni az agyadban lapuló pszi képességet. Őrjöngő vadállattá válsz. (+26 támadás, +13 sebzés, -134 védekezés a csata időtartamára.) Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy szingulár. védelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy kitartás varázst. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 309 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éjfattyak végzete. (Spóroltál 2 Thargodan esszenciát.) 3000 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lassulás varázslat. (Hatása alatt lassabban tudsz mozogni.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a zg'umrad facsaró testét. (11 támadással 910 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Nyelvével a zg'umrad facsaró úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) A zg'umrad facsaró nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a zg'umrad facsaró testét. (11 támadással 905 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 14 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Nyelvével a zg'umrad facsaró úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A zg'umrad facsaró nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 315 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a zg'umrad facsaró testét. (11 támadással 886 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Nyelvével a zg'umrad facsaró úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Érdes nyelvével a zg'umrad facsaró néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 324 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.)
Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a zg'umrad facsaró bal oldalát. (11 támadással 890 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A zg'umrad facsaró nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 329 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) A zg'umrad facsaró jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a zg'umrad facsaró testét. (11 támadással 899 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Érdes nyelvével a zg'umrad facsaró néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A zg'umrad facsaró jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Elmúlt a gyilkos ösztönök hatása. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 7878, sebződés: 3072, gyógyulás: 639, összesen: -2433 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy szingulár. védelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy kitartás varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősjég varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 175 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éjfattyak végzete varázslat. 3000 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lassulás varázslattal köszönt csatapartnered. (Hatása alatt lassabban tudsz mozogni.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a zg'umrad facsaró testét. (11 támadással 867 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A zg'umrad facsaró nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Érdes nyelvével a zg'umrad facsaró néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a zg'umrad facsaró testét. (11 támadással 861 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A zg'umrad facsaró nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A zg'umrad facsaró nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a zg'umrad facsaró testét. (11 támadással 844 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A zg'umrad facsaró nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A zg'umrad facsaró nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a zg'umrad facsaró testét. (11 támadással 820 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A zg'umrad facsaró nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A zg'umrad facsaró nyelve halálos szorítással tekeredik a nyakadra. (2 támadástól 319 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A kreiton főzet megmenti az életed (+2655 életerő).
Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a zg'umrad facsaró jobb oldalát. (11 támadással 835 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 16 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A zg'umrad facsaró jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A zg'umrad facsaró jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 7486, sebződés: 2754, gyógyulás: 573, összesen: -2181 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: szingulár. védelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy kitartás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról ősjég varázslatot lősz a másikra. 328 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éjfattyak végzete varázslat. (Spóroltál 1 Thargodan esszenciát.) 3000 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy lassulás varázslattal köszönt csatapartnered. (Hatása alatt lassabban tudsz mozogni.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a zg'umrad facsaró testét. (11 támadással 855 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A zg'umrad facsaró nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Érdes nyelvével a zg'umrad facsaró néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a zg'umrad facsaró testét. (11 támadással 864 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nyelvével a zg'umrad facsaró úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A zg'umrad facsaró nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a zg'umrad facsaró bal oldalát. (11 támadással 828 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 18 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Nyelvével a zg'umrad facsaró úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A zg'umrad facsaró nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a zg'umrad facsaró testét. (11 támadással 839 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A zg'umrad facsaró nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Érdes nyelvével a zg'umrad facsaró néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.)
Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a zg'umrad facsaró testét. (11 támadással 843 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A zg'umrad facsaró nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Érdes nyelvével a zg'umrad facsaró néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 7649, sebződés: 2770, gyógyulás: 579, összesen: -2191 ÉP}
vv 277 277 277 | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
p 298 55 | használod a 298. pszi képességet |
h 1755 600 | használod az 1755. tárgyat |
lm 5 5 1 | mozogsz 5 5 1 |
Hagyod kiszabadulni az agyadban lapuló pszi képességet. Őrjöngő vadállattá válsz. (+26 támadás, +13 sebzés, -134 védekezés a csata időtartamára.) Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs II varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy kitartás varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról ősjég varázslatot lősz a másikra. 171 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltalált téged. (479 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted az ud'mroag tépő testét. (11 támadással 2719 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ud'mroag tépő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (8 támadástól 244 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ud'mroag tépő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (7 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Karmával néhányszor az ud'mroag tépő megcsapja a fejedet. (6 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted az ud'mroag tépő testét. (11 támadással 2691 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ud'mroag tépő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (8 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Az ud'mroag tépő többször végigkarmolja a derekadat. (7 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Karmával néhányszor az ud'mroag tépő megcsapja a fejedet. (6 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig).
Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod az ud'mroag tépő testét. (11 támadással 2683 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 19 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmával néhányszor az ud'mroag tépő megcsapja a fejedet. (8 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny több karmával is a lábadra csap. (7 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Az ud'mroag tépő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (6 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Elmúlt a gyilkos ösztönök hatása. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 8315, sebződés: 2411, gyógyulás: 403, összesen: -2008 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs II varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy kitartás varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról ősjég varázslatot lősz a másikra. 368 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. Semmi eredménye! A lény egy savdárdát dob rád. Eltrafált a lövedék. (410 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted az ud'mroag tépő testét. (11 támadással 2555 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ud'mroag tépő többször végigkarmolja a derekadat. (8 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ud'mroag tépő többször végigkarmolja a derekadat. (7 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Karmával néhányszor az ud'mroag tépő megcsapja a fejedet. (6 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod az ud'mroag tépő testét. (11 támadással 2500 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Karmával néhányszor az ud'mroag tépő megcsapja a fejedet. (8 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny több karmával is a lábadra csap. (7 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 628 életpontot vesztettél. Az ud'mroag tépő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (6 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod az ud'mroag tépő testét. (11 támadással 2422 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (8 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Karmával néhányszor az ud'mroag tépő megcsapja a fejedet. (7 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny több karmával is a lábadra csap. (6 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig).
Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 7901, sebződés: 2176, gyógyulás: 244, összesen: -1932 ÉP}
v 75 291 | elmormolod a 75. varázslatot |
lm 1 1 15 | mozogsz 1 1 15 |
lm 1 | mozogsz 1 |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy szingulár. védelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról ősjég varázslatot lősz a másikra. 320 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (52 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a zafír sárkány bal hátsó lábát. (6 támadással 1106 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány melléd csap a farkával! Karmait felemelve, a zafír sárkány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], 14 arany és 2 fekete gyöngy. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1470, sebződés: 186, gyógyulás: 10, összesen: -176 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs II. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősjég varázslat. 314 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. (Spóroltál 1 kaját.) 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal párszor megpöccinted a talriai behemót testét. (7 támadással 975 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A talriai behemót belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 45 kaját. 15950 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1820, sebződés: 27, gyógyulás: 18, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [325,8] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy jégelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 5d14+14.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a jégelementál bal karját. (4 támadással 573 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A jégelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 4566 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [324,8] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy ősvortexet. Nyugatra nézve látsz egy lávatavat. Északra egy ősvortex van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ml'othag szürcsölő. {támadása: 150.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy szingulár. védelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy kitartás varázst. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősjég varázslat. 344 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (11 támadással 2460 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Nyelvével a ml'othag szürcsölő eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (8 támadással 1756 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A ml'othag szürcsölő nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A ml'othag szürcsölő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 ml'othag származékot. 23002 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4629, sebződés: 299, gyógyulás: 72, összesen: -227 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már szingulár. védelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősjég varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 353 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a zafír sárkány nyakát. (6 támadással 1075 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A zafír sárkány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1458, sebződés: 189, gyógyulás: 13, összesen: -176 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy szingulár. védelem. Gyógyulsz (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy ősjég varázslatot dobsz ellenfeledre. 355 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás II pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Meglengetve az Alkotó kalapácsot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal gyengén megütögeted a smaragd sárkány bal első lábát. (7 támadással 962 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 34 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP], 2 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 28 arany. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 16731 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1351, sebződés: 29, gyógyulás: 16, összesen: -13 ÉP}
h 1755 1500 | használod az 1755. tárgyat |
kt 1191 | elkészíted az 1191. tárgyat |
kt 1197 2 | elkészíted az 1197. tárgyat (2 darabot) |
kf 1191 1 | kézbeveszed/felveszed az 1191. tárgyat a jobb kezedbe |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy szingulár. védelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősjég varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 356 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Alkotó kalapáccsal párszor megpöccinted a smaragd sárkány fejét. (7 támadással 936 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a smaragd sárkány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 16731 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1325, sebződés: 25, gyógyulás: 15, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [325,10] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy talriai behemót. {szintje: 43.} {támadása: 70.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. (Spóroltál 1 kaját.) 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 1077 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 34 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A talriai behemót megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 48 kaját. 15950 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1783, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [326,10] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy nekrofunt. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő talriai behemót mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 70.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősjég varázslatot. 335 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Megmarkolva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal néhányszor súrolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 819 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A talriai behemót feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 45 kaját. 15950 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1688, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 141 | bemész a 141. titkos labirintusba |
p 298 55 | használod a 298. pszi képességet |
lm 11 4 21 | mozogsz 11 4 21 |
lm 26 29 16 | mozogsz 26 29 16 |
h 1 112 10 | használod az 1. tárgyat |
lm 30 | mozogsz 30 |
ef 90 517 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 5 pontért |
* 2. BP: | beraksz a bankba a 211. tárgyat (999 darabot) |
* 3. BP: | használod az 1760. tárgyat a 147. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 189. varázslatot a 83. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | leveszed/lerakod a 608. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat az 511. tárggyal a 821. tárgyat |
* 10. BP: | elmormolod a 277. varázslatot a 277. varázslatot a 277. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TUDATI KONTAKTUS I. (517. TUDATI KÉPESSÉG) Ezt a képességet csak akkor tudod használni, ha ismered a Direkt kontaktus II. elnevezésű pszi formulát. Ha a pszi képességed még nem éri el ezt a szintet, akkor számodra, egyelőre ez a képesség nem nyújt semmilyen előnyt. A közös tudati energiák egyetlen mentális csóvába sűrítése nagyfokú hozzáértést, és komoly koncentrációt igényel. Ha azonban elsajátítod ezt a tudományt, hihetetlen hatalomnak kerülsz a birtokába! Mostantól bármilyen lényre használhatod a Direkt kontaktus II. elnevezésű formulát, azokra is, amelyek egyébként nem rendelkeznek varázsponttal. Ekkor nem a varázspontját, hanem életerejét fogja megcsapolni a képesség, amely életenergiát azonmód nyers manává alakítja, és hozzáférhetővé teszi a számodra. [A Direkt kontaktus II. pszi képesség a varázsponttal nem rendelkező ellenfélbe pszi szakértelem/5*3 életpontot sebez, és ugyanennyi varázspontot ad neked (de max. 120-at). Ha olyan ellenfélre lövöd, amelyik rendelkezik VP-vel, akkor az eddigi 120 helyett 180 lesz a maximum. Ráadásul egyazon fordulóban nem három, hanem hat sikeres direkt kontaktusod lehet, amibe a fentiekben leírt hatás is beleszámít!] |
UD'MROAG KULCS (1197. TÁRGY) Fura volt, hogy az éjfattyak létsíkján ajtóba botlottál, de ebbe beletörődtél, abba azonban nehezen, hogy nem volt kulcs, ami kinyithatta volna. "Márpedig ahol ajtó van, ott kulcsnak is lennie kell" felkiáltással szemlélve az újonnan szerzett tárgyaidat ráébredtél valamire: ha 2 ud'mroag, és 1-1 og'lhobn, illetve en'trauk esszenciát összeolvasztasz a tl'urlang formázás varázslat segítségével, új varázstárgyat kapsz. A folyamat 50 TVP-nyi időt emészt fel. Egy kulcsot, mely csavarog, kavarog, minden bizonnyal teljesen inverz módon, mint az éjfattyak létsíkján nyíló ajtók zárainak mindegyike. Vagyis pont tökéletes lesz arra, hogy ezeken a kapukon áthaladj. Az ud'mroag kulcs nem átadható. |
Erő: | 104 (111) | Szint: | 58 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 92 (120) | Támadás: | 103 (113) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 91 (108) | Védekezés: | 196 (207) | Menekülés: | 10 % | Életkor: | 117/131 év |
Egészség: | 93 (112) | Életpont: | 2554/2656 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 99 (134) | Varázspont: | 6433/1902 | Pénz: | 10151 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 90/30 | Pszi pont: | 1477/533 | Halhatatlanság: | 32 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/43 | ökölvívás: | 3/48 | szúrófegyverek: | 64/21 (+4%) |
vágófegyverek: | 24/40 | ütőfegyverek: | 29/43 (+10%) | lőfegyverek: | 47/68 |
dobófegyverek: | 19/62 |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); szent nyílp.lövedék (#549) (1 -34.); troglodita tüske (#906) (35 -55.); szent nyílp.lövedék (#549) (56 -997.); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); szent nyílp.lövedék (#549) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
326,10 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 234,9 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2012. évben 10. hónapban. |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 65/91 | 2. nyomkövetés: | 128/51 | 3. mászás: | 41/65 |
4. csapdakészítés: | 31/73 | 5. csapdaészlelés: | 32/28 (+36%) | 6. gyógyítás: | 50/58 |
7. titkosírás: | 4/47 | 8. felderítés: | 25/20 | 9. szörnyidomítás: | 24/11 |
10. teológia: | 414/62 (+83%) | 11. taumaturgia: | 303/22 (+139%) | 12. szerencsejáték: | 3/84 |
13. versengés: | 22/62 | 14. harcművészetek: | 14/41 | 15. zene: | 3/67 |
16. szörnyismeret: | 96/36 (+200%) | 17. pszi: | 134/92 (+36%) | 18. zárnyitás: | 33/33 |
19. vadászat: | 17/7 (+200%) | 20. vitalitás: | 10/11 | 21. bányászat: | 36/29 |
22. testépítés: | 17/92 | 23. úszás: | 23/58 | 24. főzés: | 16/33 |
25. ősteológia: | 75/94 (+11%) | 26. őstaumaturgia: | 76/39 (+14%) | 27. csapatmunka: | 2/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 95 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 5 | 4. max. életpont: 1 | 6. regeneráció: 5(7) |
7. tulajdonságpont: 1 | 9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 10(11) | 11. kincskeresés: 9 |
13. tárgymentő: 1 | 14. plusz tp: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
kutatsz max. 999 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért csak 352. fémet, vagy jobbat |
készítesz nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 40 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), troglodita tüskét (#906) (max. 30 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 908 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 25, max: 50) |
manaelementál (#290), aranyfecske (#283), tleikan főbíra (#512), kreiton idéző (#510), kreiton lich (#536), quwargok (#9093) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), éjfattyak (#9096) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), trakuun lidérc (#576), Nap bírája (#711), purifikátor császár (#393), halál csatlósa (#732), sötétségszellem (#733), Lord Daramoula (#615), zg'umrad facsaró (#738), dr'thanox vérivó (#736), zafír sárkány (#329), élőholt drakolder (#628), pikkelyes ptog (#470), ködmedúza (#449), animált korall (#445), rd'alv lélektipró (#413) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), ismeretlen (#734), varkaudar pusztító (#7134), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
belső idő (#305, 0 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) |
isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | fizikai pajzs II (#327, 75 VP) | isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | szingulár. védelem (#322, 50 VP) | általános komponens (#361, 200 VP, 12 TVP) |
redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +176 vp 21 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 250 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | önanalízis II (#300) | pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) |
általános komponens (#361) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | ősi harcmodor (#287) | áldomás (#6) |
gyilkos ösztönök (#298) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), élőholt pozdorja (#134), méregfelhő III (#229), jégvihar (#353), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), agybénítás II (#246), jégoszlop (#231), ősjég (#311), őstűz (#310), isteni átok (#307) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
szingulár. védelem (#322), fizikai pajzs II (#327), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | márvány sárkány (#328) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
izomernyesztés (#33) | >> | albinó féreg (#529) | puha ütés (#60) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | istenítélet (#284) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | armageddon (#218) | >> | ködmágus (#597) | |
armageddon (#218) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | agybénítás II (#246) | >> | kémsárkány (#545) | |
agybénítás II (#246) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | agybénítás II (#246) | >> | tengeri parduan (#565) | |
agybénítás II (#246) | >> | tleikan áruló (#606) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | fényhozó (#602) | armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | |
istenítélet (#284) | >> | árnygólem (#586) | jégvihar (#353) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
izomernyesztés (#33) | >> | ősöreg Notermanthi (#725) | halálos érintés (#271) | >> | halál csatlósa (#732) | |
istenítélet (#284) | >> | árnytündér messiás (#730) | jégcsóva (#41) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
armageddon (#218) | >> | végzetes szójer (#631) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg bölcs (#7131) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg széltáncos (#540) | halálos érintés (#271) | >> | nt'lagod csámcsogó (#735) | |
halálos érintés (#271) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | halálos érintés (#271) | >> | at'htlab rém (#739) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | éjfattyak (#9096) | kitartás (#362) | >> | en'trauk faló (#740) | |
kitartás (#362) | >> | dr'thanox vérivó (#736) | kitartás (#362) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | életpajzs (#142) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
hhaar burka II (#162) | >> | pikkelyes ptog (#470) | szingulár. védelem (#322) | >> | quwarg agyfürkész (#745) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | fürgülés (#92) | >> | árnygólem (#586) | |
hhaar burka (#32) | >> | manaelementál (#290) | kitartás (#362) | >> | Techiulan (#400) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Druidáim hatalma az erdők határain kívül is legyen legendás! Írd be magad Ghalla történelmébe az olimpián elért eredményeddel. Legyél az első háromban a legfelső kategóriák valamelyikében! (Ha már volt ilyen sikerben részed korábban, próbáld meg egy imádkozással meggyőzni erről istened!) |
2.) A ködmedúzák Leah teremtményei, és a Természetet megcsúfolva szabadon garázdálkodnak a világon! Iszonyat, a leghatalmasabb közülük, különösen irritál. Töröld hát el a föld színéről, majd helyezd oltáramra legalább négy csápját bizonyítékként! |
3.) Most újra arra kérlek, végezz Tharr egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Fegyverek Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 287, pontszámod: 3465. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Kragoru tanításai (409) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1699 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
tudati cserkészés (554) OK |
kincsvadászat (561) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2180 | arany (#50) | 1 | en'trauk esszencia (#1199) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kreiton főzet (#1145) | 10 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | og'lhobn esszencia (#1202) | 1 | pszi kő (#248) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
1 | Thargodan csont (#1181) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | |||
2 | ud'mroag esszencia (#1201) | 2 | varázskő (#305) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 122 | kaja (#2) | |||
1 | ml'othag származék (#792) | 10 | ősmatéria (#1254) | 21 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | ud'mroag kulcs (#1197) |