43. forduló, 45. forduló, Kömörc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 31. 16h:27'
EZ A 499. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
500. játékheted kezdete: szept. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5920
SZÁMLA : XXXX

KÖMÖRC KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [59,12] koordinátán.
Cad Cannibal átadott neked a 9. napon 14 MXTU-t. Nasruil Baenre átadott neked a 9. napon 22 MXTU-t.
A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. Bőre világosabb az átlagosnál. Bőrpáncélt visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontkést tart. Mielőtt bármit is tehetnél, gyöngyöző kacajjal rúnákat kezd a levegőbe rajzolni. Mozdulni sem tudsz! Mi ez, varázslat? Az elf leány elkomorodik, és megindul feléd, előretartva fegyverét. Izzadság csorog végig a homlokodon! Tőled alig egy tenyérnyire a tünde megáll, és ezt suttogja:
- Vár az úrnő! - aztán megfordul, és továbbmegy. Ahogy elmúlik a varázs, és mozgatni tudod a kezedet, úgy ébredsz fel a különös álomból. A nyomorúságos táborhelyeden fekszel, és híre-nyoma sincs az elfnek. Még mindig jobb, mintha valami rémálmod lett volna...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy technokolin nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 171.]

* 1. KP: le 2438 0 0 leveszed/lerakod a 2438. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

dd 33 eldobod a 33. tárgyat
Elhajítasz 1 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

fog 82 220 elfogod a 82. szörnyet a 220. tárggyal
fog 82 220 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

fog 73 220 elfogod a 73. szörnyet a 220. tárggyal
fog 73 220 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

fog 92 220 elfogod a 92. szörnyet a 220. tárggyal
fog 92 220 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

jlk 3011 jelszó kimondása 3011
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza zsezsgő csonkját. Kritikus ütés! (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza jobb hátsó lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a massza zsezsgő csonkját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A massza rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a massza megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Hö - a kúp üres! A francba! Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 156.]

m 2 mozogsz keletre
[60,12] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis fehér hátát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trikornis testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a trikornis testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a trikornis jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a trikornis testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. Eldobod az értéktelenné vált ork sámán trófeát, és kiszedsz egy trikornis trófeát. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+24 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+17 életerő.) Van itt egy cseréptetős torony (553. épület.). [70 pontot használtál fel, van még 86.]

be 553 bemész az 553. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Röviden mesélsz kalandjaidról. Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörő örömmel fogadnak. [120 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 30 arany.] Lady Olivia aztán hozzád fordul:
- Szeretnélek megkérni, hogy a most átadott összeg egy részéért légy olyan kedves, és hozz nekem egy obszidián függőt a közeli városból - mindössze hatvan mérföldre van innét keletre. Azt, hogy mennyit kell utána még északra vagy délre menni, nem tudom, de mindenhol útjelző táblák mutatják az utat. Busás jutalomban részesülsz, ha megérkezel. Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 81.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[61,11] Fák, mindenütt csak fák. Ez az óriási, misztikus rengeteg a Szürke Erdő. Sokak szerint direkt kapcsolata van az itt élő lényeknek az innét keletre magasodó, rejtélyes és hatalmas Szürke hegyekkel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy pókvadász. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pókvadász jobb vállát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a pókvadász testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A pókvadász bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [62,10] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy púpos burástya van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Oppsz, a púpos burástya kikerülte a csapdát! Micsoda pech! Te voltál a béna? Vagy a szörny volt éber? Ki tudja! Elkullogsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [63,10] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [69 pontot használtál fel, van még 12.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[64,11] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tintacsiga közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 173 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

vd 10 m 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 233 10 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 57 arany fejpénzt kaptál. Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következő körben tehát 180 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kömörc, egy tüsi ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: jelölt (19). Ez a 44. fordulód.

Erő: 16 Szint: 12 Merészség: 4/1 Magasság: 113 cm
IQ: 10 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 Életpont: 184/126 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 538 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 50/15
Eddig összesen 254 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 869 TP-t kaptál. Jelenleg 29 261 TP-d van. A következő szinthez még 3 739 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, halálmadár, khór darázs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/11 ütőfegyverek: 17/17 (+16%) dobófegyverek: 10/3 (+15%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
79,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 671 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/89 2. nyomkövetés: 2/46 3. mászás: 4/10
4. csapdakészítés: 5/70 (+20%) 5. csapdaészlelés: 1/49 6. gyógyítás: 12/78 (+60%)
7. titkosírás: 1/69 (+10%) 8. felderítés: 1/69 9. szörnyidomítás: 1/64
10. szerencsejáték: 1/9 11. versengés: 1/23 12. zene: 1/84 (+2%)
13. szörnyismeret: 8/19 (+18%) 14. zárnyitás: 2/46 15. vadászat: 2/26
16. bányászat: 6/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), tazunkarókát (#81) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 999 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang, labirintus (26)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 31, 32, 41.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1883 TU szükséges.)
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72) 1 * tépett lobogó (#1864)
Fegyverek és lövedékek
3 * bumeráng (#249) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8) 4 ubuk dobónyíl (#138)
12 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 arany éjmedál (#2438) 1 aranygyűrű (#193) 1 Élet gyűrűje (#1166)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) $1 csontkulcs ($74)
5 deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 18 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 moa antigrav (#2204) 1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
$1 tüskecsapda ($242) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
5 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 60]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21]
2 vizestömlő (#3) [bennük 3 korty víz (#27), fér még: 37]
4 zöld üveg (#82) [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 76]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 aurach fog (#657) 2 bordacsont (#16)
1 darázsfarok (#654) 2 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122)
8 drótszőr (#37) 3 fekete gyöngy (#99) 1 kazmár gyökér (#205)
6 lapkorong (#80) 32 madártoll (#112) $5 magszim bél ($103)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 móri gyümölcs (#116) 2 óndarab (#85)
5 pirkit (#153) 2 rókafarok (#124) 3 smirglilevél (#29)
16 sünmedve tüske (#14) 2 szuperkötél (#209) 1 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 4 varányszem (#30) $1 varkaudar csont ($1113)

Összsúly: 40.90 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 lapockacsont (#33) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
87 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 3 spiritusz (#170)
1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

58 59 60 61 62 63 64 65
9
10
11
12
13
(59,12) massza (#217)
(60,12) cseréptetős torony (#553), trikornis (#104)
(61,11) pókvadász (#59)
(62,10) púpos burástya (#92), oltár
(63,10) 24. jellempróba, mélységi grittang (#103)
(64,11) 34. jellempróba, tintacsiga (#74)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Javítottunk egy hibát, ami miatt az FPH bizonyos szituációkban nem működött T parancsként.
* - Elkészült az automatikus olimpiai nevezés. A H 1 50 999 paranccsal lehet bekapcsolni, a H 1 50 888 paranccsal pedig kikapcsolni. Ha be van kapcsolva, a karakter lépett az elmúlt 1 hónapban, és a nevezés lezáráskor még nem nevezett az olimpiára, akkor mi benevezzük a karaktert. A bekapcsolt automata jelentkezést a karakterlapon is jelezzük.
* - Volt némi anomália a Negatív létsík labirintusaiban a randomul generált arannyal. Így az arany kikerült a random helyre generált kincsek közül, és ezekben a labirintusokban bekerült pár szörnyhöz kincsként.
* - A Vizek gyűrűje (2216) tárgy az ellenfélnek is immunitást adott a hideg alapú varázslatok védelemcsökkentésére. Ez főleg az egyik Leah küldetésnél okozott gondot. A hibát javítottuk

Üzenet küldése a karakternek