368. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 25. 9h:09'
EZ A 763. JÁTÉKHETED, 369. FORDULÓD
764. játékheted kezdete: dec. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,9] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 drakolder gyűrűt (980 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+16 tvp ).
Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerű dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna?
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] Minden varázserőd visszatért. (+410 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+92 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 791. hetének nyerőszámai: 14, 22, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy élőholt ősmágus nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 604.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy szemmelverés varázslat. Felkészülsz a szemmelverésre. [1 pontot használtál fel, van még 603.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 582.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 581.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot
141 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 579.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 578.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 383. varázslatot a 164. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-27 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy vízelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 566.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 564.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 562.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 560.]
Fürgén varázsolsz! [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 558.]

* 5. KP: beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 548.]

* 7. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 546.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 544.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 544.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 542.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 540.]

* 9. KP: használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 3 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 536.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos bal középső lábát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Meglengetve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel teljesen átdöföd a quwarg harcos torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (56 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (62 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 4 quwarg tojást. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 495.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 492.]

v 96 183 31 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,9) quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)

[183,31] Lakott területre érkeztél.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 482.]

ve 226 100 megveszed a 226. tárgyat 100
Vásároltál 100 ramit követ. 600 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

ve 431 10 megveszed a 431. tárgyat 10
Mindössze 6 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 6 gránátcsapdát. 240 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 482.]

ve 526 100 megveszed az 526. tárgyat 100
Mindössze 9 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 9 gránátlövedéket. 72 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

ve 724 5 megveszed a 724. tárgyat 5
Vásároltál 5 ryuku kalapácsot. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

ve 1557 10 megveszed az 1557. tárgyat 10
Vásároltál 10 ekharion dárdát. 800 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 482.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Elrakod a moa stukit, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 477.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

m 7 7 3 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délkeletre
[182,30] Folytatod sétádat a házak közt.


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,9] Lápos, ingoványos területet jársz. Apró lidércfények táncolnak a lép fölött. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [192,10] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. [27 pontot használtál fel, van még 450.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[192,11] A terep változik, dombok közt vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Anna Bella előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ongóliant közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 129 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (53 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra támadsz. {GYD:} Végítélettel több döféssel felnyársalod az ongóliant testét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (75 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 3561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 49, gyógyulás: 56, összesen: +7 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [193,12] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány!
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vízelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércúr fejét. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (37 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a lidércúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3410 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 4, gyógyulás: 55, összesen: +51 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mocsári penkét. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 422.]

be 94 bemész a 94. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét honol. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 417.]

t 275 támadod a 275. szörnyet
FT 275 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

lm 20 16 9 mozogsz 20 16 9
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [15. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [16. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [18. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [19. PONT.] Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [20. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [7. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [8. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [9. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [11. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [15. PONT.] Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [16. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Folytatod az utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [9. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [69 pontot használtál fel, van még 348.]

lm 905 17 900 mozogsz 905 17 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Egy nagyobb terembe érkezel. [17. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy triklem drakolder. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: árnyéktűz varázslatot lő rád. Fairlight botja bíbor fénnyel felizzik, erőteret vonva köréd! Hihetetlen, de igaz - nem hatott rád az árnyéktűz! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 496 életpontot vesztettél. Fairlight botja kékes fénnyel felizzik. Eljött az idő! Rámutatsz a drakolderre. Iszonyatos fájdalom hasít beléd, ahogy a bot elszívja életenergiádat (1 ÉP-re kerültél). Az életenergiát pusztító energiává transzformálva, irtózatos energianyaláb csapódik a drakolder testébe. Fülsiketítő visítás hallatszik, ahogy a drakolder teste szinté kettészakad! A felszabaduló mágikus energiáknak köszönhetően Fairlight botja apró darabokra robban, de még elég energiája van ahhoz, hogy védelmező energiaburkot vonjon köréd: így nem semmisülsz meg az elkövetkezendő percekben tomboló pokolban. Ahogy a füst elül, megpillantod a hatalmas testet magad előtt. Még mindig van benne élet! A szörny felnyöszörög:
- Legyőztél, mert alábecsültelek. A testem ugyan újra manifesztálódhat, de ehhez még sok időnek kell eltelnie. Meghajolok előtted! Te vagy a leghatalmasabb kalandozó, akivel eddig találkoztam. - érzed istened elismerését [ha le akarod imádkozni a triklem drakolderes isteni küldetést, mostantól bármikor megteheted]. A szörny folytatja - Vidd a kincseimet, megérdemled őket! - ezzel kileheli lelkét. Vajon csak képzelted a gúnyt az öblös hangban? Mindegy, amit véghezvittél mindenképpen hihetetlen tett! (+3% halhatatlanság.) A triklem drakolder összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 drakolder szemet. (ld. enc.) Elhajítod a vacak élőholt ősmágus trófeát, és kiszedsz egy triklem drakolder trófeát. 121800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 496, gyógyulás: 4, összesen: -492 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drakolder kulcsot. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő drakolder kulcs nyitja a ládát. A kulcs sajnos tönkrement. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-25 életerő.) Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [8 pontot használtál fel, van még 340.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+479 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,9) quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), nekrofun (#173)
(192,11) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), Tharr oltár, tündöklő szobor (#1587), vaskohó (#155), érclelőhely, ongóliant (#159)
(193,12) lidércúr (#252), a 94. labirintus bejárata, mocsári penke (#148), triklem drakolder (#275)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[192,11] Dombos vidékre érkeztél. Találsz egy borkonyó cserjét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Anna Bella. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+458 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 borkonyó bibét. [15 pontot használtál fel, van még 325.]
[0 pontot használtál fel, van még 325.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[191,10] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy átokmurgattyú. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [191,9] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt.

Megpillantasz valamit: 1 bunkó[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [190,8] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[27 pontot használtál fel, van még 298.]

ef 10 501 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [100 pontot használtál fel, van még 198.]

szk 179 keresed a 179. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy élőholt ősmágust. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 193.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 192.]
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 192.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

* 3. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 182.]

* 4. BP: beraksz a bankba az 500. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 11 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 182.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 182.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 6. BP: használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+456 varázspont, -913 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 7. BP: elmormolod a 133. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sebeid gyógyulnak (+901 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 180.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 9. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 10. BP: kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (500 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Kiveszel a bank széfjéből 11 manakristályt. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 27, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 3 kaját bezabál a bunthar. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Izmozol kicsit a malomkővel. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Vízelementálod elhagy.
Ebben a körben 180 pontod maradt, ebből a következő körre 180 pontot vihetsz át. Kapsz még 510 pontot. A következő körben tehát 690 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRAKOLDER GYŰRŰ (969. TÁRGY)
Ősi relikvia, amelyet nevéből következően, legfeljebb egy triklem drakoldernél, de legalábbis egy drakolder csatamezőn találhatsz. Viselésekor kapsz +50 max. varázspontot, +3 IQ-t, kör eleji VP regenerációd megnő 50-nel, teológiád, taumaturgiád 5-tel, szerencséd 3-mal. A drakolder gyűrű működésében kicsit hasonlít az angyalok gyűrűjéhez. Ha kritikus ütés ér, akkor felizzik - azonban nem a drakolder gyűrű füstöl el, hanem egy angyalok gyűrűje, ha van ilyened. Ha nincs, akkor a drakolder gyűrűnek kell búcsút mondanod, de legalább megmenekültél. A használatához szükséges minimum szint: 35.

EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY)
Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges.

DRAKOLDER SZEM (478. TÁRGY)
"Leölve egy triklem drakoldert, kinyerheted nagy, guvadt, vizenyős szemét..." - hát ez mégiscsak nevetségesen hangzik! Hogy Ghalla egyik legnagyobb hatalmú, némely vidékeken kisebb istenként uralkodó, mágiától lüktető lényét csak úgy egy kalap alá venni a csontjáért, bőréért és hasonlókért leölt szerencsétlen szörnyekkel! No igen, a drakolder szem ezúttal nem egy átlag komponens, hanem a hihetetlen teljesítményedet (vagy egyszerűen csak szerencsédet) jelképező trófea.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 369. fordulód.

Erő: 42 (54) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 184 cm
IQ: 39 (58) Támadás: 40 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 34 (41) Védekezés: 83 Menekülés: 30 % Életkor: 41/52 év
Egészség: 35 (42) Életpont: 911/929 Jellem: jó (757) Tul. pont: 11
Szerencse: 52 (79) Varázspont: 1113/563 Pénz: 37354 arany Kép. pont: 34
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 253/85 Halhatatlanság: 4 %
Eddig összesen 3524 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 130955 TP-t kaptál. Jelenleg 4724840 TP-d van. A következő szinthez még 275160 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, entitás manifesztum, kisebb quwarg isten. A 329. fordulódban 5979 arany került a bankszámládra. 7174 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/96 ökölvívás: 25/70 szúrófegyverek: 31/57 (+2%)
vágófegyverek: 25/30 ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 28/93
dobófegyverek: 29/5 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -25.); ezüsttollú nyíl (#363) (26 -29.); gránátlövedék (#526) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/24 (-290%) 2. nyomkövetés: 88/99 (+8%) 3. mászás: 17/38
4. csapdakészítés: 23/4 (+5%) 5. csapdaészlelés: 8/37 (-295%) 6. gyógyítás: 66/76
7. titkosírás: 7/37 8. felderítés: 25/3 9. szörnyidomítás: 14/40
10. teológia: 90/43 (+68%) 11. taumaturgia: 65/78 (+22%) 12. szerencsejáték: 5/0
13. versengés: 20/93 14. harcművészetek: 23/4 15. zene: 12/13
16. szörnyismeret: 51/27 (+20%) 17. pszi: 24/40 (+10%) 18. zárnyitás: 15/54 (-300%)
19. vadászat: 14/85 20. vitalitás: 1/70 21. bányászat: 33/56 (+2%)
22. úszás: 7/37 23. főzés: 9/93 24. csapatmunka: 2/81

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), bunthar (#396), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +44 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 26 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
varázsszem (#184) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255) villámcsapás (#50) >> varkaudar hírnök (#686)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) villámcsapás (#50) >> varkaudar hadúr (#270)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111) varázsvédelem (#34) >> pókkirálynő (#7079)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
bunthar (#396) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 73 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 20 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2036 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 deus ex machina (#1)
1 Fairlight botja (#476) 13 isteni könnycsepp (#260) 9 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 2 pirkit (#153) 1 rókafarok (#124)
1 tükör (#43) 1 varányszem (#30) 54 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 borkonyó bibe (#312) 1 drakolder szem (#478)
10 ekharion dárda (#1557) 6 gránátcsapda (#431) 9 gránátlövedék (#526)
1 gyíkfű (#201) 11 mákrózsa virág (#56) 4 quwarg tojás (#360)
100 ramit kő (#226) 5 ryuku kalapács (#724) 2 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(190,8) Dornodon oltár, 47. jellempróba
(191,9) quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), nekrofun (#173)
(191,10) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), átokmurgattyúk (#225)
(192,11) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), Tharr oltár, tündöklő szobor (#1587), vaskohó (#155), érclelőhely, ongóliant (#159)

Üzenet küldése a karakternek