Mardant összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 9. 19h:31'
EZ A 85. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
86. játékheted kezdete: jún. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5849
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 16

MARDANT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,-36] koordinátán.
A táborozás alatt meglátogatott A FÉNY hordozóinak hírnöke. "Véres kezű gyilkosok, aljas tolvajok, önző harácsolók, gátlástalan hullarablók tömegei és egy maréknyi kalandozó. Te melyik csoportba sorolod magad?" - kérdezi. És hirtelen magad sem tudod, mi erre a válasz...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+54 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a garokk varacskos hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk bal hátsó lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a garokk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[1 pontot használtál fel, van még 234.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 233.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 232.]

* 5. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 231.]

fse 11 felt. segítség 11 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

fkt 17 1 felt. készítesz a 17. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 229.]

hu 49 327 23 hulladék: 49 327 23
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüstshurikent. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérgezett tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

hu 189 191 196 hulladék: 189 191 196
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vas dobónyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trófea nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

hu 308 147 231 hulladék: 308 147 231
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs csapdát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz acélpengőkét. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

hu 657 236 103 hulladék: 657 236 103
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aurach fogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

hu 667 63 650 hulladék: 667 63 650
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nektoraf faggyút. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tigroszlán fogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sámán erszényt. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

hu 33 106 95 hulladék: 33 106 95
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapockacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fabontót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

hu 658 1253 99 hulladék: 658 1253 99
Hulladék, ezért nem gyűjtesz aurach bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csillezsályalevelet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

hu 380 97 21 hulladék: 380 97 21
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa obszidiánt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ormánygőte csontot. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

tv 30 támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot
30. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
V 224 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

v 170 1 elmormolod a 170. varázslatot
35 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 40 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

fgy 45 20 2 felt. gyógyítás 45 20
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[69,-35] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Jerome közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Jerome fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Jerome bal oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a Jerome kitines ollóját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a Jerome ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Jerome fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 6 csepp rákfatty váladékot. Mosolyogva kidobod a nevetséges bibircsók-óriás trófeát, és kiszedsz egy Jerome trófeát. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [70,-36] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang farkát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,-37] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű bal első lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a gyilkos tetű nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [38 pontot használtál fel, van még 191.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[72,-38] Továbbra is dombság. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Hasfejlesztő Jack egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Észreveszel egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trappoló dinymák. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a trappoló dinymák bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák farkát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a trappoló dinymák bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,-39] Épületek tűnnek fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 8800 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Fossilium Occidentalis (818. épület.).

(Továbbmész...) [72,-40] Továbbmész a város utcáján. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 155.]

m 8 mozogsz északra
[72,-41] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 acélpengőkét 3 aranyért, 2 aranyláncot 40 aranyért, 2 aurach bőrt 28 aranyért, 9 aurach fogat 9 aranyért, 1 bakkura bőrt 2 aranyért, 3 csillezsályalevelet 30 aranyért, 1 ezüst papi karkötőt 30 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 1 hebrencs csapdát 15 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 lajhár csontot 3 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 2 mérgezett tüskét 2 aranyért, 1 moa obszidiánt 12 aranyért, 1 nektoraf faggyút 3 aranyért, 1 ormánygőte csontot 3 aranyért, 1 rákpáncélt 4 aranyért, 1 sámán erszényt 10 aranyért, 9 tigroszlán fogat 9 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért, 2 vas dobónyilat 20 aranyért.
Találkozol egy rövid ősz hajú, csillogó szemű, bajuszos gnóm férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg királynő trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy sörényes ubuk. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett tüskét. Erőd TF-elődött. [14 pontot használtál fel, van még 141.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 57 1 elkészíted az 57. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bőrsisakot. Erőd TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 95.]

kt 3 10 elkészíted a 3. tárgyat (10 darabot)
Sajnos csak 1 vizestömlő készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 1 vizestömlőt. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 75.]

* 1. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 65.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.)

[10 pontot használtál fel, van még 55.]

* 3. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 45.]

* 4. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 35.]

* 5. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 35 fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[35 pontot használtál fel, van még 30.]
Jól jönne bármi, ami a szomjúságodat csillapíthatná. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 229 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JEROME (956. SZÖRNY)
Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat.

KARAKTERLAP

Mardant, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia elsőáldozója vagy. Ez az 59. fordulód.

Erő: 13 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 16 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 158/158 év
Egészség: 12 Életpont: 186/186 Jellem: jó (87) Tul. pont: 1
Szerencse: 24 Varázspont: 120/35 Pénz: 376 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 390 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 244 TP-t kaptál. Jelenleg 72 678 TP-d van. A következő szinthez még 2 322 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, Jerome, karmos tankány. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: * 19 lőfegyverek: 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
72,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 77

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1350 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 23 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 18
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 3 9. teológia: 3
10. taumaturgia: 8 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 2
13. vadászat: 5 14. bányászat: 5 15. főzés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 11 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 16 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
vízionár (#66), manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bibircsók-óriás (#120), Pszinapszis (#974), nektoraf (#355), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 1)
2.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 22, 33, 41, 53.

Összsúly: 43.11 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengőke (#231) 2 aranylánc (#191) 2 aurach bőr (#658)
9 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 evaporőr háj (#105) 1 ezüst papi karkötő (#308) 1 ezüstshuriken (#327)
3 fabontó (#106) 3 fekete gyöngy (#99) 2 gyenge méreg (#26)
1 hebrencs csapda (#147) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 1 magszim bél (#103) 1 moa obszidián (#380)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 ormánygőte csont (#21) 1 rákpáncél (#97)
1 sámán erszény (#650) 2 surranó kígyó bőr (#47) 9 tigroszlán fog (#63)
1 trófea nyaklánc (#196) 6 tüske (#22) 2 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
308 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 3 kaja (#2)
2 orgyilkos tőr (#225) 6 rákfatty váladék (#333) 3 spiritusz (#170)
1 szögletes kő (#17) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

67 68 69 70 71 72 73
-42
-41
-40
-39
-38
-37
-36
-35
-34
(68,-36) garokk (#73)
(69,-35) 27. jellempróba, Jerome (#956)
(70,-36) mélységi grittangok (#103)
(71,-37) gyilkos tetű (#116), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(72,-41) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), nekrofun (#173), egy gnóm férfi
(72,-40) főutca (#399), ház (#400), orgyilkos (#131)
(72,-39) Fossilium Occidentalis (#818), főutca (#399), ház (#400), orgyilkos (#131)
(72,-38) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), trappoló dinymák (#118)

Üzenet küldése a karakternek