54. forduló, 56. forduló, Galira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 19. 12h:54'
EZ A 255. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD
256. játékheted kezdete: jún. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5845
SZÁMLA : XXXX

GALIRA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [60,75] koordinátán.
Ensi Elemon átadott neked a 1. napon 3 TU-t. Shadowspawn átadott neked a 1. napon 23 MXTU-t. Shadowspawn átadott neked a 1. napon 23 TU-t. Deirra the Dark átadott neked a 1. napon 5 MXTU-t. Deirra the Dark átadott neked a 1. napon 5 TU-t.
Imed Haul, amikor összefutottatok, adott neked 4 rézdarabot (ld. enc.) és 4 amnioszt. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-14 varázspont.] [+2% tau] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+6% teo] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 254.]

* 3. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 259.]

* 4. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 264.]

* 5. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 269.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Rögtön találsz 9 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 275 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 267.]

v 181 74 58 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

59 60 61
74
75
76

[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Észreveszel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-60 varázspont.] [+5% tau] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 257.]

be 709 127 59 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 60 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy erőpajzs III [Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött.] és egy hadiszerencse III [Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

m 4 mozogsz délre
[74,59] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az orgyilkos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. [+3% teo] Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [11 pontot használtál fel, van még 241.]

be 698 3 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a vágófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 vágófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 125 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 191.]

tv 33 32 36 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 32. varázslatot a 36. varázslatot
33. varázslat listáról törölve. 32. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: védelem sav ellen. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

tv 51 47 30 támadó/véd. varázslat az 51. varázslatot a 47. varázslatot a 30. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: elektromos pajzs. Védekező varázslatok listájára került: fehér glóbusz. Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

tv 50 41 35 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 41. varázslatot a 35. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. Támadó varázslatok listájára került: jégcsóva. Támadó varázslatok listájára került: mágiatörés. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

kb 119 1228 213 kiveszel a bankból a 119. tárgyat (1228 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 17 púderkövet. Kiveszel a bank széfjéből 6 ork csodaszert. Kiveszel a bank széfjéből 20 xirnox szivet. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

v 184 elmormolod a 184. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a varázsszem varázslatot! [-14 varázspont.] [+2% tau] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 186.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [+2% tau] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

v 78 elmormolod a 78. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a láth. észlelése varázslatot! [-14 varázspont.] [+2% tau] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 176.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [+3% tau] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 171.]

h 2306 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

h 1228 2 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 2 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +3 támadás a forduló végéig. [4 pontot használtál fel, van még 167.]

h 1225 használod az 1225. tárgyat
Elhasználsz egy íjászkencét. Alaposan bekenegeted vele a lőfegyveredet, sőt, még a kezedre is jut belőle. Tuti hatás! (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [5 pontot használtál fel, van még 162.]

kf 111 363 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 363. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként ezüsttollú nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 2 6 4 mozogsz keletre, nyugatra, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[60,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sörényes ubuk került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 64 életpontot sebeztél. [+2% tau] A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy mágiamorfáló száll szembe veled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 74 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló jobb hátsó lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Második ellenfeled egy domináns morf.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a domináns morf testét. (5 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a domináns morf testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a domináns morf testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A domináns morf feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A domináns morf karma a fejed mellett suhan el! A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 888 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 ragasztót. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [59,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy tintacsiga. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a tintacsiga testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy domináns morf.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a domináns morf jobb hátsó lábát. (5 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a domináns morf testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a domináns morf jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A domináns morf megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A domináns morf karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Második ellenfeled egy változatos morf.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a változatos morf jobb szárnyát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a változatos morf jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a változatos morf bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A változatos morf agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 1 remák szivet. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [59,76] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadász varkaudar. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a mithril kardot a másikra támadsz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy változatos morf.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a változatos morf fejét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a változatos morf farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A változatos morf megtaszít agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A változatos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Második ellenfeled egy lomha morf.

Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a lomha morf jobb lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a lomha morf bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a lomha morf csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 tudás gyöngyét. [33 pontot használtál fel, van még 129.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-12 TU.] [120 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 3. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 4. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 5. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 24.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 22, 6.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a mutáns pók. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 195 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZDARAB (70. TÁRGY)
Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács.

KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

KARAKTERLAP

Galira, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios hűséges követője vagy. Papi hited: 30. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 55. fordulód.

Erő: 11 (19) Szint: 20 Merészség: 8/5 Magasság: 142 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 33 Agresszió: 4 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 17 (23) Védekezés: 71 Menekülés: 30 % Életkor: 145/150 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 480/477 Jellem: jó (50) Tul. pont: 26
Szerencse: 23 (39) Varázspont: 462/1 Pénz: 2852 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 31/19 EFejl: 12
Eddig összesen 911 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 121 TP-t kaptál. Jelenleg 510 774 TP-d van. A következő szinthez még 89 226 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, élőholt quwarg, vérfürdető magszim. A 27. fordulódban 297826 arany került a bankszámládra. 306760 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 25/2 (+2%) ütőfegyverek: 1/26 lőfegyverek: *24/100 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) (9 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
59,76 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1346 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/69 (+300%) 2. nyomkövetés: 17/7 3. mászás: 8/15
4. csapdakészítés: 19/21 (+18%) 5. csapdaészlelés: 12/17 (+300%) 6. gyógyítás: 2/54
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 9/21 (+300%) 9. szörnyidomítás: 6/45
10. teológia: 12/23 (+9%) 11. taumaturgia: 29/91 (+28%) 12. zene: 6/8
13. szörnyismeret: 3/79 14. zárnyitás: 10/30 (+300%) 15. vadászat: 4/78
16. bányászat: 4/93 17. főzés: 5/10 (+20%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
hegyi szamár (#7168) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 14 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse III (#59) varázsszem (#184) láthatatlanság (#76) láth. észlelése (#78)
tolvajvér (#364) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> brutális morf (#7620)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! (teljesítve)
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): 39. labirintus (88,25). cseréptetős torony (549): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 37, 38, 39.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 460, az összesen kapott pontszám: 46000. (összesen ölhető: 840 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
isteni közbeavatk. (205)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 11 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
$1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
2 kőkés (#6) 1 * mithril kard (#575) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) $6 csontpálca ($329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 1 tünde íj (#553)
Lövedékek
5 * ezüsttollú nyíl (#363) $3 rézgolyó ($343) 9 tünde nyíl (#554)
49 tüske (#22) $18 ubuk tüske ($131) 55 vashegyű nyíl (#176)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
$7 nyu-shuriken ($157) 5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
$1 arany pikkelyvért ($456) 2 bőrpáncél (#51) 1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * mithril sisak (#465) 1 optiri agysisak (#315)
Köpenyek
1 * mágusköpeny (#453)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691) 1 * topáz erényöv (#731)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * griff nyakék (#1579) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * szem szimbólum (#142)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 arany karperec ($194) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * mentát karkötő (#1551)
1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
46 angyalok gyűrűje (#529) 1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * örök. csillagköve (#2109)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 25 csepp tinta (#101), fér még: 25]
60 + fűszertartó (#210) [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 287]
10 huhogó bibe (#332) [bennük 39 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 81]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 11 csepp spiritusz (#170), fér még: 169]
8 szent kehely (#257) [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 30]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 58]
20 vizestömlő (#3) [bennük 227 korty víz (#27), fér még: 173]
3 zöld üveg (#82) [bennük 13 csepp ragasztó (#83), fér még: 47]
Eszközök, használati tárgyak
2 A Végzet kristálya (#2306) 78 acéltű (#334) 10 áldott kő (#642)
4 + aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 1 destabilizátor (#1275) 21 + deus ex machina (#1)
$1 ezüst kulcs ($184) 10 Fairlight szütyője (#2108) 2 fáklya (#36)
1 fülemüle síp (#1576) 3 gernim balzsam (#1894) 19 + gyógykenőcs (#313)
2 íjászkence (#1225) 25 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kötél (#92) 25 krónika (#1725) 1 lélekcsengő (#2210)
10 leviatán hólyag (#2182) 25 + manakristály (#500) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 moa varázsdoboz (#1133) 4 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314) 4 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150) 1 tapasztalatkő (#975)
3 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 2 tudás gyöngye (#522)
8 + varázskő (#305)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$4 acélpengőke ($231) 44 álompor (#396) 4 amniosz (#203)
40 átlátszó morfplazma (#2451) 9 aurach fog (#657) 40 bíbor morfplazma (#2450)
6 bordacsont (#16) 9 dorony tüdő (#212) 27 drótszőr (#37)
$1 evaporőr háj ($105) 6 fabontó (#106) 42 fehér morfplazma (#2445)
12 fekete gyöngy (#99) 48 fekete morfplazma (#2446) 2 fémrúd (#104)
22 gyíkfű (#201) 13 gyöngymangó (#135) 5 hattyútoll (#1222)
5 hibátlan tűzopál (#1642) 1 illatos rózsaszál (#1595) $1 kazmár gyökér ($205)
42 kék morfplazma (#2442) 4 kreiton esszencia (#892) $2 lajhár csont ($236)
47 lila morfplazma (#2448) 1 liumbe hajtás (#655) 72 madártoll (#112)
4 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125) 1 mocsárivércszem (#1758)
1 Morgan kristálya (#659) 4 mutáns csont (#331) 49 narancs morfplazma (#2449)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
18 pirkit (#153) 17 púderkő (#119) 10 quwarg tojás (#360)
10 rakolits por (#669) 1 remák szív (#264) 4 rézdarab (#70)
9 rókafarok (#124) 3 ryuku rúnatekercs (#1162) 6 sallank karom (#128)
38 sárga morfplazma (#2447) 20 smirglilevél (#29) 33 sünmedve tüske (#14)
4 surranó kígyó bőr (#47) 9 szárnyas hernyó (#69) 2 szuperkötél (#209)
6 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 2 Thargodan esszencia (#328)
$2 trikornis szarv ($198) 5 tükör (#43) 16 vámpírfog (#1221)
11 varányszem (#30) $3 vízionár szem ($102) 52 vörös morfplazma (#2443)
20 xirnox szív (#213) 62 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 158.14 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 270 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (37 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
1 aenouth ködkürt (#1554) 3 aranylánc (#191) 1 esszenciakristály (#350)
9 ezüstdarab (#326) 13 ezüsttollú nyíl (#363) 10 fáklya (#36)
9 fenőkő (#1618) 7 galachmit (#310) 4 gernim balzsam (#1894)
7 grifftojás (#179) 123 gyógykenőcs (#313) 3 hattyútoll (#1222)
115 kaja (#2) 20 kaktuszbogyó (#429) 15 karbin plazma (#199)
3 keg gomba (#1615) 370 madártoll (#112) 11 manifeszt.nyúlvány (#214)
5 megsemmisítő (#1540) 1 Métely páncélja (#1562) 8 pirkit (#153)
3 pszi kő (#248) 8 purifikátor háj (#269) 11 remák szív (#264)
40 rókafarok (#124) 3 rum (#1419) 1 ryuku karvédő (#687)
1 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku mellvért (#689)
1 ryuku sisak (#688) 274 sáfránypor (#211) 40 tinta (#101)
164 varázskő (#305) 12 varkaudar csont (#1113) 49 vasérc (#152)
4 vortexvessző (#2331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
186 arany (#50) 2 drótszőr (#37) 1 íjászkence (#1225)
5 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 rókafarok (#124)
7 sáfránypor (#211) 18 tüske (#22) 1 varányszem (#30)
1 varázskő (#305) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450) 1 fehér morfplazma (#2445)
2 fekete morfplazma (#2446) 1 kék morfplazma (#2442) 1 orgyilkos tőr (#225)
4 ork csodaszer (#1228) 17 púderkő (#119) 4 ragasztó (#83)
1 remák szív (#264) 2 tinta (#101) 1 tudás gyöngye (#522)
5 ubuk tüske (#131) 20 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

58 59 60 61
74
75
76
77
(59,75) tintacsiga (#74), domináns morf (#7624), változatos morf (#7626), 28. jellempróba, Dornodon oltár
(59,76) vadász varkaudar (#108), változatos morf (#7626), lomha morf (#7621)
(60,75) sörényes ubuk (#89), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerültek a játékbe a megígért kényelmi parancsok: A Feltételes Úszás (FUSZ), Feltételes Vásárlás (FVE), Tömeges Lény- és Tárgyinfomáció Átadása (INL, INT) és az Információk Ismétlése (INK). A parancsokat az kapja meg, aki már elérte a Kiégett Földeket és az 1000. fordulóját. Aki előbb szeretné megkapni, az bónuszból tudja megvenni.
* - A vortexvesszőt nem lehet olimpián használni, hasonlóan az esszenciakritályhoz.

Üzenet küldése a karakternek