46. forduló, Chi Chia Bhab Aya összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 23. 9h:09'
EZ A 55. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
56. játékheted kezdete: jan. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5816
SZÁMLA : XXXX

CHI CHIA BHAB AYA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,105] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 189.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 184.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 49 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 184.]

flh 12 23 felt. lőfegyver haszn. 12 a 23. tárggyal
Ok, FLH 12 23 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[98,106] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy törpemammut. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a törpemammut ormányát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut nyakát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a törpemammut ormányát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. Elhajítod a vacak lajhárlord trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő törpemammut trófeát. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a petézés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,107] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszi elementál. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál ködlő zsumókját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}


(Továbbmész...) [99,108] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 154.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[98,108] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy pszi elementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 24 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Megnyílt a Ghallai Pucc-ér fürddőhely 39 mérföldre délre! mindenkit Várunk! " Utad során felfedezel egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Visszaugrasz a sarok mögé. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy útonálló. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Összefutsz Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy törpemammut. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Izomaggyal. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Elmenivel. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy púpos burástya.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [20 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 23 50 megveszed a 23. tárgyat 50
Vásároltál 50 mérgezett tüskét. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ea 225 12 eladod a 225. tárgyat 12
Eladtál 12 orgyilkos tőrt. 96 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 36 4 megveszed a 36. tárgyat 4
Vásároltál 4 fáklyát. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

m 6 mozogsz nyugatra
[96,107] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy ork bérgyilász. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Khór szobrát. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Fősátor (770. épület.).
Összefutsz egy tökéletesen kócos pöttyös hajú, égszínkék szemű, Télapó-szakálas varkaudar férfival. Pikkelyes a bőre. Kíséretét alkotja egy nőstény varkaudar mágus, egy varkaudar varázsló, egy púpos varkaudar varázsló. A harci mágusok rendjének nem egyszerű varázsló rangú tagja. Egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkányvértet, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy draklen csizmát, egy Élet gyűrűjét, egy ezüst végzetmedált, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kotét, egy kreiton palástot, egy mind. topázát, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy ritualista övet, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Morghatal A'ton trófea, egy tengeri parazita trófea és egy varkaudar őslich trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy mérg. teriád tőr. Hátasa egy idomított homokféreg.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Varka Tata. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Utad során felfedezed egy vörös, tarajos hajú, villámló tekintetű varkaudar férfi táborát. Bőre olajbarna, és rücskös. Amint meglát, gúnyosan végigmér. Ő a varkaudarok népének ünnepelt arénabajnoka. Dornodon misszionáriusa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy királyi lovag trófea, egy királyi őrjáratos trófea és egy tektonikus kvatáns trófea színesíti. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Hátasa egy idomított csataremák. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[10 pontot használtál fel, van még 124.]

be 52 bemész az 52. titkos labirintusba
Éjszaka közelíted meg a helytartói palotát. Félelmetes ügyességednek köszönhető, hogy észrevétlenül el tudsz suhanni az őrök mellett! És már a főkapunál is vagy. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Ahogy belépsz, egyből körülkémlelsz, hogy nem vett-e észre valaki - de nem. [5 pontot használtál fel, van még 119.]

lm 9 18 26 mozogsz 9 18 26
Elérkezel a bejárati őrposzthoz. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elérsz a következő szinthez vezető lépcsőhöz. Csak egy pillanatig habozol, aztán előre! [1. SZINT 9. PONT -> 1. SZINT 10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Kanyarodik a folyosó. [14. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Felmész a harmadik emeletre. [1. SZINT 18. PONT -> 1. SZINT 20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tovább baktatsz a folyosón. [27. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Felmész a negyedik emeletre! [1. SZINT 26. PONT -> 1. SZINT 28. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[65 pontot használtál fel, van még 54.]

lm 31 31 35 mozogsz 31 31 35
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy elit palotaőr az. Fegyvere egy bronzpenge. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az elit palotaőr bal lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elit palotaőr testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az elit palotaőr fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 29. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy elit palotaőr van előtted! Fegyvere egy bronzpenge. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az elit palotaőr testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elit palotaőr bal karját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az elit palotaőr jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 29. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy elit palotaőr. Fegyvere egy bronzpenge. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 29. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 34.]

lm 28 mozogsz 28
Lemész a harmadik emeletre. [1. SZINT 28. PONT -> 1. SZINT 26. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[5 pontot használtál fel, van még 29.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 29.]
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 216 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Chi Chia Bhab Aya, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 47. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 13 Merészség: 4/4 Magasság: 142 cm
IQ: 17 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 Életpont: 200/46 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 13 Varázspont: 66/30 Pénz: 1430 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 12/10 EFejl: 6
Eddig összesen 261 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 966 TP-t kaptál. Jelenleg 44 699 TP-d van. A következő szinthez még 3 301 TP szükséges. Trófeáid: Quirov, törpemammut, trikornis.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/51 (+9%) szúrófegyverek: 7/67 (+3%) lőfegyverek: 12/47 (+8%)
dobófegyverek: 1/24

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); tüske (#22) (8 -11.); mérgezett tüske (#23) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
96,107 mezőn táborozol, az 52. labirintusban, 1. szinten, 26. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/72 (+30%) 2. nyomkövetés: 2/89 3. mászás: 3/76
4. csapdakészítés: 2/0 5. csapdaészlelés: 1/21 6. gyógyítás: 17/34
7. titkosírás: 1/20 8. felderítés: 1/57 9. teológia: 3/49 (+11%)
10. taumaturgia: 1/73 11. harcművészetek: 13/0 12. szörnyismeret: 2/39
13. vadászat: 1/69 14. bányászat: 2/94

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
technokolin (#50), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Áldozz fel számomra két grifftojást.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
fekete gránittorony (530): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
32, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 27 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1353 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrsisak (#57) 1 * mászókarom (#78) 2 * rézsisak (#72)
1 * sárga erőöv (#276)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 50 mérgezett tüske (#23) 1 * orgyilkos tőr (#225)
1 parittya (#18) 6 szögletes kő (#17) 8 tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranygyűrű (#193) 2 aranylánc (#191) 1 ezüst gyűrű (#180)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * koponya gyűrű (#1733)
4 obszidián függő (#195) 1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 5 fáklya (#36) 1 hebrencs csapda (#147)
9 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 nagy bronzkulcs (#185) 4 rézkulcs (#75)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 10]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 21 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
8 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 96]
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
1 bordacsont (#16) 1 darázsszárny (#652) 4 dözmöng szív (#122)
20 drótszőr (#37) 3 fabontó (#106) 1 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 1 grákóbőr (#41) 4 gyöngymangó (#135)
3 halcsont (#390) 2 kék orchidea (#68) 1 királygyík bőr (#44)
2 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33) 20 madártoll (#112)
7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 2 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 3 óndarab (#85) 11 pirkit (#153)
1 purifikátor háj (#269) 4 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124)
10 sallank karom (#128) 5 smirglilevél (#29) 5 sünmedve tüske (#14)
2 tükör (#43) 1 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 42.38 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 arany (#50) 12 orgyilkos tőr (#225) 6 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 3 fáklya (#36) 6 kaja (#2)
1 kék orchidea (#68) 7 mákrózsa virág (#56) 44 mérgezett tüske (#23)
1 uzbány csőr (#169) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99 100
104
105
106
107
108
109
(96,107) ork bérgyilász (#781), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, Fősátor (#770), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Khór szobra (#1824), egy alakváltó férfi, egy varkaudar férfi, elit palotaőr (#133)
(97,107) útonálló (#130), fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), nekrofun (#173), Kopasz Gunymók (6128. kalandozó), Izomagy (6129. kalandozó), Elmeni (6130. kalandozó)
(98,106) törpemammut (#115), Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(98,108) pszi elementál (#221), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(99,107) oltár, pszi elementál (#221)
(99,108) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, uzbányok (#102)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A találkozón megígérteknek megfelelően az ingyenforduló levonását: A program csak akkor von ingyenfordulót, ha a forduló legalább 31 zsetonba kerülne, és ekkor 31 zsetont helyettesít. (Azaz 41 zsetonos forduló 1 ingyenfoduló + 10 zsetonba kerül.) Ha 31-nél kevesebb zsetonba kerül a forduló, akkor a program csak abban az esetben von ingyenfordulót, ha nincs elég zseton a számlán.
* - Javítottuk az öklös varázslatlövő gyűrűket, hogy működjenek kalandozók ellen is.
* - Fegyver-ököl balansz: Az öklös gyűrűk bekerülésével az ököl sebzése jelentősen több lett a fegyvereknél, így a következő változtatásokkal hozzuk egyformára az ököl és a fegyverek sebzését: 1. A Tűz síkos jobbkezes fegyverek kaptak +20 sebzést. 2. A balkezes ökölgyűrűk jóval gyengébben lövik a varázslatokat. 3. A Rúnakesztyű bónuszai változtak: +25 AC, +300 max. ép., +1 támadásszám, +15 sebzés ököllel, +20 harcművészet, +13 sebzés kalandozók ellen, +20 támadás kalandozók ellen, +20 támadás ökölharc esetén. Olimpián és szörnyek ellen is így egyforma a két harci stílus sebzése, csak picit más a sebzés megoszlása a fizikai és mágikus sebzés tekintetében, de sokkal kisebb ilyen téren is a különbség, mint korábban. A Miniolimpiák és további tesztelések eredményeképpen még lehet változtatás, ha szükségesnek látjuk.

Üzenet küldése a karakternek