134. forduló, Oda Nobuo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 22. 12h:04'
EZ A 325. JÁTÉKHETED, 135. FORDULÓD
326. játékheted kezdete: szept. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5779
SZÁMLA : XXXX

ODA NOBUO KALANDJAI


77 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,46] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 5. napján összeakadsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Dornodon eljövendő papja. Egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy díszes fegyvertokot, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy csontváz lord trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sundae. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 5. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Habozás nélkül megtámadod.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkozna, bumerángot ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 4 bumeráng. A lövedékek perforálják a jobb lábadat. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}


Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 kaját (55 arany).
A 6. napon találkozol egy vörös, göndör hajú, piros szemű, harcsabajszos mutáns férfival. Bőre színe zöld. Dornodon tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy varkaudar csizmát és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Fegyverzetét egy rücskös gigaféreg trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy goldugar a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Meshuggah. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 6. napon összefutsz Meshuggatal. Dornodon tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy rücskös gigaféreg trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy goldugar a hátasa. Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 31. napon Macskaszemű Marion lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 5 rakolits port (1222 arany kikiáltási áron), 1 bunthar bőrt (401 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod alatt elhatároztad, hogy a végére jársz a szerencsétlenül járt harcmuvészek esetének, ezért útmutatást kértél a labirintus pontos helyére vonatkozóan. Megismerted a 175. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 126. számában találsz.]
A 45. napon összefutsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Dornodon hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy quwarg királynő trófea és egy vark. nekromanta trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Selgir Di Blizzard. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 uzbány csőrt (1 arany kikiáltási áron), 20 ugh mérget (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 46. napon egy copfos csíkos hajú, izzóan vörös szemű alakváltó férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 5 rakolits por (eladási ár: 1572 arany, ebből a kezelési költség: 157 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 bunthar bőr (eladási ár: 401 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 2 uzbány csőr (eladási ár: 210 arany, ebből a kezelési költség: 21 arany), 20 ugh méreg (eladási ár: 210 arany, ebből a kezelési költség: 21 arany) ellenértékét.
A 76. napon összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: inkvizítori tanítvány. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy csontváz lord trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz, mint Te. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Akhasaa. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy szeppent rákfatty nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 262.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 252.]

ft 990 1 támadod a jó jelleműeket
FT 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

rm 28 155 199 rombolsz a 28. tárggyal a 155. tárgyat 199 pontért
Hozzálátsz a brutális pusztításhoz. A pusztítás teljes - semmi sem maradt a mások szorgalmas munkájának eredményéből. Ezen a mezőn megszűnt a vaskohó. 60 tapasztalati pontot kaptál. (+8 gonoszság.) Aahh, micsoda pusztítás! (+85 varázspont.) [85 pontot használtál fel, van még 167.]

rm 28 86 99 rombolsz a 28. tárggyal a 86. tárgyat 99 pontért
Fegyvereddel vad rombolásba kezdesz. Tökéletes munkát végeztél - csak a romok maradtak! Ezen a mezőn megszűnt az olvasztókemence. 30 tapasztalati pontot kaptál. (+5 gonoszság.) Hát, ez különösen jó érzés volt. (+9 varázspont.) [54 pontot használtál fel, van még 113.]

v 96 98 18 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[98,18] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Eszel valamit. (-1 kaja.) Van itt egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 103.]

m 4 mozogsz délre
[98,19] Folytatod sétádat a házak közt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sörsátrat. Felfedeztél egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 91.]

pbe 9999 beraksz a bankba 9999 aranyat
(Csak 2610 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár jóváírja a törlesztést, és háláját fejezi ki, hogy minden tartozásodat megadtad. Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 2607 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

pki 9999 kiveszel a bankból 9999 aranyat
Kiveszel a bankból 2607 aranyat. Az elf bankár közli, hogy csak ennyi pénz volt a számládon. Ha több pénzre van szükséged, akkor kölcsönt kell felvenned. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

pbe 9999 3592 beraksz a bankba 9999 aranyat
Xilanne számlájára átutalsz 2607 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 86.]

m 1 mozogsz északkeletre
[99,18] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját. [12 pontot használtál fel, van még 74.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Csilingelő aprópénz után kutatsz a zsebeidben, de hiába: egy árva aranyérméd sincs. Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Aranyérmét keresgélsz, hogy a csodák kútjának ásítozó torkába hajíthasd. Mivel azonban nincs nálad, erről most le kell mondanod. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Csilingelő aprópénz után kutatsz a zsebeidben, de hiába: egy árva aranyérméd sincs. Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kotorászol a zsebeidben 1 arany után, amit a csodák kútjába dobhatnál, de úgy néz ki semmi pénzed nincs. Lehorgasztott fejjel sétálsz odébb. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,46] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Storm formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz keletre egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Utad során felfedezed egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű elf férfi táborát. Raia főpapja. Egy bundás kabátot, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy fagymágus trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy trikornis! Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.

(Továbbmész...) [130,45] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kaffogó hebrencs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a kaffogó hebrencs fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ryuku légiós. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal súrolod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+11 életerő). [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-5 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,44] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [61 pontot használtál fel, van még 13.]

kut 30 kutatsz 13 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [13 pontot használtál fel, van még 0.]

v 17 elmormolod a 17. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 2 4 mozogsz északkeletre, keletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 396 keresed a 396. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy bunthart. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: élelemszerzés -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: gyakorolsz a 28. tárggyal -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Kezdenek halványodni korábbi Közös Tudatod emlékei. (-5 max. életerő.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 276 pontot. A következő körben tehát 273 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Oda Nobuo, egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű, harcsabajszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Leah tanítványa vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 135. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 15 Merészség: 10/6 Magasság: 141 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 249/140 Jellem: gonosz (122) Tul. pont: -4
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 122/36 Pénz: 0 arany Kép. pont: -1
Tudatpont: 18/8 Pszi pont: 51/18 EFejl: 1
Eddig összesen 441 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1050 TP-t kaptál. Jelenleg 77806 TP-d van. A következő szinthez még 42194 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, bunthar, jégtroll.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/79 (+2%) szúrófegyverek: 1/39 vágófegyverek: 7/58 (+2%)
ütőfegyverek: 1/35 lőfegyverek: 17/97 dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/15 2. nyomkövetés: 19/85 (+14%) 3. mászás: 4/14
4. csapdakészítés: 12/49 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/94 6. gyógyítás: 44/48
7. titkosírás: 1/78 8. felderítés: 3/55 (+19%) 9. szörnyidomítás: 3/90
10. teológia: 13/44 (+10%) 11. taumaturgia: 16/49 (+14%) 12. versengés: 4/39
13. harcművészetek: 23/5 14. zene: 3/37 15. szörnyismeret: 10/68 (+20%)
16. pszi: 8/93 (+9%) 17. zárnyitás: 1/22 18. vadászat: 7/19
19. bányászat: 8/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 40% életerő alatt 25 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 15 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
rőtmanó berzerker (#369), uzbány (#102) (csak egyszer), alpesi tehén (#91), joviális m.szockó (#211), degradátor (#210), vízionár (#66), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), velociraptor (#161) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
Ababo (#1697), Soi D'Arnan (#4736), kardfogú fülemüle (#146), DbEgesz Buxa (#5867), nómenklatúra (#158), purifikátor (#157), gonoszok (#988), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> ongóliant (#159) jégcsóva (#41) >> szintszívó lények (#9097)
jégcsóva (#41) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> férfiak (#998) lángcsóva (#31) >> velociraptor (#161)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a II. nyílt olimpián.

Összsúly: 82.78 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2610 arany (#50) 2 kaja (#2) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 hebrencs állkapocs (#130) 35 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(130,44) ősi csatamező (#263), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), Sheran rúnaköve, 40. jellempróba
(130,45) 25. jellempróba, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), régészeti lelőhely (#1208), kaffogó hebrencsek (#88), ryuku légiós (#361)
(130,46) oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), egy elf férfi

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.09.22 11:11 Változások a számládon! 605 zsetont átutaltak a(z) 7790. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A III. Harcosok Ligájában elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hőstettek rovatába.
* Ha a karakter és a szörny egyszerre ölte meg egymást, akkor még a D.E.M.-ezés előtt kiíródott, hogy a szörny meghalt/eldemezett, stb. Ezt a jövőben már nem fogják látni a karakterek. A karakterek demezése előtt íródott furcsán "elfutós" szöveget szintén töröltük onnan.
* Mostantól, ha egy Közös Tudat már meglevő képességet fejleszt minden változtatás nélkül, és ez a képesség a 14-nél korábbi képesség, akkor lehetőség van a fejlesztési időt 100 napról 50 napra csökkenteni. Vagyis, ha a KT 50 nap alatt, vagy előbb készen van a fejlesztéssel, a képességet az 50. napon megkaphatják, és ekkor kezdődik a következő 100 vagy 50 nap számolása is.
* A sikeres szörnyelfogásnál nem törlődött az összes FOG parancs az adott szörnyre, csupán egy közülük. Igazából ez hiba volt, mert így ugyanazt a szörnyet el lehetett fogni még egyszer (márpedig a szabály szerint ugyanabból a szörnyből kettő nem lehet a karakter birtokában). Mostantól az adott, elfogott szörnyre vonatkozó minden FOG parancs törlődni fog a foglyul ejtéskor.

Üzenet küldése a karakternek